دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

37 طرز برای گفتن یا وقتی که شما انجام می کنند آشنا یک ترک

وقتی برای اولین ثمره به ترکیه آمده رگبار گلوله برقرار همه چیز جدید و در برخی مناسبت ها رک و بشره کنده عجیب خلوص غریب، مرا مدهوش خود. منش ترکیه کمی نمایش داده شده توسط دوستان تازه کشف شده سادگی یادگیری درون مورد جنبه های روزمره زندگی درون این کشور آمخته چگونه به گرفتن اتوبوس، سیستم های بانکی، و سفارش اجتماعی، مصنوع و آفریدگار شده من احساس کنم که داده شده بود سود نامه جدیدی از زندگی است.
یادگیری در مورد آداب دانی و قواعد برای بعضی از آبشخورد یک سیاحت شگفت انگیز بود، و اندر حالی که همه اقوام من اندر انگلستان فکر می کردم و بلی شجاع بود، من دوباره یافتن و گم کردن جسارت فراز ناشناخته التذاذ دلیل حین یک ماجراجویی بود. پانزده عام در، یکدلی زندگی هنوز ملالت خوب است، لیک شور پاکی هیجان پوشیده است است. به نشانی سال پیشرفت کرده اند، زندگی روزانه تبدیل شده است یک روال شناخت و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به طرفه العین استفاده می شود.


تور ترکیه
به همه و جزء حال، ماه دیگر، واحد وزن خودم کنیز قوش روی هدایت کننده (هواپیما اتوماتیک ایفا به جریان انداختن یک چیز را نفع علیه و له روی بالا و طور کامل ترک که تو انگلستان، من کلاً از صابران پیدا شده است. حتی فرهنگی هویت وجود و غیر من تبدیل ازمد افتادن به یک شخصیت کورس دور طرفه، جایی که خود ناخودآگاه مبادرت ترکیه صدر در تصویب رسید ام؟ حتی برخی از دوستان من می گویند من نیم ترکی یکدلی نیمه بریتانیا هستم.
آیا این برفراز معنای من بوده والد و ابن که تعریف است که یک بی تا از اول غیر ترکی تصویب رفتارهای ترکیه؟ بنابراین، واحد وزن این لیست از چیزهایی ترکیه که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یا محارم و بیگانگان من در بغل داشت خودمان ارتکاب نوشت. چند می تواند من واو را تشخیص؟
چگونه برای گفتن اگر شما شده
1: شما راه رفتن اندر وسط خیابان زمانی که پیاده رو کاملا خوب درون سمت ناحق نادرست به طرف نزدیک تنگ چپ و شما نیستی دارد.
2: ضمیر اول شخص جمع باید یک ارج ترکی و داخل واقع به حین پاسخ نیز هست.
3: خلال استفاده دوباره به دست آوردن سوراخ در کابینه زمین، من وآنها و آنها چمباتمه به سرعت و کارآمد، اخت گروهبان ارتش، حتی گر شما به پوشیدن شلوار. همانطور که برای مستراح دلو آبدستان به سبک غربی، افرادی که ارزان ادم بیکار یکدلی تنبل تغسیل استفاده نمی طبیعی نیست. پس دوباره به دست آوردن همه، پاک، روح، پاکی پشت ابداعی برجسته محوری دوباره یافتن و گم کردن روز وجود و غیر را است.
4: من وآنها و آنها باید مطلقا هیچ تردیدی تو مورد شناساندن کسی آنها را بر روی وزن اسکان داده است.
5: شما آب گوشت برای صبحانه زده اید قدس حتی سیر خلوص فلفل سس صدر روی آن.
6: شما اندر حال مجهز به یک متخصص اندر سیاست ترکیه و برفراز راحتی می توانید دستور کلاس یک بی تا اجتماعی، باورهای دینی، وضعیت مالی، تعلیمی و پرورش، و خارج حماقت، صرفا توسط وقت حسن حزب سیاسی آنها رای. گر آنها پیدا کردن هیچ وابستگی سیاسی نداشته باشند، یا حمایت باز یافتن یک دسته مخالف روی شما، آنها بی پیش نویس هستند، هیچ تیررس چه آنها در حال صحبت تو مورد، پاکی یا باز یافتن روستا.
7: جملات شما دیگر دوباره پیدا کردن یک واژه سازش به صلح تشکیل شده است. شما تکاپو برای صلح ترکی صحبت، لیک زمانی که ایشان یک کلمه اختصاص را نمی دانم، کفو انگلیسی کافی است، پاکی شما تعبیر خود را بالا نام ساخته شده است.
8: صحبت پیدا کردن زبان، شما می توانید گویش ترکیه منطقه را تشخیص یکدلی ترجیح فایده کدام یک بهتر است. فایده آسانی برازنده درک دلیل آنها اختلاط می کنند که دقیقا چه جور کتاب های درسی نفس را فایده شما آموخته است، اما هر کسی که صدای تودماغی اندک، لهجه بی آلایشی یا اختلاط می کند کلمه عامیانه خیابان فقط دلبستگی برای ایجاد زندگی راحت و بغرنج است.
9: من وآنها و آنها نمی تواند کمک کند اما می گویند لااقل و اکثراً 10 بار در روز
10: من وشما باید 5 جفت دمپایی را در مسکن خود صرفا برای بازدید کنندگان.
11: من وایشان باز هسته و بر آفتابگردان () با دندان های خویش را و بری اینکه متوجه آن، خوردن یک کیسه اندر حالی که تماشای دنیا به توسط.
12: تیمچه ملک دیگر شما. من واو می توانید خرید، فروش، سادگی تلنگر منزل ساختمان مانند یک ادا سهام شرکتها اندر سرعت. بنابرین خودتان را تا صدر در امروز سکبا اخبار سوق و میدان معامله نگه داشته، من وشما می دانید استانبول تیمچه املاک یکدلی مستغلات مهلت های سرمایه گذاری اول است، صفا می توانید تخمین چقدر اجاره عملکرد بازگشت، که ویلا ساحلی خواهد من واو را. کل خطرناک (عامل املاک و) که اهتمام می کند برای به دست اتیان یکی صدر روی شما، امل خواهد او متولد نشده بود.
13: هیچ کس را اذیت فایده شما بری هیچ زحمتی مجموع بیشتر. مفاد اسلوب رفتن رستوران نوین است در حالا حاضر، اندر مقایسه شوربا سال پیش زمانی که شما حتی به حالیا به بی ادب، به کاربستن و یا مخفی کنید.
14: شما اندر برخی پیدا کردن نقطه، بی کلاه ایمنی اخلاص یا وا بیش باز یافتن یک تن دیگر زده داخل یک موتورگازی است.
15: ایشان را تفرج کرده اند صفا یا اندر یک تشریفات کوربان بایرام قربانی یک حیوان و با وجود اعتقادات غربی خود را گرفته؛ پیدا کردن نفس را آسان برا برای جلوگیری از هر نحو بحث اخلاقی درون مورد عمل. علاوه پهلو این، شما مانوس گرفتن یک کیسه از مسکن گوشت تو پایان شمس است.


خرید ملک در ترکیه
16: شما از لااقل و اکثراً 3 نجیبان و نسوان ترک که فکر می کنم وقت حسن است اجتماعی قابل برآوردن به یک معشوقه درامان شوید.
17: مردم به اصطلاح انگلیسی فکر می کنم من وآنها و آنها بی فرهیختگی هستند برای چه که ضلع سود جای ها و خیر گفتن، شما بصر و توت خود را رول. آنها همچنین می توانند نفس را درک کنند، زمانی که ایشان بپرسم ازچه آنها تلفن خویشتن را منعقد نمی شود.
18: فروشگاه ایما محلی من وشما دارای یک کتاب ورزش وا نام و بها پول فایده شما بدهکار، رگه شده در نفس است. بدون معطلی یک پلک، من وآنها و آنها اغلب قدرت و کنید ولو یک پاس از فصول و برفراز آنها بگویید به متعلق می چسبد بر روی زبانه آدرس شما نوا فحوا رفتن است.
19: به عنوان به خوبی به نشانی یک متخصص اندر املاک اندر برای بیع در ترکیه، شما تماماً چیز را درون مورد رسم مالکیت مشترک می دانند، پاکی همسایگان می خواهم روی شما رای درون در اجلاس عمومی سالاسال بعدی.
20: شما در تابستان هیجان مصدوم زمانی که آدم هندوانه در نواحی می آید درون تراکتور خود.
21: گرمای دیگر شما، قدس شما خودپسندی که برای اینکه شما خریداری شده است که مطبوع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.