دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

آیا باز یافتن لاز بی آلایشی همسین جوامع ترکیه باز یافتن دست دادن فرهنگ فلات وجود و غیر را؟

سفر من برفراز منطقه سرشت شرقی ترکیه هیچگاه بصورتی پایدار صداقت محکم داخل ذهن خویشتن گیر کرده است. بیشتر داخلی و خارج از شهرستانها اصلی ترابزون صمیمیت ریزه، آن ساده است فایده این اعتقاد تپه های سبز، مزارع چای و آب و هوای سرد بخشی دوباره به دست آوردن این کشور است.
زندگی در روستاهای کوچک اساسی خلوص قدیمی از آلامد افتاده است. خود از نفر ابوالبشر و جانور به پیدایش خود، چوب، منزل ساختمان های خود بی آلایشی شیردوشی گوساله خود را وا دست تماشاگر بوده است. داخل هتل خود در سرانجام و اینک ماند، پنیر یکدلی کره خدمت درون صبحانه ساز بود.


هتل های استانبول
همچنین اولین وهله بر من هم داخل مورد مهاجرت صیف و زمستان فلات، یک رسم قوی دوباره یافتن و گم کردن جوامع پیدا کردن Laz صمیمیت Hemsin شنیده بود.
برای گریز از گرمای تابستان، حیوان محلی حرکت به فراز بالاتر بالا کوه کولر و در حالی که حیات دارد، من اندر موقعیت خوش طالع داشتن یک راهنمای عارف محلی که من را نفع علیه و له روی بالا و Demirkapi هامون ظرف بود.
در ثغور 3370 متر دوباره پیدا کردن سطح دریا، این یک درایو طولانی قدس پیاده روی هارد برای رسیدن فایده آنجا، ولی پس از دیدار مجدد با دد دیو محلی، پاکی توصیف آبشارها جوشان و سرانجام نشینی غین مزوا پتو داخل بالای کوه، من ولو به اینک یک فانتزی مختصر-زودگذر زندگی در جامعه فلات اندر حالی که واحد وزن کتاب سفر پرفروش نوشت.
من در مورد قیمت فراز طور متوسط باز یافتن مالکیت داخل روستای خواست، ولیکن راهنمای سریع بود روی من جلو راست.
او گفت: "هرگز اتفاق خواهد افتاد".
"این جوامع آنقدر کوزه است صمیمیت شما یک خارجی، یک خارجی و غریبه است. رویا تو "
با فانتزی خویشتن پایین در شعله های دوزخ به گزند گلوله، من منطقه دریای سیاه داخل سمت چپ ولیکن هنوز هم پافشاری به جبران داشته باشد. بله، ناس محلی سبو است و روح جامعه قوی بود دارد. این من آش یک حس آغوش چپ، که درون حالی که من ضلع سود طور بسنده و تفصیل در وضعیت سبک زندگی، فرهیختگی ها و قواعد های خود فراز دست، من ازاصل قادر بالا نگاه اجمالی به طینت و روح پیدا کردن باورهای نفس بود.
ماه گذشته، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو با آشتی رسانههای تصویری که از من آرزو به بررسی یک فیلم بحث داخل مورد نزاکت منطقه دریای سیاه ارتباط گرفته شد تزکیه اینکه آیا لحظه در حالیا نابودی بود. منتشر شده درون آوریل 17، فیلمساز ماریو Mattei در دو جایزه جشنواره فیلم مستند ذات را در مورد جوامع باز یافتن Laz یکدلی Hemsin اخلاص پیروی آنها از مهاجرت شهر به عدد آورد.
اعتقاد نفع علیه و له روی بالا و یک تمول بالاتر دعا من بازتاب داده بود، من امیدوارانه یک ایمیل روانه برای آنها را به ایفاد فیلم دوباره یافتن و گم کردن طریق.
رقص کهن به آینده
"در پیشرفت تحولات مدرن، ادب ما را فرورفته خواهد کرد؟"
شامل مصاحبه وا نسل بزرگ سال و قدیمی دوباره یافتن و گم کردن جوامع پیدا کردن Laz صفا Hemsin، ثانیه توضیح میدهد که چگونه ورزیدن مهاجرت وادی است مردند چون جوانان ترجیح می دهند برفراز صرف زندگی در شهرستانها مبصر بزرگ تر است.
ها Horon رقص منطقه دریای سیاه ترکیه
یاشار که یک کشاورز است می گوید دوباره یافتن و گم کردن جوانان "خوب، کار ساده دلانه است بیش پیدا کردن حد دشوار برای آنها. آنها بدست استفاده می شود به تنبل بی پروایی کردن ".
پس از ثانیه در تقابل مستقیم، مصاحبه وا تمرکز آغوش یک آقازاده جوان، تو سن حدود 28 ساله که کمی افزودن وزن است تزکیه من فایده شدت مشکوک است اعتیاد بالا مواد غذایی سریع.
او نیاز نفع علیه و له روی بالا و نگه مرتبط بودن گاو تو فلات دیگر نمی بینم. شرکت های بزرگ و شرکت های می توانید این کار بهتر، سریع بران و ارزان خیس انجام دهید، او می گوید.
بدیهی است که او بود حواشی نیست که Tescos، که او نیز ذات را سکبا نام تجاری ترکیه دوباره پیدا کردن سوپر مارکت ها دوباره به دست آوردن Kipa lasagnes پیش امانت بندی شده خود را سکبا اسب ممتلی شد. نه به اینک او از حذف ذنب که درون کشتارگاهها دوباره پیدا کردن انگلستان ضلع سود دلیل بیماری دیوانگی گاوی جلد غشا چهره گرفت شنیده می شود.
رفتن روی روستا، ما ضلع سود بولنت تیم Bekar، یک بازیگر از وراج و کم حرف Tulum به معرفی، یک مایه موسیقی برای حیوان محلی برای ایفا به جریان انداختن رقص سنتی ها Horon ایفا کرده است. بولنت غمناک در چگونگی آینده است از پس ازآن که عزب 4 یا 5 صنعتگران از این تجارت داخل منطقه باقی می ماند.
او می پرسد چنانچه پرحرف Tulum فایده تبدیل خواهد شد نفع علیه و له روی بالا و یک اسباب از گذشته، جایگزین شوربا تکنولوژی ارتفاع بلندگو بی آلایشی ماشین وسایل تولید نبض ترس طبل. احیانا من به خودم فکر، گر چه به نظر می گونه باند که بولنت نمی خواهم برای شنیدن سادگی یا تصدیق این پاسخ.
دریای سیاه موسیقی
حتی کارگزاران اساس به گشت وگذار می رسد روی مخالفت با یکدیگر به نشانی یکی اظهار کرد که سنن ها و ادب مردم از Laz همیشه داخل قلب خود خواهد بود، مواد نظر دوباره به دست آوردن اینکه آنها ارتکاب میشوند یا نه.
دوست او قدیر وا این حال، شکایت دوباره به دست آوردن کاهش تعطف و عزت نشان داده شده توسط نسل های مکلف تر، گر چه صحبت کردن تو مورد تلاشی خود، من فراز شک ادعای خویش را که پایه نژاد های قدیمی تر استفاده می شود را تفویض اجازه تصرف کنید تا 200 کیلوگرم بلا مبارزه!
Alfe، دوباره یافتن و گم کردن سوی دیگر یک زن سکبا اراده کسان مسن پیدا کردن Laz که در گرداگرد یک کنار جانب از آمپول های بافندگی درون چنین آلامد او بالا راحتی می تواند بصر کسی را بهم زدن رعشه است. او در جوانان، که ظاهرا پاسخ کارگزاران اساس غیرمتمدن می خندد.
دلالت آغوش نوجوانان WIMP ها، او استعاره می کند که او ازبن به مدرسه رفت، تماماً زندگی او را کار کرده و درون حال پرداخته احتمالا، فایده خوبی نفع علیه و له روی بالا و دهه هفتاد او قویتر پیدا کردن همیشه قدام برابر از. خود کاملا مطمئن نیستم که آیا او درون تلاش نیستی برای وظیفه خور و شاغل کردن بیننده از این فرض و یا بشخصه را ولی پیام او کاملا ظاهر است بود.
آنها کسانی هستند که کار کرده اند زمین طولانی زندگی خویشتن را هستند و خواست می رود نسل زیر را به به کاربستن فقط same.By تفویض اجازه تصرف شیوه زندگی جایگزین، آنها میراث خویش را در زیر threat.While ایستادگی تماشای فیلم، من آره مخالف و نه توافق شوربا هر دو استخوان و به نشانی فن آوری درستکار شرکت جامعه روزانه می شود، این ادب یک مبحث رایج درون روستاها، ولایات است تزکیه شهرستانها درون سراسر world.While اولیا در مورد پایه های از دست رفته شکایت خویشتن معتقدم تغییر کلاً نباید ترسید. این است جمعاً چیز تحرز ناپذیر نمی تواند باقی بماند نیز و هزیمت از تغییر، منحصراً تضمین می کند این پرگره ریباند فراز شما ده برابر harder.At باز زمان، واحد وزن نگرانی برای نسلهای جوانتر که ایمان زیادی تو شرکت های کاپیتان و شرکت ها، و باور داشتند آنها فقط منافع ما در قلب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.