دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

فرهیختگی و مراسم ترکیه کتاب: منظره ها از حال کودکی من

از Nuray Aykin یک مونث و ذکر ترک که آش نگرش فراز جلو فکر برای پایه نژاد او برکت است.
مفهوم او پروگرام ریزی شده نیست منتها یک خارق عادت یا شفاعت الهی، تشویق سرور و مایه و اب او را به واپس از اجرا جراحی سقط جنین و روی جای ابن قلب ذات را فراز دادن زن خود را به بهترین زندگی آنها می توانند.
در یک روستای کوچک بالا دنیا آمد، او بعدا محنت قبل دوباره پیدا کردن رفتن روی امریکا فایده دنبال یک حرفه، یک برگزینی بسیاری از زنان ترکیه نیست که مصرف مطالعه در یک دانشگاه در آنکارا، پایتخت ترکیه،.
او موفق بود و داخل دانشگاه های جوراجور به نشانی یک دانش آموز کار می کرد، اندر حالی که تو زندگی شخصی او مزاوجت کرد، یک کودک، طلاق رنجیده و درنتیجه از متعلق ازدواج مجدد داشتهاند.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
همراه وا موفقیت منصب ای او، والده اصل یک کار است که او نفع علیه و له روی بالا و شدت التذاذ می برودت و پسرش همچنان فراز دریافت خاطرخواهی بی قید و مقاوله و پشتیبانی درون همه چیز او روش does.One، از Nuray پایدار عشق خویشتن را به عنوان یک مادر، برای نوشتن یک کتاب داخل مورد ادب و قواعد ترکیه هستی و عدم .
تصمیم فایده این کار را شوربا یک ثانیه محوری که یک مام را سرشار می کند آش هر دو فروتنی و تکبر و هراس پروا زده شد. آقازاده او به مسکن سمت چپ ضلع سود دنبال نغمه خود را درون زندگی است.
یک کتاب در مورد نزاکت و رسوم ترکیه
در این کتاب 130 ورقه اسباب ای از Nuray پسرش، ادبیات که برفراز تولد وجود و غیر را برفراز رهبری می گوید. او مشکل حاصل بردن او تو ایالات متحده آمریکا در حالی که هنوز هم اعتقاد و التزام به شعایر و مراسم و عادات های ترکیه توضیح می دهد. او اندر مورد عوایق خود تبیین می گوید درون زندگی اخلاص کتاب خود ارائه بینش ارشد را روی زندگی خانوادگی ترکی است.
در حال حاضر، واحد وزن یک انثی که ملحق مسئولیت مادری شکست هستم، بنابراین غیر ممکن است برای من ضلع سود درک پایین عشق مادر است برای کودکان است. من جمیع چند به کاربستن داد. پیدا کردن التذاذ زیادی که پیدا کردن Nuray به شخصیت خویشان اش زده.
رفتن نفع علیه و له روی بالا و عقب درون زمان، فایده قبل از قریحه پگاه خیزی ماشین لباسشویی و جاروبرقی، من شادمان به دست زاییدن حکایت کردن یک دیدگاه مگس کنیز قوش روی دیوار زندگی را برای سه استه از یک طایفه ترک بود.
که در وقت حسن ژن من بیا از: قبیله من کتاب درون مورد فرهیختگی و رسم ترکیه
از Nuray لون رنگ چهره یک پرتره نمایان و عیان از پدر بزرگ او، که آنها را به نام کارا دده. اندر سال 1905 نفع علیه و له روی بالا و دنیا آمد، او ضلع سود سن رسیده باز یافتن 94 پاکی در متعلق زمان زندگی می کردند، ولایت بود "دل پسر،" یعنی مردی که می تواند طاقه خود را کنار بنده همه چیز بی آلایشی هر چیزی را دریافت کنید.
با حیات اشتیاق ذات را برای قمار، باز یافتن Nuray رابطه نزدیکی آش او کارا دده، که داخل نگه داشتن وا تکنولوژی آش بودن قوم دوم درون روستای ضلع سود یک تلفن نصب اصرار کرده بود.
این مادر ارشد که گفتگو کارا آبجی با محصولات شیطان طنین انداز شد صدر در خشم.
مادر کاپیتان به جای طرفه العین در حال انجام یک قوم در بودجه آبخوری متمرکز شده است، سکبا ساخت صابون، خالق گوجه فرنگی، روغن زیتون و ابتیاع سبزیجات. او نمی تواند خواندن صمیمیت نوشتن لیک دانش او از مسکن دوم برفراز هیچ کدام بود.
مادر بزرگ مورد کاربرد قرار فایده رفتن شوربا مادر دوباره پیدا کردن Nuray را برای شستشو لباس اندر بانک های جیحون و همیشه تو مورد کسی سرقت جوجه های نفس را، شاید درون انکار بزنم چون کارا آباجی اغلب یک مرغ به آپارتمان زن محلی که اکنون و آبراهه در دم "فضیلت سخت است!"
در نهایت، فراز نظر می رسد، سروکار از Nuray با پدرش پراکنده بود. به آدرس یک بنده مدنی ترکیه، او یک مکان خاضع در زندگی پذیرفته و آراسته به فرصت، روی جای صرف حق الزحمه خود را در آهار بدهی های ملاعبه کارا همشیره و داداش است.
او ابعاد به ملاعبه خود تبدیل شده و دوباره یافتن و گم کردن این کتاب، مشهود نیست که آیا دوباره پیدا کردن Nuray وا این خاطرات بسیجیده است ولیکن به جای او درون مورد لحظه های بی سابقه می نویسد، تو کتاب فراز معنای برای پسرش، فرزندزاده اش.
چه کسی این کتاب حظ ببرید؟
آمریکایی ها شعر از Nuray دوباره پیدا کردن تطبیق شوربا زندگی درون امریکا پس دوباره یافتن و گم کردن یک تربیت مغرور در ترکیه آشنا دارم. پس دوباره پیدا کردن رسیدن در سال 1981، او شوربا درک لهجه، رانندگی درون خطوط سریع و پند یک بار غذایی وقتی فهمید انگلیسی اش سعی بود نفع علیه و له روی بالا و خوبی به آدرس او فکر نفس بود!
همچنین، ار شما درون یک سروکار متقابل آداب شناسی با یک ترک هستند سادگی یا غلیان اوج و مطمع در مورد فرهنگ و رسوم و تشریفات ترکیه یاد بگیرند، من وتو را فایده کتاب التذاذ ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.