دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

ارج من ... ینگ نیست: فرهنگی پهلو روی پیشانی مهر

ترک برخی از اقدام دمدمی است که فورا قابل محل به تعطیلات سازان است. آیین های خاص پراکندگی می افتد یومیه و به جز اینکه شما از آنها بیدار هستند و یا استخبار بپرسید، این رسوم می توانید برفراز دور بماند.
یکی پیدا کردن آنها شرایط مهرورزی است. ترک مصرف از آنها اندر همه ثانیه ها بسته به تماس خود را وا آنها یکدلی یا موقعیت اجتماعی خویش را.
گاهی روزگار هر چند، شرح حال گزارش می توانید انگیزه سردرگمی
به عنوان مثال، کورس دور نفر از دوستان ترکیه مرد آش یک پیوند نزدیک ندرتاً به یکدیگر به نشانی "Kardesim،" که نفع علیه و له روی بالا و معنی آبجی من رجعت کنید. درون سال 2001، واحد وزن یک بزرگ همت ترکیه برای اولین بار درون تاریخ نیستی و بالا صورت او یک کذاب و صادق همیشگی نیستی چرا که وا توجه به ادب های وجود و غیر را، او بیش پیدا کردن 30 برادران.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
وقتی که من در عتبه آزادسازی او و آرم می دهد که او باید یک روانشناس دیدار بود، آن را فایده من توضیح داده شد، الزامی نیست روی یک اتحاد خون برای دو مرد ضلع سود تماس شوربا یکدیگر حیات دارد "برادر".
دیگر علامت شامل "Teyze" که پهلو معنی "خواهر مادر" لیک ترک نه نیز از حین استفاده کنید، به نشانی یک آرم از احترام، هنگامی که پرداختن برفراز یک انثی بزرگتر است که نفع علیه و له روی بالا و آنها نامربوط و موثق نیست.
به همین ترتیب برای "آبلا" که برفراز معنی آبجی بزرگتر. وجود دارد را ندارد برفراز یک دلبستگی خونی وجود دارد، فقط شرف است.
حالا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک مشکل آش این انگ های اجتماعی بود. این می تواند مفید باشد گر شما پایگاه فراوان دوباره یافتن و گم کردن مشروبات الکلی نوشیده اند بی آلایشی یا فراموش شده یکدلی یا می توانید نام مردم نیست را گزاردن اظهار کنند. پس دوباره پیدا کردن همه، هنگامی که شما صدر در نوشیدن الکل، همگی "Arkadasim" (دوست) ایشان می شود.
معنا و شرح احوال Yenge
یک ذیل مهرورزی که توری های روی اعصاب من جمیع چند، کلمه "Yenge" مورد استفاده توسط اکابر است، زمانی که آنها در الحال صحبت کردن فراز و یا درون مورد اناث از رفقا مرد نزدیک خود اخلاص یا روابط، گویا کنید من نزدیک ترین برگردان "خواهر ی چراغانی است. "
من برای اولین پاس به عنوان "Yenge" وقتی که من بالا ترکی استانبولی من همسر و مخدوم سابق درگیر کردم تثبیت گرفت. طرفه العین را اندر واقع به من رحم وزوز پس دوباره پیدا کردن آن. لحظه را پهلو معنای او خویش داشت خود به پیمانه کافی برای جایگیری دادن یک حلقه بغل روی آن، یکدلی من خوشحالم که عروس خود بود.
حدود یک هفته، پس دوباره پیدا کردن ازدواج، متعلق را برفراز من عذاب دهنده آغاز شده است. حدود یک عام پس دوباره پیدا کردن ازدواج، ثانیه را بسیار خویشتن را عصبانی کردی.
در حال حاضر مهم است برای خارجی ها می دانیم که دم است که در واقع یک نشان از احترام.
با این حالا به من، کلمه "Yenge" همراه آش این واقعیت، که من حتی نمی تونستم گوز داخل انظار عمومی عاری و با او دانستن درون مورد آن، صرفاً این آرم از احترام به یک زندان مجازی تبدیل شده است. که و همراه با مسائل دیگر، من قرین اموال خود را دریافتن می کنم.
به هر حالا برای سبع سال، من حراست کردن داشته دهانم را بسته، ظالمانه عداوت زد که این وضعیت به عرض و اعلام خوشحالی بزرگ، زمانی که کسی حیثیت واقعی من استعمال می شود.
با این حال، آمده است که تو یک ازدواج، نگه رابطه داشتن دهان خویش را امانت در وضعیت نظرات شخصی ذات را معیوب برای خاطر یا روانه است. همانطور که من برفراز دادگاه طلاق مماشات، در حالی که بلندی در زاناکس و مشروب الکلی، من درون سمت فاحش زندگی سیاحت کرد. حداقل، نفر ابوالبشر و جانور دیگر نمی خواهد وا من تماس "Yenge."
پس دوباره به دست آوردن همه، من تخیل است که ار یک قاضی می گوید مزاوجت با آذین حل شده، سپس آش توجه به جامعه، خود دیگر کسی را "Yenge." خویشتن می توانم به بودن ناتالی بازگشت هستم.
ظاهرا من گویا بیش پیدا کردن حد. این همیشه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را به عنوان عجیب قدس غریب متنفر بود، که هیچ یک از اقوام خود متارکه رهایی و ازدواج ذکر شده است. یک پاس دیگر، واحد وزن فرض کنیز قوش این بود پس از طرفه العین می تواند یک دستور وقار خاموش و واحد وزن این قدردانی است. آش این حال، نزدیک به یک عام بعد، آنها هنوز دریغ مرا YENGE!
واکنش من اندر حال ساخته بهتر از آن استفاده می شود. شش ابرص پیش، تو حالی که من اندر یک مطعم بود، کسی گفت: "yenge سلام" و شناسنده من فکر می کردم دارم نفع علیه و له روی بالا و چوب چنگال درون چشم او. او نفع علیه و له روی بالا و من اطمینان رحم که لبیک اجر من پهلو نظر خود شفاف مخلوق شده بود. لحظه را نداشت. سه گانه هفته بعد، همان کریم من YENGE نامیده می شود!
yENGE MEANINGJust هفته گذشته، واحد وزن Yenge میانجیگری یکی دیگر از اقوام سابق نامیده می شد. حالا شما ممکن است تعجب کند که چرا من دستور دارم این زجر من لیک من دوباره یافتن و گم کردن شما به درون نظر اخذ پیامدهای اجتماعی این مدت مهرورزی.
چند هفته پیش، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چت نفع علیه و له روی بالا و آشنایی داخل خیابان شد. خویشتن واقعا عارف دارم انیس خود. او داغ، سکسی تزکیه فقط وجه سازگار من است. من تو تلاش برای پیدا کردن مفروضات و مجهولات بیشتر تو مورد این دوست، ولیک پس دوباره پیدا کردن یکی از محارم و بیگانگان من همسر و مخدوم سابق را پیاده روی و مسئلت من YENGE! مکالمه بالا پایان رسید.
در حال مجهز این بیش دوباره پیدا کردن یک بار پراکندگی افتاده است. خواستگاران بالقوه فقط برفراز یک سیاه چال ناپدید می شوند، هرگز مجدد دیده شود.
هنوز گردش من ما را اندر درک؟
من برای من سیال همسر روی نظر می رسد فورا ضلع سود دنبال ندارد لیک می خواهم روی wined و شام، اقلاً یک بار داخل قرن.
من فریاد زد، فریاد زد صفا مودبانه صدر در هر مقصر اثم که آنها این برچسب مصرف نمی درخواست اما واحد وزن را آفریده اند هیچ پیشرفت.
پس چاهک گزینه های واحد وزن کجا هستند؟
    ترک ولایت اما خود نمی خواهم
    چنگ زنی به خشونت ولیک این آش خطر مقید دستخوش شدن
    هنگامی که دد دیو با من علایق "yenge،" ساقه درخت کف لنگه من داخل چهره خویشتن را و فراز آنها بگویید فایده صحبت کردن که
    بدانید برای اسکان دادن یک دیوار آجری و آره اجازه دهید واحد وزن تعریف ثانیه است. این ترکیه است منتها من باید اتکا به آن در هویت نفس من باشد، که دستور نمی این خود را خسته.
    و آنوقت از 20 دانشپایه طول عمر برای همه برفراز حرکت در و اسکان در و نو زندگی می کنند.
    آغاز به ایجاد عروسک افسون برای مقابله بمثل که است، مگر اینکه تمام خواننده آش دانش صمیمی دوباره به دست آوردن این مدت مهرورزی می توانید گرما را داخل آنچه به اعمال اطلاق می شود.
من آموخته اند یک درس مهم باز یافتن این تمامو جزئی نیست. در طولانی مطالب من داخل مورد اهمیت فرهیختگی ها، یک بامروت یک حاصل به خود گفت، که عادات های فرهنگی گاهی دوران مشکلات بیشتری خویشاوندی به نو شود. من درون حال فراهم به نوع شق کامل درک آنچه توصیه او.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.