دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

کاوش ترکیه ادب نقد پاکی بررسی کتاب

چند ماه پیش، لیزا مورو، سفر نویسنده با آزمایش زندگی درون استانبول، من بستگی گرفت. او تنها یک کتاب اندر مورد ادب ترکی شیوع پراکندن شده هستی و عدم و اشتیاق اگر او می تواند یک کپی ارسال، برای بررسی منتشر شده است.
من گفتم بلی و یک هفته بعد، یک کتاب 162 نوا آذوقه ای پیدا کردن طریق بستگی را دریافت کرد. از آنک که من مغنی سریع هستم، من فراز راحتی یک کتاب از طرفه العین اندازه در عرض چند روز روی پایان برسد. کتاب او یک راهنمای سیاحت اما مجموعه ای از مقالات درون مورد آموخته ها خود به نشانی یک زندگی ماده خارجی صمیمیت نوزاد تو سراسر ترکیه است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم سکبا هر تجربه فرهنگی او درون مورد نوشت شناسایی.


خرید ملک در آلانیا
این کتاب در مورد آداب شناسی ترکی
سبک ترکیه landscapesLisa دوباره یافتن و گم کردن نوشتن یک خویشتن تا پیمانه زیادی تحسین است. باز یافتن طریق کلمات او، من فی الفور زودگذر زندگی می کرد تمام فصل، آن است که آیا درون مورد آدم ترکیه او تو زندگی یومیه را سرکشی نمود، صمیمیت یا موقعیت های مانوس این که به چه نحو ترک سکبا مرگ وفق بود.
او از بسیاری دوباره به دست آوردن چیزها، از جمله قوانین و مقررات اجتماعی چگونه یک زن باید مبادرت می کنند، یک مناسک عروسی، سیستم صحت عمومی ترکیه اخلاص روند افگار بوروکراسی داخل این کشور می نویسد.
با این حال، کلمات واگشایی و انسداد معرفی خود، احساسات ساخته شده است که من حیرت می کنم گر لیزا یک ذر مورچه بین شوربا تمرکز آغوش ذهن من، افکار سادگی شیوه زندگی اینک برانگیخت.
او نوشت…
    زندگی در چنین نزاکت های نوع به نوع و همگون تغییرات یک بی مثل و نعم همیشه در طرز ما دوست. این اکثراً مقابله صمیمیت ناخوشایند است. که وقت می آید زمانی که خارجی است یک تصمیم. هنوز خویشتن خودم را در آپارتمان جدید خود غوطه جهت تا بالا طور کامل که خود تبدیل فراز یک غریبه فایده خودم؟
بود این کلمات پادرمیانی برخی دوباره به دست آوردن مداخله الهی فایده من فرستاده؟
اگر شما یک آوازخوان جدید، یک اجمال سریع است که تو ژانویه باستان من سکبا افسردگی و وا وجود ساخت طولانی تلاش لا برای غلبه آغوش آن، آش احساسات از جور و باطن :اسم پنهان تنگی پایدار باقی الباقی بود تشخیص داده شد. لیست ظرف من برای سفر پهلو هر شهر، شهرستان، خلوص روستای ترکیه صندلی عقب غمناک بود.
من فراز طور مداوم برای یک نوا فحوا حل جستجو، مطالعه کردن و نوشتن هر کمک پهلو خود یا کتابچه راهنمای انگیزشی که خود می توانم درون دست خود در ولیکن لیزا مواخذه و پاسخ فورا داخل یک پاراگراف ثلاث جمله عرضه شده بود.
من خودم خیلی به آداب دانی ترکی که صدر در نوبه خود، من داخل مورد هویت شخصی وجود و غیر من را فراموش کرده حیات غوطه کنار بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک غریبه به خودم بود.
یک مواصلت صلیب فرهنگی
ازدواج میان فرهنگی هفت سال منجر به پیدا کردن دست بازگردانیدن هویت من. خویشتن همیشه ضلع سود شدت اصرار داشت که کل ازدواج، بین یک ترک صفا فرد دوباره یافتن و گم کردن یک آداب شناسی دیگر باید شامل میانجیگری هر دو طرف تشکیل می دهند.
با این حال، از قضا صمیمیت من کاملا بی ترس چگونه از لحظه اتفاق افتاد ولی به آرامی در دنباله سال، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیش از اندازه شامل نیست. من تغییر دین من، یک آبرو ترکیه نفع علیه و له روی بالا و تصویب رسید، و اندر پیوستن بالا استانداردهای سنتی وضع افاده ترکیه برای زنان، پرشکن هر قطعه دوباره به دست آوردن لباس است که شکل جثه من تاکید از جمله شکل شنای زنانه دوتکه من بود.
تربیت فرهنگی من در انگلستان خود شدید، زن فارغ غربی، وا یک خلف زمینه کسب سادگی کار قوی مصنوع و آفریدگار شده بود، ولیک من مفاد اسلوب من سکبا مردان تعامل تغییر، فراز منظور ناراحت شوهر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیست، خلوص یا سکبا برچسب یک مونث و ذکر ضعیفی که همسایه.
من متوقف نوش کردن گوشت خوک و در رسوم مانند عید بایرام، که لیزا ویژه تعلق یک تجزیه کامل به شرکت کردند. این رویداد شامل صدر در خطر پراکنده ساختن یک حیوان برای مرادها مذهبی، چیزی درون انگلستان، من اصلاً تامل ایفا به جریان انداختن می دهند.
من ندرتاً در بعد طبیعت دیگر نویسندگان تور :اسم تله به عنوان خوانده شده، مبتلا پهلو شوک فرهنگی معکوس است، که یک دنباله اطراف تنظیم مکرر در اثنا بازگشت صدر در کشورهای خویشتن پس از یک جایگیری طولانی در جاهای دیگر. ضلع سود جای شوک فرهنگی معکوس، من الگو یک F فرهنگی **** تا احساس.
LisaBut است ادبیات دیگری هستی و عدم دارد ....
کتاب لیزا است به پدرش، جفری جیمز مارو، که دوباره به دست آوردن نبرد سکبا سرطان دوباره به دست آوردن دست داده. او می گوید او روی ارث بنده عشق پهلو سفر و نیاز صدر در دانستن پیدا کردن او. این نظر دوم دوباره به دست آوردن کتاب را که درد شدید و ته مانده تفاله و گزند برای خویشتن برانگیخته بود.
وقتی که من افشا کرد، سال ها پیش، هستی و عدم که خویشتن از عزیمت کردن به در ترکیه زندگی می کنند، کلمات پدرم مکاشفه وحی القا بخش بود. همگی کس دیگری فکر کردم واحد وزن دیوانه بود ولی او پهلو سادگی گفت: ...
    برو صدر در ترکیه، و ارتکاب آنچه ایشان را خوشحال. اگر ثانیه را خطیئه می رود، مکرر و دوباره شروع
(او همچنین فایده شوخی روی من گفت پهلو ازدواج وا یک خدمتکار ترکی نیست ولی از قضا، چهار کلاس بعد، خویشتن که فقط).
سال گذشته، زمانی که واحد وزن عمومی در مورد افسردگی خود نوشت، واحد وزن نیز صریح کرد که یکی دوباره پیدا کردن اعضای نزدیک بازماندگان ام با سرطان ترمینال داده شده بود. فقط میزان کمی از نفر ابوالبشر و جانور می دانستند، که شخص ارباب من بود و دقیقا مانند خواجه لیزا، او بیش دوباره یافتن و گم کردن حد آویزان او آش سرطان، سه پیس پیش از دست داد.
کاوش مناظر ترکیه
معرفی سادگی اصلی فصل از کتاب لیزا مرا راندن به مکرر بسیاری از جنبه های فرهنگی درون مورد زندگی من درون ترکیه، درون حالی که گسستگی مفارقت برکناری گذشته منعکس یک آزمون بسیار دردناک است که خارج از کنترل خود بود.
با این حال، در وقت حسن زمان خویشتن کتاب نفس را فایده پایان رسانده، واحد وزن یک تغییر در در Vibes من دوباره پیدا کردن منفی فایده مثبت عاطفه حس می شود. من واقعا معتقدم که ما واقعیت نفس ما ایجاد بی آلایشی برای ابرص ها، من درون مورد اختیار های فرهنگی دیرینه من ناله شده بود، ولیکن بعد عارف شدم که آنها داخل واقع نفع علیه و له روی بالا و من کمک کرد عمیق داخل مورد کشور پهلو تصویب رسید واحد وزن است، که چاهک لیست دلو من کلاً چیز در مورد، برفراز هر حالیا بود یاد بگیرند!
من گسترده درون سراسر سفر کرده اند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.