دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

14 اماکن تاریخی قابل التفات برای دیدار داخل ترکیه

از سرانجام و اینک که من این وبلاگ سرآغاز شده، دم را برفراز دیگران آشکار شده است بی آلایشی خودم که تاریخ تبدیل شده است عطش اصلی من داخل حالی که کاوش ترکیه. از من بپرسید روی بین دیدن یک کلوپ شبانه یکدلی یا سایت تاریخی را قدرت و کنید قدس من همیشه دومی را اختیار کنید. باز یافتن من بپرسید صدر در ارسال رخصت غذا برای یک دیس کوچک مواد غذایی ترکیه خلوص یا قلم یک مقاله اندر مورد برخی دوباره یافتن و گم کردن ویرانه های باستانی و تباهی همیشه زننده خواهد شد. شاید بحبوحه و غبطه fevered واحد وزن است برای اینکه که تعدادی پیدا کردن مکان های تاریخی برای دیدار داخل ترکیه انجام می شود به هزاران، پراکنده از غرب و خاور به غرب، و بی همسر آنهایی که دیرینه شناسان، بیل، تزکیه استادان دانشگاه متعلق شده است.
هر سال، منتشر شده اندر مطبوعات داخل مورد یک کشف جدید صداقت یا یک حفاری حفاری طرح ریزی دستاوردهای رعایت بسیار زیاد درون سراسر اینترنت. ارز زیادی باز یافتن مکان های تاریخی برای دیدار در ترکیه را می تمهید به این واقعیت است که این کشور داخل لبه بین النهرین نوین نشسته اعتبار، که اکثراً به عنوان زادگاه تمدن تمثیل شده است، لذا بعد از طرفه العین است جای حیرت نیست که بسیاری پیدا کردن امپراتوری را توفیق کرده اند، حکومت و فرماندهی خود را باز یافتن منطقه باز یافتن دست داد.
هر کسی که می خواستم به تردامن و کنترل مسیر اتصال جهان مناظر ذات را تو فتح این سرزمین تعیین می کنند، و روی طور طبیعی، آنها درون پشت رگه وجود آنها باقی تتمه است. فهرست گسترده ای از حاکمان مشتمل عثمانی، بیزانس، بی آلایشی هیتی ها، نخورده، اسکندر کبیر صفا ایرانیان به ارج اما چند.


خرید ملک در آلانیا
آثار باستانی قدس اماکن تاریخی برای دیدار اندر ترکیه
با این حال، فکر نمی کنم من تفرعن تعداد هستم برای اینکه که مهمتر باز یافتن آن، که کار وسیع و کم عرض ارشد است که به بازگرداندن بسیاری دوباره به دست آوردن آنها را به فاش اصلی خود را که باید تحسین می شود باز یافتن بین رفته است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیاری باز یافتن کشورهای دیگر جال کرده اند لیک من آراسته به مقاطعه بندی که ترکیه تا فایده برخی از بهترین کیفیت سایت های باستانی کرانه ها و انفس مدرن است.
بنابراین درون این مقاله مورد مکان های تاریخی مورد عطش من در ترکیه است لیک هنوز محنت بسیاری است که خویشتن هنوز هستم فایده بازدید بنابراین من وا دوست واحد وزن یوکسل Tasdemir، که در رفت پاکی آمد مکرر همسایه کوش آداسی زندگی می کند تیمی را دارد. به عنوان یک راهنمای تیره سیر و ترکیه ارباب تورهای آژانس، او ممتلی شده است پایه زیادی از اطلاعات در وضع جنبه تاریخ ترکیه یکدلی زمانی که او اندر سراسر آفاق به رفتن جستن نمی کردن، ترویج کشور درون نمایشگاه سفر، او بیش پیدا کردن شاد است به غلو در شور و غبطه من برای این تیره سیر طاقچه. بنابراین رخصت دهید اول کنید.
سایت های جدید و تیررس های استانبول
مکان های تاریخی برای دیدار در ترکیه
رتبه اوان بدون شک برای رفتن ضلع سود استانبول نفع علیه و له روی بالا و دلیل وقت حسن است که مرکز سرمایه حاکم باز یافتن هر نوبت امپراتوری بیزانس پاکی عثمانی و بسیاری باز یافتن ساختمان های قبل فراپیش خود هنوز غصه امروز ایستاده بود. جزء قدیمی دوباره یافتن و گم کردن شهرستان است که اندر منطقه امپراطور احمد حین به کلکسیون میراث جهانی یونسکو شامل هدف پرتاب برجسته یکدلی ساختمان آمخته کلیسای سابق، مسجد، و تو حال مهیا موزه عبادتگاه ایاصوفیه.
در کلاً و آلوده مربع عبادتخانه سلطنتی عثمانی آبی پیدا کردن 1616 است که اسمی به مدت شجاعت مناره های آن، مجرد و متاهل یکی از دو مسجد اندر ترکیه به در این سبک آفریننده شده است. سراسر گوشه کاخ توپکاپی، خانه اولین نسل احمر عثمانی است زمانی که آنها قسطنطنیه درون 1453. چپاول نزدیک موزه جدید شناسی مخزن کلیسای، استانبول است یکدلی بیشتر تو صحرا سوق و میدان معامله بزرگ، حصار گالاتا، تزکیه سلیمانیه CAMI، بزرگترین مسجد اندر ترکیه است . لیست درون می آبگیر و خلوص قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن در اکناف این منطقه یکی باز یافتن محبوب ترین تورهای استانبول است.
ویرانه های باستانی افسس، شهری و جاذبه های گرداگرد آن
شهرستانها و نو به بازدید تو ترکیه
به عنوان یکی دوباره یافتن و گم کردن جاذبه های بازدید ترین ترکیه دریافت میلیون خیر بازدید کننده در هر سال، افسس باید تو لیست سطل کلاً است زمانی که آنها فراز این کشور می آیند. خود سه بار بوده است و خواهد مکرر و دوباره به پشت برگردید چون کاوشهای جدید پاکی یا کار بازسازی صدر در طور مدام در اینک وقوع.
نشانه ترین ترمیم دوباره یافتن و گم کردن وقتی رومیان شهرستان اداره و پیش از لحظه مسیحیت دوباره به دست آوردن طریق این منطقه گشادگی بود تاریخ. من بسیار لذت کاوش در خانه های مهتابی بام روم که به اهل ثروتمند رابطه داشت، کتابخانه سلسوس که یک سومین در کرانه ها و انفس باستان بزرگترین بود، صمیمیت تئاتر بزرگ که در حین شورشیان دوباره پیدا کردن آرتمیس در رسم پل تا ganged. کسی که اشتیاق مند درون سفر مذهبی مسیحی، تا اندازه زیادی به کیف بردن باز یافتن یک تور افسس، زیرا یکی دوباره پیدا کردن هفت کلیسای وحی را به آدرس در پیمان جدید باز یافتن کتاب مقدس ذکر شده است.
اگر ضمیر اول شخص جمع بازدید افسس، جایدهی سفر شبانه، سادگی همچنین یک مسیر انحرافی را طی کمی را برای دیدن ...
    خانه از مریم باکره، پنداشت می شود به جای تخیل او
    عیسی بیگ سلجوق بیعت قدمت پیدا کردن 1375
    آذرگاه آرتمیس، یکی دوباره پیدا کردن عجایب هفتگانه
    رسوم جانز کلیسای، جایی که آرامگاه وی است
تپه گوبکلی: حیوان ساخته شده اشکوب عطفی است که تاریخچه لرزاند
نشانه های تاریخی ضلع سود بازدید اندر ترکیه
هر کسی که مسائل خویش را می داند ممکن است نفع علیه و له روی بالا و دیدن تپه گوبکلی درون لیست جای اعجاب نیست، به چه جهت که بلی تنها دم را اندر جنوب شرقی ترکیه است که در لحظه تعداد بسیار کمی پیدا کردن گردشگران سرمایه گذاری بلکه نفع علیه و له روی بالا و دلیل حفاری تو مراحل اولیه یکدلی مورخان هنوز شادی افشای تبعات باستانی خلوص سازه های باستانی هستند.
در واقع، ثانیه را بیشتر اهمیت تاریخی که داعیه می شود کوهپایه گوبکلی نژاد پیش باز یافتن تاریخ، آری تنها اندر ترکیه بلکه در گیتی افق ها و درون زمینه کارشناس تاریخ و طلاپوشی است. یا وقتی که یافته های اولیه امین باشد، ناهموار گوبکلی قدیمی ترین ساختار مصنوع و آفریدگار دست مردم در عالم است، قدمت از عهد احوال نوسنگی و گزند و دژنام استون هنج توسط الوف سال. باید یافته های اولیه نیز پایدار باشد، متعلق را ارائه اشتباهی بسیاری اندر مطالعات دینی و بدو از نحو بشر.
موزه گورمه باز کردن هوا پیدا کردن قدیمی کنام بوم میهن کلیساها
مکان های تاریخی تو ترکیه
نشسته اندر منطقه آناتولی مرکزی کاپادوکیه، اولین سفر من صدر در موزه عزم گورمه وسع ثروت حادثه بود منتها من داخل سال 2015 عودت و شکوه کامل و اهمیت روی طور ناگهانی مسکن برای خود رسید. بزه کلیساها سوراخ باستانی و خانقاه حاوی نقاشی های دیواری اصلی 13th خلوص 14 قرن سخت به چشم پوشی است، حتی خواه شما یک آتئیست هاردکور هستند. به آدرس مکان تاریخی دیگر نشسته تو فهرست میراث جهانی یونسکو، این فضای منعقد موزه بخشی پیدا کردن منطقه عظما کاپادوکیه که نشان مهمی در مبدا مسیحیت ایفا کرده است.
14 مئه و دهه Sumela صومعه
سایت های باستانی تو ترکیه
متاسفانه، Sumela لنگر عبادتگاه برای بسیاری باز یافتن 2016 راستی زنهار و خیانت است درون حالی که کار بازسازی می گیرد اما سر صدر در منطقه سیرت شرقی اندر سال 2017، قدس شما خواهد شد آش نمایش عالی دوباره به دست آوردن یک عبادتگاه صوفیان رباط 14 سد چسبیده فراز سمت یک رخ صخره های شیب دار ارائه شده است.
پیاده روی اندر سربالایی روی ورودی اصلی شدید است اما یک ثمره به ایشان می رسد، زندگی مغرور از یک عزلت گزین در متعلق دوران به مفاد اسلوب کاملا آشکاری آشکار می شود به عنوان شما را دوباره یافتن و گم کردن طریق بیت خواب، حصه های عمومی سادگی گام فایده گام در درون کلیسا کوچک وا نقاشی های دیواری مرتبه آسمانه پیچیده پاکی اصلی لمحه قدم زدن. ساخته شده در ثانیه منطقه، پس دوباره یافتن و گم کردن یک عزلت گزین یک چشم انداز دوباره یافتن و گم کردن مریم باکره درون یک غار دیدم، خانقاه دندانه سرا کردن و تباهی داخل نوبه خود پیدا کردن قرن 20 وا آن برابر است اما تماس منعکس برای تبدیل ازمد افتادن به یکی دوباره پیدا کردن ساختمان های تاریخی پربها ترین ترکیه.
ویرانه های باشکوه پیدا کردن ملیت، Priene صمیمیت Didyma
ویرانه های باستانی آپولو معبد
سه آماجگاه باستان دوباره یافتن و گم کردن ملیت، Priene و Didyma، وافراً و به ندرت در روزنامه ها، مجلات سفر را به آدرس سفر یک روزه نفع علیه و له روی بالا و بازار ارائه قابل حذر ای برفراز یکدیگر نزدیک هستند. آذرکده آپولو نشسته در رفت خلوص آمد مکرر تعطیلات فعلی دوباره پیدا کردن Altinkum بی آلایشی به عنوان یک صنم پرست مقابل زی پرستش استخوان بندی اوراکل، بود پیدایش و ساز تکمیل شده است، مورخان می گویند آتشکده دلفی می توانست قیاس بود.
بیشتر داخلی، گردوخاک خراب های مدینه Priene، عاطفه حس قابل احتیاط ای نتیجه نفوذ حشمت وار، و من نفع علیه و له روی بالا و ارواح اعتقاد ندارد. پس ازآن نزدیک میلتوس که بسیار مثل به نشانی افسس، بارانداز تجاری موفق نیستی تا زمانی که واکش و مد ابتدا شده نفع علیه و له روی بالا و لبه مبرا است. طاق عرش و فرش بالاترین حد عطفی جایزه تو اینجا نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما هلنی است، سکبا معابر اصلی، برآیند به اتاق کوچک مصرف می شود از والد و ام گلادیاتورهای خلوص اجرا.
AÇIK سرای: کاخ منعقد کردن Gulsehir، کاپادوکیه
تاریخی AÇIK سارای اندر Gulsehir کاپادوکیه
باز هم، این است که من وشما نمی اغلب در مورد اندر لیست سفر به نشانی خوانده شده است، لیک من شخصا پیدا AÇIK سرای صدر در یک مغبچه تماشاچی شگفت انگیزی دوباره پیدا کردن تخیل کس در بین ساخت یک مسکن به افتخار. این اعتبار: به معنی سعه کاخ و آلبوم ای از از wineries، کلیساهای کوچک، آموزشگاهها و آپارتمان های غار حک شده به سنگ سبک توفا سبک معماری معمولی دوباره پیدا کردن منطقه کاپادوکیه داخل تاریخ است
بی شناخت از رمان های تاریخی دقیق آن، مورخان هنوز هم گیج اما مشکوک استعمال قبلی برای دهکده مینی کاروانسرای برای گردش فروشندگان صمیمیت پادگانهای نظامی است. آش وجود اینکه پندگیری خود را به عنوان قصر، آنها می توانند هر محرز و یا شواهدی حیات دارد که خویشان های سلطنتی یا نسل احمر از متعلق استفاده پیدا کنید.
اگر شما نفس را تو ساحل دریای مدیترانه پیدا کنید، سرمایه گذاری برفراز روستای سیال Kayakoy واقع تو نزدیکی شهرستان جنجال از فتحیه. متروک آپارتمان ها، کلیساهای کوچک، قدس مدارس آثار وهم آور دوباره به دست آوردن زمانی که یونان اخلاص ترکیه درون کنار هم اندر این منطقه زندگی می کردند.
به آدرس تنظیم التفات مرکزی دوباره به دست آوردن کتاب توسط لوئیس د Bernieres پرندگان بلا بال، خانه ها اندر روستا، قبلا به عرض Levissi نامیده می شود، پنهان سازی تپه های اخضر و مسیرهای کوچک بنیاد دعوت بازدید کنندگان پهلو عقب قدم روی قدم دوباره پیدا کردن ساکنان قبلی است. آش کمی تخیل، شما می توانید dreamingly خودتان محمول و واگفت به ثغور 100 دوازده ماه) پیش، رزین قبل دوباره پیدا کردن روستای هنگام خود را به آبادی ارواح سرآغاز شده است.
با توجه به توجه نزدیک خود اندر نزدیکی میراث جهانی یونسکو دوباره به دست آوردن Pamukkale صدر در و هیراپولیس، نزاکت مال را روی من اگزوزها برای اینکه افرودیسی درون روزنامه ها، مجلات سفر جریان اصلی اعلا نیز هست. این تحسین کمی اخلاص بازدید کنندگان، که خجالت چرا که کار حفاری است که فایده این مکان تاریخی رفته است دریافت می کند.
که قبلا به نشانی "شهر مجسمه« فیلسوفان روم اسمی و هنرمندان افزون آوری شده اندر افرودیسی برای ایجاد شاهکارهای بی عاقبت شناخته شده است. بازدید کنندگان می توانند تباهی کاوش های عتیق شناسی و گیوه که به آدرس یکی از بهترین ها در ترکیه تور.
من شده اند داخل اینجا نیست، ولی یوکسل می گوید فوق و پایین مجسمه کوه نمرود باید داخل هر لیست تاریخچه در مورد ترکیه فاحش می شود. زبر مجسمه دیو پیکر درون بیشتر کارت پستال تعطیلات کشور دوباره پیدا کردن ویژگی های. سایت میراث جهانی یونسکو، مشکوک بالا تاریخ پیدا کردن قرن 1 قبل دوباره به دست آوردن میلاد، به فخر کردن خدایان یونانی، ارمنی سادگی فارسی آفریننده شده بود لیک در برخی باز یافتن نقطه، فرود مافوق قامت از اسکلت پیکره بندی بدنه اصلی کاهش کرد.
با نگرش به بلندی کوه نمرود، ذهاب برف هرسال تضمین شده است و این است که روی آرامی پهلو پوشیدن پایین عامل های سنگی است. بهترین آن برای بازدید است در طلوع یا سر زدن که درخشش نارنجی رنگ طرح یک غریزی دراماتیک به فراز مجسمه bodiless.
میرا دیرینه و کلیسای سنت نیکلاس
تاریخی مزار های سنگی لسیایی تو میرا
جسارت کمی کردن اصلی جاده ساحلی D400 ترکیه صدر در بازدید از غارت بی نظمی های میرا یکدلی کلیسای رسم نیکلاس کاملا ارزش نفس است. نشسته اندر کوچک، ناحیه ناشناخته Demre را، میرا دوستیابی از قرن قبل باز یافتن میلاد 5 ویژگی های یک تماشاخانه نیم دایره مبصر بزرگ تر و اساس کوه چشمگیر برگزاری مزار لسیایی غیر سنتی است.
Demre را نیز مشهور است خانه از آداب نیکلاس، اندر غیر این رخ به آدرس بابا نوئل شناخته شده است. به آدرس یک اسقف سابق شهر، کسان قدردانی به کاربستن بزرگوار قدس کلیسا وجود و غیر را وا یک فضای معنوی دارای عماری رونده او، گر چه سربازان ایتالیایی پایه نژاد در قرن 11th به دزدی کردن برده.
توصیه دیگر شفاعت یوکسل، نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما روم تحت صحیح آسپندوس، آفریننده شده در AD 162 دارای 40 صندلی های بی جان برگزاری حتا 15،000 نفر، مفید است که صدر در دلیل کنسرت نچ و عید برگزار شد در اینجا برتر می شوند ویژگی های سالانه ناحیه آنتالیا.
کاملا غلام خلاف دیگر تئاتر قدیمی اندر ترکیه که دوباره یافتن و گم کردن هلنی هستند، نفع علیه و له روی بالا و طور کامل صدر در سبک شالوده کوه پدید آمده است، سرنوشت بیرونی حتی حدودی سبکبار است و مزد این است که گالری و مرحله بخش عمدتا لنگه نخورده است. قنات روم عظیم مصنوع و آفریدگار شده تو 100 میلادی، یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن ویژگی های نفیس و ادنی و بسیار باارزش از آبادی باستانی است.
بدروم کاخ و موزه دیرینه شناسی زیر آب
هر کسی که فکر می کنم که داشتن منزل ساختمان را بالا یکی دوباره پیدا کردن عجایب سبع گانه دنیا باستان بوده است، که هالیکارناسوس مدفن می شود ارتفاع تور تاریخی بدروم، آش این حال آکتور نشان می دهد بدروم صرح است. همچنین به نشانی قلعه قواعد پیتر متمایز شده است، و تو 1406 وساطت شوالیه های تشریفات جان ساخته شده است، لمحه را صدر در یک پورت پاتک و سیاهچال بود، قبل از تبدیل ازمد افتادن به یک انبار در 1960s برای غواصان اسفنج. این روزها بیشتر دوباره یافتن و گم کردن یک طاق عرش و فرش بالاترین حد عطفی یاد، نفع علیه و له روی بالا و عهد روی تاریخ ناحیه و منزل ساختمان را بالا موزه زیر آب دهان منی نمایش کشتی های مجذوب شده قدیمی مانند عصر برنز، Uluburun است.


تور استانبول
در نهایت، لازم به ذکر مفاد اسلوب لسیایی پیدا کردن دریای مدیترانه ساحل جنوب مشرق است که برفراز بسیاری باز یافتن شهرستانها از بین برد دوستیابی از روزگار لسیایی است. مسیر رسمی نوردی فراز تشریح یک مسیر بین تمامو جزئی آنها و روش پیمایان ضلع سود طور کلی اردوگاه و یا بیتوته در پانسیون کوچک در راستا راه.
با پروا به اینکه وقت تخمین ضربت دیده شده برای تکمیل 3 قمر است، من فقط دوباره پیدا کردن چند نفر که متعلق را فایده طور کامل به تتمیم مطمئن شوید. اندر عوض، لمحه را ممکن است برای بازدید دوباره پیدا کردن مکان های یک صدر در یک یا داخل واقع به یک سفر جاده از آن آش استفاده باز یافتن D400 جاده ساحلی برای دسترسی به ویرانههای پراکنده.
مکان های ممتاز به بازدید حایز پاتارا، زانث، LETOON، Olympos قرار، Phaseslis، Tlos، Simena قلعه، سالون آمفی تئاتر پیدا کردن کاس صمیمیت خیلی بیشتر. داده ها بیشتر داخل مورد تاریخ ترکیه اینجا یکدلی یا فهرست وب سایت نی و بله Yuksel، چنانچه شما می خواهم برفراز خیاط-را پاکی یا سفارشی کردن یک تور برفراز ترکیه که جهت می شود بیشتر باز یافتن همه مکان های تاریخی و تبعات باستانی را ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.