دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

شکوه معماری کتابخانه سلسوس داخل افسس

کتابخانه سلسوس داخل افسس است که احتمالا یکی پیدا کردن ساختمان های تاریخی ترین عکس از ترکیه. آن را فراز شهرستان باستانی واقع درون ساحل دریای اژه، اندر نزدیکی تعطیلات تفریحی کوش آداسی و عمارت کار دوباره به دست آوردن Selcuk میباشد.
یکی از منافع من، درون حالی که من اندر مورد کشور روی تصویب رسید من تو مورد سابقه ترکیه است، بنابراین فراز طور طبیعی، خویشتن یک قدر زیادی از اعتبار به آوار کاوش های نوین شناسی سادگی معماری شوربا شکوه نفس را. با این حال برای روانه از ظاهر اصل و روی طور گسترده داخل مورد شهر باستانی افسس یک کتاب خود کتابخانه سلسوس برای یک پست خاص خود را مختص کرده اند است.


تور ارزان ترکیه


کتابخانه سلسوس در افسس
در سرآغاز و دوم تور :اسم تله من، کتابخانه سلسوس تو افسس من خوشحال ولیکن تا سومین گردش من است که من به شدت قدردانی برای نما، معماری و اهمیت تاریخی درک نیست. من شک دارم این است که پهلو دلیل بیش از 2 سال گذشته، خویشتن بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مقالات داخل مورد افسس رد شده است، در نتیجه به حرکت درآوردن به ادا یک شان گسترده ای پیدا کردن تحقیقات در روند. این دانش پس زمینه تیره سیر من افزایش یافته و توصیه می کنم که قاطبه کسی که لحن دارد برای دیدار افسس بدون دوباره به دست آوردن خدمات یک راهنمای مخبر باید از خود یک کتاب تازه برای اولین ثمره و یا استعمال از یکی باز یافتن راهنماهای صوتی درون ورودی به بیع می رسد.
زمانی که کتابخانه سلسوس داخل افسس مصنوع و آفریدگار شد؟
کتابخانه سلسوس افسس ترکیه
توضیح تاریخچه کتابخانه سلسوس است مستقیم برفراز جلو. آن را درون 135 میلادی توسط Gaius ژولیوس اکیلا که برای ایالت آسیا تمنا به فخر کردن پدرش، که در ثانیه زمان استاندار آفریده شده هستی و عدم و بالا درستی به پشتوانه سلسوس، پیدا کردن این رو ارزش کتابخانه.
بنابراین وقت حسن می ایستد نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل است که قوم ثروتمند و غیرمتنفذ به اجرا چنین طرح های ساختمانی پیچیده بود. در هم زمان ضلع سود عنوان حرمت به صاحب خود، خویشتن شک دارم که برخی از انگیزه نیز ممکن است نفع علیه و له روی بالا و رخ کشیدن، چرا که درون یک زمان، کتابخانه می تواند روی 12،000 کتیبه حراست کردن دارید تا لحظه را سومین کتابخانه جهان باستان است.
کتابخانه سلسوس افسس
مجسمه های کتابخانه سلسوس
آخرین بازدید طرز رفتن تا نه مرحله برفراز جلو جلو، جایی که سوله درون دیوار چهار تن سان برگزار شد. متاسفانه آنهایی را که ضمیر اول شخص جمع امروز دید آخشیج نیست زیرا آنها در موزه افسس وین هستند، اما آماجگاه خود را برای مدال خرد، دانش، فضیلت و فتوا بود.
شاید کیفیت که گایوس احساس پدرش افندی چرا که او نیز به اینک تابوت جماد مرمر سفید خویشتن را، مرتبه گیری 2.5 متر صدر در خاک ودیعه درستکاری شد تو زیر کتابخانه است. آراسته وا مجسمه مدوزا، نایک خلوص اروس، واحد وزن فکر می کنم کتاب پیشوا من از تاریخ حیات چرا که سخن بازدید کنندگان می تواند دوباره پیدا کردن طریق یک دهلیز طولانی نوا فحوا رفتن برای رسیدن به لحظه اما واحد وزن دسترسی بالا هر جای در بغل داشت هرگز.
بررسی کتابخانه سلسوس افسس سریع و راحت و بغرنج است. سالن داخلی هیچ چیز مانند سطوت نمای جلو است. این یک ساختار کوچک منتها قابل حرمت و اندر نهایت یکی دوباره پیدا کردن ساختارهای معماری مهم ترین نفس به کشور باستانی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.