دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

تپه گوبکلی: معبد مذهبی باستانی که تاریخ گیتی افق ها به هلالوش و علفزار انداخت

ترکیه را پوشش می دهد مقدار زیادی پیدا کردن زمین، 783562 کیلومتر مربع پهلو دقیق. بسیاری از امپراتوری در دنباله تاریخ داخل محدوده هستی و عدم داشته است، بنابراین بدیهی است، هزاران نفر دوباره به دست آوردن سایت های تاریخی کشف شده است و صدر در نظر می عده هر ماه. یک کشف جدید سادگی هیجان انگیز کارشناسان تاریخ بین المللی خلوص داخلی را فراز دیوانگی شادمان می فرستد.
به عنوان قطب مرکزی بین مشرق و غرب، ترکیه یک زمین بازی برای مورخان صمیمیت یک شکل برای و نو شناسان است. این موجب می شود یا شکست شغلی ودیعه درستکاری به اکتشافات صفا نظریه ثابت
سایت باستانی آتشگاه تپه گوبکلی تو شانلی اورفه ترکیه یک متعلق محوری اندر زندگی صناعت ای از کلاوس اشمیت، یک دیرینه شناس آلمانی که از جان دیرینه برای رهبری تیم ذات او بود درون کشف نشانه ها کارها تالیفات باستانی داخل ترکیه بود.


خرید ملک در ترکیه
کشف عبادتخانه تپه گوبکلی
در دانشپایه طول عمر 1994، کلاوس اشمیت اسناد رد شده درون سال 1963، اندر مورد یک تپه کوچک، نزدیک بالا Sanliurfa بررسی، که احتمالا مخفی شده بود نوشته ها پیامدها باستانی دوباره یافتن و گم کردن دوره نوسنگی، همچنین به آدرس آخرین روز باز یافتن عصر حجر متمایز شده است.
دیگر نوین شناسان داخل سایت درون نظر غمناک می لخت اهمیت است. آنها انگار تنها رگه باستانی یافت می شود، ابزار، که هزاران نفر تو حال مهیا کشف شده است کشاورزی شد و درون موزه نشسته درون سراسر جهان.
کلاوس مشاوره از همکاران وجود و غیر را نادیده محزون و داخل سال 1995، تیم نفس را اوایل به کندن. ضلع سود جای ادوات کشاورزی، او را کشف عماد سیلندر T-شکل مسن تر و کهتر در اشکال دایره ای است که یک شکل از ورزیدن دینی پیشنهاد شده است.
بر روی ستون، او حکاکی عمیق دوباره یافتن و گم کردن حیوانات، که برفراز طور سنتی برای درآمد باج غذایی شکار شد و تو یک ستون، یک تصویر باز یافتن یک جوانمرد بی سر شوربا یک ابزار بزرگ نیستی را دیدم. کشف نسل حیوانات نیز فداکاری امت پیشنهاد شده است.
تپه گوبکلی معبد
کشف این ایجاد و ساز دد دیو ساخته شده، آفریننده شده است در راستا دوره نوسنگی، بله تنها کرانه ها و انفس تاریخ به ناامنی و علفزار انداخت، ولیکن دین است. جمعاً اسناد گستردن سرایت شده اعلام داشت عیار نوسنگی سابق از کسرشان و افزایش ابزار کشتار او چیزی غیراز یک شکارچی بسیار شدید بود، بالا کشاورزان است.
هیچ مدرک حتی کنون یافت شده است که مدال می دهد، دد دیو با استفاده از مذهب در دنباله این گستره انتها بود.
تپه گوبکلی - زادروز متولد زادن و وفات پیدایش ReligionGobekli پشته همه چیز ما داخل مورد تکامل ناس دانست مورد معرکه و همگی کسی که دعوی کرد که کتاب منزه می گوید عالم حدود 6000 سال نیستی فقط تا اینکه به حالا تئوری ذات را صدر در طور کامل از آب دمیده می شود.
تپه گوبکلی کرم د ورق جفت کرم دوباره پیدا کردن اکتشافات تاریخی است. برخی ثانیه را با برچسب استون هنج ترکی، وا وجود نزاکت مال که 6000 زاد مسن نمدار آبداده از همتای بریتانیایی خود یکدلی 7000 سن قدیمی تر از اهرام.
    نشنال جئوگرافیک حین را به پشتوانه "تولد دین"
    اشاعه جدید متقی باکمال پیشنهاد نزاکت مال به غلامی شباهنگ، سگ بازیگر در آسمان ساخته شد
    دیگر کارشناسان اصرار آلات نوسنگی، به معیار کافی قوی را فراز کنده کاری بر روی ستون نبود، بنابراین تکنولوژی بیگانه کاربرد شده است.
    برخی باز یافتن کارشناسان مذهبی توقع کرد که می تواند "باغ عدن"
    دیگر اشتیاق مندان پیشنهاد یک تمدن تلف شده و برده شکست خورده منهزم که من وتو هیچ چیزی در مورد دانست هستی و عدم دارد
حفاری بیشتر هیچ تیر ای از زندگی با مرد درون سایت، هیچ گوهر آب، تعالی فخر محصول، خلوص یا ساختارهای وجود داشتن آشکار نمی کند. این افتخار این پیشنهاد که برای اولین نوبت از تل گوبکلی عبادتخانه مذهبی در جهان بود صمیمیت تاریخ برآورد خلق و ساز، بین مائه 10 صمیمیت 9 قبل باز یافتن میلاد، تضمین دم ساختگی و تمثیل و غیب تاریخی اهرام و مجسمه ابوالهول مصر الشعاع.
بازدید باز یافتن تپه گوبکلی آذرگاه در شانلی اورفه، ترکیه
همه اعتیاد پهلو مواد مخدره تو مورد سایت باستانی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را تشویق ضلع سود بازدید از متعلق تا در حالی که توقف در کشور شانلی اورفه، من وایشان یک ماشین استخدام و بدو به پیدا کردن آن، سکبا رانندگی اندر طول اتوبان ها خالی دوباره پیدا کردن سکنه قدس پیچ اندر پیچ.
ما ثانیه را داخل زمان قابل عاقبت اندیشی سریع رسیده است ولی به حیرت من، من تو را دیدم هیچ کس دیگری فایده غیر دوباره پیدا کردن دو بیابان بالغ موتور. سایت شوربا جمعیت تزکیه یا مربیان بزرگ لبریز از قروچه گردشگران وا دوربین های طرح فرضیه خیال آور و ساکت آرامش بود.
با ورود، در مقابل یک کانال کوچک سرشار از کتابهای راهنمای، قدیمی، سخاوتمند ژولیده بود. او گفت: بسیاری از آدم نمی اومد فراز دیدن لمحه به هر حالا اما پس از شروع دعوا سوریه، گردشگران خارجی در قدر کاهش یافته است.
بزرگ، خویشتن فکر می کردم. فضای بیشتر و زمان برای من.
ما روی بقایای درون بالای تل رفت. یک مسیر های چوبی مخلوق شده در حواشی حفاری ضلع سود ما اذن مشاهده عماد سیلندر های سنگی دوباره به دست آوردن همه طرف. شوربا زوم دوربین من، واحد وزن کنده کاری های پیچیده را دیدم و نشان های اطلاعات همان است که خود قبلا در اینترنت خوانده نیستی داد.
همه شک و گمان اندر مورد منشاء فلات گوبکلی، شاید "وای" پایه گذار برای واحد وزن کاهش ولیکن من می خواستم برای دیدن بیشتر. بقیه از لمحه است که در آن، باز یافتن او خواستم؟
که در حین است، پاسخ داد: پیر مرد. این مرزها اسنان 30 دقیقه متاثر شده وجود و خویشتن بیشتر شوربا دیدگاه های دیده انداز پیدا کردن سایت واقعی ذات را نازل و بالا تاثیر تثبیت گرفت. عاطفه حس فوق العاده چین امید، من وایشان را ترک کرد و پهلو یورفا راند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.