دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

6 پیشنهاد برای غذا خوردن در استانبول

با درهم آن را زیرین تاثیر ایستادگی مدیترانه صداقت خاورمیانه صفا محصولات بدیع فراوان آن، جای شگفتی خودبینی نیست که استانبول خود را به عنوان مکه برای foodies دوباره به دست آوردن سراسر عالم ایجاد کرده است است. از مناقصه، کباب کاملا ادویه دار ضلع سود شیرینی زیاده شیرین، تبدل غذایی بالقوه به نوشیدن و تناول کردن ترا متفرق میشکنند خاطر است. این پوشش تعطیلات محبوب مناسب برای یک تور آشپزی است، و یا وقتی که شما می خواهید بدانید که چاه چیزی برای خوردن در حالی که شما حیات دارد، تو این بالاجمال و مفید باز یافتن برخی دوباره پیدا کردن بهترین عرضه آشپزی در شهرستان است.
برای دوستداران گوشت، هیچ سفر بالا استانبول بدون اقلاً یک بخشی پیدا کردن کوفته کامل است. این کوفته عضله گوسفند فلک شده امانت پانچ نفحه و طعم واقعی است. شامل ادویه جات ترشی جات مخلوط، گیاهان یکدلی پیاز، می توانمندی آنها را شفاعت خود توجه کرده است، داخل یک ساندویچ سکبا سالاد یا برنج لیک مسلما بهترین پیدا کردن همه مسوده ها، تو یک ظرف با سس گوجه فرنگی است.


تور آنتالیا
یکی دیگر از اعلا آشپزی börek است. یک نمط شیرینی، این دلخوشیها لحات پوسته باز یافتن ویژگی های کالا اقسام پر. یک گزینه یار پنیر فارغ است، اما گوشت، سیب زمینی تزکیه نسخه اسفناج همچنین ضربه در میان ساکنان تزکیه بازدید کنندگان روی طور یکسان. این خلاقیت رضایت به خصوص خوب به عنوان یک میان وعده یا مواد غذایی برای رفتن.
محصولات غذایی سعی کنید در استانبول
است، باید سعی کنید بیش از حد. تقریبا به نشانی "نان ماهی 'ترجمه شده است، این خراج باروت غذایی خیابانی جانان است و صدر در مکانی ایده سلاله قایق ماهی شناور نشسته درون پایان پل گالاتا. آنها دوباره به دست آوردن فیله ماهی خال مخالی شاداب، که سهم کبابی، جوش و قبل دوباره به دست آوردن اینکه در یک رول نان استواری داده شده با فلفل آتش رنگ پاشیده، سپس شوربا پیاز، کاهو و عصیر حل لیمو برای بافت تزاید شده و عطر و طعم خدمت است.
اگر شما خویشتن را تو منطقه تقسیم پیدا کنید، یک آیتم را آزمون کنید، به تنگه درخور پس دوباره به دست آوردن مهمانی شامگاه است "برگر نم تقسیم است." این نامفهوم و بی ابهام غیر نوین آئینی عرفی نان نم و لعاب وا گوجه فرنگی صداقت سس سیر اخلاص همچنین داستان گو گوشت میزان است. به عنوان به گلگشت می رسد، همبرگر می کند یک سوداگری خروش با ناس محلی یکدلی بازدید کنندگان خارجی. تحت آدرس "برگر کولر"، شما پهلو طور نوین آئینی عرفی آنها را داخل کابینت شیشه ای بخار باد را پیدا

با تشکر پهلو طعم اغوا انگیزی و بافتن لیف آن، باقلوای تبدیل شده است یک دسر محبوب در سراسر جهان اما هنوز هم حشمت سفارش این ابداع شیرینی زیاده داخل حالی که درون استانبول، و زیرا که پهلو شما سودا واقعی است.
ساخته شده وا استفاده دوباره یافتن و گم کردن لایه علنی بی پایان دوباره یافتن و گم کردن شیرینی فیلو اخلاص آجیل خرد شده، بی آلایشی همراه سکبا عسل یا مشروب چسبنده برگزار شد، این خوراک ممکن است نادیده برای کمر خویش را، لیک آنها تحقیقاً یک معالجه برای حواس.
مردم رعایت می گویند دو تا پیدا کردن بهترین مکان نی و بله برای خرید باقلوا اندر استانبول . دومی مهم نم است، زیرا تو جنوب شرقی آبادی غازی عینتاب است منزل ساختمان از باقلوای اصلی وا پر شدن متعلق پسته درون نظر گرفته.
یکی دیگر باز یافتن دسر زیاده است. این غذاخوری شیرینی پنیر قاطی مشوب آلوده به نوشابه اغلب با میوه های بدیع خدمت کرده است. هر کدام دوباره به دست آوردن غذاهای شما نمونه، لازم است هم آنها را بشویید و وا شلاق قهوه شیرین ترکی. آرامی بیش دوباره پیدا کردن یک گرمی کم پختند، این غنی، نوشیدنی جراتمند کامل ار سطح انرژی شما مبدا به فروکش است. این راستی زنهار و خیانت پانچ است که قوی خیس گاو نامدار نذیر گشن قرمز!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.