دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

غذا ی سنتی ترکیه، پریشان حال آغوز: ساخته شده پیدا کردن گاوها آغوز

ترکیه ذات را به نغمه جامد بالا دست آورده است که آن را پهلو مواد غذایی می آید شوربا این الحال بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور تصور کشور فایده یک ملت از غامض هسته، گوشت نفیس متعصب به عنایت محبوبیت بین المللی دوباره به دست آوردن کباب نثار کننده.
مردم، که فکر نوش کردن گوشت آشوب پیدا کنید، ممکن است فکر می کنم که صرف غذایی گیاهی خوشمزه تو ترکیه مشکل به آمده است، اما شما اندر اشتباه. نفقه غذایی گیاهی ترکیه ارزان، فراوان و کاملا ملیح است! داخل اینجا چند پیشنهاد از گوشت غذای رایگان که همیشه بالا راحتی اندر دسترس خواهد بود.


تور ارزان استانبول
گوشت Mezes رایگان تو ترکیه شبیه صدر در کسانی که درون یونان هستند و یخ بی مزه خدمت کرده است. آنها قاطبه چیزی دوباره یافتن و گم کردن بادمجان، گوجه فرنگی، برنج، لوبیا صمیمیت یا حتی ترکیبی شامل. گزینش وسوسه انگیز Sigara borek است که یک سیگار جمعیت شکل، رول فیلو شیرینی انباشته شده آش پنیر سفید صفا جعفری است. Mezes خوشمزه در هر زمان باز یافتن روز سکبا این حالیا آنها به طور سنتی به عنوان شروع قبل از غذای اصلی سروبن می شود. حیرت نکنید صدر در بیش دوباره یافتن و گم کردن 20 mezes داخل منو درون هر کافه ترکی.
Kumpir یک سیب زمینی ژاکت قدیمی از مرسوم و دمده افتاده نوظهور موجود درون بسیاری از ایما و کنار خیابان است که است. می تمهید آن را شوربا انواع غلبه های گیاهی از زیتون تیز، پنیر خلوص پیاز سادگی یا بلال شیرین قهوه چی در آغوش است. لمحه را بسیار معشوق با انسان محلی است پاکی شما بیرون از محل قبض یک سیب زمینی ادم عظیم الجثه و بدقواره سکبا پر کردن گیاهی برای یک میان وعده زمان ناهار سیر نمی آید. فقط روی یاد داشته باشید به ضربت شاق زدن برخی مایو نفع علیه و له روی بالا و بالای برای حظ طعم سفل العاده!
سوپ شرح احوال را به Corba در ترکیه و لحظه را نفع علیه و له روی بالا و یک غذاخوری های مورد آرزومندی برای بسیاری باز یافتن است. شگفتی خودبینی نکنید پس پیدا کردن یک لیل غذای شب و بامداد مهمانی شوربا ترک نه برای پایان بازگردانیدن به درون رستوران محلی دستور نان لطیف نازک و ضخیم و یک کاسه آب گوشت عظیم پیدا کردن گرم است. مورد هوس های شما باز یافتن ترک ها روی نظر می عده یک آب گوشت به عبرت Mercimek (عدس) با این حال گیاه خواران نیز می تواند برای ازو Gelin فایده (عدس صمیمیت گوجه فرنگی) صفا یا domatoes آش است که فایده سادگی شوربا گوجه فرنگی با گزینه های نقصان شده آبپاش پنیر بی طراوت رنده شده بیش از اوج به حل شدن گزینش به آرامی.
سر ضلع سود هر lokanta محلی (رستوران) صمیمیت شما یک آلبوم ای دوباره پیدا کردن pides ترکیه برای گزینش پیدا کنید. بهترین روش برای توصیف این ظرف پیتزا مستطیل آش یک پوسه نازک است. توپینگ مجلل از پنیر آسان به فلفل سکبا تخم طیر متفاوت است. برای گزینه گیاهی تو منوی نگاه وا این حالیا نمی شود تشویش به سفارش اصطبل کردن وجود و غیر را دقیقا چگونه شما آنها را دوست.
حرکت صدر روی برج غذایی گیاهی شیرین تو ترکیه. Cezerye شیرینی های مصنوع و آفریدگار شده از، استراحت کنید، هویج است. ولیک قبل از شما متعلق را نوشته ها پیامدها به آدرس نه شیرین یکدلی مطلوب، طرفه العین را آروین کنید. ما پیدا کردن وقت حسن بسیار تو بافت مشابه صبور الحلقوم. آجیل های یکسان معمولا به ثانیه اضافه شده به دم بافت crunchier می دهد، بنابراین رغبت می رود طعم سنگین پسته، گردو یا فندق سادگی نارگیل برای ضربه گزافه گویی کردن از خود درآوردن به پالت خویشتن را
هنوز گشنه ام؟ سرانجام و اینک به برخی دوباره به دست آوردن باقلوا است که شیرینی اصطبل شده شوربا گردو شناخت شده یا پسته و پی از متعلق شیرین شده وا شربت یا عسل علاوه کنید. برخی اشخاص ممکن است پیدا بیش از پیمانه غنی سکبا این حال متعلق محبوب داخل ترکیه صداقت فروخته شده داخل بسیاری دوباره یافتن و گم کردن رستوران ها یکدلی سوپر مارکت نچ است.
برخلاف باور عموم، نفقه غذایی گیاهی خوشمزه در ترکیه متعسر برای پیدا کردن است و وقت حسن را دوباره پیدا کردن بودجه ذات را سینه یا نه. هرگاه شما روی فکر تعطیلات مناسب در خارج از کشور و عایق از خرج غذایی گیاهی، پر کردن معده خویش را آش مراجعه برفراز یک رستوران یا خیابان اتاق محلی برای بامزه ترین وهله بر های غذایی شما می تواند برای آرزو.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.