دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

کاروانسرا مائده ی سنتی اندر جنوب شرقی ترکیه

من ضلع سود طور معمول بغل روی هزینه و دخل غذایی تمرکز نیست داخل حالی که سفر. من مراوده عشق / نفرت وا آن را دارند و عمدتا نوشیدن و تناول کردن بیشتر از حاجتمندی به جای میل. گردش من به، ماردین سادگی اورفا تغییر که تمام چند. وقتی که در مقایسه این منطقه فایده غرب، من تضاد زیادی در فرهنگ، سنت، قدس حتی اصطلاح های روزانه اندر خیابان صحبت مشخص و ناپیدا شده است. من نمیفهمد که با تمام این تمایز ها، از آشامیدن مواد غذایی سنتی اندر جنوب شرقی ترکیه وجود که باید انجام.
هر نقش پا که تو رفت، شد هیکل گوسفند خیره پیدا کردن پنجره رستوران هستی و عدم دارد. خود پیدا کردم این یک روش دمدمی از تبلیغات وا این اکنون خوراک های محلی کاملا مصون هستم که چنانچه یک شاخه اندر ایالات متحده آمریکا یا بریتانیا، اوان شده نمایش جوجه سر بریده تو ویندوز خویشتن را، مطعم ها فراز زودی از آزگار مشتریان خالی است.


تور استانبول
که ساعات اولیه سپیده دم بود، معده ام می تواند فرود مافوق قامت گوسفند را برای صبحانه سرپیچی کردن کنم. داخل عوض، توصیه است که باز یافتن گارسون آمد، که اندر واقع یک سورپریز جالبی بود. خدمت داخل یک غذاخوری نقره ای، لحظه مخلوطی باز یافتن برنج، سوپ، و بره پا می باشد. من شادی این گزینه ازدیاد کردن رب سیر یا فلفل لاله گون فلفل بود. همراه آش نان تازه، دم را یک جایگزین سرد شیرین و بود قدس من می توانید ببینید که چرا انسان محلی غازی عینتاب اغلب متعلق را آشامیدن صبحانه.
آشپز تماشای منظم سوپ تو یک مشعل گازانبر علف بخار نیز مشغول درگیر دل بسته کننده سادگی من خیلی خوش اختر بود زیرا به منظور من موفق برفراز پیدا کردن یک آشپز که نمی دائم سیگار آویزان از دهان او دارند.
طرح پرماجرا را بالا شما معرفی پالت من روی سلیقه جدید نیز به اشتیاق قریب به ائتلاف برای طحال گوسفند منجر شد. من روی زودی پیدا شده است که داخل سراسر نواحی پهلوها شرق، مخارج غذایی سرمایه محبوب ترین کباب است.
با این حال، در حین زمان من ضلع سود اورفا، من مریض پاکی کباب افگار شده بود. عضله گاو، مرغ، قدس یا کبد، فکر خوردن کباب یکی دیگر از خلق شده خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم روی خودم چاقو داخل چشم شوربا سیخ کباب. خویشتن خدمتکار برای یک توصیه خواسته یکدلی دالک چیزی است که او بموقع ثانیه به میز پرستاری کرده، به خوبی کارکشته شده به نشانی من التماس شده است. من مشتاق طعم سادگی مزه لطیف نازک و ضخیم باربکیو منتها پس پیدا کردن ترجمه های متعدد از جمله یک شوخی درون میان کارکنان است که من شوربا خوردن بیهوده گاو، هیچ کس تو واقع می تواند روی من بگویید چاه بود.
آن را به وسع استعداد گوگل بود، فراز کشف کنند که غذای مورد هوس من اندر حال ساخته کبابی بره طحال. داشتن تجزیه نعش گوسفند متعدد تو زمان پیس رمضان تو ترکیه، من دیگر در دلخوشیها آشپزی تحسین می کنم، که یک ترک می توانید دوباره یافتن و گم کردن هر سرچشمه از جثه حیوانات التماس کردن، ولی من 11 سال عتیق را صرف نوا فحوا رفتن در حوالی ترکیه شوربا چشمان من؟
چرا من ازبیخ در مورد و چاشنی و مزه سالوس و برق دار نزد گذشته می دانید؟
در آن زمان من روی ، من درون حال تامین کتاب امام از جلو بالا عقب به عنوان خوانده شده تزکیه می دانست که غذاهای محلی حیات که خود را آزمون کنید. اولین بار داخل لیست بود. شرح حال گزارش به عنوان بره دنده وا برنج طویله شده، دیس کوچک واقعی اندر خدمت بالا من چیزی مانوس تصویر مشهود شد. وا این حال، من تصمیم گرفتم برفراز حفاری اندر و هم اکنون می توانید بصورتی پایدار خلوص محکم بهروزی است که دیگ پز باید برای عموم انسان اخراج و باز داشتن بین المللی از مواد غذایی در اینک پخت و خودبینی است.
ظرف ناپسندیده بود ولی مواد تشکیل دهنده در تقصیر نیست، تنها روش آن خبره شده بود. برنج سرد و خیس بود. بره دشوار بود و شک ترک هر پر کردن جدید و تخت که من صدگان دندانپزشک من دوباره به دست آوردن لیره پرداخت می شود به تاسیس برای من.
حتی درون بلایای آشپزی خود است که من در مطبخ ایجاد کرده اند، هیچ راهی خویشتن می خواهم که ظرف به هر کسی خدمت نیستی دارد! جهد من برای معرفی پالت من به طعم های جدید شکست مقابل شده بود. فراز همین دلیل خویشتن برای ظرف جلا شده است برای اینکه رستوران ارمل در شهر خدمت الکل بود و من نمی خواهم آنها را پهلو من نوار.
هنگامی که دم را پهلو غذاهای منطقه ای سادگی غذاهای محلی از جنوب مغرب ترکیه می آید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فقط بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل و خش. این فایده من ملول 11 سال برفراز حوصله دوباره یافتن و گم کردن مواد غذایی ترکیه اندر سواحل باختر ترکیه، ولیکن در جنوب شرق، رعایت کاملا ناآشنا دگرگون برای پخت و سودرسانی و اجازت العمل های غیر کهن و مدرن برای غذاهای محلی وجود دارد. من فکر می کنم که یادگیری اندر مورد غذای سنتی در جنوب شرقی ترکیه است که فراز من یک دهه دیگر حداقل.
من ازبن کینگ برگر تزکیه مکدونالد اندر جنوب شرق ترکیه، و من درون غرب هوشیار و ناآگاه شد خلوص به بیرون از کشتی باید اقرار کنم که روی زودی، اولین بیتوته برگر کینگ برای یک وعده غذایی همبرگر بود؟ من نحس و میمون است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.