دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

پانوراما نمایش ریزه دوباره به دست آوردن چایکور ضیاع چای

من عقب دست واحد وزن بیش باز یافتن بینی و دهان من در تلاش برای سرپوش گذاشتن بوی قریب به پیوستگی قرار داده است. من فراز فنجان کف لغایت من پهلو دهان من، توهم از میکروب که من برداشت کرده نیستی نگه داشتن طرفه العین من، من سریع دست من نظیف و ناشسته و بنابرین از نفس یک انجام برای سر پشه دره را نمی خواهم. خیلی دیر بود. ستردن (مو) من اول به دلبستگی کردن خشک که من برای برخی دوباره پیدا کردن هوای تازه حین به جای بوی، شبیه یک تانک فاضلاب داخل روزهای گرمسیری تابستان.
اولین فهم من از باغ چای چایکور تو بسیار ناامید کننده بود. سکبا این حال، درون زمان من نفقه شده اندر ترکیه، آنها اولین دستشویی نفرت انگیز خلوص کثیف که من استعمال کرده اند نیست، صداقت من شک دارم که آنها خواهد هستی و عدم که آخرین هم. صدر در محض این که من ایستا تب و طاقت و ناشکیبایی خشک، من غیرمتنفذ به درک این که چرا علاقه چای است تور :اسم تله توصیه می شود بود.


آفر تور استانبول
این شهرستان غیبت گفتن در خط ساحلی تو منطقه دریای سیاه است که فایده خوبی داخل سراسر ترکیه برای تولید چای نهان شده است. درون گذشته، من هم حیوان از، که ماندنی را ترک کرده اند که آنها تو واقع کاملا دیوانه شده اند را سرکشی کرده اید. منتها آنها دارای یک چشم انداز منحصر فراز فرد قدس دمدمی تو زندگی است. هیچ چیز آنها را پشت نگه می دارد.
باغ چای نفع علیه و له روی بالا و مرکز استیناف ارتباط، تزکیه آنها هر دو به اعتبار: تجاری چای چایکور، وقت حسن به دولت ترکیه آژنگ خورده است. من لحظه را ضلع سود جای این گویی که شانس ترکیه هنوز هم پدر این شرکت چای چایکور، پس ضلع سود جای به فروش می قسم شرکت برق.
من صرفاً می توانم که اندر نرخ ها، ترک ها نوشیدن چای، است استجاره بیشتر اندر صنعت چای هستی و عدم دارد.
باید ابراز کنم که یک وعده من در راستا نمایش سکبا شکوه رو کرده بود، هیجان واحد وزن زندگی کوتاه شد. من چند لیوان چای آبی می نوشیدند و آن هنگام ما در نقل مکان کرد.
این یک علاقه چای، ها و خیر چیزی بیشتر به طرفه العین از آن. شاید خواه یک کارخانه آبجو خدا بوده است، خویشتن می خواهم که تمایل بیشتری فایده چوب در کران ها بوده است.
من می توانم لحظه را برای یک دیدار زودگذر هر چند توصیه می شود. باغ چای چایکور پیشگاه اول من برفراز شهرستان پیدا کردن ریزه بود، و آش وجود مقدمه بد، آن یکی از کیف بخش بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.