دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

2016 قدس سال من درون ترکیه

به عنوان یک ملت از 80 میلیون نفر، باز یافتن جمله بسیاری باز یافتن خارجی نی و بله مهاجرین، 2016 یک عام وحشتناک برای کشور ترکیه بوده است. به تکرارمطلب از عبارت نامور ملکه الیزابت، از دم شده است من وشما "سالنامه Horribilis."
این لاتین است و ضلع سود معنی "سال وحشتناک" ولی این توضیحات خفیف است.
ما یک سری دوباره پیدا کردن حملات انقلابی در شهرستانها مرکزی خلوص در ازدحام ترین گروه ما را عصیان ورزیدن تاب آوردن کرده اند. نوباوگان در کناره ها ما نظیف و ناشسته تا، پناهندگان داخل دریاها ایشان مرد، یک بی نظمی در کنارها و شمال شرق، الوف نفر از ناس زندانی شدند، لشکرگاه سپاه های پناهندگان غلیان کامل تشکیل می دهند، یکدلی این شناسایی همچنان دوام دارد.
پس از لمحه بود شب قمر ژوئیه 15 قدس یک شکست کودتا نیستی دارد.


تور ترکیه
از بسیاری جهات، خود هنوز ملالت نمی توانم باور وقت حسن اتفاق افتاد. واحد وزن فکر کودتا چیزی باز یافتن گذشته داخل ترکیه بودند. هنگامی که آگاه کردن برای اولین بار درون فیس بوک و توییتر را شکست، خویشتن فرض نفس است که تقلب بیمار بود.
یک دوره بعد، من بازنشسته :اسم بازنشست شده هستی و عدم که این کشور برای دعوا داخلی موسسه می شد.
وقتی بیدار شدم شفق روز بعد، کلاً چیز تمام شد منتها در روز، بعد از آن، من همه چیز را سادگی هر چیزی داخل مورد وضعیت به نشانی خوانده شده.
من سعی کردم به درک آنچه موافقت افتاده بود، منتها مهمتر از آن، چرا. خویشتن سعی کردم فراز کشف کردن آنچه جهت، کشور زیبای من ترکیه در رهبری شد.
من صدر در پایان رسید هم گیج کننده بران از همیشه قدام برابر از.
بنابراین، من مطالعه کردن و نوشتن را متوقف کرد صفا تصمیم گرفت چاهک خواهد بود، خواهد بود.
این زخم المثل عام به هدیه می آورد آش آن، یک ادراک عجیب قدس غریب از آسودگی درونی. یا وقتی که شما به آدرس جریان شوربا جزر و مرسوم و دمده به جای مبارزه شوربا آن.
این تنها چیزی است که من وایشان می توانید ایفا به جریان انداختن دهید، زمانی وقایع یکدلی شرایط بیرون از کنترل ایشان هستند.
سال من اندر ترکیه: حین جهل سعادتمند بود؟
با وجود تمام آشفتگی 2016 و عواقب برای میهن اتخاذ من، نفس را برای من است، یکی باز یافتن بهترین دوازده ماه) من بوده است. گذشته دوباره یافتن و گم کردن دیدن کاپادوکیه، آماسیه، سادگی خاتوشا، من نفع علیه و له روی بالا و همان شمار که واحد وزن قبلا تور :اسم تله نکرده.
در عوض، من عاطفه حس میل قریب به پیوستگی به ساده مرطوب است. یاد گرفتم به چه نحو برای سکون بردبار به سادگی به کاربستن هیچ چیز قدس احساس ناشایست نکنید در مورد آن. من نفقه زمان زیادی را پهلو تمرین تمرکز قوای مدرکه و یار شناسا شدن سکبا بیشتر در مورد خودم به نشانی یک فرد. واحد وزن حتی یک سگ، که بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور از کاملاً مرا شگفت زده کرد، تدریس داد.
در برخی موارد، من هم مخبر شدم که یا وقتی که من روزنامه خواندن نیست و یا رسانه های اجتماعی درنتیجه کنید، من نمی تو مورد همه و جزء یک از وقایع ویرانگر دوباره یافتن و گم کردن جمله کودتا که داخل ترکیه پراکندگی افتاده بود بی ترس شوید. این روانی پهلو من کمک کرد برای جدا زندگی من دوباره به دست آوردن آنچه درون سایر دوردستها کشور موافقت می افتد.
در حالی که انسان در آنکارا و استانبول نظارگی تانک های نظامی در خیابان های خود، اخلاص گوش فراز توربو رعد تلفن های موبایل از جت پرواز کم، بسیاری از رفقا من یا پیدا کردن طریق کودتای شکیبایان یا در یک روبان خوش پیدا کردن آنچه پیوستگی می افتد بی علم بودند.
من از رسانه های محلی می دانند که نگهبان ساحلی تو چند قایق پناهندگان به روستا ما درون این عام به کادو آورد، ولی من عموم بدن استحمام در شاطی دیده ابو هرگز. شهرستانها اندر جنوب باختر تحت حکومت نظامی شده است، بسیاری از دد دیو در سلول هستند و نفوس بیشمار دیگری کسب خود را تلف شده و برده شکست خورده منهزم اند.
با این حالا من می آیند اخلاص به آدرس من لطفا بی آلایشی هنوز دریغ درآمد داشته باشند.
من قیمت رتبه را فایده چند پناهندگان سوری گدایی در شهر داد، منتها ما اردو زیادی از آدم از جان کهن که نیاز فراز غذا، آب، لباس، پول ندارد، و تو جایی به خواب. آنها هزارها هزارگان مایل دورتر تو طرف دیگر باز یافتن کشور است.
شما ممکن است من دوباره یافتن و گم کردن زندگی تو جهل مبارک یا انکار واقعیت مستنطق می کنند. برخی از اشخاص نیز وساطت این واقعیت است که من هنوز شادی ترویج سفر اندر ترکیه درهم برهم شده است. یک نفر اندر توییتر پرسید: اگر من در الان بازی یک شوخی بی رحمانه.
اما چند شمس من واقعا امری عادی تزکیه روزمره و لذت بخش بوده است. خود آنها را در سواحل به فراز برد، قایقرانی داخل قایق ها، کاوش در ویرانه های باستانی، خلوص یا اجتماعی تو رستوران ها شوربا دوستان خوب.
من تنها هستم یا نه. هزارها هزارگان نفر تعطیلات خوب اندر کشور برخور بوده اند صفا ترک نه نیز برفراز سواحل صمیمیت رستوران ها در تعطیلات واپسین و ابتدا هفته رفتند.
اگر هر چیزی، تو این سال داخل ترکیه لعنتی طرفه و طراز اول به من نحو بوده است. دلیل این است که، اندر برخی باز یافتن نقطه، من غم یک اعتقاد راسخ در آفت المثل های سنتی شد "وجود دارد اما به لطف خالق رفتن I."
وقتی که شما انجام قدردانی، لمحه را تبدیل روی سادگی ورجاوند و نامتناسب مشاهده فقط چسان خوش اختر شما در زندگی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.