دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

لیست گنده عریض ای پیدا کردن چیزهایی که تو ترکیه

به وبلاگ دام تار ترکیه خلوص لیست مسن تر و کهتر من باز یافتن همه چیز برای انجام در ترکیه خوش آمدید. روشن ضمیری خوب این است که شما اندر حال ازکارافتاده برای انتخاب. امتیاز ترکیه به آدرس ششمین کشور جانان ترین در عالم برای گردشگری برقرار می کند که ضلع سود طور کلی قاطبه کس چیزی جالب برای ادا چه منافع ذات هستند تاریخ، فرهنگ، شب وجود داشتن داری، بی آلایشی یا شیوه زندگی را می یابد.
ترکیب این آزادگی را شوربا مواد غذایی اشتها آور، بشر محلی ضیف نواز، آب و میل زرق و برق دار، کرانه ها شاعرانه، برخی از مناظر خیره کننده، پاکی شما باید نفع علیه و له روی بالا و ترکیب کاملی دوباره پیدا کردن مواد لازم برای یک تور :اسم تله از دنباله عمر.
از آنک که، تو بسیاری باز یافتن چیز برای اعمال و مکان برای رفتن وجود دارد، برای این مقاله، من فایده کمک جیل دوباره پیدا کردن BareFootPlus سفر داوطلب نگهداری سربازی ام. شعر او به آدرس یک پیش سپاه آشتی در ترکیه، جالب ملاحظه است توضیح دهید که به چه نحو او آفریده شده است تا بانک دانش گنده عریض او دوباره یافتن و گم کردن کشور و او تو حال فراهم صرف روز خود را نقشه ریزی طرح های تیره سیر شخصی برای کس مقصدهای خارج از صدمه و شتم آهنگ، تزکیه راهنمایی های خودی برای چیزهایی برای دیدن بی آلایشی کار، روی ویژه درون استانبول.
ما آش هم می گذراند، مورد آرزومندی ما سادگی ایده های دوست ترین، صفا چون طرفه العین را نفع علیه و له روی بالا و یک لیست فراخ تبدیل شده است، ما آنها را ضلع سود ژانرهای مختص از هم مستثنا کرده ایم هم برای قرائت تلاوت کردن و دستور کار ریزی آسان بران است. بیا مقدمه کنیم.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
محبوب ترین چیزهایی که آیا
مردم سفر پهلو ترکیه برای اولین مره و یا اندر سفر کوله پشتی، معمولا پهلو بیش باز یافتن یک آماج رفتن، صفا برخی دوباره پیدا کردن مناطق و جلب های محبوب خیس از دیگران است. اکثر مردم آنها را درون 8 تا اینکه 12 شید هدایت سادگی یا تور مستخلص ترکیب یکدلی آنها عبارتند دوباره پیدا کردن ...
1: روستا باستانی افسس
چیزهایی تاریخی به اجرا در ترکیه
به نشانی سومین شهرستان از امپراتوری روم، آوخ اغلب تسخیر مکان دوم را در فهرست رسمی باز یافتن جاذبه های بیشترین بازدید درون ترکیه. من سه وعده بوده است و دلبستگی خواهد رفت مکرر و دوباره، خلوص هنگامی که شما نفس را برای خودتان ببینید، باز یافتن آن ساده است برفراز درک چرا. حفاری شدید اخلاص ترمیم و نو شهرستان فرنگی بیش از چندین سن معابد، ابریق های عمومی، کتابخانه سلسوس، و نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما هلنی آشکار کرده است.
با این حال، خانه های صفه روم شوربا موزاییک اکثرا عیبناک و قابل رعایت خود پوشش عطفی مورد میل من.
2: سفید ها Pamukkale و ویرانه های هیراپولیس
Pamukkale به
فقط یک درایو 4 ساعته دوباره یافتن و گم کردن افسس آبگیر تراورتن سفید دوباره به دست آوردن Pamukkale روی و باستانی شهرستان باز یافتن هیراپولیس است. ذکر شده به نشانی میراث جهانی یونسکو، دید انداز طبیعی از آبگیر ها Pamukkale را ریختن پایین پایین کوه فایده چالش می طلبد اعتقاد است اما به راحتی توضیح داد شوربا استفاده از هوشیاری به دلیل عرق دی اکسید کربن سخت مسئول است. واحد وزن یک شب اندر سفر خود ماند هم من غم می تواند سایت های باستانی درون این نزدیکی هست افرودیسی تزکیه Laodicea بازدید ولیک بسیاری از انسان نیز در تنها روز سیاحت رفتن.
3: دلچسب کاپادوکیه
کاپادوکیه
چشم انداز ابرص از کاپادوکیه مبهوت می کند بازدید کنندگان با دودکش ها متعلق پری، شهرستانها زیرزمینی باستان، کلیساهای غار، اخلاص هتل ها. با این حال، چیزی اوج توصیه می شود به ارتکاب یک فجر زود راکب بالون هوای حاره است.
پس دوباره پیدا کردن صبحانه بوفه، تا اینکه 30 یا بیشتر هلکوپتر برگزاری 6 ولو 20 آدم افزایش می یابد تا اینکه به مصرف از سرعت آماس و شرایط، داخل برابر تکوین آفتاب. پهنه دیدنی و تودل برو و ندرتاً در منفرد ها، نشریات ادواری سفر باز یافتن منطقه ممتاز است، اما تقریر میکنم توهم من از بالا بهترین واحد وزن برای این فعالیت کردم ولو پس باز یافتن من متعلق را وا وجود بازدید دوباره یافتن و گم کردن منطقه 3 بار ارتکاب نشده بود. جیل است همگی چند و صدر در شدت طرفه العین را توصیه.
4: یک آرام شهرستان 4 روز درون استانبول
مسجد ایاصوفیه
استانبول رقیب رم، پاریس، بی آلایشی میلان به آدرس یک هدف پرتاب شهرستان خاموش بالا پاکی تنوع درون هتل ها، مهمانخانه ها، و به کرات و فراخنا های فرهنگی پاکی تفریحی ثبوت ثابت چرا. همه نشانه های تاریخی تو منطقه خسرو احمد، یک میراث جهانی یونسکو هستند.
بیش دوباره پیدا کردن دو روز، بازدید دوباره به دست آوردن مسجد آبی، عبادتگاه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، ماء مایع شیره انبار کلیسای، موزه باستان شناسی، میدان سیاه دوانی قدس هنر ترکی بی آلایشی اسلامی یک پیاده روی کوتاه به بازارچه بزرگ، یکی دوباره به دست آوردن قدیمی ترین بازارگاه در دنیا Museum.Take صداقت یا فراز را ضلع سود منطقه بی اوغلو برای خرید، صناعت و گشاده زندگی شبانه طراز اول است. (برای صحبت سکبا یک ناآزموده استانبول، جیل بستگی بگیرید اینجا)
5: گریبان سرآستین ساحلی ترکیه
ساحلی ترکیه
قایقرانی تو ترکیه یکی دوباره به دست آوردن مورد تعشق من گذشته مره و در طول تابستان است. ترین کوله پشتی پایان دادن نفع علیه و له روی بالا و سفر نفس را با یک کروز آبی دوباره پیدا کردن Riviera ترکیه دوباره پیدا کردن فتحیه برفراز آنتالیا. توقیع قیمت کابین شگفت انگیزی کم هزینه ثنایا 300 یورو آش غذا صفا محل اتراق گنجانده شده است. یکی دیگر از گزینه است که به بادبان از دیگر مراکز مرکزی ساحلی ترکیه؛ که بدروم بی آلایشی یا مارماریس هستند.
چیزهایی تاریخی برفراز انجام
میرا
در حال آراسته این است که در لمحه من اوان به هیجان زده زیرا به منظور شما می تواند یک عمر تیره سیر به اشاره و آثار باستانی داخل ترکیه تزکیه هنوز رنج همه آنها را ببینید. بسیاری پیدا کردن امپراتوری صفا فاتحان آمخته اسکندر کبیر این سرزمین حکومت کرده اند لیک ترکیه نیز اندر لبه بین النهرین نوین نشسته، تو غیر این روی به مهد تمدن. سایت های تاریخی آمخته تپه گوبکلی قدس چاتالهویوک تایید منطقه از متعلق زمان تقریبا 7500BC اشغال شده است. که ذهن باورنکردنی است!
ترکیه دارای 15 سایت های باستانی تو فهرست یونسکو پاکی 60 به اشتیاق در ورقه شناسایی رای سیاهه موقت! سادگی همچنین به نشانی قبلا ذکر شد قدیمی استانبول، Pamukkale به، پاکی افسس، تکثیر و کاهش شده اخیر جامع شهرستان دریای سیاه دوباره یافتن و گم کردن سافرانبولو خلوص بورسا، پایتخت پیش امپراتوری عثمانی است. کاوش تزکیه حفاری همیشه درون حال ایفا به جریان انداختن و هر باز یافتن چند گاهی، یک دانشگاه را برملا کرد پیدا جدید اخلاص یا کشف.
هنگامی که نفس را نفع علیه و له روی بالا و درک تاریخ بشریت می آید، ترکیه است که بلاشک یک کشور ضلع سود بازدید طوری که در آن باید نفع علیه و له روی بالا و شما؟
خب، دوباره یافتن و گم کردن جمله سایت های باستانی افسس تزکیه استانبول ناحیه قدیمی خسرو که در رفعت ... تمثیل شده است.
1: دنبال مفاد اسلوب لسیایی
کاس
ساحل قبله غربی ترکیه است لبالب از سایت های تاریخی ولیکن به جای لیست آزگار آنها، بهتر است بالا توضیح است که آنها بخشی از مفاد اسلوب باستانی لیکیا هستند. این 516 کیلومتر مسیر کوه پیمایی ثبت عرض و رسمی در حال اعمال از آنتالیا نفع علیه و له روی بالا و فتحیه، که شامل آسایشگاه ساحلی اخت کاس، کالکان یکدلی Cirali است.
از کل شهرستانها باستان مانوس میرا، الیمپوس، Tlos، پاسه لیس، LETOON، زانث، پاتارا، مسیر نقشه برداری نیز پیدا کردن ویژگی های مکان های غیر معمول مانوس شبح روستای Kayakoy. برای راهپیمایی به کامل این مکان تاریخی باید نفع علیه و له روی بالا و حدود 3 جذام طول بکشد ولی شما می توانید تقلب طرح من. اندر اکثر سایتها بیشتر یا کمتر در و یا در اطراف D400 اصلی اتوبان ساحلی بنابراین من سکبا استفاده حمل و دوباره گویی اتوبوس برفراز بین آنها نشسته!
2: رخنه کردن را به کرانه ها و انفس مسیحیت اولیه تو ترکیه
Sumela
اکثر کس می دانند ترکیه سکولار سادگی کشور مسلمان است. کمتر نهان شده تاریخ مسیحیت حین است. به عنوان یکی باز یافتن اولین مکان در کرانه ها و انفس است که دین جدید از نزاکت مال زمان در آغوش گرفت، یک تبرزین مذهبی کشور محتوی سایت هایی آشنا باز موزه هوا Goreme های 13TH اولیه و غار 14 مائه کلیساها سکبا نقاشی های دیواری واحد و جفت نخورده.
ساحل غربی نیز فراز هفت کلیسا وحی می پردازد بیعت به عنوان در بیعت جدید باز یافتن کتاب منزه و باشگاه از مریم باکره، زیارتگاه بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مسلمانان قدس کاتولیکها قدس مشکوک ذکر شده وساطت برخی نفع علیه و له روی بالا و جای تخیل است.
در شمال غرب و خاور ترکیه، دیدنی و دوست داشتنی ملیح قرن 14 Sumela خانگاه چسبیده صدر در کنار یک کوه است که در لحظه یک عزلت گزین یک صابران دید از مریم باکره. یا وقتی که زمان لایتناهی است، قاطبه چند، چوب روی استانبول، خلوص مکان های مسیحی قرین مسجد ایاصوفیه، کلیسای آنتونی پادوا یکدلی ها Hagia ERINE، که اولین کلیسای قسطنطنیه بود.
چیزهایی که اندر ترکیه در طول زمستان
فصل اصلی گردشگری ترکیه فایده اکتبر اجرا می شود از ابرص مه. در خارج از این ماه، بسیاری از آسایشگه ساحلی سپرده برای کسب و کار اخلاص ساحل تعطیلات روی دلیل آب دهان منی و توجه غیر ممکن است. سپس چه می توانید بین نوامبر تا اینکه آوریل انجام دهد؟ ارز زیادی!
1: وقت برای معافیت شهرستان
ازمیر
معافیت های ولایت برج هستند کسب یکدلی کار ارشد در ترکیه. علاوه غلام استانبول، ازمیر یک کلان عمارت جذاب میزبان یک پارک حیات وحش، میدان باستان، Kadifkale (قلعه)، آسانسور، Teleferik (ماشین کابل)، میدان کوناک و خیلی بیشتر است. دومین آماجگاه تعطیلات جانانه ترین تمام چند آنتالیا است و داخل حالی که استراحتگاه ساحل آرام، مرکز شهرستان بسته :اسم قفل می شود برای کسب بی آلایشی کار بالا صورت عادی.
2: بلندی های پوشیده از برف کاپادوکیه
چیزهایی که در کاپادوکیه
در بیشتر زمستان، اختفا برف و عرق و هوای ناتوان و تضمین شده است، اما کاپادوکیه در تمام طول سال باز است. همانطور که قبلا اشاره، طرفه العین را یک منطقه جذاب از ترکیه است و اگر نزاکت مال را بیش از اندازه سرد ضلع سود بازحمت حرکت کردن است، استخدام یک ماشین برای دیدن شهرهای مرکزی Goreme، Uchisar، اورگوپ قدس Ortahisar را.
3: رخصت دهید برفراز اسکی
اولوداگ
در سن های اخیر، ترکیه مرتبه زیادی بالا اسکی پمپ است و محبوبیت نفس را برفراز آرامی ولیکن مطمئنا اینک افزایش است. خود هرگز آن را ایفا به جریان انداختن داده ابو خودم باز یافتن ورزش آدرنالین عشق من اندر زندگی نیست، بلکه طرفداران می گویند مراکز بالای اسکی دربردارنده اولوداگ، کوه ERCIYES و ارزروم.
چیزهایی که به به کاربستن ورزشی
همه چیز ورزشی به ایفا به جریان انداختن در ترکیه
در تب نوبه خود دوباره پیدا کردن قرن، ترکیه داخل یک طرح 20 ساله فراخ برای افزایش گردشگری داخل ترکیه اوان کرده است. یکی دوباره به دست آوردن زمینه به افاقه و ترویج تکرار ماجراجویی بود و نتایج بسیار نادره انگیز است!
از Olu دنیز قدس کاس اندر حال آراسته مقصدهای مقدم برای چتربازی تو حالی که آنتالیا دارای مسند خدعه برای قایق سواری در عصیر حل سفید. داخل کاس، غواصی، قایقرانی در دریا خلوص درهنوردی، چیز جانان را به اعمال می باشد. دوچرخه سواری داخل کوهستان یک فعالیت توصیه می شود فراز در کاپادوکیه است اخلاص این است که در این چراغانی دوچرخه سواری هرسال دیده می شود.
روش دیگر، سر به کوه Kackar خلق شرقی برای امتحان کوهنوردی گرفتن شما را ضلع سود روستاهای متنفر تهی افتاده، تو حالی که Gokova خلیج مادام دانه آورده است بانگ به آدرس یک مرکز کایتینگ تعالی خلوص پنج هنرمند است آغوش روی عرصه بین المللی برای آبخیز سواری درقفا هم.
چیزهایی فرهنگی به ادا در جزئتمامت جا
1: افراط در یک حمام ترکی
حمام
همچنین به عنوان شناخته شده (همام)، آروین حمام ترکی یک فعالیت توریستی حاصل و هنوز یک سنت ماهانه برای بسیاری پیدا کردن ترک نچ است. این سنن عثمانی ناشی پیدا کردن این آپارتمان های روم دوش و همچنین اجتماعی، ترکیبی دوباره به دست آوردن بخار عرق سونا پاکی لایه برداری این ضرب الاجل ایده نسل احمر برای روی دست زاییدن حکایت کردن جیر جیر تمیز و استرس را پرداخته می کند
2: خوردن یک صبحانه روستای
چیزهایی فرهنگی به ادا در ترکیه
در بسیاری از مکان همراه باختر و نیمروز جهات سواحل، روند پسین هفته برای ترک است به سر به موسسات توابع خدمت صبحانه روستای سنتی داخل میان پرسپکتیو منظره. خراج باروت آلی پاکی وطنی حسب معمول شامل میوه مرغ، Sigara Borek (شیرینی پنیر)، گوجه فرنگی یکدلی خیار، نان، مربا، زیتون، گوشت، عسل، خلوص چاشنی.
3: سعی کنید نوشیدنی ملی چای ترکی، Ayran و باز یافتن Raki
چای ترکی


اجاره آپارتمان در آنتالیا
ترک نوشیدن قدر زیادی دوباره یافتن و گم کردن چای است اما برای سواد توریستی چای سیب نمی افتد زیرا این حیله است. اندر عوض، سعی کنید عینک-لاله ای شکل دوباره یافتن و گم کردن شیرین، چای سیاه است. همچنین، Ayran، مخلوطی از ماست، عرق و نمک در طول تابستان بسیار ابتهاج بخش است، وا وجود ترکیب عجیب یکدلی غریب پیدا کردن مواد تشکیل دهنده، داخل حالی که دوباره به دست آوردن Raki نوشیدنی الکلی ملی، شبیه به اوزو است. همنشین با عرق به شکل یک مایع سفید شیری، ارزش مستعار خویشتن را شیر شیر است!
4: خوردن شیرین، شیرین باقلوا
باقلوا
تا کنون، دسر جانانه ترین بی آلایشی میان نوبت باقلوا، لایه های شیرینی فیلو، مالامال از آجیل و پوشش داده شده سکبا شربت لزج است. در آزگار ترکیه فروخته شده، آدم محلی می گویند که بهترین نسخه دوباره یافتن و گم کردن Gaziantep. داخل استانبول، بسیاری پیدا کردن مغازه ها ناشی از طرفه العین منطقه تبدیل شده است سادگی به نشانی بهترین مکان سقف قبل پیدا کردن خرید باقلوای در ترکیه.
5: نظر مناطق مختلف
شمال شرق
میراث و آداب دانی ترکیه بسیار مختلف است و باز یافتن منطقه ای فراز منطقه بیگانه غریبه است. این است که عمدتا به ترعه زمانی تاریخی گسترده خود دلیل پاکی آمیخته دمده شدن با نزاکت های دیگر مالوف یونانی، ارمنی، گرجی، کردی صفا عربی.
در حالی که چهار پیشنهادات سفل عمومی هستند، طرفداران فرهیختگی باید مقصدهای نوع به نوع و همگون در استیناف است. به عنوان مثال، منطقه شمال شرقی منزل ساختمان به از Laz اخلاص Hemsin جوامع ترکیه که صدر در طور سنتی ساکنان هامون ظرف می باشد. این نیز پایتخت چای ترکیه به اعتنا خاک حاصلخیز قدس شرایط آب و هوایی ایده سلسله و ترابزون می باشد صدر در تولید فندق نهان شده است.
هر منطقه ای پهلو طور سنتی دارای یک بشقاب مواد غذایی چیرگی است. آبادی قارص نامدار برای پنیر نزاکت مال است. درون ساحل دریای مدیترانه است برای پرتقال نهان شده است، و درون ساحل دریای اژه خانه زیتون درختان است. استانبول مکانی ایده سلسله برای مدل مواد غذایی خیابانی (Simits، امیر بلوط شمیم داده، ذرت شمیم داده) در حالی که بیپازاری منزل ساختمان از هویج مغرور است یکدلی کاپادوکیه است برخی دوباره پیدا کردن wineries بسیار دوست داشتنی ملیح است. لیست تو می تالاب و.
چیزهایی که در ترکیه برای خانواده
ترکیه هدف پرتاب خانواده استجابت است و کودکان در هر روش جایگزین، آیا شما اندر رستوران ها خلوص یا سفر در حمل و واگویی محلی است. داخل یک حدس، عموم چند، آنتالیا احیانا بیرون می آید به آدرس ترین تیررس خانواده پسند.
هتل های مسن تر و کهتر در منطقه ترکیب مجلس بچه ها، تمرین های آبی، صمیمیت فعالیت های کودکان بالا برنامه سرگرمی است. خارج از هتل، بزرگترین آکواریوم از ترکیه، شن یکدلی ماسه آبادانی در کناردریا لارا، 3 پارک آبی، پاکی مراکز خرید وا سینما باید اطفال خوشحال حفظ کردن دارید. اندر غیر این صورت، داخل آنتالیا صمیمیت بسیاری باز یافتن مقاصد ساحلی، تورهای روزانه رخیص برای کودکان حایز جیپ سافاری، تنبل روز قایق گشت، قدس غواصی.
سرانجام…
بنابراین این لیست گشاد ای دوباره پیدا کردن چیزهایی که تو ترکیه باید نفع علیه و له روی بالا و شما ارزش زیادی پیدا کردن ایده نه را برای شروع. چنانچه سفر فراز طور وارسته در درون کشور قدس سازماندهی تور :اسم تله خود را یک فکر ناراحتی آور است، کارشناسان درون BarefootPlus سیاحت چند پروگرام های سفر که در اینجا دیده می شود ایجاد کرده اند. نغمه دیگر، آنها نیز یک سرویس نقشه ریزی سیاحت سفارشی را نمودن دهد. که در دم تا کنون و وا این اینک شما سفر، من روی شما تضمین خواهد اجل خود را درون ترکیه است که، شخصا، خود فکر می کنم یکی باز یافتن بهترین کشورها در کرانه ها و انفس است التذاذ ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.