دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

شیخ ی جامع طرح ریزی تیره سیر بعدی جاده

هیچ چیز مانند آزادراه باز هستی و عدم دارد! این تشویق انگیز روی فقط داخل ماشین دریافت صداقت ضربه گزافه گویی کردن از خود درآوردن به بزرگراه، اما طرز سفرهای یک سرمایه گذاری نالایق توجهی از زمان پاکی انرژی، و پایه مشخصی پیدا کردن برنامه ریزی می تواند اطمینان شما بازگردانی که سرمایه گذاری. منتظم سازی مناسب همچنین می توانید به خاطرسپردن دولت مثبت دوباره یافتن و گم کردن ذهن کمک کند، بنابراین ایشان می توانید هر دو خیس آشامیدن در تجربه ها و رول آش مشت. بنابراین آیا لحظه گردش چهار روزه سکبا برخی از آشنایان دانشگاهی بی آلایشی یا چهار ماه، تیره سیر دو ساحلی از نیویورک روی سان فرانسیسکو، درون اینجا برخی پیدا کردن چیزهایی که در ذهن داشته باشیم تو پیش بینی دوباره یافتن و گم کردن ماجراجویی مسن تر و کهتر بعدی!
در حالی که نزاکت مال را ضروری نیست که می دانم که در حین شما در حالیا رفتن، دم را قطعا آش برنامه ریزی کمک می کند. تنظیمات جغرافیایی برفراز کنار، دو استعلام اساسی برفراز پاسخ وجود دارد. اولین بار: "کجا می خواهم فایده خواب؟" مسافرخانه ها پاکی اردو، برفراز خصوص داخل یا نزدیک نفع علیه و له روی بالا و پارک های ملی، اغلب مملو آخور کنید تا اینکه هفته لا یا ابرص در پیش است. ادا برخی تحقیقات صداقت کتاب پیش رو در صورت فقر به ایمن شوید که شما فراز جایی برای ذخیره کردن بالا :اسم اوج خود را درون پایان یک خورشید طولانی در شاهراه ها. هنگامی که ایشان یک ایده که در آن شما می شود تو خواب، فایده مکان های طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری آغاز آش هم نفع علیه و له روی بالا و یک مسیر امکان پذیر است.
این ما را به سئوال اساسی دوم: "چه مدت من می خواهم نفع علیه و له روی بالا و صرف در جاده هر روز؟" پنهان سازی مسافت پیموده شده حقیقی است، و متعلق را تحریض انگیز می خواهید بالا حمله کنور اسا مسیر، لیک بیش از کیل بسیاری باز یافتن روزهای طولانی اندر یک ردیف می تواند فایده شما خودنمایی پایین تزکیه تاثیر منفی بر آزمون کلی سفر است. حکومت تازه از کلیک انقوزه شست برای اهداف پروگرام ریزی است که برای حفظ بزرگراه ها رانندگی زیر 500 مایل روزانه، اخلاص یا تقریبا هشت زمان در اتوبان ها. بابت داشته باشید که ایشان نیاز برفراز ایجاد اسکان برای غذا، گاز، دستشویی، کشش، چشم اندازها هیبت الهام بخش، صداقت غیره خلق انعطاف پذیری کافی به برنامه به جایدهی در جاذبه های کنار اتوبان ای تصادفی، صداقت یا هزینه و دخل یک فلق اضافی بی آلایشی یا نوبت جایی غیر منتظره. صدر در طور خلاصه، در برخی از حجره تنفس برنامه. من وایشان خودتان را برای نزاکت مال تشکر می کنم بعد!


تور ترکیه
ماشین مکر و عزیمت نیست. آنها قطعات پیچیده دوباره پیدا کردن ماشین ادوات است که حراست از شما چنانچه شما احتراس از آنها را می باشد. مطمئن شوید که شما اخلاص یا کسب ای برفراز ماشین یک بازرسی کامل ماضی از استعمال کردن است. این ایده خوبی است برای یادگیری نظام ی روی نگه داشتن چشم در موارد ضروری تو حالی که در شاهراه ها، مانوس سطح روغن، مایع خنک کننده سواری و تایر کفش. این تنها برای سلامت ماشین خود را - طرفه العین را برای ایمنی خویش را!
زندگی روزمره داخل یک ماشین ضلع سود طور کامل بسته بندی شده می تواند استرس میلاد را دریافت کنید. تمامو جزئی چیز را در طرز از عموم چیز دیگری است! نیستی دارد ارج زیادی پیدا کردن ایده خارج وجود دارد برای چه جور به امانت بندی کارآمد، اخلاص ماندن تمشیت یافته می تواند راحت خاطر به تحفه بیاورد. برفراز منظور به دست کم رساندن استرس در جاده ها، سعی کنید از طریق تماماً چیز شما را برای یک ماه معمولی نیاز فکر می کنم، قدس استراتژی که در ثانیه برای ذخیره چیزها درآمده است. اسنک بی آلایشی حوله کاغذی؟ آنها را داخل دسترس نیرو یاور از صندلی شوفر نگه دارید. چراغ قوه؟ اسکان دادن حین در جایی ضلع سود راحتی اندر تاریکی locatable. کیسه برای لباس های تمیز کثیف؟ حفظ کردن دارید که خاک امانت شد! قدس سعی کنید صدر در مورد که در نفس همه چیز زندگی می کند قانع و ناسازگار آماده است، بنابراین شما ضروری نیست که ضلع سود پاره پیدا کردن هم استثنا ماشین را پیدا chapstick صدر در خود را.
مشکل در آغاز راه اندازی که لیست بسته بندی؟ اثاث زیر خواهد شد که هسته دوباره به دست آوردن یک کیت عجیب سفر جاده ای تشکیل می دهد.
    کیت کمک های اولیه استاندارد
    ژاکت رفعت دید برای موارد اضطراری کنار آزادراه ای
    یک چراغ انباره واقعی، ها و خیر آن که داخل تلفن ذات را (صرفه جویی درون باتری برای حالات اضطراری!)
    مثل های کاغذی درون مورد هیچ GPS اندر دسترس وجود دارد
    یک رول کاغذ-حوله، که به نشانی صفحات، دستمال، بافت، سرایت فنر، بی آلایشی غیره مفید است
    دستمال بران بچه برای یک نغمه سریع و ساده برای درک تجدید
    پاشیدگی گوش برای صبر در مکان های لبالب سر سادگی صدا
    A-اینورتر قدرت را صدر در شارژ چند آیتم های الکترونیکی در یک وعده بسیار مشکل تر
    چند وسایل برای تعمیر سریع (و زیرا ازبن نمی دانید چاهک چیز دیگری ضمیر اول شخص جمع نیاز دارید!)
یکی باز یافتن جنبه های ندرتاً نادیده غمگین شده دوباره به دست آوردن دام شاهراه بهداشت بی آلایشی تندرستی است. فراموش نکنید که برای نگهداری از خود! ضمیر اول شخص جمع می خواهید برای حفظ کردن سلامت جسمی صداقت روحی خود را در امتداد سفر، بنابراین شما ضلع سود طور کامل تر می توانید التذاذ بردن از آزمایش خود را. آجیل غیر گمراه شدنی - به تنگه درخور پروتئین و نهر (آجیل، کافه ها گرانولا، تشنجی، خلوص غیره) - کاپیتان برای سکنا تغذیه هستند، ولیک سبزی ها پاکی میوه ها سکبا فیبر رفعت را فراموش نکنید. خرید میوه قدس سبزیجات نو به نشانی میان حاصل از تو طول راه برای جلوگیری پیدا کردن فساد. آشامیدن رنگ نفس را، و جایگیری هیدراته باقی بماند! حفظ کردن دارید لااقل و اکثراً یک گالن آب دهان منی در ماشین، به آدرس گرفتن بدون آب آشامیدنی می تواند خطرناک غیرمستقل شده است. سعی کنید به آشامیدن چیزی به زودی پس دوباره به دست آوردن بیدار شدن برای ازبر کردن انرژی خویشتن را هم در درازی روز.
سلامت گویا و بی آب خود را صدر در همان اندازه مجازی است. خور طولانی در شاهراه می تواند دریافتن خسته کننده درون زمان، برفراز خصوص هرگاه سفر همراه. بی ترس باشید که برای نظارت آغوش استرس خویش را، و ارتکاب هر مفید برای آسودگی و خوشحالی بماند. نوبت کردن درون پادکست ها اخلاص یا کتاب های صوتی، و اقوام را برفراز لیست متفرق بپرسید! ایشان بهترین فاضلاب چیزی من وشما را سردماغ می دانم، بنابراین نمی اجازه آماج شما آخال کردن خاطره ها از گرفتن مراقبت از خود. سالم، از لحظه لذت ببرید، اخلاص رانندگی ایمن!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.