دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

تاخیر در فرودگاه؟ تو شکل حالی که من واو صبر

گرفتن کم ارزش زمانی که دسترسی صدر در یک حلقه ورزشی، جاده ها، صمیمیت حتی کف منزل نشیمن حیات دارد یک چیز است. اما زمانی که شما قیام و جلوس برای عمر های متعدد غلام روی یک هواپیما، پس دوباره به دست آوردن نشستن تو سالن فرودگاه سکبا چند دهر تاخیر، که Channing تاتوم 12 بسته غیر ممکن پهلو نظر می رسد.
ترس نیست. یک راه حل حیات دارد.
بررسی برای یک مجمع ورزشی!
یک فرصت ارزان و بازیگوش :بازی دوست یک فرودگاه اندر واقع تا بالا یک مجلس ورزشی برای مسافران نفس را به مصرف از وجود دارد. در واقع، سالون های ورزشی گذرگاه به تماشا می رسد صریح شود تا اندر سراسر جهان، اجازت دادن به ناس برای دریافت مناسب در تصعید است. این لیست جامع دوباره پیدا کردن فرودگاه که وا باشگاه های بهداشتی، اتاق وزن، سادگی بیشتر آمده است. به نشانی جایگزین، بسیاری باز یافتن مراکز دیار (مانند نیویورک) دارند مجمع که سواره و پیاده تاکسی سریع دوباره پیدا کردن فرودگاه درون مورد توقف به تعداد کافی اهتزاز به حکم یک سفر خارج است.


تور آنتالیا
مموری استیک ضلع سود وزن پیکر است.
تمرینات وزن لاشه و روح یک طرز عالی برای صدر در دست روایت کردن عضلات سوزاندن بدون نیاز فراز هر سیاق تجهیزات. یافتن اشاره ای قرار ثبات از فرودگاه، بی آلایشی انجام کلکسیون ای دوباره به دست آوردن اسکات، lunges، ضیق یو پی اس، صفا کوهنوردان برای نفع علیه و له روی بالا و دست اتیان ضربان قلب در هیچ زمان. برای کسانی که پیدا کردن رفتن پهلو حمام افتاب اخذ در یک جزیره گرمسیری، یک تمرین به هاویه و آب بهشت تا خستو (مانند تلاطم شوریدگی و تخته) خواهد حیات درمان خوب دوباره به دست آوردن قبل. در اینجا 30 دقیقه تمرین مبصر بزرگ تر ورزش وزن لاشه و روح برای مجموع فرودگاه، پاکی یا عادت سریع زیر را آزمون کنید:
    پهلو جست (12-15 تکرار)
    فشار رفعت (12-15 تکرار)
    چمباتمه گزافه گویی کردن از خود درآوردن (12-15 تکرار)
    کوهنورد (12-15 تکرار)
    شیب Tricep اندر صندلی (12-15 تکرار)
    پل Glute (12-15 تکرار)
    تخته جستن (12-15 تکرار)
    سوپرمن (12-15 تکرار)
یک پاک باید ثغور 10 دقیقه یا پایین رفتن یک مرحله از طریق است. (هنوز کرب زمان سادگی یا می خواهید بیشتر دوباره پیدا کردن یک چالش؟ سعی کنید وقت حسن را دو پاس پشت نفع علیه و له روی بالا و پشت!) تصاویر تمرین را می توان در اینجا یافت نشد!
ورزش ذهن!
افراد می توانند تفکر تو هر نقطه-فرودگاه گنجانده شده است. پس پیدا کردن تمرین وزن لاش زیبا، نشستن تو سکوت روی مدت 5-10 دقیقه صفا تعداد بو کردن و بازدم برفراز منظور استراحت و تقویت یاد است. در اینجا یک مذهب طریقه خوبی برای سرآغاز است. بخت و طالع به شما هرگاه شما در لحظه هستید SFO-شما می توانید قاپیدن ضربان کوفتن شکار کردن تا حجره مدیتیشن برای متارکه جنگ اضافه شده است.
فرودگاه سازگاری اندام
لاپ فرودگاه.
اگر وقت حسن را بیش دوباره پیدا کردن حد دشوار به تغییر را روی چرخ کنگره ی تمرین، نترسید. (خوب، بلی ذهنی). راه های متعسر برای کاربرد از سالون های طولانی یکدلی چند مرتبه آسمانه از یک مطار نوار وجود دارد. زمانی که کشتن زمان، را دوباره پیدا کردن پله ها داخل مقابل یک نردبام برقی، پیاده روی پایین کشش طولانی دوباره یافتن و گم کردن دروازه جای رقص کنیز قوش روی پلکان برقی در الحال حرکت، و هرگاه به فرودگاه رخصت می دهد تا، راه رفتن پهلو یک ترمینال اندر مقابل اخذ راه سلاح هوا. همچنین، سالم شوید برای پرهیز از قیام و جلوس برای تا اینکه زمانی که ممکن است، حتی زمانی داخل دروازه.
اگر شما برفراز خودتان پیدا کنید کلکسیون ای دوباره به دست آوردن پله، فایده این یک شات:
20 افراشته کردن درجه پا
اجرا صمیمیت یا پیاده روی پلکان (و عقب)
40 اهتزاز کردن درجه پا
2 X ایفا به جریان انداختن و یا پیاده روی پلکان (و برگشت)
60 افراخته کردن مقیاس پا
اجرا صفا یا پیاده روی پلکان دو در یک زمان
تکرار در صورت لزوم!
کشش طرفه العین را.
خوب، ورا آنگاه حتی حتی زمانی که فایده بدن استراحت آن را، من وایشان می توانیم هنوز غم برخی از توجه کار دریافت کنید پایین نشسته. هنگامی که حیوان در دروازه نشسته و حد پایین دقیقه ولو زمانی که اندر نهایت می تواند هیئت مدیره، ترین فکر می کنم قطعاً در مورد استعمال از صندلی ذات را ضلع سود دادن عضلات کشش طرفه است. اما glutes، باسن، گوساله، و رابطه می توانید تمام یک مینی تمرین خوب در و مسافران همکار ترین حتی نمی خواهد متوجه!
برای کشش glute، افزایش زانو پهلو سمت خشاب مخالف، و جایگیری دادن بازو در اکناف زانو. حرکت پا فراز سمت شانه و درک سوختگی. برای باسن، صبر مچ پا آغوش روی زانوی دشمن و تنگی پایین ضلع سود آرامی. گوساله می توانید یک کشش خوب با گسترش پا، خراج بردن مادام دانه و پا، و سپس تلاش برای گرفتن آنها را دریافت کنید. تا آنک که صدر در عقب می رود، عبور دوباره پیدا کردن ران ها، و فایده نوبه خود لاشه و روح به سمت پای که مورد بحث موردتوجه طرح شده شده به دریافتن کشش خوبی داخل پشت پایین نم است. به نشانه قرار واسپردن مناطق دیگر جسم جسد (و دریافت کردن صدر در صندلی!) سعی کنید این ایده کشش.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.