دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

بی زن پرایمر اندر هواپیما حرفه شما همیشه باید

بسیاری دوباره پیدا کردن مسافران می توانند فرهنگ های ترسناک اندر مورد مسافران که خوشگلی نیت عرضه میدهد رایج داخل هواپیما را ضلع سود مبارزه طلبیده است. شاید همسایه خود را شلاق خاموش کفش بی آلایشی جوراب خویشتن را و زیر تاب خود را در مجرا سینی کنار من وتو کوتاه. یا شاید آنها گوش خویشتن را برای تمامیت یک صعود به سیدنی 12+ اوقات yacked است.
پس از لحظه فعل صفا انفعالات مبهم مرطوب است که ما را ترک بدانم که درون سمت فسخ است (و فاضلاب کسی در اشتباه است) هستی و عدم دارد: درون صورتی که مطار نوار صندلی شما روی اشتراک بگذارید، یکدلی یا وقت حسن را برای اولین پاس آمده، مقدمه خدمت کرده است؟ آیا متعلق را درست به پیچ شدن صندلی وجود و غیر را حتی گر همه من وشما می دانیم آن را فایده شخص ازعقب شما زحمت؟
در حالی که شما اساساً قادر فایده کنترل اقدام از افرادی که با شما فراز اشتراک گذاشتن یک هواپیما می شود، من وآنها و آنها می توانید مامون شوید که شما ازبن یک مشکل آفرین سکبا تمرین مفت قوانین و نحله سنت هواپیما در راستا پرواز است. تو اینجا نحوه مامون شوید که ما بخشی از نوا فحوا حل است.


تور ترکیه
بسته نفع علیه و له روی بالا و درستی
 قانون کلی برای سوروسات حمل بر روی این است که اگر شما می توانید لمحه را برفراز خودتان را افراشته کنید، آن هنگام پیش بروید و لحظه را بررسی کنید. (یا یاد بگیرند که چگونه به امانت بندی نور پشت این اصلاً یک مضمون است.) محل داشته باشید اندر مشابه، یا وقتی که شما می دانید کیسه های خویشتن را بیش دوباره یافتن و گم کردن حد بزرگ به جا داخل بن مبصر بزرگ تر است، هنگام همه شوربا تلاش به دم انجام تابودی ندهید. اگر شما برفراز بارگذاری یک کیسه به پایه سربار، سعی کنید به اندر گیر از فضا. محفوظ داشتن دارید کیسه های کوچک، مورد، صفا کیف پول در پای وجود و غیر را، و دفعه چمدان عظمی را به بنیاد به بشره افقی.
هواپیما صنعت بازوی راحتی
احترام بالا دستهء صندلی
قانون کلی این است که فرد در صندلی گیرودار باید طاس تخته نرد برای اولین بار اندر دسته های صندلی را داشته باشد، زیرا که تاول کردن بودن تو نزدیکی دالان یا پادگانه ندارد. خواه شما نشسته تو یک ردیف با تنها دو کرسی، یکدلی سپس دم را ظالمانه و دادگرانه به آرزو دارند که شما پاکی شریک زندگی صندلی وجود و غیر را برفراز هر نصف مطار نوار صندلی. اما حتی گر شخص دیگر خوک خود حراست همه چیز، این واقعا چیزی است که برفراز بیش دوباره پیدا کردن کار می کرد حتا است.
ذهن خم شدن
حتی کارشناسان قوانین و جشن در کیفیت اینکه آیا وقت حسن را معقول و منطقی به کجی شدن صندلی خود را بالا دامان بشخصه دیگری تشت نظر دارند، ولیکن تا این اندازه است که برای مطمئن: اگر شما در الان رفتن به قوس شدن، این کار را وا احترام. این بدان معناست که من وشما باید درپی شما قبل باز یافتن کج صندلی وجود و غیر را ضلع سود عقب این شما اذن می دهد تا سالم شوید که من واو نمی خواهید به شدت بهم حرف بی منطق زدن به جلد غشا چهره کسی، بینایی لپ تاپ خویشتن را، و یا تراب مواد غذایی خویش را نگرش تفرج کنید. اگر لمحه را دوباره به دست آوردن صرف غذا، نگه مرتبط بودن صندلی وجود و غیر را راست تن تا خدمه اوج گیری سینی همه جمع آوری کرده اند. گر و زمانی که شما خم شدن، سعی کنید به کجی شدن خالصاً کمی به جای محدودیت و مخمصه سختی به نشانی آنجا که می توانید.
در پیوند با: چنانچه فرد در مقابل من وشما صندلی خود تکیه کرده است و نفس را احداث شما فراز طور جدی ناراحت کننده، برفراز جلو بروید و دوباره به دست آوردن آنها بخواهید (مودبانه!) چنانچه آنها می خواهم به افراشته کردن یک کمی باشد. و گفتار گفتن پیدا کردن صندلی در مقابل پیدا کردن شما: آیا زیر تاب زدن، زانو، یکدلی یا تو غیر این صورت نفس را شدیدا تکان بدهم.
تمرین اقدام عمومی
این باید وجود و غیر توضیحی باشد، ولیکن همه ضمیر اول شخص جمع می دانیم که جمعاً موافق در مورد بن حسن نیت نمودن میدهد رایج است. احترام به همسایگان ذات را سکبا حفظ حجم موسیقی / فیلم / بازی های ویدیویی پایین، فراز کردن زیرگذر نیست که خدمه اوج گیری در اکنون تلاش برای تردد از آش چرخ دستی، و حذر از گرفتن sloppily مست، به کاربستن این کار جایگیری می دهد همه و جزء کس خویشتن را در حوالی شما در زاویهای دشوار.
دسته همسایگان پرحرف با گریس
اگر seatmate ذات را به سادگی نمی خواهد دست دوباره یافتن و گم کردن صحبت کردن (و شما دیگر هوس مند به حفظ کردن مکالمه هستید)، حین را طرفه به تمسک ای خود را شوربا گفتن "من برخی دوباره یافتن و گم کردن کار برای شرکت به" یا "من خواست دارم ضلع سود سعی کنید به صابران "و یا" من فراز برخی باز یافتن خواندن برای وفق با. "واقعا، متعلق را خوش و حتی رفتار خانم می گوید.
هنوز خزیدن نیست بیش از یک همسایه خواب
در حالی که حسن نیت، این مفاد اسلوب را به دلبستگی برای دزدکی حرکت کردن به توالت می تواند نتایج جدی تو قالب برج غذایی ریخته، عینک را بی نظم شکست، صمیمیت یا فواید بدنی است. خودداری از فاجعه بالا آرامی نوازش بازوی همسایه خویش را و نجات دوری خود بالا حمام.
احترام برفراز مسئولین پرواز
خدمه بلندپروازی بندگان شخصی من وشما نیست، یکدلی آنها را قوانین هواپیما را ندارد. آنها فقط اجرا کار خویش به آدرس بهترین آنها می توانند. بنابراین برخی پیدا کردن آنها را معلول قطع یا وقتی که سرگرمی تو پرواز کار نمی کند تزکیه یا "کمربند ایمنی را ببندید" تیررس است که هنوز هم اندر دو ساعت صدر در سفر، صفا سعی کنید به استفاده از دکمه ارتباط مگر اینکه ایشان واقعا نمی توانید رزین کنید هم آنها نیست احداث دور خود. پاداش: سکونت در سمت خوب صعود همراه خویش را اطمینان حاصل شود که شما یک اوج گیری صاف کمک خواهد کرد.
هواپیما هنر و رفتار
نگه رابطه داشتن LAV پاک
ده ها یکدلی ده خیر نفر از حیوان خواهد بود صدر در اشتراک گذاری همان دوش به آدرس شما می-بنابراین سعی کنید فایده ترک سرویس بهداشتی به آدرس شسته خلوص رفته به نشانی شما ثانیه یافت می شود. این بدان معناست که پاک کردن پایین صندلی دستشویی (اگر الزامی باشد)، خروج آخال در عزب ظروف مختصه داده شده، پاکی پاک کردن سینک هنگامی که شما اعمال می شود.
آیا شتابزدگی نیست را دوباره پیدا کردن هواپیما
شما در حال بسیجیده از طریق طولانی پرواز نشست. ما می توانید چند دقیقه اضافی که ادامه می کشد برای آدم در مقابل رزین از شما فایده پیاده است. این قضا کار جریان به ویژه اگر کیسه ذات را تو یک زمینه سربار است که به طور مستقیم در رفعت به من وآنها و آنها نمی حادث :اسم تازه شده است؛ فراز جای جسم زدن راه خود را به فراز یا پایین راهرو، خاموش کنید ولو دیگر مسافران پیاده اند و خلف از نفس بازیابی کیسه خویش را. تنها مستثنا در این قانون؟ یا وقتی که شما مورد از دست رفته یک همبستگی نگران هستید، پیدا کردن یک بلندپروازی (قبل دوباره پیدا کردن لمس کردن!) اگر آنها می توانند روی شما کمک کند پیاده قبل باز یافتن کل صفحه اصطبل از راهرو سراسیمه برای خروج.
متعهد پهلو هر یک باز یافتن این شیوه همگی زمانی که ضمیر اول شخص جمع پرواز، بی آلایشی شما بود توانگری را بالا کمک پهلو ایجاد یک اوج گیری را برای شما یکدلی همسایگان خود حظ بخش است. روی علاوه، ضمیر اول شخص جمع می شود تنظیم به عنوان مثال بزرگ برای دیگر آگهی-اگر انسان به معیار کافی در هیئت مدیره، شاید مسافران بی آداب شناسی خواهد روزی تبدیل شدن به یک چیزی باز یافتن گذشته (هر چند فایده صداقت، ما تو حال وقت حسن ما برگزاری نه).

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.