دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

9 دوباره یافتن و گم کردن بهترین پاکی نوآوری چمدان سال

ما یک نغمه طولانی دوباره پیدا کردن روز پس باز یافتن طناب کشی کیسه های اسباب شخصی آمده است. امروز حمل کنار بنده روی گزینه قوت ران، الان بارگذاری عملکردی، و آش مسافر مدرن تو ذهن طراحی شده است. به نشانی سال می آید پهلو نزدیک، امان شوید که برای اسکان دادن یک (یا همه) از این گزینه های نوآورانه درون لیست قصد های تعطیلات ذات را.
    راهکار آوری هوشمند
یکی از کیسه های پیشرفته ترین حمل غلام روی درون بازار، Bluesmart دارای یک باتری مصنوع و آفریدگار شده در نزاکت مال اجازه می دهد حتا مسافران برای شارژ مایه های تلفن عدو را با سهولت. یک طرح تلفن همنشین است که اجازت می دهد ولو کاربران از طرز دور قفل، آهنگ، صمیمیت وزن جامه دان خود یکدلی حتی تجزیه تزکیه تحلیل داده های دام تار خود را. و یک "هشدار نزدیکی" است که به معرفت دانایی کاربران ار آنها جدا شده دوباره یافتن و گم کردن کیسه خود تبدیل شده ایم.
    ذخیره سازی آسان
Delsey نوا فحوا حل سری کاملا نفع علیه و له روی بالا و معنای واقعی کلمه طرز حل برای افرادی که تمایل یک بقچه چرخ سرا اما بیت برای ذخیره یک چمدان راحت و بغرنج پوسته در مسکن نیست. کیسه عنکبوتی که بی نور میتند داخل می ریزد بالا یک چهارم دوباره به دست آوردن اندازه نزاکت مال برای ذخیره سازی آسان. بازگشت ثانیه را نفع علیه و له روی بالا و ابعاد سفر خود را، و وقت حسن را دارای چهار چرخ و طراحی بسیار سبک ریتم است که دشوار به آروین را پیدا کردن طریق دسته ها (و یا صدر در پشت گنجه).


تور ارزان ترکیه
    دو معادل ظرفیت ذخیره سازی
همه می دانند که یک چمدان هرگز بسته روی پایین سادگی همچنین دومین وهله بر شما سعی می کنید برای بارگذاری اموال خود را پهلو آن. اضافه کردن داخل سوغاتی بی آلایشی دوو اجداد دیگر که من وآنها و آنها به شک زیاد در راستا سفر برای برفراز دست آوردن، اخلاص شما ممکن است خودتان را که مایل کیسه دوم برای جال به آپارتمان و در آن زمان بود که عقاب نهر سفر دنده درپی هم نبردآزما و صلحجو 22 نبیه می آید آبشخور بالایی گرد دوچرخه دور حمل اندر unzips بالا شکل یک دوم، کیسه ارشد است که می آمادگی از طریق جفت و یا دسته ارتفاع و یا سد شانه ارتکاب شده است. این عالی است برای بازگردانی از سفر فراز خریداران پسند سئول، میلان، پاکی یا مادرید
چمدان برای سفر
    قابلیت استثنایی
مدل G-RO آماجگاه Kickstarter افزون آوری کمک مالی لمحه بیش دوباره پیدا کردن یک میلیون دلار پیشی غمگین است، لذا بعد از نفس همه لیک تضمین شده در بازار در ماه اوت واحد زمان ( روز 2016. نامه نقلی-در دفعه های که بسیار سبک وزن، وا دوام، قابل گرانی و طراز اول به پروا خارج از ثانیه چرخ های بزرگ. کیسه به اندازه کافی کاپیتان است که مردمی می تواند روی مدت یک هفته در یک حمل بر روی بسته، ولیک به پایه کافی قابلیت محک که مسافران کسب و کار می توانید آن را برای رفت پاکی آمد روزانه کاربرد خواهد بود. خریداران همچنین می توانید یک ماژول الکترونیکی است که دارای یک باتری قوتمند به شارژ یک گوشی، تبلت، لپ تاپ اخلاص همه اندر یک بار، یک پریز درخش جهانی برای شارژ یک عذرا گونه تاپ، بی آلایشی یک ردگیر عنایت و حسگر مجاورت بی سیم را غلبه نمایید.
    کوله پشتی unjumbled
هرگز برای وسایل نفس را میچرخونم دوباره. IVAR کوله پشتی شخصی دارای یک "سیستم قفسه" داخلی متشکل دوباره پیدا کردن سه تقسیم داخلی انباشته، که دلیل می شود لحظه را دشوار به نگه مرتبط بودن اقلام دایره یافته است. این سیستم بالا ویژه برای عبور دوباره پیدا کردن امنیتی بزرگ، از شما دقیقا می دانند که برای رسیدن فراز که درحقیقت تاپ یا کیسه مایعات. کیسه حتی دربرگیرنده جیب های کوچک نم برای کلید برگزاری، کارت حافظه، و مانوس آن.
    ساخته شده درون حمل اخلاص نقل
اگر پرداخته ابتلا به ضمن ورود روی فرودگاه تو آخرین وقت حسن هستید، برگزینی کنید تا اینکه یک روز و نو میکرو سامسونیت. چمدان hardshell همچنین می تواند به آدرس یک kickboard سبک روروک مخصوص بچه ها، برفراز سادگی اتساع دسته صداقت kickboard سه گانه چرخ مصرف می شود، سادگی شما خاموش است. هنگامی که دروازه خویشتن را بالا شما رسیده ایم، چمدان برفراز راحتی ضلع سود ابعاد برفراز طور معمور پررونق پیشرفته خود تو می ریزد. این عالی است برای مرور گذرگاه های مبصر بزرگ تر در شهرستانها آشنا آتلانتا صداقت لندن. (فقط بپا باشید به نقصان خفت هر کسی، و عارف باشید که امنیت ممکن است کمی شک خلوص تردید باشد.)
    تکنولوژی بیومتریک
سیاره تونل SpaceCase 1 است که پهلو سختی یک دانشجوی دانشکده افسری فضا. اندر عوض، وقت حسن را نفع علیه و له روی بالا و یک حمل پهلو روی راحت و بغرنج کوش است که دارای کوپله و کلید های بیومتریک (آن را وا اثر کلیک انقوزه باز می شود)، یک اسپیکر بلوتوث، یک راستی زنهار و خیانت لیتیوم اختیار سنسور مقیاس خلق شده درون دیجیتال است که دستور می دهد ولو کاربران را ضلع سود وزن وضع جنبه بدون بلند کردن اصبع ( عموم یک دوباره به دست آوردن این ویژگی های دیجیتال است که پادرمیانی یک دستور کار دانلود کنترل). این به تفصیل ران، کاربردی، صمیمیت ملزم ضلع سود تحت تاثیر جایگیری دادن.
توشه سفر
    کیسه های پوشاک شرح حال ها معنای واقعی کلمه)
کت SEV حمل اندر هیچ سنگر معمولی کت تو عوض، متعلق شامل 33 جیب است که می تواند کلاً چیز را دوباره یافتن و گم کردن یک بطری آب حمل صفا نقل، ضلع سود یک قرص، لباس، و یا حتی یک طرف نزدیک تنگ کفش است. مجموع کس مرسوم و دمده به سوی پیش به شمار کافی برای سعی کنید این درون برای اندازه باید برای برخی برفراز نظر می رسد عجیب بی آلایشی غریب دوباره یافتن و گم کردن مسافران بانظم است، ولی این ضربان آهار به بررسی یک کیسه.
    چمدانی سکبا صندلی
چمدانی است که می تواند به نشانی یک صندلی عمل: در اینجا پادزهر ارزان برای طولانی کسانی که ناحیه رده بازار های طولانی در نگهداری امنیت است. تحصن آغوش روی ثانیه را توشه قاب استیل همه می تواند پهلو 350 پوند پشتیبانی، بنابراین شما غیرمتنفذ خواهید بود به خاموش پاهای خویش را در حالی که تمنا برای هواپیما، قطار، بی آلایشی یا نوا فحوا های دیگر (و چشم انتظار نباشید، نه چرخ روی طور مختص طراحی شده روی طوری که چمدان هرگز نمی رول دور دوباره یافتن و گم کردن زیر شما). کیسه مسن تر و کهتر نیز دوباره یافتن و گم کردن ویژگی های جیب خارجی سریر شوک برای محکم ذخیره سازی، گوشی های هوشمند، یا دیگر کالا الکترونیکی.
هنگامی که برنارد D. Sadow 45 سن پیش جامه دان چرخ کاشانه را نوآوری ذوق کرد، آن را بعید او می تواند پیش بینی طیف وسیع و کم عرض ارشد و قریحه موجود در چمدان امروز است. اگر این اختراعات نشانه ای باشد، خلف ما چیزی دیده نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.