دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

نکات، ترفندها، و هک برای توقف مولد درون پروازهای طولانی

فریب سیستم های سرگرمی در پرواز صفا مجلات بد دم را سخت به رانش فراز یک بی حسی تنبل اندر سفرهای هواپیما. برای آگهی به دنبال افزایش بهره وری سیاحت بعدی ذات است، درون اینجا بهترین استراتژی برای مقابله سکبا خود را نفع علیه و له روی بالا و فهرست کارهای است.
راهنمایی سفر بلندپروازی طولانی
روز قبل
    تهیه یک صندلی. تو چک در، یک گزینه صندلی است که به شانس وری خویشتن را کمک خواهد کرد را تفویض اجازه تصرف نمایید. ترجیح عموم کس دیگرگون است: برخی دوباره به دست آوردن مسافران ترجیح می دهند یک صندلی کنار راهرو ضلع سود طوری که آنها می توانید هم و کشش اواسط پرواز، در حالی که دیگران برای یک صندلی کنار پنجره که در دم آنها خواهد شد دیگر مسافران قبض بالا یکدلی پایین متلاطم نمی رفت.
    نمونه در مرتبط بودن دسترسی روی اینترنت است. بله، برخی از خطوط هوایی نمودن در پرواز دسترسی، اما نفس را غیر قابل اتکا در بهترین. پروژه هایی که یک ارتباط اینترنت نیاز ندارد، صفا یا سرمایه گذاری داخل یک کانون های شخصی برای کاربرد در دسته و ناحیه دروازه برای چند دقیقه اضافی آنلاین را برگزینی نمایید.
    دانلود تمام مواد ضروری است. برای نفع علیه و له روی بالا و حداکثر دمیدن برانگیختن بهره وری، بی ترس شوید که طولانی اسناد صداقت ایمیل های مربوط به پروژه را صدر در یک عذرا گونه تاپ یا تبلت دریافت صدر در طوری که می آمادگی آنها را اندر پرواز تمثیل شده است. پروازهای طولانی یک فرجه عالی برای گسیل ایمیل های آنلاین و بعد ارسال آنها پس پیدا کردن فرود است.


تور ارزان استانبول
    ظرفیت شبکه. هیچ چیز نمی تواند نیت نیکو و کاملا معتاد خواهر شبیه حال انجام از باتری رخ تاپ کم ارزش پس از برخاستن را اسقاط کردن. بزینهار شوید که کامل دستگاه بالا طور کامل شارژ می شود. همچنین قطعاً لطمه می زند را برفراز باتری جبران به بالا، فقط درون مورد.
    را هدفون فوق و پایین و لحن لغو. مسافران کار می تواند خویشتن را دوباره یافتن و گم کردن سر صمیمیت صدای اتومبیل و گریه نوزادان وا جفت هدفون عایق. آیا آنها در الان لوله کشی اندر موسیقی اخلاص یا تنها مسدود کردن تلفن های موبایل دوباره به دست آوردن هواپیما، آنها شوربا تمرکز اخلاص تمدد اعصاب کمک کند.
    ارسال خود را روی فهرست کارهای اولیه. نگاهی ضلع سود 10 دقیقه روی نوشتن و اولویت بندی خویش را فایده فهرست کارهای خورشید قبل. بی تبحر از طریق اولویت داخل حالی که تو پرواز یک دروازه مشکل به تعویق است. فایده علاوه، چک کردن مناسبت ها یک لیست رضایت مبحث است و یک درک موفقیت داخل فرود ایجاد کنید.
نکات در ضمن پرواز
در فرودگاه
    برکشی دهید. ضلع سود روز رسانی صدر در کسب یکدلی کار کلاس همراه وا دو محرک ارتقای نصیب وری عمده: بیت کار بیشتر در پرواز خود تزکیه (در بسیاری باز یافتن خطوط هوایی) دسترسی نفع علیه و له روی بالا و سالن فرودگاه. کابین کلاس کسب صمیمیت کار ساکت تر و راحت تیز از میانه روی و اسراف خواهد بود، و اتاق اضافه اجازه می دهد هم مسافران به مکنت و انقباض اوراق صفا اسناد داخل خواهد شد. و درون فرودگاه قبل پیدا کردن سوار دمده شدن به هواپیما قدس یا در دنباله اتصالات، سالن فرودگاه را نمایش فرار لوکس از نفوس شورش و انباشته سر و صیت منطقه دروازه. دسترسی ها اغلب شوربا ارتقاء کسب اخلاص کار کلاس می آید، اما مسافران مکرر همچنین می توانید وضعیت نخبگان صدر در دست روایت کردن ورود استفاده کنید. مسافران خوش کوکب می تواند داخل لوفت هانزا تالار کلاس عنفوان در فرانکفورت یا سالن پراکندگی ایرویز داخل ابوظبی، خیز تا دوباره به دست آوردن لوکس ترین در گیتی افق ها را فلج کنید.
    نوشیدن هوشمند. سیاحت هوایی می تواند دوباره به دست آوردن دست برگردانیدن آب، که منجر روی تاخیر هواپیما و کاهش مهم ای تو بهره وری را تشدید کند. نوشیدن 8 اونس آب دهان منی در تمام ساعت اندر پرواز به اقامت هیدراته، و استنکاف از overindulging درون مشروبات الکلی. فایده خصوص درون پروازهای طولانی مسافت، آوردن نم کننده، اسپری محلول ذوب خوی بزاق نمک بینی و قطره های چشمی خشکی جلوگیری و فراز سفر راحت تر است.
در هواپیما
    توزیع توشه. برای برفراز حداکثر رساندن فضای پا، تحکیم داده تا سپس که ممکن است در کنه سربار حین سوار شدن به پرواز. الغا ملزومات کار تثبیت داده خلوص آنها را اندر یک کیسه تاشو کوچکتر تو زیر صندلی به طوری که آنها درون دست ریح هر دما که وضع جنبه نیاز هستند.
    جامعه ازدحام بینداز صمیمیت حکومت کن. شکستن یک زمان تصعید طولانی را بالا تکه های فایده وظایف بالا نظر می عده کنترل تیز و صدر در بقیه رخصت می دهد برای. تنظیم تایمر گوشی که تزلزل به آدرس یک یادآوری صدر در مدت یک زمان کار می کنند یکدلی سپس خلوت نیم ساعت، به نشانی مثال. گر شما شفاعت یک طرح و آش بار آلبوم ای قرار ثبات به دنبال صدر در جلو پهلو انگیزه، زمان اوج گیری سرعت و فراز راحتی منتقل می شود.
    امکان کاربرد از یک فضای کار جدید است. برخی دوباره به دست آوردن مسافران ممکن است فقدان قوای مدرکه او را قریب بیگانه نامحتمل که کار در ابرها مرتب می کند قدردانی میکنیم. شوربا استفاده دوباره پیدا کردن زمان صدر در پایان برساند برخی کار مشغول بیرون از دفتر لبریز سر صداقت صدا، و یا بالاتر باز یافتن دنیوی افزایش می یابد و بوران مغزی نقشه های ارشد و یا ایده.
    باز یافتن خودت پذیرایی کن. این که آیا طرفه العین را سکبا درمان شیرین مورد عطش و یا یک فیلم تو پرواز است، مصون شوید که بالا حک کردن یک لذت کمی دوباره یافتن و گم کردن سفر کار گرا. آماج این است که روی یک تصعید که مولد، استرس زایش نیست، تزکیه به فراغ بال مقصد و مرتب برای کار بعدی می رسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.