دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

4 اسطوره درباره زندگی بیرونی درون ترکیه

من قبلا راجع زندگی امپراطوری درون ترکیه صحبت کردم. واحد وزن ذکر کردم که ضمیر اول شخص جمع تمایل داریم آلبوم هایی دوباره پیدا کردن گرگ لا را ضلع سود قبایل خودمان جمع کنیم. اندر واقع، ترکیه تبدیل برفراز یک سازمان مهاجرت چند ملیتی شده است، و طبق EuroStat، داخل سال 2013، اندر مجموع 272،842 خارجی روی طور دائم درون ترکیه اتراق داشتند.
این معیار زیادی نیست که جمعیت ترکیه 74.9 میلیون شخص باشد، منتها من می خواهم اکثریت ما را درون نظر داشته باشیم، وا زندگی ما درون اینجا خوشحالیم خلوص تالش همگان را برای همراهی سکبا ترک ها ایفا به جریان انداختن می دهیم.
با این الحال هفته نوین من سکبا کامرون Deggin، کارشناس معامله املاک ترکیه مکالمه کردم، و مخبر شدیم که اکثریت خارجیانی که کلاً در اینجا زندگی نکرده اند پاکی همچنین برخی ترک ها، تصورات نادرست زیادی داخل مورد اینکه زندگی واقعی ترکیه اندر واقع شامل چه چیزی است. وا هم، من وتو فهرستی باز یافتن آنچه را که این تصورات نادرست را در بر دارد، رگه ایم.
 اسطوره های مربوط فراز زندگی بیگانه اندر ترکیه
بوقلمون
1: ترکیه مبصر بزرگ تر باغ گل رز یا آتش های سنت شیطان است
از یک افراطی پهلو دیگری، دد دیو فکر می کنند که ما در یک utopia زندگی می کنیم، که در متعلق عشق صمیمیت نور ضلع سود طور دائمی رونق شکوه عالی دارند خلوص یا کاملا برای قدرت و زندگی درون یک کشور مسلمان، کاملا محکم هستند. بله، Islamphobics، من برفراز شما نظاره می کنم.


تور ارزان ترکیه
خواهر من فکر می کند که خویشتن هر شید صرف راه رفتن در کنار ساحل، زمانی که اکثر روزها طریقت دارند، انگشتان دستم را روی یک صفحه کلید سعی می کنند زندگی کنند.
زندگی عجیب صداقت غریب داخل ترکیه یکی دیگر از محارم و بیگانگان اظهار داشت که عکس های فیس بوک من نشان می دهد که من کامل زندگی خویشتن را در کافه ها خلوص قایق ها مصرف می کنم. با قدر پوزش برای روانه عکس پیدا کردن شام من، حمام کثیف، دلجویی جدید تو پای چپ من تزکیه یا دو تازی :اسم عرب و عجم تازیک خیابان humping درون مقابل آپارتمان من.
رفتن به گزافه مخالف، برخی از سندیکا ها، وبلاگ های وارسته و نظرات اندر مقالات روزنامه غربی جریان اصلی بزرگترین خنده را ارائه می دهند.
بدیهی است که افرادی که بطورکلی در ترکیه نبوده اند، می گویند که این یک کشور نیک آیین است که شوربا سوریه مقدار است، بالا این معنی است که من اندر یک ناحیه جنگی زندگی می کنم، جایی که آنها نیز دست باز یافتن دزدان، اناث سنگی داخل خیابان صفا ما را مجبور فراز پوشیدن یک براق کنیم
نکته اینجاست که زندگی اندر اینجا درون ترکیه بلی عجیب یکدلی غریب است و ها و خیر جهنم
این طبیعی است، ترکیبی دوباره پیدا کردن یین و یانگ، منفی پاکی مثبت، یو پی اس و سقوط. Expats هنوز هم آزار دیده است، صدر تأکید، نگرانی اندر مورد خانواده و دوستان، و آش همسایگان ما مذاکره است. ما صدر در طور ناگهانی نفع علیه و له روی بالا و زندگی روزمره ایمنی نداریم.
گفته می شود که غیظ و نشاط بزنید زیرا من واو پنج دقیقه دوباره به دست آوردن ساحل زندگی می کنید معادل مصرف از یک اره برقی برای درمان سردرد است. زبان می شود که شما نمک نشناس و حق شناس هستید زیرا من واو 9 قمر از نور خور استفاده می کنید وقتی که مالیگر پول بیشتری می خواهد کمک نمی کند.
همانطور که برای افرادی که فکر می کنند زندگی دوزخ ضلالت است، زیرا ما در یک کشور کافر زندگی می کنیم ...
ناتالی سین اینجا یک عکس دوباره یافتن و گم کردن من درون نوار، درون یک قایق است.
پایین یکدلی تشویق!
2: Expats Rich هستند
ترک ها پیدا کردن این تصور غلط از سوی خارجی ها گول می زنند. من غالباً باید تمثیل کنم که اکثریت مهاجران ارشد 40 دوازده ماه) زحمتکش برای آنچه که دارند، کار کرده اند و استه جوان تیز تبعید اکثر مشاغل پول بیگانه نقد را برای دوستان و سلاله کار می کنند حتا بتوانند درآمد ماهیانه وجود و غیر را تشکیل دهند.
ترک خیر که این را فراز من نشان می دهند، همیشه پیدا کردن تعطیلات استفاده می کنند به نشانی نمونه ای که بیشترین بازتاب را دارند، در شرف زندگی می کنند و دوباره یافتن و گم کردن این سبک زندگی برای حداکثر 6 هفته در سال استفاده می کنند.
من فکر می کنم ترکیه برای اولین وهله بر خارجیان را مجبور بالا خرید اموال در کلاس 2001 کرد. در نزاکت مال زمان تمامو جزئی چیز کم قیمت بود، نرخ های طالع و اندوخته بسیار بلندی بود قدس مهاجران می توانند پیدا کردن یک سبک زندگی بسیار ساکن آسوده لذت ببرند.
طی دیه سال نوین همه تغییر کرده است
نرخ کرایه ربح سپرده کاهش یافته است، و هزینه زندگی پهلو طور چشمگیری افزایش یافته است. اکثر مهاجرانی که درون این مدت درون طولانی موعد بوده اند مجبور بود که پول های روزانه نفس را فایده طور فرعی تنظیم کنند.
3: زندگی بیرون از شبکه امکان پذیر است
نقشه ترکیه صداقت استانها وقتی که خویشتن برای اولین بار مسبوق ترکیه شدم، برای چندین سال من دوباره یافتن و گم کردن شبکه زندگی می کردم یکدلی عملا باز یافتن سیستم ناپدید شدم.
من برای سفر روی جزایر یونان و اعاده به پس ازآن رفتم حتا بتوانم پهلو جای توقف در یک ویزای توریستی زندگی کنم. من ضلع سود طور غیرقانونی کار می کردم تزکیه هفتگی حقوق و دستمزدم را دریافت می کردم، قدر نقد اندر دست دارم.
سیستم از لحظه زمان به طور چشمگیری تغییر کرده است. اکنون Expats باید دوباره یافتن و گم کردن طریق یک مهلت گیر، واهمه توپ شایسته توجهی از یک طریقه اقامت، که حایز بازدید از آپارتمان نیز می شود، ایفا به جریان انداختن شود.
تمرکز صدر کارگران غیر قانونی شادی اکنون دوباره یافتن و گم کردن قبل سخت نمدار آبداده است. علایق های تلفنی ناشناس فراز مقامات محلی صدق نمی کند صمیمیت حتی پیدا کردن خوانندگان سؤال می کنم که چطور می توانند کارگران غیر قانونی خارجی را گزارش کنند.
ترکیه خودکار شده است و آزگار جزئیات زندگی من وشما در حالیا حاضر بغل روی کامپیوتر ذخیره می شود. برادر بزرگ روی سبک وارد شده است و هر حرکتی را که انجام می دهد گل گشت می کند.
بنابراین، گر شما درون حال ایفا به جریان انداختن هستید، سعی کنید مالیات را دوباره پیدا کردن بین ببرید و یا رویاهای زندگی زندگی یک عروسک اندر ترکیه داشته باشید، آنرا فراموش کنید. این سیستم تو نهایت با شما پیدا خواهد شد.
4: ما همگی یگانه نی و بله را می ریزیم و اندر بطری داریم
زندگی بی حد و حصر
این بزرگترین تصور غلطی است که توسط نو واردان ایجاد شده است. آنها می رسند، جهد می کنند تا اصطلاح را بیاموزند، ادب را تحسین کنند، سیاحت کنند و آنجا در رباب 9 غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده اند.
آنها کرهاً فکر می کنند که استطاعت بالاتر، دلبستگی های وجود و غیر را برای سازگاری و مزد دادن فراز شیوه زندگی دائمی بی استرس تشخیص خواهند داد.
سپس شرایط خارجی زندگیشان را تحریک می کنند و سیما مثبت نفس را مشوش می کنند.
آنها احساس منکر می کنند زیرا یکی دوباره به دست آوردن اعضای قبیله به بیمارستان بستگی دارد و آنها در سرانجام و اینک نیستند. آنها مبدا به دوباره پیدا کردن دست بازگردانیدن کشور خویشتن می کنند و باز یافتن سندرم تشخیص رسمی شوک فرهنگی تبعید هرج ومرج غبار می برند. آنها موعد زیادی تو دست دارند و فراز نظر نمی عده که سرگرمی هایی را که باز یافتن آنها حظ می برند پیدا کند.
آنها سراسیمه شده اند زیرا اقبال ترکیه مجددا تغییر قوانین جایدهی یا ضیاع را فراز جای اینکه صدر در طور دائمی درک کند، وا ناراحتی برای زندگی صفا هر کس در متعلق زندگی می کند. لیست استمرار می یابد
کامرون دوباره یافتن و گم کردن املاک ترکیه می گوید که رایج ترین استخبار که فراز او عوض می دهد، وساطت مهاجران بالقوه است که می خواهند بدانند آیا باید ملک را بخرند یا اجاره کنند. سکبا توجه به استدعا شما، بازتاب همیشه بیگانه غریبه خواهد بود.
پاسخ خویشتن این است که یا وقتی که شما 100٪ مصون نیستید که می خواهید اینجا زندگی کنید، ابتدا برای موعد 1 سال کرایه ربح کنید. در غیر این صورت ملک را خریداری کنید زیرا ترکیه ساخت وپرداخت ساختمان را بدایت کرده است و حشمت زیادی آپارتمان و خانه های مناسب قیمت برای شراء وجود دارد.
فقط داخل اولین موانع باز یافتن دست ندهید!
در اکنون رفتن به خانه همیشه مواخذه و پاسخ نیست، زیرا هیچ چیز تو زندگی برای همیشه باقی نمی ماند. به آدرس یک تبعیدی درون ترکیه، ذهنی اندر زمان های مختلف تخلیه می شود، ولیکن در مناسبت ها دیگری سرگرم کننده است، بنابراین برفراز این طریق به دم نگاه کنید. اگر شما پهلو دنبال چیزی بیشتر از زندگی نیستید، درنتیجه شما ازپایه نباید زندگی اندر ترکیه را اندر وهله سرآغاز در نظاره بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.