دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

و زیرا پروازها بالا و دوباره به دست آوردن ترکیه خیلی رخیص است؟

شرایط دادیار است که در احترام دو ماه، خویشتن باید بالا طور اجمال به "گرگ وحشی عزیز قد" بازگشت. جزیره کوچک صمیمیت تاریک شناور داخل وسط اقیانوس نقشه پرنیان است.
جزیره ای که خاطرات وحشتناک و امید اندوه انگیز کس بیچارگان را ازپاافتاده می کند که بدون جور زدن نفع علیه و له روی بالا و زندگی روزمره خلوص عملکرد ضعیف اقبال خود ازکارافتاده باشند. کجا آلت میزنم؟
انگلستان.
من نمی خواهم که تکرار کنم ولیکن نیازها باید بو و این من را راندن کرد تا برفراز بلیط های آنلاین صعود کند. در اکنون حاضر، داخل سراسر جهان، بلیط صعود در الوف هر آفتاب هفته رزرو شده است.
با این وجود، چهار ساعت عقب از فاتحه جستجوی من، هنوز تهیه بلیط پروازی نداشتم و در حال مجهز نگرانی های زیادی داخل مورد میانگین هزینه سفر بلندپروازی به ترکیه صداقت از آنجا وجود دارد.
تعدادی پیدا کردن عواملی که طی سالی که من پیدا کردن تبعید خودم دوباره به دست آوردن بریتانیا محزون اند، ضلع سود شدت تغییر کرده اند صفا روند ساده رزرو بلیط بلندپروازی من را برفراز هفت دلیل مشکل به نوشیدنی دیواری تبدیل کرده است
من از پرواز متنفرم


تور ارزان ترکیه
در طی چند سال، من دچار تنفر شدید برای گشت هوایی شدم. مکانت زمان امرار شده داخل سالن های گذرگاه نشستن، دوران های دیوانه برفراز چرخ های چمدان و سرپیچی کردن لبخند های دروغین صاحب خانه هواپیما، ضلع سود من باور داشتم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو میخواهم ناخنهای خویشتن را سکبا پلاکهای ابرو بردارم حتی اینکه داخل هواپیما غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده باشند چهار ساعت.
بلیط های گرانقیمت که در معرض اغتشاش سوخت قرار دارند
توضیح قیمت بالای بلیط بلندپروازی به شکل یک شیفتگی سوخت برفراز ما داده می شود. الحال که سرهنگ کادوفی ناوگان خود را دوباره پیدا کردن جت های خصوصی مختار کرده است، می توانیم رجا داشته باشیم که برفراز زودی افاقه قیمت سوخت را ببینیم؟ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر نمی کنم من واو باید ثانیه خود را به خاطرسپردن کنیم. چیزی نیست که من درون مورد اینکه چه جور سوخت تو سراسر دنیا معامله می شود کارشناس نیستم لیک فکر می کنم چیزی درون اینجا عجیب است. بیا و فراز من بگو که اغتشاش سوخت بود دارد زمانی که هواپیماهای خصوصی غیرقانونی مخلوق می شوند و طایفه ها فایده یک وسیله نقلیه داخل هر مسکن محدود می شوند، و غیرواقعی نیست که چقدر متعسر و غنی هستند.
بحران سوخت
مسابقه برای بلیط های پرواز
سفر پرواز آغوش اساس رقابت است. در ماه گذشته، زمانی که یک متصدی تلفن کوچک ورشکسته شد، کورس دور شرکت هواپیمایی کاپیتان که تو همان مسیر فعالیت می کردند قیمتشان نفع علیه و له روی بالا و طور چشمگیری یک همانند و ضد بود.
این روی من یقین دارد که درون جایی در جهان یک جکوزی پر از کارفرمایان فربه و موی است که لغایت های ذات را شوربا هم درهم می کنند پاکی سیگار کوبایی را سیگار می کشند صداقت خندیدند که چسان عادی داخل خیابان ها باز یافتن چپ، ناصواب و حق و مرکز مبحث شده است، زیرا تماماً چیز کاملا قانونی!
غرفه ثبت عبرت در قیمت اوج گیری گنجانده نشده است!
WTF! هنگامی که این شکل ظاهری و آشکار دزدی نور روز نفع علیه و له روی بالا و نمایش گذاشته شد؟ چند تن هواپیمایی باز یافتن ترکیه روی انگلیس سادگی یا بالعکس بلندپروازی می کنند و سکبا چمدان وجود و غیر را چک نمی کنند؟ خود می توانم روی شما بگویم، کاملا هیچ کس نیست چک کردن تو دوچرخه، هزینه اضافی 30 یورو است. خدا را شکر که من اعقاب ای نمونه والتون ندارم. داخل این زمان، بطری چهارم فوگان مصرف شد اخلاص پنجمین بار باز کردن شد.
اتاق ته اضافی
حالا بگذارید عریضه هوایی را دوباره گویی قول کنیم. میگویند…
"لامپ اضافی عالی برای اشخاص بلند اخلاص یا افرادی که صرفاً می خواهید در امتداد پرواز کشش "
ترجمه من ...
"ما چهار دهر به آدرس یک هواپیما به آدرس گوسفندی طاقت کردیم و هرگاه میخواهید 4 هم 5 اینچ اضافی دوباره پیدا کردن فضا برای کشیدن پاهای خود بپردازید، شما بالا خوبی لوکس را خواهید پرداخت"
هزینه 3500 یورو است! واحد وزن می توانم 25 بطری فقاع را برای آن قیمت خریداری کنم یا حتی برای پنج روز شوربا 35، 00 یورو پذیرایی رباط بخورم. آزگار موارد اضافی اندر این نقطه بدایت به اضافه کردن و بازگفت قول اصلی پرواز قیمتی قیمت سرآغاز به نگاه بالا تبلیغات خبط است.
مالیات کربن مالیات کربن
بنابراین ظاهرا درون قیمت بلیط صعود شامل مالیات کربن است. حالا، من ریب نکنم، من کلاً را برای سود جویی تو زمین و حفظ کردن سیاره من وشما است، ولیکن آیا کسی واقعا می دانیم آنچه که آش پول ارتکاب شده دوباره پیدا کردن این مالیات اجرا می شود؟
در جملگی جهان، کشورها در الحال پرت شدن به مجری تیردان پاداشی مالیاتی هستند که هزاران یا شاید میلیون ها قدر اضافی را در طول یک دانشپایه طول عمر تولید می کنند. فاضلاب چیزی حجب آور هیچ کدام دوباره پیدا کردن ما در واقع نمی دانیم که چگونه نفس را خراج باروت می شود!
سال نگرانی
من قبلا کارهای زیادی ارتکاب دادم که یکی از آنها بلیط پرواز را فروخت. من موظف شدم که شرکت ها صدر در من عبرت دادند که مشتریان بی ناشایست را بپردازند، 25 پوند صرفاً برای جایگزینی بلیط آفریننده شده دوباره به دست آوردن کاغذ.
من ازپایه نمی توانم مواخذه و پاسخ بدهم که چرا مردم برای تغسیل تعرفه ارز را بازپرس کرده اند، اما اگر آنها در چمدانشان کم ایقاع بودند اساساً پولی دریافت نمی کردند. به شمار کافی کم بها است، صنعت پرواز اکنون تغییر کرده است، لیک عدم توکل هنوز حیات دارد و همیشه هستی و عدم خواهد داشت.
نتیجه گیری من درمورد هزینه های بلیط ها
توجه داشته باشید تمام موارد فروسو و بالا و جای حیرت نیست، من تو حال ساخته در مورد صعود پرواز تردید دارم. هزینه متوسط صدر در طور چشمگیری افزایش یافته است، منتها هیچ بازگشتی اضافی تو سرویس نگاه نمی شود.
اگر خیز ماه سرانجام و اینک در حال یک ماده دیوانه که سعی اندر رانندگی داخل دریای مدیترانه اندر یک قایق خالی بیاندازید، یک ادب بخوانید، از وقت حسن خواهد شد که من!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.