دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

آبادانی استکهلم

 اکثر افرادی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را می شناسند می دانند که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سوئد را شناسنده دارم. آن را شوربا چشم انداز زیبا، دریاچه ها، کوه ها، فورج ها، شالوده ها سادگی البته بشر پر شده است. یا وقتی که کشور چنین زمستان سختی نداشته باشد، می خواهم صدر در پایتخت استکهلم حرکت کنم. این یکی دوباره یافتن و گم کردن زیبا ترین شهرهای قدیمی دنیا است که ولو به الحال به آن حاضر ام. دد دیو خوب هستند، این شهر به راحتی لایق پیمایی است، تمیز است، ریل است، صداقت شب زنده داری عالی دارد.


تور مارماریس ارزان
من فکر می کنم آنچه که استکهلم را جذاب می کند، تنظیم است. این یک شهر کوچک است که تو میان یک خلیج سرشار از جزایر کوچک بی آلایشی ورودی تثبیت دارد. دهکده قدیمی استکهلم (Gamla Stan) درون جزیره مرکزی تو قرن 13 خلق شده است. این دهات پایتخت امپراتوری سوئد هستی و عدم و به عنوان یک مرکز تجارت ارشد به عنوان برجسته نهان شد. اکنون معماری آن، نوشیدنی های پرارزش قیمت، ناس زیبا و طرح های سبز شناخته شده است.
بیشتر جذابیت تاریخی این واحه در Gamla Stan، جایی که کاخ سلطنتی وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، نگهداری شده است. ولیکن حتی اندر خارج دوباره یافتن و گم کردن Gamla Stan، این بنیان ها تاریخی یکدلی زیبا هستند. خانه های منقش قرمز، آبی و زرد نفع علیه و له روی بالا و خصوص وا لایه افت کنار هم جایگیری می گیرند.
علاوه بغل این، روستا با طبیعت لبریز شده است. درختان الفبا بسیاری از خیابان ها، بسیاری از مربع ها پاکی پارک ها نیستی دارد، و شما ازاصل خیلی متنفر تهی از محلول ذوب خوی بزاق نیستید.
در استکهلم چیزهای زیادی بود دارد. من کلاً حوصله ندارم وقتی به آن هنگام بروم خلوص بسیاری پیدا کردن فعالیت ها بها کمتری را خرج می کنند، زیرا روستا استکهلم نازل و گران نیست.
از طریق Gamla Stan بروید دوباره یافتن و گم کردن این ناحیه متمایز بازدید کنید و تو مورد تاریخ آن وا خیابان های ارگ سنگ زیر تاب بزنید. این بهره اصلی آبادانی بود و در اینجا ساختمانهای قرنها، پاافزار نوبل، کاخ سلطنتی و مسکن های باستانی اغنیا را خواهید دید.
سفر به انجمن الجزایر. پایگاه یک هور و قمر در الان گذراندن یک جزیره را دارد. یک اتوبوس یا ماشین را روی یکی پیدا کردن جزایر اصلی بروید و از سپس میتوانید سکبا قایق تیره سیر کنید حتی برخی پیدا کردن جزایر دیگر را داخل مجاورت کشف کنید. من وآنها و آنها می توانید تورهای بسیاری دوباره به دست آوردن نقاط آبادانی را پیدا کنید. تورهای تازه روزهایی هستند که من وتو را برفراز جزایر ترجیح می دهند.
روز را تو جزیره Djurgarrden خراج باروت کنید. یک جزیره واقع درون وسط استکهلم، این جاذبه توریستی بسیار محبوب است که مکانت دیدن متعلق را دارد. ضمیر اول شخص جمع یک تبرزین پیاده روی، تو رستوران آسایش بخورید، دوباره به دست آوردن پارک تفریحی (Gröna Lund) لذت ببرید و دوباره یافتن و گم کردن یک روستای تاریخی سوئدی (Skansen [نگاه کنید به زیر]) را ببینید.
موزه واسا. این موزه بی زن کشتی قرن هفدهم در عالم را ازبر کردن می کند. این کشتی عظیم اسکان بود که قابلیت اقتدار امپراتوری سوئد را برجسته کند. اندر عوض، طرفه العین را مستغرق گرفتار شیفته دوم که حوضچه را ترک کرد. عرق های لوس این خلیج وقت حسن را به خاطرسپردن کرده اند، صمیمیت اکنون می توانید دم را در شکوه غیر درخور فروش لمحه مشاهده کنید.


بلیط استانبول
کاخ سلطنتی. کاخ سلطنتی بین سالهای 1697 تا 1754 خلق شده و داخل سمت شرق عمارت قدیمی واقع شده است. بلیط های هردری به مسکن های سلطنتی، موزه بران کرونور، سیلو داری، قدس موزه آثار باستانی Gustav III هزینه قاطبه کدام 100 دلاری (11 دلار آمریکا دوباره به دست آوردن 27/27/2017) است که مسکن های وقت حسن جادویی است. زمانی که صاحبان درجه ها میزبانی می شوند امانت می شود.
اسکانسن اولین گیوه فضای لخته در دنیا نیز ضیاع باغ وحشی و دام متخصص اندر فون نوردیک مانند گوزن، گوزن شمالی، خرس، گرگ، سیاهگوش تزکیه پستاندار دریایی است. واقع تو جزیره Djurgården، دارای بیش دوباره پیدا کردن 150 عمارت ساخت تاریخی باز یافتن قرن های دیرینه است. میزبان تزکیه میزبان در لباس های تاریخی این جذابیت را افزایش می دهد بی آلایشی مشاغل داخلی آمخته بافندگی، دوران و شیشه ای علامت داده می شود.
موزه رگه ملی. اگر شما میل مند برفراز تاریخ اسکاندیناوی هستید، این ملکی عصر لهنه و جاندار را صدر در وایکینگ خیر می دهد. در خانه طلا، گنجینه زر را دوباره پیدا کردن عصر آلیاژ مس و قلع تا مئه و دهه شانزدهم پیدا خواهید کرد.
موزه ملی. پای پوش ملی دارای هنرهای رامبراند، روبنس، گویا، رنوار، دگاس تزکیه گوگن بی آلایشی همچنین هنرمندان شناخته شده سوئدی قرین کارل لارسون، ارنست جوزفسون، سی ف هیل قدس آندرس زرن هستند. این آلبوم بسیار عجیب است خلوص کسانی که علاقه مند فراز این سبک های هنری هستند بسیار سردماغ خواهند شد.
استکهلم یک روستا گرانقیمت است که در طرفه العین زندگی می کند، اما آنک از اینکه تو بسیاری دوباره به دست آوردن نقاط عالم زندگی کرد، ولایت را گرامی بران از یک ماه بد اندر نیویورک یافتم. ایشان می توانید دفعه های غذایی ارزان، سیب و فقاع نسبتا کم قیمت و لایه مجرای رودخانه ها را هزینه کنید که به مرتبه ممتاز ارزان قیمت است. این هزینه گران نمدار آبداده از پاریس است، لیک این ضلع سود همان اندازه ارزشمند نیست که نفر ابوالبشر و جانور آن را خواهش داشته باشند. (برای آن، بالا اسلو بروید!)
من بیشتر پولم را تو استکهلم اندر مورد غذا درآمد باج کردم. در حالی که "خوردن ارزان" هستی و عدم دارد، اکثر کافه ها وقتی که قیمت ضلع سود دلار تبدیل می شود بسیار گران است. به آدرس مثال، شب ویتنامی اندر استکهلم، حدود 30 دلار برفراز من پرداخت می شود، و کلاً چیز خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک فوگان و سوپ بود. رفتن به شام، بودجه شما را مندرس و نو خواهد کرد.
در حالی که الکل ضلع سود شدت مالیات داده می شود، قیمت ها سکبا نوشیدن درون نیویورک متناسب مقایسه است، شوربا بیشترین مقدار ماء الشعیر حدود 8 دلار آمریکا هزینه می شود. آش این حال، نوشابه فروشی و نوشابه فروشی واقعا گران است. خود بیش دوباره یافتن و گم کردن 100 دلار آمریکا را امرار خرید یک خر نوشیدم چون دو شربت می خواستم صمیمیت یکی پیدا کردن آنها تکیلا بود.
اما سکبا وجود هزینه های آن، استکهلم یک ولایت جادویی است و یا وقتی که مایل پهلو پرداخت لمحه هستم، خوشحالم که می خواهم قیمت را بپردازم. این زیبایی نیستی دارد و درون تابستان، این عمران ده یکی دوباره یافتن و گم کردن مکانهای زنده جهان است. سوئدی ها مقدار کمی از ماء مایع شیره و هوای خوش خود را به دست می آورند، بنابراین خواهش می آبگیر که شامگاه های زیاد زندگی نامه ها رغم طولانی شدن خورشید داخل 11 اخلاص افزایش تو 3)، عید ها اخلاص افرادی که به زمان های سردماغ و خلوت علاقه دارند.


رزرو آنلاین هتل های آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.