دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

شهر احمق وگاس

 من دوست دارم ملاعبه کنم زیاد. پوکر، Blackjack، تزکیه اخیرا، Craps (هرچند ثانیه را کمی مجروح کننده میبینم). آش توجه پهلو این حقیقت سخت، از لاس وگاس کامل زندگی ابو را امتناع کردم. خود می دانستم که تمام سفر پهلو وگاس به مرتبه زیاد حیله منجر می شود و سخت ترین نوا فحوا برای شکست واسپردن اعتیاد خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این بود که حین را نفی کنم. ولی یک مهر من می دانستم که می توانم در آنجا بمانم، تزکیه بنابراین آش قلب شدید قدس خسته، هفته عتیق من درون نهایت فایده لاس وگاس رفتم.


بلیط چارتر آنتالیا
Blogworld Expo، کنفرانس همه ساله وبلاگ نویسی پاکی رسانه های اجتماعی برگزار شد خلوص من می خواستم شرکت کنم. بسیاری باز یافتن وبلاگ نویسان بودند که می خواستم در نهایت آش شخصیت دیدار کنم، تزکیه من کنجکاو بودم که ببینم آیا با هر طریق نکاتی درمورد وبلاگ واحد وزن بهتر می شوم.
من خبره شدم که وا یک کنفرانس در حال انجام است و کامل رویدادها بی آلایشی احزاب که سکبا آن می روند، من حرارت زیادی برای قمار ندارم. واحد وزن خیلی خطیئه کردم - لیک خودم را کنترل کردم. یا دقیق تر، دوستانم را کنترل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کردند. من شوربا پول داخل جیبم رفتم. واحد وزن نیز فکر کردم که لاده وگاس عالی بود.
این یک زمین بازی بزرگسالان است. کازینوها بیش از هتل لا هستند - آنها قلعه هستند! آریا، ونیزی، صفا Bellagio در میان ریاکاری و آذرخش دار ترین بودند. آنها با باشگاه های حیرت طرفه انگیز، نمایش خیره کننده خلوص غذای خوشمزه سرشار شده اند. اوه غذا! بلاشک می توانم داخل وگاس زندگی کنم.
من کنار بنده روی بولدیا روان شدم، داخل سوشی ارشد سوار شدم، من تو رود بخوروبخواب Mandalay Bay شناور شدن کردم، صداقت به لطف عبی میرزاده جنگل، خویشتن باید جشن تولد کیم کارداشیان را کهنه کنم.
وگاس دنیای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را لرزاند سادگی قطعا برگشتم. شهر گناه رومینگ، سعی می کنم وقتم را بگیرم و دوباره پیدا کردن جداول بلک هاکی استنکاف کنم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این لیست مناسبت ها غیر لعب را انجام دادم:
    اندر نمایش (و یا هفت) سیر کنید - وگاس سرگرمی را بهتر باز یافتن هر جای دیگر می گیرد سادگی برخی از بهترین اعمال در گیتی افق ها را داخل اینجا پیدا خواهید کرد. نفع علیه و له روی بالا و علاوه، راهی بهتر برای صرف قیمت رتبه در نمایشگاهها باز یافتن کازینو است. وافراً و به ندرت ایده های خوبی برای رزرو بلیط همراه آش اقامت وجود و غیر را به آدرس آن می تواند کار ارزان نم است.
    ورغ Hoover و Lake Mead - درون حالی که اندر وگاس صفا 35 مایلی جنوب دهکده شما آب بند Hoover را پیدا خواهید کرد. این یک دیوار منحنی عظیم است که در ارتفاع 726 پا دوباره یافتن و گم کردن سطح زمین جایگیری دارد بی آلایشی به عنوان یک پلاگین بین دیوارهای قوطی اجرا می کند ولو بیش دوباره یافتن و گم کردن 9 تریلیون گالن عصیر حل را در دریاچه میاد، بزرگترین مخزن کشور ایجاد شده شفاعت آن، حراست کردن دارد.
    Grand Canyon - بله، حتی یا وقتی که گراند کانیون 250 مایل دورتر باشد، آدم تورهای شید را می گذرانند. گر تصمیم فایده رفتن داشته باشید، یک مهر بسیار طولانی و فگار کننده را دستور کار ریزی کنید. اندر حالی که من واو می توانید این کار را ادا دهید، می توانم بگویم ثانیه را یک شبه کوشا و سرد برای به دست روایت کردن بیشتر دوباره یافتن و گم کردن محل. Grand Canyon بسیار عجیب انگیز است که درون یک خورشید دیده می شود، ولیک شما را دوباره یافتن و گم کردن اسلات عاری خواهد کرد!


بلیط ارزان کوش آداسی
    Sratosphere - ارائه بهترین دیدگاه های وگاس، Stratosphere بلندترین بارو مشاهیر فارغ در ایالات متحده است. اگر دریافتن شجاعت میکنید، تو نظر بگیرید که یکی از سواریهای شدید داخل بالای نوا آذوقه باشد. اعتبار: مستعار X-Scream من وآنها و آنها را ضلع سود جلو پهلو 27 نفخه بادا از لبه کوت هدایت می کند تزکیه شما را اندر هوا با هواپیما بیش پیدا کردن 850 نفخ می کند. پذیرش به حصار و کامل سواری هزینه 40 دلار.
    Clubbing - مجتمع ها تو وگاس برخی از معز ترین (خواندن: ظلم) در دنیا هستند، بنابراین ایشان می توانید تمایل برای مدت طولانی ساکت آرامش کنید، قیمت های جابرانه برای نوشیدنی ها بی آلایشی پذیرش پرداخت، و گر شما تظاهر پوشیدن رگه به پیمانه کافی هوشمندانه آش این حال، انجمن ها نادره انگیز در اندر است، یکدلی DJ های فراز در گیتی افق ها می تواند اکثراً در سپس عرشه یافت می شود.
    سوپر - هرگاه شما نمی خواهید قمار بخورک و را باز یافتن دست بدهید، خرید نزاکت مال را مصرف کنید. همه و جزء برند شایسته تصور، فروشگاهی دارد. ضمیر اول شخص جمع می توانید چیزهای بسیار خوبی را پیدا کنید، مخصوصا اندر Palazzo درون ونیزی. من بلاشک می توانم آسیب جدی اندر اینجا بزنم!
    خوردن - اگر شما می خواهید وگاس را داخل ارزان، ما می توانید بسیاری باز یافتن بوفه های کامل شما می توانید پیدا کنید. اما سکبا داشتن غذای بسیار زیاد اندر وگاس برای آزادگی (و بوفال نی و بله خیلی بد است)، خواه واقعا میخواهید اجل خود را بپوشانید، گوشت خوار را غلام روی برخی غذاهای خوشمزه تو کازینو یا روبان که شگفت انگیز است، دهن آبیاری کنید مکان هایی برای بساط خوردن
وگاس زمین بازی بزرگسالان در جهان است، و بعد از آن در نهایت دیدن آن، می توانم بفهمم چرا جمعاً ی وgas نه را مانوس دارند. یا وقتی که شما نقشه من هستید و انیس دارید که قماربازی کنید، سکبا دوستانتان باشید که بتوانند عین بینایی بینش شما را حفظ کردن کنند. وگاس ممکن است مصنوعی و شیک باشد، ولیکن سرگرم کننده است سکبا راه های زیادی برای استراحت. وگاس یک تعطیلات است.
سفر همیشه نباید در مورد یادگیری برخی باز یافتن معانی ادب عمیق باشد. گاهی خلق سفر در مورد مرتبط بودن سرگرم کننده بی معنی است.
و اگر من بتوانم یک نکته نهایی را برای وگاس روی شما بدهم، این است که «در اقصر ایستادگی نگیرید». این مکان یک خزانه کامل است. بسیاری پیدا کردن هتل های ارزان قیمت را قدرت و کنید. اخلاص این دوباره یافتن و گم کردن کسی است که درون غرفه های مجذوب آلود باقی الباقی است.
اوه، و روی یاد داشته باشید، آنچه تو وگاس اتحاد می افتد در حال مهیا در فیس بوک قدس توییتر است. (من ظن می زنم که این دو نکته است.)


تور ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.