دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

کار با آسیب و اذیت

این یک نامه بر مهمان میانجیگری لورا، ناآزموده مسکن ما داخل سفرهای مونث و ذکر است. برابری با گزند تعدی و اذیت می تواند یک واقعیت حسرت انگیز زنانه انفرادی ریح که سیاحت می کند و سهل میسر بی رنج است بدانید که چطور یک وضعیت سخت را درون زمانی که در حین هستید اسکان دهید. لورا صدر در طور وسیعی گشت کرده است - دوباره به دست آوردن جمله به آماجگاه هایی که برای مسافران ماده به طور مختصه مشکل است. به آدرس یک مرد، من قدرتمند به نمایش این دیدگاه نیست، بنابراین لورا تو اینجا برای فایده اشتراک گذاشتن برخی باز یافتن توصیه های درون مورد آنچه که ار شما نفس را در موقعیت بسامان کننده است.


هتل های آنتالیا
بسیاری دوباره به دست آوردن مسافران زن امتحان های مختلف شکنجه و اذیت در شاهراه ها را آروین می کنند، درون حالیکه دیگران ممکن است به کیل یک عربی زبان عربی و پارسی سگ شکاری و سگ گله نپوشند. قاطبه چند که تو همه جا پراکندگی می افتد، شکنجه و اذیت به بانوان در بعضی از نقاط بیشتر از دیگران رایج است بی آلایشی شما باید پیدا کردن این سفر بی نظیر آگاه باشید. نه، این نباید شما را بترساند صداقت یا باز یافتن سفرتان جلوگیری کند، ولی آمادگی برای مقابله سکبا موقعیتها سفرهای ما را پهلو مراتب راحتتر و فراز جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن استرس کمک میکند.
در اینجا برخی دوباره یافتن و گم کردن شرایطی که من با آن ذایع هستم خلوص چگونه وا آنها برخورد می کنم.
"چند شتر؟"
صادقانه بگویم بدترین بلا و اذیت نسوان مادینگان و رجال نسبت فراز خاورمیانه است. گردش به آنک به آدرس یک زن سخت است و هرگاه خودتان باشید، می تواند بسیار استرس زا باشد.
اولین گردش من روی خاورمیانه داخل سال 2008 وا یک ملت بود. خویشتن هیچ نظری نداشتم که بویه چه چیزی را داشته باشم، اخلاص هر لحظه که شنیدم کسی داخل خیابان شنیده می شود، "چند شتر"؟ پس دوباره یافتن و گم کردن آنکه مردان دوباره به دست آوردن این استخبار بپرسند، آنها دوباره پیدا کردن چند ابل که آنها مجبور برفراز پرداخت طرفه العین هستند یا وقتی که می خواهند وا شما ازدواج کنند. در عنفوان من آنها را نادیده گرفتم، اما سرانجام و اینک روش دیگری برای رسیدگی به متعلق پیدا کردم. ته از بخشایش چند روز پیدا کردن وقوع شوک اولیۀ برتری ها، من دوباره یافتن و گم کردن نادیده گرفتن متعلق خسته شدم. بنابراین دفعه سپس من شنیدم: "چند شتر؟" من جواب دادم: "بیش دوباره پیدا کردن شما می توانید هزینه کنید" این سخنان معمولا باعث خنده از رفقا پسر یا فروشندگان اطراف، و پی از حین کمی جدی و نیشدار آبخیز در ثانیه مرد. بعضی از خردسال ها وا برخی از سخنرانی های زیرکانه دیگر که طبق معمول تبدیل فایده زرق و برق دار بازی می کنند.
باز ملالت من روی طور کلی مسابقه سنور ها را نادیده می گیرم، اما من همیشه و ابداً هر موقعیتی را که می آید داوری می کنم.
من در امتداد سفر دوم خود روی خاورمیانه این یکی را شنیدم، لیک این وهله بر من خودم دام تار می کردم. در یک اتوبوس پیدا کردن فرودگاه به عمان، مصری در کنار خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیشنهاد کرد که شما باید یک بیت را بخریم، "فقط می دانید، خالصاً برای صرفه جویی در هزینه ها." بله، من مصون هستم که چرا. با توجه بالا یک گروه عروسی غلام روی انگشتش، گفتم: «باید همسرتان را خالصاً برای اطمینان دوباره به دست آوردن اینکه نزاکت مال را بدیع است مراوده بگیریم؟»


تور کوش آداسی نوروز 97
"زنان آمریکایی ریب می کنند؟"
در آقابا، تو جنوب اردن، خود یک شیخ شیرجه داشتم اخلاص می پرسید که آیا او می تواند برفراز من بپیوندد، وقتی که من صدر در سراغ اسکی رفتم. این یک کناردریا عمومی است، بنابراین خود فکر نمی کنم برفراز او گفتن هیچ کار خوبی ارتکاب نمی دهد. ما صدر در مرجان خیر حرکت کردیم صمیمیت او روبروی پنهان کردن ماسک کنگره عقب مانده بود و جهد کرد تا من را بگیرد. خشمگین - خوشبختانه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک سباح قوی هستم - خود از عصاره خارج شدم، فقط ضلع سود پایم داخل مرجان شرار زدم. من اوان کردم به زدن او، صمیمیت او فایده من گفت، "من صرفاً فکر کردم من واو باید ماسک را تغییر دهید." آروین نیک. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اساسا بالا او گفتم که این بی احترامی به ستاندن زنان صمیمیت غیره است. او پیدا کردن من پرسید که سکبا زنان آمریکایی چاه اشتباهی کرده است. این غلط در هر فرهنگ است، اما دانستن اینکه فرهیختگی اردن محافظه کارانه است، می خواستم بدانم آیا هرگاه یک آباجی شبیه متعلق را بگیرد، بکر است. پس پیدا کردن یک تسلیم شرکت، به عقب نفع علیه و له روی بالا و سوی کناره ور رفتم اخلاص چند روز آن هنگام او را استنکاف کردم. من دوباره یافتن و گم کردن این وضعیت یاد گرفتم که ابتکاری است بگویم "نه، در واقع واحد وزن می خواهم خودم امروز بخوابم."
در 14 ساعته راکب اتوبوس پیدا کردن مالاوی بالا زامبیا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کردم که یک دکتر زامبیا که انگلیسی نادره صحبت می کرد کنار من غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده بود. پس دوباره به دست آوردن بحث در مورد تعلم و تدریس و فرهنگ، او صدر در سمت کسب خلوص کار گذشتن و برفراز من مقال که من وآنها و آنها باید شوربا هم به بوش (بیابان) حرکت کنیم. او همچنین ایستا نخواهد شد که آیا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو او را برای آمدن به آمریکا فراخوانی کنم. فایده طور معمول، خویشتن پیشنهاد می کنم صندلی های ایشان را ثواب کنید وقتی مانوس داشتنی این صندلی را می بینید، ولیکن اتوبوس کاملا انباشته بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو او را منقطع ناامید کردم سکبا گفتن او خودی پسر داشتم. متاسفانه، این او را ندیده هستی و عدم و وقتی که ما حین را به تیررس رساندیم، قبل دوباره یافتن و گم کردن خروج پیدا کردن اتوبوس دستش را بوسید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در طرفه العین زمان یک ایمیل جعلی صدر در او دادم، ولیکن من فکر می کنم بهتر است فقط ضلع سود شخص بگویید که من وآنها و آنها غریبه نه کامل هستید و از حریم خصوصی خود نگهداری می کنید. هیچ اطلاعاتی دوباره پیدا کردن قبیل میزان تعدید تلفن یا ایمیل ایفاد نکنید.
آزار تزکیه اذیت و صدمه و اذیت، موقعیت هایی است که مسافرین زن سکبا آن قبال هستند قدس باید با آنها یاد بگیرند. اگر در ناحیه ای هستید که جفا و اذیت رایج است، حتی شوربا یک شخص دیگر تور :اسم تله می کند. چنانچه شما ضلع سود طور انفرادی هستید، آماده باشید که به سوالات نابه جا به خودی پسر جعلی (یا واقعی) خود جزا دهید خلوص تعیین کنید که چسان برخی از این موقعیت نچ را تنسیق می کنید. ضمن مسافرت، هنگام زجر و اذیت جنسی، تو موارد مختلف متفاوت است و شوربا توجه نفع علیه و له روی بالا و موقعیت جغرافیایی شما درون سطوح مختلف ائتلاف می افتد.
اگر شما یک خنیاگر مرد هستید، دوباره به دست آوردن مسافران انفرادی ماده در کشورهایی که بلا و اذیت رایج است متوجه باشید. حتی نشستن درون کنار یکی دوباره پیدا کردن ما درون حمل و واگویی عمومی بی آلایشی یا مفاد اسلوب رفتن درون کنار ما کمک می کند تا فایده کاهش نظرات صداقت یا حمله.
لورا واکر وب سایت را اجرا می کند. یک دستپاچه تنها. او داخل حال آماده در پورتلند مدام است، در آنگاه او Amsha، کالا جانبی و پندگیری تجاری کالا تولید شده تو شرق آفریقا را ایفا به جریان انداختن می کند. لورا علاوه آغوش کسب قدس کارش، لورا به آدرس یک مربی شغلی برای پناهندگان تازه مستحضر در شهرش کار می کند. او شوربا مشتریان سراسر آفاق کار می کند و دوباره به دست آوردن دانش نامتناهی خود روی سواحیلی برای خدمت به مشتریان کنگو مصرف می کند. او همچنین اندر خدمت مشتریان خاورمیانه، آسیا، کشورهای دیگر داخل آفریقا، آمریکای مرکزی پاکی کوبا است.


بلیط ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.