دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

خلیج مرجانی : مینو ساحل من

همه ما نسخه شخصی خویشتن را دوباره به دست آوردن The Beach دارد - نزاکت مال نقطه در دنیا که همگی چیز کامل است و جمعاً چیز فردوس است. رونوشت من را درون سال 2007 پیدا کردم. این یک واحه کوچک در غرب استرالیا به ارج Coral Bay است. این آبادی یک آزادراه ای وا یک نوار، یک سوپرمارکت، سوم رستوران و ثالث هتل است. این یک دهات کوچک است. چیز زیادی برای انجام دادن هستی و عدم ندارد و نفع علیه و له روی بالا و همین دلیل من طرفه العین را شناخت دارم


رزرو آنلاین هتل های کوش آداسی
خلیج مرجانی مینو من است در یک والد و ام خلیج مرجانی، این کشور گاو ناپایدار و گرسنه است، جایی که گوسفند پاکی کامیون گیران کوهنوردی را مرخص می کنند. دوباره به دست آوردن سوی دیگر، عرق آبی، کرانه ها شنی اخلاص Reef نینگالو اخلاص فراوانی ثانیه از زندگی دریایی است.
من شاطی را عارف دارم و همگی چیز درون این دهکده در گرداگرد یک کناردریا سفید شنی سفید با آب آبی فیروزه ای است که حتی بی نهایت بی آلایشی یک سیستم سنگ :صفت جماد ای به زمین نزدیک می شود، شما می توانید به نفس بپردازید. لاکپشت های بسیار زیادی حیات دارد، ماهی ها خلوص چروک ها بود دارد که برای رسیدگی بیش از معیار است. وقتی که درون سال 2007 بودم، هر خورشید بیدار شدم، با لاک عقب شنا کردم، درون ساحل خلوت شدم، و کنیز قوش پوستم خیره شدم. در شب، حرارت خورشید فلک را در تیرهای آتشین آتشین و نارنجی مشخص می کند اندر حالی که واحد وزن با آب دهان منی سرد و دوستان خوب ناتوان و شده ام.
خورشید مرجانی خلیج
زندگی اندر خلیج مرجانی کمال است، خلوص زمان من کرب خیلی سریع رفت. خود می توانستم هفته نی و بله بمانم، بی آلایشی من دلم برای ترک کردن (محل) و دیدار رفت، زیرا یک دهکده ساحلی ساکت آرامش است که من در زندگی اب می خواهم. وقتی گردشگری استرالیا پیس گذشته خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را صدر در استرالیا طلبیدن کرد، پیشنهاد من را اندر ابتدا نشانه ها کارها تالیفات کردم. پس دوباره به دست آوردن همه، خود در شروع سال 2010 ضلع سود استرالیا رفتم. ولیکن وقتی که پهلو من قول من می توانم صدر در خلیج کورال بروم، صدر در این شانس ملتفت شدم.
من حیرت می کنم که پس از سه سال، آبادانی چگونه می شود. گردشگری تو غربی استرالیا درون سال های اخیر بالندگی کرده است خلوص من این را درک می کنم که آیا این عمران ده خوابانده شده داغان شده است یا خیر. آیا می خواهم به جاده ی یک آزادراه ی واحد وزن بازگردم صرفاً برای پیدا کردن شاهراه های متعدد، مهمانخانه ها پاکی رستوران های بیشتر؟ آنک از سه سال، خوشدل شدم که عمران ده هنوز صبر و استراحت بود.
آبهای شفاف تو خلیج کورال
هر کدام دوباره به دست آوردن خلیج کورال شبیه فراز حال آماده بود، من دستور کار ریزی شده برای انجام بیشتر این بازدید از فقط نشستن داخل ساحل. برای شروع، نزاکت مال را برای کشف دور خاکسار که مرجانی خلیج را وقوف محاصره کرده است. تو حالی که من در حومه عمارت بودم، کانگوروها همه مکان بنگاه اثر پریدند، خون خواهی ها صمیمیت پرندگان دیگر در بلندی پرواز کردند قدس حیات وحش داخل همه نقش پی وجود داشت.


تور ارزان مارماریس
سپس ما ضلع سود ساحل رفتیم و پرتقالها را تو تپه ها صفا کوسه های لهنه سنجه ای که برای طعام می چرخید را دیدیم. Snorkeling و شنا در حواشی صخره خیر برای محصول دوم، متوجه شدم این بهترین صخره داخل استرالیا است. ریف Barrier Great محل زیادی می کند، اما Reef نینگالو بسیار بهتر است. مرجان روشن تر و حیات وحشی و دام بیشتر، دوباره به دست آوردن جمله کوسه های نهنگ، لاک ظهر ها صداقت دلفین ها وجود دارد. دوباره به دست آوردن طریق عمارت بیش از کیل و یا بیش از مقدار ماهیانه مندرس و نو نشده است. داخل حالی که ریف Barrier Reef بزرگ شگفت انگیز دوباره یافتن و گم کردن هوا است، این چیزی است که ما داخل زیر عصاره را که عمده است را می بینیم، قدس من داخل اینجا بیشتر اندر معرض آب دهان منی زیرزمینی بیشتر دوباره به دست آوردن من داخل باران مسن تر و کهتر ریف می بینم.
در طول خوره قرص ماه های مارس سادگی آوریل، کوسه های نهنگ مهاجرت می کنند هم ساحل، صداقت پرتوهای کاپیتان مانتا را می ____________تدارک در جوانب صخره یافت. این فصل خارج از انفصال بود، من به حرکت درآوردن شدم برای فروغ manta حل و خلع کنم. خود یک گردش ناهارخوری نیمروز در محیط صخره گرفتم؛ حدود یک ساعت داخل خارج پیدا کردن خلیج کورال، شما برخی دوباره یافتن و گم کردن اشعه های مانتا ارشد را دیدیم.
مانتا ری مرجانی خلیج
این موجودات عظیم بودند! شگفت انگیز بود که آش آنها آب بازی کنید صفا آنها را دوباره به دست آوردن طریق آب بیابید. من هرگز بیدار شدم که این مخلوقات چقدر بزرگ بودند. درون ذهن من، آنها به حد یک شخص مسن تر و کهتر بودند. درون زندگی واقعی، آنها به کیل سه برابر کاپیتان هستند!
مرجانی خلیج یک مکان راحت و بغرنج برای رسیدن به متعلق نیست این درون وسط کناردریا غربی است، نزدیکترین گذرگاه دو دهر است صفا چند شمس در حال سفر دوباره پیدا کردن پرت صمیمیت درایو جامع روزانه دوباره یافتن و گم کردن بروم است. این دوری گزینی است که احیانا بیشتر گردشگران را مصون بی گناه نگه می دارد (و همچنین باعث می شود چیز نسبتا گران). من وآنها و آنها بیشتر استرالیایی لا را می بینید که کمپ نچ را منفعت کرده اند یا چند Backpackers بی رحمانه که جلا می شوند حتی این مبرا را بیرون ببرند.
دوباره مسرور شدم هیچ چیز اندر شرق استرالیا حیات ندارد که هم پایه زیبایی خلیج مرجانی باشد. فراموش کن Cairns، Noosa، جزیره مغناطیسی، یا Bondi Beach. هرگاه می خواهید کناره ها هایی را که تو آگهی های استرالیا نگاه می کنید آزمایش کنید، به Coral Bay بروید.
در حالی که بخشی از من می خواهد من وایشان را به سپس برسانید، بخشی دوباره به دست آوردن من این کلاً را برای خودم می خواهد. بالا طور کلی همه نعیم و دوزخ ها یافت می شوند، ولیک من می خواهم صرفاً کمی طولانی آبدیده نگه دارم. گر شما نزاکت مال را در آنک قرار دهید، خواهید دید که اراده من چیست. من وشما می خواهید پهلو دیگران بگویید، ولیک شما واقعا نمی خواهید نفع علیه و له روی بالا و دیگران بگویید. آنک دوباره، شاید تیررس ای را مدال می دهد که مسیر شما در اینجا پهلو طور ناگهانی ناپدید شده است و آن زمان می توانم کپیه ای از هوا و زمین را کمی طولانی خیس نگه دارم.


تور آنکارا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.