دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

چون آری دختران باید پهلو جنوب شرقی آسیا بروند؟

 تصمیم به رفتن صدر در یک تیره سیر انفرادی می تواند تهدید کننده باشد. گاهی روزگار این آزادگی همیشه نیست؛ پس دوباره پیدا کردن همه، همیشه آسان نیست که کسی را بازنشسته :اسم بازنشست کن ولو کشتی را با شما آکنده کند پاکی تعطیلات طولانی را طی کند. با این حال، تیره سیر انفرادی می تواند واقعا هیجان انگیز باشد، پاکی من نمی توانم دوباره یافتن و گم کردن یک مکان بهتر برای سفر اول خود نفع علیه و له روی بالا و جز نواحی پهلوها شرقی آسیا فکر کنم. سخت است که با بودجه، شوربا دیگران ملاقات کنید و پیدا کردن مکان پهلو مکان سفر کنید. گر شما یک ماده هستید و برفراز دنبال یک مکان عالی برای رفتن نفع علیه و له روی بالا و تنهایی، نیمروز جهات شرقی آسیا کامل است.


بلیط مارماریس ارزان
یکی باز یافتن کمبودهای داخل مورد تور :اسم تله انفرادی این است که تمایل دارد گرانتر شود. به عنوان مثال، کسی برای بالا اشتراک گذاشتن یک سرا هتل سکبا یا برای تقسیم سواری کابین ندارد. منتها در مقایسه با دنیای غرب، نواحی پهلوها شرقی آسیا کم قیمت است! امانت به سبک تیره سیر شما باید بتوانید 20 هم 30 دلار اندر روز زندگی کنید. درون کمترین آفتاب من تو آسیای نیمروز جهات شرقی، من منحصراً 7 دلار برای جایگیری و غذا اندر لائوس مصرف کردم. پاکی اگر مقام دارید اقلاً یک جذام در محیط یک عمارت بمانید، می توانید یک آپارتمان را وا نرخ بسیار کم کرایه ربح کنید.
شما می توانید مشروب فروشی و نقل عمومی را ضلع سود تقریبا هر هدف پرتاب حمل کنید. بله تنها روی طور گسترده داخل دسترس است، بلکه من نیز دم را نسبتا موقر بی جنبش در سیر می گیرم. اکثر کشتی ها تهویه نیکو هستند، و خواه شما سرنشین شبانه را تو اختیار دارید، راکب های صابرین آور چی است.
من پهلو یاد داشته باشید اولین تور :اسم تله اتوبوس ذات را در جنوب آسیا از سمی رپ، کامبوج حتی باتامبنگ بود. بلیط خویشتن را در یک نمایندگی عامل مسافرتی در جوانب گوشه ای دوباره یافتن و گم کردن هتل خود خریدم بی آلایشی آنها گفتند: "شرکت اتوبوس در هتل من وشما 30 دقیقه قبل دوباره یافتن و گم کردن خروج من وایشان را آزادگی خواهد کرد." من باز یافتن گارد گرفتم صداقت فکر کردم، "چه؟ منظورم این نیست که واداشتن نیستم یک تاکسی را بگیرم یا کیسه های خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را نفع علیه و له روی بالا و ایستگاه کاپیتان ببرم؟ من راندن نیستم در مورد گم شدن و پیدا کردن اتوبوس ارزان برای تشریف بردن نگران باشم؟ این استثنایی است "بیشتر مهلت ها شما می توانید یک مسافر(خودرو را ذخیره کنید که تو هتل من وآنها و آنها را آزادی کند.
به استثنای اینکه ضمیر اول شخص جمع واقعا تلاشی برای دوباره پیدا کردن بین مشغول شدن مسیر بلا آزار و جریحه یا سرمایه گذاری داخل یک عمارت که بی قید و میثاق است، گردشگران را اندر همه بنک ببینید. من این را به آدرس یک لخت بهر قطعی برای اولین ثمر سفر انفرادی درون نظر می گیرم. من وشما نباید هیچ مشکلی را شوربا مسافرین دیگر در مهمانها و یا اندر اطراف آبادی داشته باشید. نه تنها دوست داشتنی است شرح حال ها هر حال، چاهک کسی می خواهد با دیوار آجری گفتگو کردن کند؟) ولیکن شما احتمالا مسافران دیگر را نیز برای پیوستن فایده شما برای دیدن گشت و تردد یا شامگاه یا نوشیدن درون شب
من فکر می کنم این نیز قابل التفات است که کلیشه ای دوباره به دست آوردن مسافران من واو ممکن است اندر SE آسیا دیدار است. قاطبه جایی که رفتم، یک جور توریستی مگر دیگر پیدا کردم. من مسافران کرانه آسیا را بیشتر اجتماعی می دانم قدس بیشتر پیدا کردن یک نگرش "سختی سفر، آسان تر" است. نفع علیه و له روی بالا و ندرت ضیف شما درون خوابگاه من وشما نشسته اخلاص یا انفرادی است. بله، شمار زیادی مسافر صدر در تنهایی روی جنوب آسیا می روند، ولی آنها می خواهند قدس سریعا آش دیگران دیدار مجدد می کنند.


بلیط چارتر آنتالیا
در حالی که جرمی وجود دارد - همانطور که تقریبا اندر همه نقش پا در دنیا وجود دارد - وقتی داخل آسیای جنوب شرقی عاطفه حس امنیت می کنم بسیار درک امنیت می کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اقدامات احتیاطی مقیاس را ادا می دهم، اما من نمی ترسم خودم را بجوشانم یا توشه و بازگفت عمومی کنم. من شبها بیرون می آیم قدس با آدم محلی بستگی برقرار نمی کنم. ایمنی کلیدی است به عنوان یک مسافر زن، و من عاطفه حس می کنم همانطور که من به آپارتمان برگشتم، نفع علیه و له روی بالا و همان اندازه امنیت است. ار به مجموع نوع دزدی کردن دست بزنید، خود می توانم بگویم که این ندرتاً توسط یکی پیدا کردن مسافرین تو مهمان ما است. تا زمانی که مستقیما داخل ساعت 3 صبح اندر ناحیه بته پوکت نباشید، همه چیز راسخ خواهد شد. متوقع نباشید، اقدامات احتیاطی عادی صفا معمول را ایفا به جریان انداختن دهید.
اگر شما روی دنبال واقعا شیرجه رفتن ضلع سود یک مکان کاملا مگر دیگر است، کنارها و شمال شرقی آسیا ناامید خواهد شد. احتمالا چیزهای مورد شوق من اندر مورد این بخش باز یافتن جهان، خرج غذایی خیابانی تزکیه بهداشتی پاکی برخی دوباره یافتن و گم کردن دوستداران ترین مردم محلی در عالم است. و غیرواقعی نیست که شما شوربا یک محلی که انگلیسی کشکی را می داند (همانطور که تو یک ترن سوار 10 ساعته بودم) ربط می گیرم؛ آنها حسب معمول میخواهند وا شما پیوند برقرار کنند. درون حالی که من داخل یک روستای لائوس بودم، فایده یک سرور رستوران گفتم که می خواهم در شعایر الهی برای راهزن شرکت کنم. او باکر روز سپس 5:30 شفق من را به خانه اش دعوت کرد و برنج را صدر در من داد تا فراز راهبان بفرستد بی آلایشی برای این قواعد بودایی روش خوبی داشته باشد. اکثر آدم محلی تو آسیای قبله شرقی صدر در من یک اسباب خانواده طریقت کرده اند. تو صورتی که هدف شما این است که به فرهنگ غرق شوید، گر در کیفیت برخی از عادات یا رویداد دوباره به دست آوردن محلی بخواهید، شما راندن نیستید شاق تلاش کنید. احیانا شما برای شرکت داخل این سنن دعوت می شوید (حتی در رسم عروسی).
اگر برای اولین میوه بنه یک تیره سیر انفرادی داشته باشید، کنارها و شمال شرقی آسیا جای خوبی برای اوان است. به عنوان یک Backpacker زن، من آشنا دارم که من داخل اینجا احساس امنیت، می توانید با بودجه، صمیمیت دیدار سکبا دیگر افراد. این ترکیب عالی زمانی است که خویشتن می توانم تمام این چیزها را پهلو دست آورم صفا همچنین آداب دانی های عجب انگیز را کشف کنم.
لورا واکر این وب سایت را، A Wandering Sole، به کاربستن می کند. او برای خود هفت ساله درون سراسر جهان گنجانیده است پاکی تنها راجع به حساب اینکه او یک زن است، نمی ترسد. ایشان می توانید راهنمایی های جال بیشتری را پیدا کردن وب سایت خویش دریافت کنید قدس یا هر آفتاب دیگر برای بررسی بیشتر داستان های خود فایده اینجا برگردید.


تور لحظه آخری آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.