دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

مکان غیرمعمول ماه : ارگ هات رودخانه

واقع اندر صحرای غربی استرالیا، حاکمیت جو هات است. حکومت درون استرالیا "مستقل مستقل" است، هرچند که هیچ ملتی در کرانه ها و انفس به رسمیت مشخص و ناپیدا نشده است. آن را درون یک وضعیت حقوقی زندگی می کند و بستگی ای تلخناک و ناپسند با استرالیا دارد.


تور استانبول نوروز 97
Hutt River داخل تاریخ 21 آوریل 1970 پادرمیانی لئونارد جورج کاسلی تاسیس شد. کاسلی "کشور" را در پاسخ صدر در اختلاف با دولت استرالای غربی مبنی آغوش آنچه که او داخل نظر غمناک بود، به آدرس مقادیر تولید خالص گندم صفا همچنین مالیات تو نظر گرفت. کاسلی و خانواده های دیگر که مزارع خود را در رودخانه هات تو اختیار داشتند، برای مقابله شوربا این سهمیه دلبستگی کردند بی آلایشی کاسلی وا فرماندار استرالای غربی انتقاد کرد. هنگامی که دولت عرض آشکار کرد که این سهمیه را ابطال نخواهد کرد، کلالی 52 میلیون دلار برای جبران خسران جبران کرد. پس دوباره پیدا کردن آنکه او ناموفق حیات و آرشیو را پیدا کردن دست داد، او تزکیه همکارانش به قاعده انگلیس (قانون انخفاض 1495) اقرار کردند که «آنها را« فایده آنها دستور داد که جدا شوند و آزادی آنها را پیدا کردن استرالیا بیان کنند.
دولت استرالیای غربی تصریح کرد که نمی تواند آنها را ساکن کند، بنابراین از نیکبختی ملی اندر کانبرا استدعا کمک کرد. استرالیا پس دوباره به دست آوردن آن، هیکل پل هاسلاک، بروز کرد که برای استرالیا مداخله در جدایی ناپذیر است. طبق آذین استرالیا، نیکبختی برای مبارزه شوربا اعلام کاسلی تاخت سال داشت صداقت زمانی که این کار اعمال نشد، استان داخل تاریخ 21 آوریل 1972 وضعیت حقوقی داشت. (همانطور که گفتم، این یک غیبت قانونی است)!
در اوایل دهه 1980، استان هات رودخانه بروز کرد خود را به آدرس یک پادشاهی، ولیکن به زودی پشت از اعاده به اسطقس اولیه خویشتن را دوباره به دست آوردن حکومت. حکومت اسلامی رفتار به گستردن تعدادی باز یافتن تمبرها خلوص سکه های نفس کرد. پولی از زمین سرزمین استان هات رود دلار دلار هات است که فایده 100 رسوم تقسیم می شود. دلار Hutt River سکبا نسبت یک ضلع سود یک وا دلار استرالیا چروک خورده است. باآنکه تعداد کمی از بشر در واقع اندر رودخانه هات زندگی می کنند، داعیه می کند که اهالی سراسر کرانه ها و انفس از 13000 تن است.
دولت استرالیا واقعا آش حت برم یا کاسلی دخالت نمی کند. این اجازه می دهد او را درون دلپذیری خویش داشته باشد، حتا زمانی که او مشکلی ایجاد نمی کند. سکبا این حال، استرالیا بیانیه ای صادر کرده است که شرکت ها واداشتن نیستند در "استان" برای جلوگیری از آهار مالیات گوشمال دادن شوند. اگر آدم سعی می کنند این کار را به کاربستن دهند، وا جریمه های سنگین خلوص جریمه حضوراً می شوند. این محل در اینجا این است که "اجازه دهید این جوانمرد دیوانه علاقه مند کننده باشد اما ما قصد نداریم طرفه العین را مکنت و انقباض دهیم." او همچنین درون حال روبراه از دادگاه درون دادگاه بین المللی شکایت می کند و ادعا می کند که سرزمین های غیرقانونی تو غرب استرالیا خود را تحت زیور آیین بین المللی .
اگر فایده سمت کناردریا غربی برسید، نهر هات برای جایگیری غیرمعمول تزکیه جالب رعایت می کند. این واقعا یک مزرعه مبصر بزرگ تر گاو است، هیچ چیز متفاوت دوباره پیدا کردن بسیاری که داخل غربی استرالیا فراوان است. ولیک عجیب بودن قبیله "سلطنتی" قدس ادعای وی مبنی کنار بنده اینکه او می تواند جال زمان را برای چند ساعت جالب ایجاد کند. این یکی از دم عجیب خلوص غریبهاست، مانند توقف دیدن بزرگترین عتاب نخی در آفاق در هیچ جا، ایالات متحده آمریکا، که سفرهای طولانی را علاقه مند می کند. رودخانه هات در اتوبان ای از شمال هامبورگ پهلو پارک کلارری وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. من وشما می توانید شب را بخورید هرگاه می خواهید؛ اندر غیر این پوست کشور از ساعت 9 بامدادان تا 4 بعدازظهر لخته است. ورودی رایگان است برای کسب داده ها بیشتر در مورد سفر بالا آنجا، دوباره به دست آوردن وبسایت وجود و غیر بازدید کنید.واقع در صحرای غربی استرالیا، حاکمیت جیحون هات است. حکومت در استرالیا "مستقل مستقل" است، اگرچه که هیچ ملتی در کرانه ها و انفس به رسمیت شناخته نشده است.


 تور آنتالیا


آن را اندر یک وضعیت حقوقی زندگی می کند و تماس ای تعبناک بسیار تلخ و شهدآمیز و ناپسند وا استرالیا دارد.
Hutt River اندر تاریخ 21 آوریل 1970 پادرمیانی لئونارد جورج کاسلی تاسیس شد. کاسلی "کشور" را تو پاسخ ضلع سود اختلاف شوربا دولت استرالای غربی مبنی بغل آنچه که او تو نظر نژند بود، به آدرس مقادیر تولید خالص گندم صداقت همچنین مالیات تو نظر گرفت. کاسلی و قوم های دیگر که مزارع وجود و غیر را درون رودخانه هات درون اختیار داشتند، برای مقابله وا این سهمیه کوشش کردند یکدلی کاسلی وا فرماندار استرالای غربی ایراد کرد. هنگامی که دولت بیان کرد که این سهمیه را نسخ نخواهد کرد، کلالی 52 میلیون دلار برای جبران اضرار جبران کرد. پس از آنکه او ناموفق نیستی و ضبط را دوباره پیدا کردن دست داد، او یکدلی همکارانش به چراغانی انگلیس (قانون انقراض 1495) ابراز کردند که «آنها را« ضلع سود آنها اجازت داد که جدا شوند و رهایی آنها را باز یافتن استرالیا بروز کنند.
دولت استرالیای غربی تصریح کرد که نمی تواند آنها را متوقف کند، بنابراین از نیکبختی ملی در کانبرا خواهش کمک کرد. استرالیا پس دوباره پیدا کردن آن، صدر پل هاسلاک، اعلام کرد که برای استرالیا مداخله اندر جدایی ناپذیر است. طبق زینت استرالیا، اختر برای مبارزه شوربا اعلام کاسلی نوبت سال داشت بی آلایشی زمانی که این کار به کاربستن نشد، استان درون تاریخ 21 آوریل 1972 وضعیت حقوقی داشت. (همانطور که گفتم، این یک فریه قانونی است)!
در اوایل دهه 1980، استان هات رودخانه افشا کرد خود را به عنوان یک پادشاهی، لیک به زودی دنبال از تکرار به اسطقس اولیه نفس را باز یافتن حکومت. حکومت اسلامی اقدام به تبلیغ تعدادی پیدا کردن تمبرها صفا سکه های خود کرد. پولی از ملک استان هات جو دلار دلار هات است که پهلو 100 رسم تقسیم می شود. دلار Hutt River با نسبت یک ضلع سود یک وا دلار استرالیا گره خورده است. ارچه تعداد کمی از انسان در واقع تو رودخانه هات زندگی می کنند، تقاضا می کند که اهل سراسر کرانه ها و انفس از 13000 فرد تعداد است.
دولت استرالیا واقعا وا حت برم یا کاسلی دخالت نمی کند. این رخصت می دهد او را اندر دلپذیری خویش داشته باشد، تا زمانی که او مشکلی ایجاد نمی کند. آش این حال، استرالیا بیانیه ای صادر کرده است که شرکت ها کشاندن نیستند اندر "استان" برای جلوگیری از جلا مالیات تادیب کردن شوند. اگر بشر سعی می کنند این کار را اجرا دهند، سکبا جریمه های سنگین پاکی جریمه برابر می شوند. این حرمت در اینجا این است که "اجازه دهید این سخاوتمند دیوانه سرگرم کننده باشد لیک ما آهنگ نداریم وقت حسن را سعه دهیم." او همچنین در حال مهیا از دادگاه تو دادگاه بین المللی شکایت می کند و مدعا می کند که سرزمین های غیرقانونی اندر غرب استرالیا وجود و غیر را تحت آذین بین المللی .
اگر به سمت شاطی غربی برسید، جو هات برای اتراق غیرمعمول سادگی جالب حرمت می کند. این واقعا یک مزرعه مسن تر و کهتر گاو است، هیچ چیز متفاوت دوباره پیدا کردن بسیاری که در غربی استرالیا متراکم است. ولیک عجیب بودن قوم "سلطنتی" خلوص ادعای وی مبنی بغل اینکه او می تواند سفر زمان را برای چند ساعت مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده ایجاد کند. این یکی از متعلق عجیب اخلاص غریبهاست، مانند اتراق دیدن بزرگترین توپ نخی در کرانه ها و انفس در هیچ جا، ایالات متحده آمریکا، که سفرهای طولانی را سرگرم می کند. رودخانه هات در اتوبان ای از شمال هامبورگ ضلع سود پارک کلارری نو و قدیم اتفاق شده است. من وایشان می توانید عشا را بخورید گر می خواهید؛ داخل غیر این پوست کشور باز یافتن ساعت 9 پگاه تا 4 بعدازظهر منعقد است. ورودی رایگان است برای کسب اطلاعات بیشتر اندر مورد سفر صدر در آنجا، پیدا کردن وبسایت ذات بازدید کنید.


هتل های ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.