دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

ترساندن و هیجان مجدد همه چیز

 پس از چشم پوشی چهار سال تزکیه نیم مسافرت، اکثر بشر بر این باورند که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این چیزهای گردش را از بین می برم. من فقط می توانم درون هر کجایی قرار بگیرم و نفع علیه و له روی بالا و خوبی خواهم بود "شما این را قبلا اعمال داده اید،" ناس به واحد وزن می گویند.


بلیط مارماریس ارزان
در حالی که این امین است که خویشتن "دست قدیمی" اندر این است، لحظات هستی و عدم دارد که من هنوز ملالت به نشانی عصبی، اضطراب، ترس، بی آلایشی هیجان مصدوم به آدرس یک مسافر در روز عنفوان سفر ذات را در سر می پروراند.
سفر من ضلع سود آمریکای مرکزی داخل روز پنج سبت یکی از طرفه العین زمانهاست. آخرین بار من آن هنگام بودم، خود در طایفه تور بودم. این وهله بر من فقط کوله پشتی را دوباره به دست آوردن طریق کاستاریکا، پاناما خلوص نیکاراگوئه می بینم. من حتا به اکنون هیچکدام از کشورهای آمریکای مرکزی را قبلا ندیده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو عصبی هستم صداقت ترسیدم و نمی دانم چرا.
من کوه نی و بله را می گذارم، داخل جنوب شرقی آسیا سفر می کنم، و آشنایان را شوربا غریبه ها در سراسر جهان شناخت می دارم، لیک به دلایلی، دوباره یافتن و گم کردن رفتن بالا آمریکای مرکزی می ترسم. خویشتن می دانم که این همه در ذهن خود است صفا واقعا هیچ چیز تو مورد نگرانی وجود دارد. عضو ارگانیسم از نفر ابوالبشر و جانور این قسمت از عالم را درقفا گذاشته اند و نوظهور شده اند. من ته مسیری که بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور قبل دوباره پیدا کردن من نفخ کرده اند.
اما این بخاطر این است که خود می گویم چاه اتفاقی می افتد؟ آمریکای مرکزی غالباً به نشانی یک مکان خطرناک تو رسانه های آمریکایی دیده می شود. جزئتمامت چیزهایی که درباره منطقه می شنوید منفی است.
من منتظر هستم که خویشتن ربوده می شوم، گم می شود، تو یک تاکسی جایی جا ضلع سود جا شده ام، و ار به نفقه من عدد نزنم، اندر جنگل ترک می کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم که سندینیست ها از گوشه گوشه خارج می شوند. آیا من اسقاط خواهم شد؟ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی دانم! احیانا نه، ولیک چه اتفاقی می افتد؟
فوران آتشفشان، کوتاس ریکا
من می دانم این تماماً ترس سفیهانه است. آمریکای مرکزی عجیب است کاستاریکا دارای بسیاری از آمریکایی های قدیم است که در سرانجام و اینک زندگی می کنند، ممکن است آن را "فلوریدا نیویورک" نامید. پاناما اکنون "در" هدف پرتاب است. اقوام من جیمی صفا ژنو در حوالی پاناما جال کردند و کلاً بدون هیلتون رفتند هرگاه آنها بتوانند این کار را ادا دهند، می دانم که من هم می توانم.
قبل از اینکه من برای اولین مره سفر به گیتی افق ها را آغاز کردم، من کامل این بیم را داشتم. من عصبی بودم سادگی ترسیدم گر چیزی پراکندگی افتاد چه؟ آیا می توانم دوستی ایجاد کنم؟ آیا فقط پهلو خوبی سیاحت می کند؟ آیا پرسش ها و پاسخ ها مشکل ها من به ربودن رفته است؟ آیا می توانم ازکارافتاده شود؟ سفر به آفاق کاملا متفاوت از آنچه من استعمال می شود. این تنها انسان است که دوباره به دست آوردن ناشناخته نچ می ترسد، و مقدار زیادی پیدا کردن مسافران قبل دوباره پیدا کردن سفر کاپیتان خود کمی مضطرب می شوند. (من می دانم - من ایمیل های ذات را برای التماس مشاوره دریافت می کنم.)
من می دانم که واقعا هیچ چیز از لحظه نمی ترسد. واحد وزن می دانم که واحد وزن همانطور که تو اولین تیره سیر خود فراز خارج اعمال دادم، عمل بیش دوباره یافتن و گم کردن حد اعمال می دهم. این نیز چیزی است که همه بشر به دم می گویند: "چیزی درباره نگرانی حیات ندارد. همگی چیز درون سر شماست. الوف نفر در هر زاد در کرانه ها و انفس سفر می کنند. تنها جهش! شما بی سابقه خواهید بود. "
بلیط ارزان آنتالیا
اما خوشحالم که می ترسم مدت هاست که دوباره به دست آوردن آنجایی که واحد وزن این ردپا را هیجان مضروب بی رغبت ام، بالا مدت طولانی بوده ام. من احساس می کنم که خویشتن برای اولین پاس از مرحله بیرون می شوم. خویشتن فکر می کنم بعضی پیدا کردن این نچ مربوط روی منطقه است. من درون مورد اروپا، استرالیا و مشرق آسیا زیادی می دانم، منتها من درمورد آمریکای مرکزی زیاد نمی دانم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم چی تو جاهای دیگر چشمداشت دارد، بلی اینجا.
مدت هاست که من در این وضعیت بوده ام. من فراموش کرده پدر که چه چیزی شبیه است، پاکی شاید غصه به لمحه کمک می کند. خود باید در مورد این تازه باشم، خلل ناپذیر است؟ ولیک هیجان انگیز است که به این طریق دریافتن کنید. جال برای خویشتن کار کرده است، صداقت من دوباره به دست آوردن این درک احساس هیجان بی نظیر، بی ادبانه که تو مسافران جدید می بینم، باز یافتن دست می دهم. عجالتاً من خیلی هیجان متنفر هستم، می توانم بلندی و پایین کمر Oprah بلندی ببرم.
san jose، costa ricaIt دریافتن آزادی را احساس می کند این راه. این نشان می دهد که بدون حرمت به اینکه چاه مدت سیاحت کرده اید، واقعی اساسی نیست که تا چاه مدت ازدنبال گذاشته اید، همیشه یک آبشخورد از شما حیات دارد که می تواند شوربا آن هیجان عصبی و التهاب که تو روز سرآغاز داشته اید، سرشار شود.
من می دانم که خود برای رسیدن برفراز یک مهلت عالی با بشر بزرگ، خوردن غذاهای عالی، نوشیدن و تناول کردن در سواحل سادگی رفتن برفراز ناشناخته نه هستم. شمس عزیمت نزدیک است، پاکی هر چند خویشتن هنوز در مورد "آنچه که اگر"، من صدر در سادگی بیش از کیل هیجان خورده به احتراس از آنها دیگر.
اگر برای کمک به قبض غوطه وری نیاز دارید، راهنمای واحد وزن را برای ابتدا برنامه ریزی گشت خود بررسی کنید.
کتاب تور :اسم تله شما: نکات صفا ترفندهای تدارکات
با استعمال از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز کم بها را پیدا کنید. آنها دو ماشین جستجوی مورد شوق من هستند. با مونوندو اوایل کنید
شما می توانید دواج خود را سکبا Hostelworld رزرو کنید. خواه می خواهید درون جاهای دیگر بمانید، از Booking.com مصرف کنید زیرا آنها بالا طور مداوم کم بها ترین قیمت گزاری را می پردازند. (در اینجا مدلل و نفی است.)
بیمه سیاحت شما را اندر برابر بیماری، آسیب، سرقت، و رد محافظت خواهد کرد. من ازاصل در سفر بدون آن نیستم من روستا ساله دوباره یافتن و گم کردن Nomads جهان استفاده کرده ام. شما غم باید.


بلیط استانبول ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.