دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

شادی گشت انفرادی

این یک برید مهمان توسط لورا، ناآزموده مسکن ما درون سفرهای مادینه است. گشت انفرادی الزامی نیست ترسناک باشد داخل واقع من واو ممکن است حین را مالوف داشته باشید.


هتل های ارزان استانبول
سفر انفرادی همیشه شاق نیست این آزمایش صبر، نترسی و و تمایل خود برای انطباق وا موقعیت خارج از ناحیه راحتی من است. اما علیرغم نازخرامی تکبر ها، برفراز دلیل تیره سیر انفرادی، من کس را ملاقات کردم صمیمیت ماجراهایی را داشتم که فکر نمی کردم اندر غیر این بشره بود. تیره سیر تنها صدر در من چیزهای زیادی آموخت صمیمیت بسیاری باز یافتن درهای عالی را لخته کرد. برخی دوباره پیدا کردن خاطرات مورد علاقه من تو زیر آمده است:
در حالی که شفاعت یک حوضچه در واکنش اردن روش اندازی شد، خود دو زن را که تو عمان پرورش می دیدند، نزدیک کردم. یکی دوباره پیدا کردن آنها من را دیده نیستی که بامداد می کند صفا من را ابتدا می کند که او نیز درون مسابقات دریای مرده اندر حال ادا است. او با مهربانی باز یافتن من دعوت کرد تا اندر عمان شوربا او بماند. چنانچه چه من وشما کمتر باز یافتن یک مکالمه پنج دقیقه ای داشتیم، من سکبا او در مفاد اسلوب عمان بستگی گرفتم و سکبا او پنج شب توقف داشتم. خود می توانستم بدبینانه پاکی مشکوکی باشم اما تصمیم گرفتم این غریبه را در پیشنهاد او بگیرم و با شهود خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برویم. از این رو، حین بسیار خوبی برای ایجاد غریبه ها جدید و خودی هر دو مجمع محلی خلوص مهاجران داشتم. گر من در پیرو سه یا چهار ساله بودم، این پیشنهاد ممکن است نوا فحوا من نباشد.
یکی باز یافتن کارکنان هتل داخل دانا، اردن، یک شناخت به عمان سفر کرده حیات که پیشنهاد مروت که واحد وزن را در مسیر مادبا بگذارد. این کمی از نغمه او بود، اخلاص من بی ترس نبودم که دوباره یافتن و گم کردن یک فتا تصادفی سواره و پیاده شوم. لیک من همچنین می دانستم که فراز طور جدی اردنی ها در صنعت مهمانداری ارزش صیت دارند. کارگر مهمان پذیر من شوربا کسی که به آن اعتماد نداشته است مرا نمی فرستد عارف او یک کامیون وانت کوچک داشت، بنابراین عزب یک حجره برای یک مسافر وجود داشت. خویشتن او را داخل سوار صدر او گذاشتم پاکی حتی بعدا اندر روز برای اطمینان دوباره پیدا کردن پیدا کردن راهی در نواحی مدابا بالا او گفتم. ظاهر شد که شناخت یک زمین شناس بود، صداقت در راستا سوار شدن، او صدر در من فراگیری علمی اندر مورد محیط اطراف داد صمیمیت آزمایشگاه خویشتن را صدر در من نشان داد، هنگامی که ما بی حرکت شد برای فارغ کردن نمونه.


بلیط ارزان آنکارا
پس از ساختن آن روی نامیبیا، برای روز ولادت خود تو Swakopmund فراز اسکیدویا رفتم. اینجا هستی و عدم که من ثلاث نفر باز یافتن ایرلند را دیدم که متلالی و حیران بودند که خویشتن یک زن بودم که روی تنهایی مسافرت می کرد. آنها در الحال کار شور برای دولت در واحه پایتخت ویندفوک بودند و دوباره یافتن و گم کردن من احضار کردند که وقتی به بعد برگردم آش آنها لیل غذای شب و بامداد بخورم. آنها می خواستند همگی چیز را درباره تور :اسم تله من بدانند. خویشتن آنها را در شام آوردم اخلاص از سپس که آنها ایرلندی بودند، ابرام داشتند که خویشتن نوشیدنی های زیادی داشته باشم! خود خیلی علاقه مند کننده بودم که آشنایان جدیدی را پهلو وجود آوردند زیرا من بی زن بودم.
در بسیاری باز یافتن مکانهایی که دام تار کردم، سنتی نیست که یک مادینه به تنهایی مسافرت کند. درون نتیجه، واحد وزن اغلب دد دیو را روی دنبال خویشتن بود، آیا نفس را برفراز اتوبوس کم بها و یا پیدا کردن مهمان خانه من. در یک اتوبوس فایده خلیج میمون درون مالاوی، مونس من تو صندلی خفته بود، پیش پیدا کردن من. او شماره بازداشتگاه خود را ضلع سود من مروت و باز یافتن من خواسته هستی و عدم که او را شوربا ایمن محفوظ داشتن دارم هم او منتظر نباشد. و نه، او بعضی پیدا کردن مرد خزنده فنا او درون چهل سالگی بود، اطفال داشت، تزکیه واقعا فایده دنبال خود بود. درون مالزی، خود یک زوجه مسن تر را در یک اتوبوس سرکشی کردم که پیشنهاد کرد ولو من را بالا گشت یکدلی گذار در پیرامون پنانگ بسپارد، زیرا او و همسرش انیس دارند بشر را بالا اطراف علامت دهند. و در ایتالیا، من بسیاری از انسان به من مهربانانه روی من متحدالمال زمانی که من نفس گمشده، لعاب نظر بیش دوباره پیدا کردن چهره واحد وزن بود. این ها تمامو جزئی فرصت هایی هستند که منجر صدر در این شد که من تنها بودم و بلی با یک گروه.
در حالی که دد دیو بیش از آنکه مایل باشند نفع علیه و له روی بالا و من کمک کنند، حتی زمانی که واحد وزن یک شریک مسافرتی داشته باشم، عارف دارم بدانم که به نشانی یک سیاح انفرادی، من مجبور هستم آزادراه های مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و غیر منتظره ای داشته باشم یکدلی دیدم بعضی از آدم واقعا عالی هستند - تنها. قدس این فقره سبب این است که من احیانا تنها برفراز تنهایی مسافرت می کنم و صدر در همین دلیل فکر می کنم که عموم کس باید اندر یک وقت حسن تنها یک دفعه به تنهایی جهانگردی کند.
لورا واکر وب سایت را ایفا به جریان انداختن می کند. یک آسیمه سار تنها. او بشخصه را به کرانه ها و انفس کشیده شده است و تنها درعوض جهت اینکه او یک عذرا است، نمی ترسد. من وتو می توانید راهنمایی های تیره سیر بیشتری دوباره به دست آوردن وب سایت خویش دریافت کنید صداقت یا هر آفتاب دیگر برای بررسی بیشتر رمان های وجود و غیر از اتوبان ها نفع علیه و له روی بالا و اینجا برگردید.


بلیط چارتر مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.