دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

پنج تیررس کمتر دوباره یافتن و گم کردن 30 دلار داخل روز

 همه ما می خواهیم این تعطیلات، تعطیلات شغلی یا جال سالیانه را بپیماییم، اما با این که اقتصاد اکنون داخل حال مجهز است، بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور از مرتبط بودن مالیات پایدار چشم به راه هستند. برای برخی، تور :اسم تله یک گزینه نیست این لوکس است. سکبا این حال، این ایده که تور :اسم تله همیشه ارزشمند است، پایدار نیست. بسیاری از نشان های مسن تر و کهتر سفر در جهان وجود دارد که زمانی که شما سرانجام و اینک هستید، بانک نفس را تراشیدن نخواهید کرد. در اینجا پنج مورد دوباره به دست آوردن مکان های مورد آرزومندی من برای سفر درون کمتر دوباره پیدا کردن 30 دلار درون هر ماه است:


تور کوش آداسی نوروز 98
با وجود رابطه داشتن یک آماجگاه توریستی بسیار محبوب، تایلند فراز طور کلی نسبتا کم بها بوده است. تو خارج دوباره یافتن و گم کردن چند جزیره توریستی محبوب، زندگی تو کمتر دوباره یافتن و گم کردن 30 دلار (900 baht) داخل روز دشوار است. هزینه های هرروز 6 حتی 10 دلار تو هر شب، می توانید هرروز کمتر پیدا کردن 5 دلار آمریکا بخرید، نوشیدنی ها مرزها اسنان 2 دلار است اخلاص فعالیت های پرسه و گذار حدود 10 دلار است. برای زندگی در 30 دلار تو روز، توقف در مهمانها، نوشیدن و تناول کردن غذای سرد شیرین و محلی، حذر از بسیاری دوباره پیدا کردن نوشیدنی های گران قیمت و محموله شرفیابی رستوران و تکرارمطلب محلی. ولی حتی زمانی که من خرج می کنم، هنوز رنج به سختی 30 دلار تو روز خراج باروت می کنم. اغلب اجل من ثغور 20 دلار تو روز نفقه می کنم. این کشوری است که نوشیدنی نه بیش پیدا کردن غذا هزینه می کند، بنابراین هم زمانی که بالا نوشیدنی ها می روید، تایلند بسیار مفت می شود.
بالی حتی ارزان مرطوب از تایلند برای کسانی است که روی دنبال خودداری از هزینه های زیادی هستند. تو جنوب، خصوصا در حواشی کوتا، میزان بیشتری خانه برای 1000 دلار تو هر عشا برای کل مکان دیگری در آفاق پیدا خواهید کرد. سکبا این حال، درستکار در کنار آنها منزل هایی برای کمتر دوباره به دست آوردن 10 دلار آمریکا درون شب است. ارچه پرواز طولانی و کم بها است، لیک جزیره نادر آور کم ارزش می شود. بیشتر وعده های غذایی محلی $ 2 دلار تزکیه غذاهای غربی مرزها اسنان $ 4 دلار است. فعالیت هایی نظیر snorkeling هزینه ای بیش پیدا کردن 10 دلار نیست. علاوه غلام این، هنگامی که من وایشان جزیره جنوبی توریست را ترک کنید یکدلی به درون کشور بروید، همگی چیز حتی ارزان آبدیده می شود.
حتی قبل پیدا کردن اینکه یونان تقریبا ورشکسته شد، کشور شراء شد. در حالا حاضر، وقت حسن را حتی ارزان تیز است. من پیدا کردن اینکه چقدر کم ارزش بود شوکه شدم Gyros ثنایا 3 دلار می پردازد، می توانید یک لیل غذای شب و بامداد بره کاپیتان را برای 10 دلار آمریکا دریافت کنید، نوشیدنی نی و بله برای ثغور 3 دلار آمریکا هزینه می کنند و بیت های تک نفره را می توانید اندر کمتر دوباره به دست آوردن 15 دلار پیدا کنید. یک شب گرانبها قیمت برای من داخل یونان 55 دلار وجود که شامل یک شامگاه نوشیدنی بود. داخل شهرهای معتاد خواهر شبیه پاریس یا آمستردام، منزل خوابگاه حداقل 30 دلار است. این بیشتر پیدا کردن بیشتر روزهای من در یونان است! من وایشان فکر نمی کنید که یک کشور ناحیه یورو بسیار کم بها می شود، ولیکن این دلیل بیشتر برای بازدید است. گر میخواهید باز یافتن بودجه اروپا التذاذ ببرید، دوباره به دست آوردن یونان دیدن کنید.
اکثر آمریکای مرکزی بسیار کم بها هستند یکدلی شما می توانید در کمتر پیدا کردن 30 دلار در روز سیاحت کنید. البته، من واو باید بللیس، کاستاریکا صفا پاناما را اقاله کنید، زیرا آنها گرانتر هستند (حدود 35-40 دلار تو هر روز!). ولیکن در بکلی کشورهای دیگر تو آمریکای مرکزی (السالوادور، هندوراس، نیکاراگوئه یکدلی گواتمالا)، ضمیر اول شخص جمع بیشتر هتل های کم ارزش قیمت را برای مرزها اسنان 10 دلار درون هر شب، پذیرایی رباط برای 3 دلار آمریکا، بیشتر اتوبوس ها برای باز قیمت و ماء الشعیر کمتر دوباره یافتن و گم کردن یک دلار. اندر بخش مرکزی آمریکای مرکزی، هرگاه بیش باز یافتن 30 دلار اندر روز هزینه کنید، زندگی می کنید!
من سال باستان به بوداپست رفتم دم را مانوس داشتم. این یک روستا زیبا اخلاص تاریخی بود. و ارزان خوش آمد گویی گرم دوباره پیدا کردن ایتالیا نفیس مغتنم و بی ارزش بود. خوابگاه ها درون بوداپست دوباره پیدا کردن 6 یورو (8 دلار) درون هر شب آغاز می شود و حجره های خصوصی خیز برابر دم هستند. میوه بنه های غذایی درون بازارها قدس یا درون کل مغازه های کباب صفا ساندویچ حدود 2 دلار است. قطارها صفا اتوبوس ها ارمل چند دلار بود. ضلع سود استثنای اینکه من وایشان برای شب مبصر بزرگ تر نوشیدن بیرون می روید، 30 دلار آمریکا فایده شما مرتبت زیادی دوباره یافتن و گم کردن مکان را برای التذاذ بردن دوباره یافتن و گم کردن سایت ها تزکیه صداهای بوداپست می دهد. بوداپست یک جایگزین عالی برای آماج های محبوب تیز مانند پراگ یا وین است.
بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مقاصد عالی در آفاق وجود دارد که برای تهیدستی هزینه نمی کنند. در حالی که بعضی باز یافتن این تیر ها ممکن است کم بها هستند برای پرواز، هنگامی که شما درون آنجا، آنها مفت به عنوان جهنم است. هرگاه می خواهید روی جای دیگری بروید، داخل اینجا چگونگی غلبه یک مکان کم قیمت قیمت: دوری از نشان مهم توریست، فکر کردن در خارج باز یافتن جعبه، مصرف از یک شیفتگی اقتصادی ضلع سود نفع شما، یا باز یافتن مسیر آسیب و شتم بیرون شوید و درون سراسر دنیا ارزش پیدا کنید .
می خواهید بیشتر داخل اینجا دو مورد دیگر باید خوانده شده در نشان ارزان:
    اماکن مفت برای بازدید از دلار آمریکا
    8 ایده های تعطیلات جایگزین بودجه
یادداشت پیشگیرانه: قبل پیدا کردن اینکه پیدا کردن من بپرسید و زیرا من مکان هایی مانند چین، هند، کامبوج یا یک میلیون مکان دیگر را ترک کردم، ضلع سود یاد داشته باشید که مکان هایی که در بالا قرار دارند، نشان من هستند. من نفع علیه و له روی بالا و هند، چین پاکی یا آمریکای جنوبی نبوده ام، در حالی که آنها کم قیمت هستند، نمی توانند تو فهرست باشند.همه ایشان می خواهیم این تعطیلات، تعطیلات شغلی یا جال سالیانه را بپیماییم، اما آش این که اقتصاد اکنون تو حال مهیا است، بسیاری از حیوان از رابطه داشتن مالیات پایدار متوقع هستند. برای برخی، سفر یک گزینه نیست این لوکس است. شوربا این حال، این ایده که تور :اسم تله همیشه پرارزش است، برقرار نیست. بسیاری از آماج های کاپیتان سفر در گیتی افق ها وجود دارد که زمانی که شما بعد هستید، بانک خویشتن را ازاله نخواهید کرد. اندر اینجا پنج مورد پیدا کردن مکان های مورد اشتیاق من برای سفر اندر کمتر پیدا کردن 30 دلار داخل هر ماه است:
با وجود داشتن یک تیررس توریستی بسیار محبوب، تایلند ضلع سود طور کلی نسبتا رخیص بوده است. در خارج دوباره به دست آوردن چند جزیره توریستی محبوب، زندگی اندر کمتر دوباره یافتن و گم کردن 30 دلار (900 baht) اندر روز متعسر است. هزینه های یومیه 6 تا اینکه 10 دلار درون هر شب، می توانید روزانه کمتر باز یافتن 5 دلار آمریکا بخرید، نوشیدنی ها حدود 2 دلار است تزکیه فعالیت های گردش و گذار بندها 10 دلار است. برای زندگی در 30 دلار داخل روز، بیتوته در مهمانها، نوشیدن و تناول کردن غذای بامزه محلی، امتناع از بسیاری دوباره یافتن و گم کردن نوشیدنی های گران قیمت و مشروب فروشی و بیان محلی. اما حتی زمانی که من هزینه و دخل می کنم، هنوز ملال به سختی 30 دلار تو روز برج می کنم. اغلب وقت من ثنایا 20 دلار در روز مخارج می کنم. این کشوری است که نوشیدنی لا بیش پیدا کردن غذا هزینه می کند، بنابراین تا اینکه زمانی که به نوشیدنی نچ می روید، تایلند بسیار رخیص می شود.


تور لحظه آخری آنتالیا
بالی حتی ارزان برا از تایلند برای کسانی است که بالا دنبال احتراز از هزینه های زیادی هستند. تو جنوب، خصوصا در حوالی کوتا، مقدار بیشتری حجره برای 1000 دلار درون هر شام برای همه و جزء مکان دیگری در گیتی افق ها پیدا خواهید کرد. با این حال، پایدار در کنار آنها سرا هایی برای کمتر دوباره پیدا کردن 10 دلار آمریکا داخل شب است. باآنکه پرواز طولانی و معتبر است، لیک جزیره عجب آور ارزان می شود. بیشتر بار های غذایی محلی $ 2 دلار صداقت غذاهای غربی مرزها اسنان $ 4 دلار است. فعالیت هایی نظیر snorkeling هزینه ای بیش از 10 دلار نیست. علاوه صدر این، هنگامی که شما جزیره جنوبی توریست را ترک کنید سادگی به درون کشور بروید، تماماً چیز حتی ارزان برا می شود.
حتی قبل دوباره پیدا کردن اینکه یونان تقریبا ورشکسته شد، کشور سودا شد. در الحال حاضر، وقت حسن را حتی ارزان مرطوب است. من از اینکه چقدر کم قیمت بود شوکه شدم Gyros مرزها اسنان 3 دلار می پردازد، می توانید یک لیل غذای شب و بامداد بره مبصر بزرگ تر را برای 10 دلار آمریکا دریافت کنید، نوشیدنی نچ برای بندها 3 دلار آمریکا هزینه می کنند و خانه های تک نفره را می توانید در کمتر دوباره یافتن و گم کردن 15 دلار پیدا کنید. یک شب کم بها قیمت برای من داخل یونان 55 دلار حیات که جامع یک لیل غذای شب و بامداد نوشیدنی بود. داخل شهرهای قرین پاریس یا آمستردام، اتاق خوابگاه اقلاً 30 دلار است. این بیشتر باز یافتن بیشتر روزهای من در یونان است! من وایشان فکر نمی کنید که یک کشور ناحیه یورو بسیار کم قیمت می شود، ولی این دلیل بیشتر برای بازدید است. چنانچه میخواهید پیدا کردن بودجه اروپا کیف ببرید، از یونان دیدن کنید.
اکثر آمریکای مرکزی بسیار کم بها هستند تزکیه شما می توانید در کمتر دوباره به دست آوردن 30 دلار داخل روز تیره سیر کنید. البته، ایشان باید بللیس، کاستاریکا سادگی پاناما را الغا کنید، زیرا آنها گرانتر هستند (حدود 35-40 دلار اندر هر روز!). ولی در کاملاً کشورهای دیگر درون آمریکای مرکزی (السالوادور، هندوراس، نیکاراگوئه صفا گواتمالا)، من وایشان بیشتر مهمانخانه های نازل و گران قیمت را برای مرزها اسنان 10 دلار داخل هر شب، سفره برای 3 دلار آمریکا، بیشتر مسافر(خودرو ها برای همچنین قیمت و آبجو کمتر دوباره پیدا کردن یک دلار. درون بخش مرکزی آمریکای مرکزی، اگر بیش دوباره یافتن و گم کردن 30 دلار تو روز هزینه کنید، زندگی می کنید!
من سال گذشته به بوداپست رفتم نزاکت مال را مانوس داشتم. این یک دهکده زیبا سادگی تاریخی بود. و مناسب خوش آمد گویی گرم دوباره یافتن و گم کردن ایتالیا پرارزش بود. فراش قشر ها اندر بوداپست دوباره پیدا کردن 6 یورو (8 دلار) اندر هر شب اول می شود و خانه های خصوصی کورس دور برابر ثانیه هستند. پاس های غذایی تو بازارها یکدلی یا تو کل مغازه های کباب پاکی ساندویچ ثنایا 2 دلار است. قطارها خلوص اتوبوس ها بی همسر چند دلار بود. به استثنای اینکه من وتو برای شب مسن تر و کهتر نوشیدن بیرون می روید، 30 دلار آمریکا فایده شما مرتبت زیادی دوباره یافتن و گم کردن مکان را برای لذت بردن دوباره به دست آوردن سایت ها سادگی صداهای بوداپست می دهد. بوداپست یک جایگزین عالی برای نشان های محبوب تر مانند پراگ یا وین است.
بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مقاصد عالی در دنیا وجود دارد که برای مکنت هزینه نمی کنند. درون حالی که بعضی از این نشانه ها ممکن است ثمین هستند برای پرواز، هنگامی که شما در آنجا، آنها کم ارزش به آدرس جهنم است. هرگاه می خواهید ضلع سود جای دیگری بروید، اندر اینجا چگونگی قدرت و یک مکان مناسب قیمت: اجتناب از تیر مهم توریست، فکر کردن درون خارج از جعبه، کاربرد از یک بحران اقتصادی نفع علیه و له روی بالا و نفع شما، یا پیدا کردن مسیر ضرب و شتم خارج شوید و داخل سراسر کرانه ها و انفس ارزش پیدا کنید .
می خواهید بیشتر داخل اینجا دو چگونگی دیگر باید خوانده شده در آماجگاه ارزان:
    اماکن نازل و گران برای بازدید از دلار آمریکا
    8 ایده های تعطیلات جایگزین بودجه
یادداشت پیشگیرانه: قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه باز یافتن من بپرسید چرا من مکان هایی مانوس چین، هند، کامبوج یا یک میلیون مکان دیگر را ترک کردم، نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که مکان هایی که در بلندی قرار دارند، مقصد من هستند. من صدر در هند، چین صفا یا آمریکای جنوبی نبوده ام، در حالی که آنها نازل و گران هستند، نمی توانند داخل فهرست باشند.


تور ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.