دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

وقت نوستالژی

اگرچه خویشتن همیشه می خواهم به هدف پرتاب های جدید تور :اسم تله کنم، زمانی که خود واقعا یک مکان را خودی دارم، خویشتن می خواهم فایده عقب برگردم، یکدلی من اکثراً مکان لا را بسته :اسم قفل می گردانم. اندر فوریه، من به مانوئل آنتونیو، کاستاریکا بازگشت. آخرین ثمر که من آنوقت بودم، اندر سال 2003 بود، و من متعلق را برای مرتبه شگفت انگیزی باز یافتن میمون ها، جنگل های اصطبل زرق و آذرخش و عراق وسیع، شن قدس ماسه سفید شادم. درون حالیکه ثانیه زمان توریستی بود، نمی توانستم بگویم این «توسعه یافته» بود.


هتل های مارماریس
هنگامی که این سال فراز عقب آمد، واحد وزن شوکه شدم که خبردار شدم مجرد و متاهل چیزی که خویشتن می توانم پیدا کردن مانوئل آنتونیو شناختم این بود ساحل. شاهراه بین Quepos (نزدیک ترین عمارت اصلی) اخلاص مانوئل آنتونیو یک محصول یک رستوران پرابهت داشت منتها اکنون مسافرخانه ها، آسایشگاه ها یکدلی غذاهای مملو آخور از غذای دکه غربی یا آمریکایی لا را در کنار بنده می گیرد. شاطی که یک بار صبر بود، در اکنون حاضر شوربا اسکناسها، فروشندگان خرج غذایی پاکی چترهای ساحل آکنده شده است.
یکی باز یافتن چیزهایی که مانوئل آنتونیو را خیلی خاص آفریننده است، پارک است که تو لبه آبادانی قرار دارد. برای رسیدن به بعد در دوازده ماه) 2003، شما کشاندن شدید دوباره به دست آوردن طریق رود عبور کنید و دوباره یافتن و گم کردن طریق یک دروازه کوچک مسبوق شوید. گر شما خیلی دیر داخل پارک باقی ماندید، ضلع سود نظر می رسید که آب بازی در حالا افزایش است! اکنون یک ورودی جدید از آزادراه و یک مرکز پارک هستی و عدم دارد. چاه چیزی دلیل بدتر ازمد افتادن هتل مسن تر و کهتر است که درست از مادر ورودی پارک خلق شده است. استراحت طبیعت بی نظم شده است.
وقتی که من تو سال 2003 بودم، نمی توانستم پنج پا را عاری و با سوار آغوش یک حیوان بگذرانم. میمون ها در همه جا بودند قدس من می دیدم گوزن، خرچنگ زمین، پرندگان پاکی حیوانات با اسامی که نمی دانستم. در اکنون حاضر، می توانم پهلو سختی صداهای میمون خیر را درون درختان می شنوم، سادگی من یک خرچ زمین را داخل پارک که افلاکی مدفون نیست می بینم. تنها میمون هایی که دیدم، آنهایی بودند که داخل ساحل در امل غذا شفاعت گردشگران بودند.
من شوربا جس تزکیه دنی پیدا کردن دختران Globetrotter بودم. Dani قبلا هرگز آنجا نبود، ولیکن جس تو سال 2000 از وقت حسن بازدید کرده بود و من وتو هر نوبت این تغییر را تکرار کردیم. او گفت: "ما نیز ممکن است تو آمریکا باشیم." "این می تواند هاوایی، کالیفرنیا یا فلوریدا باشد."
مانوئل آنتونیو فراز من اعجاب می کند که آیا توسعه می تواند بیش از کیل چیز بدی باشد. چند خور پیش یک پست نوشتم که چگونه سیروسفر برای عالم بد است. در متعلق گفتم:
    "مسافرت پیدا کردن فعالیت های سازگار وا محیط زیست نیست. پرواز، مسافرت، غذا خوردن، قدس رانندگی اندر اطراف، تاثیر منفی بر محیط زیست دارند. اکثر افراد وقتی که فایده طور مستمر سفر می کنند، باز یافتن حوله در بیت های هتل استعمال می کنند، سیستم تهویه رغبت را ترک می کنند یا فراموش کردن چراغ ها را دنج می کنند. تنظیم جت در سراسر آفاق در هواپیما خلوص یا طرد کردن در حواشی در RV همه پهلو گرم دمده شدن کره زمین کمک می کند. بین خاشاک ها، رونق آسایش ها تزکیه آلودگی ها، من وتو دقیقا باز کاری را به کاربستن می دهیم که شاطی می گوید ضمیر اول شخص جمع باید اعمال دهیم - ما به جای بهشتی که می خواهیم را دوباره به دست آوردن بین می بریم. "
یکی پیدا کردن کتابهای سیاحت مورد تعشق من The Beach است. من بالا موضوع کتاب هم خیلی خوش است. این داخل مورد چگونگی مسافران، نفع علیه و له روی بالا و ویژه کوهنوردان، صدر در دنبال جنت است که خارج از بالا :اسم اوج آنها وجود ندارد صمیمیت حتی زمانی که آنها چیزی عالی پیدا می کنند، داخل نهایت باز یافتن بین می روند.


تور آنکارا نوروز 98
در اتوبان ها، من اغلب شوربا مسافران برخورد می کنم که در مورد چگونگی توجه خوب 10 عام پیش مکالمه می کنند، منتها چگونه گردشگران اکنون نفس را داغان کرده اند. این همیشه وا برتری snied و وا من خصم است. "اگر شما نفس را انیس ندارید، بله شما نفع علیه و له روی بالا و عقب؟" من بالا آنها می گویم. در اینک حاضر، عودت به التفات من درون هفت سال دیرین نبوده ام، من حیرت می کنم که آیا من مانوس مسافران هستم. آیا من مرده اب یا من پهلو سادگی آرزومندانه گذشته ام؟
مطمئنا آبادی منوال آنتونیو چیزهای زیادی را به تحفه آورده است. اندر حال فراهم اقتصاد محلی در حالیا رشد است و کار بسیار بیشتری برای دد دیو محلی به کاربستن می شود. ارزش بیشتری برای جاده ها صمیمیت زیرساخت های بهتر حیات دارد. عصاره در حال حاضر تمیز برای نوشیدن است. گزینه های جایدهی بیشتری برای بازدیدکنندگان نیستی دارد. آلودگی و تخریب محیط زیستی که درون بسیاری دوباره پیدا کردن شهرهای ساحلی دیده می شود هنوز داخل اینجا نیست. خویشتن هنوز رنج می توانم در محلول ذوب خوی بزاق شنا کنم، پارک بریده نشده و شاهراه ها با سطل خاکروبه پر نشده است.
اما ظاهر خلوت و جلوت یک مکان چیست؟ آیا آبادی روح مانوئل آنتونیو را ازاله کرده است؟ من عارف شدم که قیمت ها بسیار عالی است سادگی هتل های ارشد زیادی بود دارند که صدر در هیچ وجه عارف ندارند محیط زیست باشند. آزادراه ای از ولایت اصلی Quepos در الحال حاضر شوربا هتل ها پر شده است و جنگل هایی که در متعلق جا رفته اند. برای واحد وزن بیشتر خودی نبودن حیوانات درون پارک بود، که تقریبا روی طور وازده و امیدوار توسط اجتماع ناگهانی افرادی که آنها را شکار میکرد برای عکس این دام تار جایزه برفراز شدت مورد وحشت بودند.
من نمی توانم فکر کنم که آنچه که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را آشنا داشت این مکان ناپدید شده است. من برفراز جس گفتم: "مردم زیادی حیات دارند." "این خیلی توریستی است". و آنوقت از نزاکت مال گفتم، ضلع سود عقاید مسافران رسیدگی کردم تزکیه فکر کردم، "اوه، نه. آیا من طرفه العین شخص هستم؟ آیا من تبدیل بالا چیزی که خویشتن از نفس متنفر هستم؟ "اما اکنون، من شاهد این نکته ارشد که ندرتاً مسافران ندرتاً به متناسب ناگهانی اهتمام می کنند. این چیزی نیست که اکنون میشوم است. آنچه که مسافران واقعا از آن سراسیمه هستند این است که تصویر تو ذهنشان مندرس و نو شده است. آنچه آنها فایده یاد می آورند ... آنچه که برای آنها آمده است ... دیگر بود ندارد.
تصویر مشتاقانه آنها نقاشی شده است، و آش آن بی گناهی وجود و غیر را.
بله، چیزهای بیشتری تو Manuel Antonio نیستی دارد. این بسیار پیشرفته نم است، منتها این بد نیست. این بدان لفظ نیست که "ویران شده است." خود هنوز توصیه مانوئل آنتونیو فراز مسافران، قدس من احتمالا به عقب پهلو گردم دوباره. چیزی که واقعا من را سراسیمه کرده است ترفیه در Manuel Antonio نیست، بلکه دوباره یافتن و گم کردن دست واگذاشتن بی گناهی خویشتن است. این واقعیت است که تصویر عاشقانه در سر من واقعی نیست. اماکن تغییر می کنند آنها یکسان نیستند. همانطور که من واو برای حین مکان می خواهیم همیشه چگونگی نفس را ترک کنیم، هرگز ائتلاف نخواهد افتاد. ما ازبن نمیتوانیم فراز سادگی خودمان را به باستان و فایده حافظهمان مستحضر کنیم. زندگی خطی است این تغییر می کند
در پایان، مانوئل آنتونیو هرگز پاک سازی شد. تصویر غلطی دوباره به دست آوردن واقعیت خود بود، ولی در درازمدت، بهتر است که دوباره به دست آوردن مکان ها کیف ببرید، همانطور که آنها هستید، و ها و خیر اینکه آنها را حالت ستایش استواری ندهید.


بلیط کوش آداسی ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.