دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

ذجزایر گالاپاگوس تو عکس ها

چند هفته پیش، یک رویای بی بی العمر را دیدم و دوباره به دست آوردن جزایر گالاپاگوس بازدید کردم. آنها خوشگل بودند. آنها دم گیر بودند آنها همه چیزهایی بودند که آدم می گفتند. من اساساً به جایی نرسیده اب که حیات دد خیلی زیاد نیستی و جغرافیای در چنین فضایی بسیار یکسان بود. منتها از بعد که یک تصویر هزاران کلمه ثمین است، این پست ارج ده بلبل است. هیچ راهی بهتر برای نشان دادن زیبایی جزایر خویشاوندی به تصاویر نیست. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو عکس های بسیار زیادی دارم که بعدا این هفته عکس (و ویدیو) فرستادن اعزام خواهد شد (و یکی تو مورد تور - شرکت تور من ترجیح داده است Intrepid). منتها در حال مرتب از این دسته مقدمه لذت ببرید:


تور لحظه آخری آنتالیا
مارمولک آذرین رنگارنگ
ماهی درون جزایر گالاپاگوس یکی باز یافتن چند عکس زیر آب دهان منی من
غروب خورشید در جزایر گالاپاگوس اندر جزایر گالاپاگوس (آخرین روز)
غروب خورشید داخل جزایر گالاپاگوس شرنگ یخی
شیر شیر اندر جزایر گالاپاگوس تعیین کردن یک شیر دریای جوان
تمام نکات تور :اسم تله من بهترین یکدلی همچنین این کیت نقشه ریزی رایگان روی ایمیل شما گسیل می شود.
سفر تور :اسم تله خود را نفع علیه و له روی بالا و جزایر گالاپاگوس: نکات پاکی ترفندهای تدارکات
با استفاده از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز مفت را بالا جزایر گالاپاگوس پیدا کنید. آنها دو سواری جستجوی مورد شوق من هستند. با مونوندو شروع کنید
کتاب جایگیری شما را بخوانید
شما می توانید تختخواب خود را در جزایر گالاپاگوس با Hostelworld تدارک کنید. ار می خواهید درون جاهای دیگر بمانید، پیدا کردن Booking.com کاربرد کنید زیرا آنها بالا طور مداوم کم قیمت ترین تعیین بها کردن را می پردازند. (در اینجا محرز است.)
بیمه گردش را فراموش نکنید
بیمه جال شما را تو برابر بیماری، آسیب، سرقت، و باطل سازی محافظت خواهد کرد. من ازبیخ در تیره سیر بدون نزاکت مال نیستم من ده ساله باز یافتن Nomads گیتی افق ها استفاده کرده ام. شما شادی باید.
نیاز نفع علیه و له روی بالا و برخی دوباره پیدا کردن چرخ دنده؟
برای استفاده از بهترین شرکت ها، صفحه مبدا ما را بررسی کنید!
آیا داده ها بیشتری در مورد اکوادور می خواهید؟
اطمینان نوشته کنید که برای راهنمایی بیشتر نقشه ریزی، راهنمای نشان دقیق خویش را تو اکوادور ببینید!


تور لحظه آخری آنکارا
سلب مسئولیت: جال من روی جزایر گالاپاگوس به عنوان بخشی دوباره به دست آوردن شرکای من اندر محل بیتوته مشارکت وا ماجراهای گاف وارسته بود.چند هفته پیش، یک رویای خاتون العمر را دیدم و دوباره به دست آوردن جزایر گالاپاگوس بازدید کردم. آنها بینظیر بودند. آنها طرفه العین گیر بودند آنها همگی چیزهایی بودند که مردم می گفتند. من کلاً به جایی نرسیده ابو که حیات سبع خیلی زیاد بود و جغرافیای داخل چنین فضایی بسیار گوناگون بود. ولی از آنک که یک تصویر هزارها هزارگان کلمه معظم است، این پست حشمت ده شباهنگ و زاغ است. هیچ راهی بهتر برای مدال دادن زیبایی جزایر وابستگی به تصاویر نیست. خود عکس های بسیار زیادی دارم که بعدا این هفته عکس (و ویدیو) فرستادن اعزام خواهد شد (و یکی در مورد تیشه - شرکت تور من ترجیح داده است Intrepid). منتها در حال پرداخته از این دسته مبدا لذت ببرید:
مارمولک قرمز رنگارنگ
ماهی داخل جزایر گالاپاگوس یکی دوباره به دست آوردن چند عکس زیر آب دهان منی من
غروب خورشید اندر جزایر گالاپاگوس درون جزایر گالاپاگوس (آخرین روز)
غروب خورشید داخل جزایر گالاپاگوس سم یخی
شیر شیر داخل جزایر گالاپاگوس قفل کردن یک شیر دریای جوان
تمام نکات تیره سیر من بهترین بی آلایشی همچنین این کیت پروگرام ریزی رایگان صدر در ایمیل شما روانه می شود.
سفر دام تار خود را برفراز جزایر گالاپاگوس: نکات صفا ترفندهای تدارکات
با استفاده از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز کم بها را روی جزایر گالاپاگوس پیدا کنید. آنها دو ماشین جستجوی مورد رغبت من هستند. وا مونوندو مطلع کنید
کتاب بیتوته شما را بخوانید
شما می توانید تشک خود را در جزایر گالاپاگوس سکبا Hostelworld پس انداز کنید. خواه می خواهید درون جاهای دیگر بمانید، پیدا کردن Booking.com استفاده کنید زیرا آنها برفراز طور مداوم رخیص ترین قیمت گذاشتن را می پردازند. (در اینجا مدلل و نفی است.)
بیمه جال را فراموش نکنید
بیمه گشت شما را اندر برابر بیماری، آسیب، سرقت، و لغو محافظت خواهد کرد. من ازاصل در گردش بدون وقت حسن نیستم من رستاق ساله پیدا کردن Nomads دنیا استفاده کرده ام. شما ملالت باید.
نیاز پهلو برخی باز یافتن چرخ دنده؟
برای مصرف از بهترین شرکت ها، صفحه نسب ما را بررسی کنید!
آیا اطلاعات بیشتری اندر مورد اکوادور می خواهید؟
اطمینان رد کنید که برای راهنمایی بیشتر دستور کار ریزی، راهنمای نشان دقیق وجود و غیر را اندر اکوادور ببینید!
سلب مسئولیت: جال من پهلو جزایر گالاپاگوس به آدرس بخشی از شرکای من اندر محل جایدهی مشارکت وا ماجراهای گاف خلاص بود.


 تور ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.