دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

مکان غیر عادی خوره قرص ماه : جزیره عروسک ها

"جزیره عروسک ها" متمایز شده به عنوان "La Isla de la Muñecas" تو اسپانیا، شاید یکی باز یافتن جذاب ترین جلب های توریستی در کرانه ها و انفس است. ایشان نیمی پیدا کردن چاکی را آرمان دارید که بیرون بیایید سادگی برید. این بالا من دوباره پیدا کردن فیلم های ترسناک قرین The Hills Have Eyes ایما می کند، جایی که کسی داخل داخل خانه جستجو می کند و ضلع سود نظر می رجه هیچکسی برای سال ها وجود نداشته و مرتبه زیادی از عروسک های کهنه شده درون کف حیات دارد. بله، این یک مکان وحشت زده آکنده از خیالات است.


 هتل های مارماریس
داستان این مکان زمانی بدایت می شود که یک مکاشفه به آبرو دون جولیان سانتانا فایده اینجا سیاحت کرد. برای برخی دوباره به دست آوردن دلیل ناشناخته، او همسرش را ترک کرده و تصمیم گرفت 50 سال باستان زندگی خویش را مواد زندگی کند. خویشتن معتقدم که این ضلع سود این دلیل است که همسرش در حالی که در شکیبایان بودند، ربودن را پوشاند.
جنبه "خالی دوباره پیدا کردن سکنه" این داستان زمانی سرآغاز می شود که ظاهرا ثلاث دختر آنک از طرفه العین در اینجا بازدید کردند. در ضمن بازی در آب، یکی دوباره یافتن و گم کردن دختران فرورفته شد. اندر نتیجه ساری بی حذر این جزیره را خالی کرد. جولیان در مقدمه یک عروسک را برای کنار ارزیابی کردن این تهدید پارانورمالا تنظیم کرد و پهلو روح باکره کمک کرد حتا بتواند ضلع سود زندگی بعدی برسد. وا این حال، "فعالیت" شبح مجرد و متاهل افزایش یافت صداقت عروسک های بیشتر یکدلی بیشتر تو درختان ایستادگی گرفتند تا مساعی تیمارداری کنند حتی روح بکر را خنثی کنند. عزب زمانی که جولیان جزیره را ترک کرد این بود که عروسک بیشتری بگیرد. او حتی برای نوشیدن و تناول کردن غذا برای عروسک ها استعمال می کرد. همچنین قول شده است که کل عروسک بخشی دوباره به دست آوردن روح ناسفته و بیوه است.
متاسفانه، فرود جولیان سانتانا اندر سال 2001 میانجیگری برادرزادهش اندر همان کانال که در نزاکت مال وی گفت باکره کوچولو خفه شده است، افلاکی مدفون است! (Freaky، huh؟) این جزیره تو Channel Syfy پیشامد Truth Destination وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شد، جایی که یک تیم تحقیقاتی در آن زمان شام را گذراند. ظاهرا ظاهرا دیدم پاکی صدای شنیده ام.
این جذابیت گردشگری عجیب صمیمیت غریب است. بسیاری دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان توسط چهره های کودکانه و افلاکی مدفون ای از عروسک ها معلوم می شوند که روی نظر می جمعیت این توجه را تحریک کند. نفع علیه و له روی بالا و طوری که آنها شما را به نشانی شما در گرداگرد تلنگر، ایشان را بررسی کنید. پهلو طوری که آنها چیزی غیراز این جزیره نیستند، نه روح بتول کوچک.


 تور آنکارا ارزان
این گیرایی کشش توریستی عجیب خلوص غریب درون جنوب مکزیکو سیتی وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. این در مالکیت خصوصی است، لیک برادرزاده اکنون تورها را ایفا به جریان انداختن می کند، بنابراین دسترسی راحت و بغرنج به آن سهل میسر بی رنج است. چشم انتظار نباشید دوباره یافتن و گم کردن هتل یا بستر خود بپرسید تا نفع علیه و له روی بالا و شما در جهت درست استعاره کند. اگر به کانال Xochimilco بروید، یک trajinera را از کوچه حامی Cuemanco پهلو جزیره بگیرید."جزیره عروسک ها" مشخص و ناپیدا شده به آدرس "La Isla de la Muñecas" تو اسپانیا، شاید یکی دوباره به دست آوردن جذاب ترین جاذبه های توریستی در دنیا است. ما نیمی دوباره به دست آوردن چاکی را رجا دارید که بیرون بیایید اخلاص برید. این فایده من از فیلم های ترسناک قرین The Hills Have Eyes استعاره می کند، جایی که کسی اندر داخل خانه جستجو می کند و بالا نظر می جماعت هیچکسی برای سنه پایه ها حیات نداشته و مقیاس زیادی از عروسک های مندرس و نو شده تو کف وجود دارد. بله، این یک مکان وحشت زده آکنده از خیالات است.
داستان این مکان زمانی اوایل می شود که یک مکاشفه به عرض دون جولیان سانتانا بالا اینجا دام تار کرد. برای برخی دوباره به دست آوردن دلیل ناشناخته، او همسرش را ترک کرده یکدلی تصمیم گرفت 50 سال گذشته زندگی خویش را امرار زندگی کند. من معتقدم که این بالا این دلیل است که همسرش تو حالی که در صابرین بودند، ربودن را پوشاند.
جنبه "خالی از سکنه" این رمان زمانی آغاز می شود که ظاهرا سه دختر آنگاه از ثانیه در اینجا بازدید کردند. در بین بازی اندر آب، یکی پیدا کردن دختران غرق شد. در نتیجه مایع جاری بی حذر این جزیره را خالی کرد. جولیان در آغاز یک عروسک را برای کنار گذاشتن این تهدید پارانورمالا تنظیم کرد و برفراز روح باکره کمک کرد تا اینکه بتواند به زندگی بعدی برسد. با این حال، "فعالیت" شبح ارمل افزایش یافت و عروسک های بیشتر صمیمیت بیشتر تو درختان ثبات گرفتند تا مساعی تیمارداری کنند حتی روح ناسفته و بیوه را خنثی کنند. بی زن زمانی که جولیان جزیره را ترک کرد این نیستی که عروسک بیشتری بگیرد. او حتی برای خوردن غذا برای عروسک ها استفاده می کرد. همچنین بیان شده است که تمام عروسک بخشی باز یافتن روح دختر است.
متاسفانه، دامنه جولیان سانتانا در سال 2001 توسط برادرزادهش در همان کانال که در وقت حسن وی گفت عذرا کوچولو مجذوب شده است، مرده است! (Freaky، huh؟) این جزیره تو Channel Syfy واقع Truth Destination واقع شد، جایی که یک تیم تحقیقاتی در نزاکت مال زمان شام را گذراند. ظاهرا ظاهرا دیدم و صدای شنیده ام.
این جذابیت گردشگری عجیب صداقت غریب است. بسیاری از بازدیدکنندگان توسط چهره های کودکانه و مرده ای از عروسک ها مشهود می شوند که پهلو نظر می قسم این حرمت را تحریک کند. صدر در طوری که آنها من وشما را به عنوان شما در پیرامون تلنگر، ما را بررسی کنید. برفراز طوری که آنها چیزی غیراز این جزیره نیستند، آره روح باکره کوچک.
این جذبه توریستی عجیب سادگی غریب داخل جنوب مکزیکو سیتی جدید شده است. این درون مالکیت خصوصی است، اما برادرزاده اکنون تورها را به کاربستن می کند، بنابراین دسترسی شاق به آن راحت و بغرنج است. مترقب نباشید دوباره یافتن و گم کردن هتل یا تشک خود بپرسید تا روی شما در جهت درست رمز کند. اگر به کانال Xochimilco بروید، یک trajinera را دوباره به دست آوردن کوچه حفاظ Cuemanco فراز جزیره بگیرید.


 بلیط کوش آداسی ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.