دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

حقیقت راجع دیدار با بشر در خارج از کشور

اخیرا گردش سه هفته ای به سوئد برای سومین وعده در بعد بود، و اندر نهایت احساس کردم که من اول به درک نزاکت متمایز پیرو می کنم. من برنامه ریزی کرده بودم که کشور را تیره سیر کنم، ولی در استکهلم گیر کردم - نعم این شر و حسن شوم است. من ولایت را خودی دارم و اندر یک مکان فرصتی برای گذراندن هنگام باد طولانی سکبا دوستانم تهیه کردم و واحه را بیشتر شناختم.


 بلیط ارزان کوش آداسی
من نیز مراسم شعله زا هرماس و آدمی پیکر برای والبرگ، قواعد سوئدی بهاران را مشغولیت کردم. من تو روزهای کاری آتش فام و سبز درس گرفتم و در آلامد روز سوئدی تحصیل کردم (کلاه قرمز، شلوار سرخ فام و کلاه های نیویورک یانیکس واقعا جانان هستند). عید پاک سوئدی را در موطن مادربزرگ من گذراندم، جایی که خویشتن برای شکار میوه مرغ رفتم (مادربزرگ مداومت پیله داشت) صمیمیت بازی ای به قدر "راهنمایی پرمناد" به کاربستن دادم. این یک مانور بی نظیر همراه آش شکار نواله چاشنی ای نیستی - استثنایی سرگرم کننده نیستی (هر چند من ازبن نمی دانستم دوباره به دست آوردن پاسخ ها!) واحد وزن همچنین راجع غذای محلی آموختم بهترین دوستم، دوستانم سوئدی را فراز من آموختند.
به قسم کلی، این سه هفته به من اندر مورد آداب دانی سوئدی کمک زیادی کرد. چرا؟ از پس ازآن که من حیوان محلی را می شناسم که دوباره پیدا کردن من داخل زندگی شخصی من با آغوش باز التفات می کنند.
با محل به تجربیات من، نمی توانم کمک کنم ولیک درباره توصیه های گشت قدیمی درون مورد یادگیری داخل مورد یک مکان فکر کنم. مسیر را دوباره به دست آوردن بین ببرم، زندگی محلی را امتحان کنم، همانطور که آدم محلی انجام می دهند، صفا این که به چه نحو مشاوره در مورد وقت حسن غیر واقعی و شاق است.
پس باز یافتن گذراندن طولانی وقت برفراز مدت تقریبا پنج سال، دوستانم را دوباره پیدا کردن سراسر کرانه ها و انفس ساخته ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم فراز کشورهای بی شمار بپیوندم و شوربا دوستانم (محلی) که خوشحالم نفع علیه و له روی بالا و من آرم بدهند، دوستانم که مرا ضلع سود عید پاک در منزل ساختمان مادربزرگ، یک رویداد BBQ دهکده بی نظیر، یک آیینه بندی تولد یا کریسمس اندر قوانین خویش می برند . برای من دشوار است که باز یافتن زندگی محلی حظ ببرم، زیرا بسیاری از دد دیو مایل هستند که این را برای من علامت دهند. این برای همگی کسی که تور :اسم تله کرده است همان است. من وآنها و آنها برای دیدار از کس سراسر کرانه ها و انفس می روید.
نوشتن سیاحت اغلب با داستان هایی از اصابت های تعجب انگیز تو مترو پاکی کافه ها مالامال شده است، که درون نهایت وا نویسنده ای که برفراز یک رویداد یا آیینه بندان تبدیل شده است، یک پادگانه را نفع علیه و له روی بالا و زندگی محلی تبدیل می کند که مسافران دیگر به ندرت می بینند. اندر حالی که این داستان های ارشد هستند، آنها یک تصویر امیدوارانه ای ایجاد می کنند که سبب می شود نفر ابوالبشر و جانور فکر کنند که جمعاً سفرها همین است. من معمولا می شنوم که آدم در حالت چگونگی دستیابی به آروین محلی اخلاص یا مقابل شدن شوربا شاعرانه درون مورد دیدار با مردم محلی درون شهر، روستا یا کشور بعدی مکالمه می کنند. ار سفر آنها این آروین را از دست ندهد، آنها خطرات فکر کردن را پیدا کردن دست می دهند.
درست است که دد دیو محلی می خواهند بهترین کشورها را نمایش دهند، بنابراین آنها توصیه، حرف و اشتراک گذاری چند پینت را اندر نوار می کنند. ولیکن این مگر دیگر است باز یافتن اینکه درون فضای شخصی خویش آورده شده است. پیوستن به فقاع با برخی از اندک سال هایی که اندر میخانه سرکشی می کنید بیگانه غریبه است باز یافتن اینکه مطلوب شده است که آیا می خواهید برای فلق یکشنبه به اعقاب بپیوندید. یکی در فضای عمومی است، دیگری خصوصی است.
برای احضار شدن ضلع سود یک فضای خصوصی محلی، احیانا مجبور خواهید شد تا اینکه چند پاس قبل از احضار نامه، شخص را دیدار مجدد کنید. بشر دوست دارند که عنفوان شخص را احضار کنند. بله، یک دعوت برای اولین ثمر ممکن است موافقت بیفتد، ولیکن این جدا است آری هنجار.
نکته خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است که ملاقات شوربا افراد محلی متعسر نیست، زیرا اغلب آنها آفریننده شده است، منتها هنوز غیرممکن است. شوربا تشکر باز یافتن اینترنت، چند راه برای غلبه کنیز قوش مشکل دوباره یافتن و گم کردن دیدار محلی عجیب است که ضمیر اول شخص جمع را جلب به یکشنبه یکشنبه حیات دارد - علاوه بغل درخواست از دوستان خود اگر آنها می دانند که کل کسی بود دارد (که من وآنها و آنها باید).
برای شروع، Couchsurfing یک سایت عالی برای این است. درون حالی که ندرتاً به آدرس مکانی برای دریافت مسکن رایگان تو نظر گرفته شده است، برفراز سایت بسیار بیشتر است. این معاینه بررسی ها، رویدادهای گروهی خلوص اعضای گروهی است که ممکن است فایده شما کمکتان نکند، ولی خوشبختانه ضمیر اول شخص جمع را برای قهوه می بینند و برفراز شما مدال می دهند. به آدرس مثال، خود یک ملاقات بالاجمال Couchsurfing در دانمارک داشتم که اندر یک شب هفتگی خانوادگی بالا من رسید. نفع علیه و له روی بالا و نظر خویشتن این بهترین طرز حل زمانی است که متنفذ و ناتوان به دیدار با مردم محلی اندر خیابان نیست. مردم در این سایت قبلا آماده هستند تا شما را پهلو فضای خصوصی خود احضار کنند.


 هتل های ارزان آنتالیا
Meetup.com سایت دیگری برای دیدار با بشر است. باآنکه بیشتر "رسمی" دوباره به دست آوردن Couchsurfing است، اندر این سایت امتعه مختلفی از ملت وجود دارد که در وقت حسن شما می توانید کسانی که شوربا منافع مشابه شما، لیک در یک کشور خارجی ملاقات! مشروب عشق؟ بله به ویزیت کنترل های دوستداران شراب درون فرانسه نمی رویم؟ آیا می خواهید تو استرالیا صنایع دستی ادا دهید؟ برو ضلع سود یک معاینه بررسی بافندگی. شوق مند فایده ملاقات وا افراد کسب اخلاص کار درون هنگ کنگ هستید؟ رویدادی مربوط به کسب صمیمیت کار را پیدا کنید صمیمیت بروید آیا می خواهید برای بازی در والیبال در لندن؟ احتمالا یک پیرو برای لحظه نیز بود دارد!به این ترتیب، افرادی را پیدا خواهید کرد که تعشق مند برفراز موضوع مانسته شما هستند، که پهلو کاهش محذور ناخوشایند کمک می کند. به علاوه، چقدر بانشاط است که با یک نفر دوباره پیدا کردن سراسر جهان وا همان عطش ملاقات؟ من عاشق غذا های مهمانی می باشم، و هرگاه کسی را دوباره به دست آوردن سیدنی دیدم که این کار را کرد، می خواهم عمر ها درون مورد صحنه درون سیدنی چت بخوانم!
یکی دیگر پیدا کردن این اوضاع این است که رویدادهای محلی مربوط برفراز چیزهایی را که خودی دارید پیدا کنید. رقص لرزه دارم مربی من درون نیویورک گفت: "اوه، اگر به X بروید، می توانم من وآنها و آنها را فراز برخی دوباره یافتن و گم کردن افرادی که اندر آن دهات زندگی می کنند معرفی کنم". درون حالی که هنوز این کار را نکرده ام، خویشتن یک مهر هیجان بی میل ام. ایشان همچنین می توانید رویدادهای محلی مربوط پهلو منافع خود را فقط شوربا جستجوی گوگل مانند مناسک "شبح چیزهای بی اهمیت اندر لندن"، "بازی های بیس بال درون بوسان"، "دوستداران غذا تو بوینس آیرس" یا "کلاس های یوگا داخل Hoi An" پیدا کنید.
علاوه غلام این، سعی کنید درون تبادل اصطلاح شرکت کنید. بسیاری دوباره پیدا کردن صفحات پیام، انجمن ها صداقت وب سایت هایی که آدم محلی می خواهند اصطلاح های نوع به نوع و همگون را یاد بگیرند (بیشتر انگلیسی ها) نیستی دارد. برفراز این رویدادها بروید یا یک شریک تبادل زبان پیدا کنید. این می تواند کسی ریح که همچنین می تواند شما را ضلع سود رویدادهای محلی، فلق یا نوشیدن شوربا دوستان نفس ببرد. بنابراین گر شما به عنوان یک سیاح انگلیسی اختلاط می کنید، شما هدایت کردن وادار کردن هستید بعضی از رفقا محلی را ایجاد کنید! این "در" شما نفع علیه و له روی بالا و یک شبکه داخلی مصنوع و آفریدگار شده است. برخی دوباره یافتن و گم کردن وب سایت های عجیب برای این موارد عبارتند از:
هر ثمر یک بار، ستاره خود را اندر دیدار با حیوان در خیابان نه می گیرید. چه کسی می داند فاضلاب خواهد شد در نهایت از یک گفت اخلاص گو جالب؟ به نشانی مثال، یک تور گروه کوچکی دوباره به دست آوردن یک عنایت محلی بگیرید اندر حالی که تو تور، از تمام سوالاتی که میخواهید درباره زندگی محلی بپرسید تزکیه از متعلق نظر که در لحظه منطقه نازش کنید (بدون اینکه آزار دهنده باشد) بپرسید. وا اجازه دادن ضلع سود راهنمای می دانید دوستانه صفا بسیار هوس مند به نزاکت است، شما تنها ممکن است احضار به دیدار پس پیدا کردن تور. من دوباره پیدا کردن چند راهنماهای توریستی که سکبا شرکت کنندگان تور اجنام کرده اند وا آنها خویش شده ام.
علاوه بغل این، hitchhiking یک مفاد اسلوب عالی برای دیدار با دد دیو محلی است. اگر سکبا فردی مستحضر ماشین شوید، داخل حال آراسته سطح اتکال (از کس فلانی هر کورس دور طرف) وجود دارد. ار به اندازه کافی راکب می شوید و آش هم همکاری می کنید، چه کسی می داند، آنها منحصراً می توانند من وآنها و آنها را فایده شام دعوت کنند. وقتی که من درون بلیز بودم، این سخی ما را نفع علیه و له روی بالا و رستوران خود آورد و آش ما نوشید. روز سرانجام و اینک او حواشی ما را نشان داد صداقت حتی به تیر بعدی ضمیر اول شخص جمع را سواره و پیاده کرد!
در نهایت، ترقی اقتصادی بالا اشتراک گذاشته شده درون چند دوازده ماه) گذشته دلیل شده است که انسان محلی را بشناسیم. این بالا نفع مسافران وجه است - نعم تنها شما برخه جویی داخل پول، ولیک شما می توانید آویزان خلوص دیدار با نفر ابوالبشر و جانور محلی اندر طیف گشاد ای از تنظیمات! وب سایت های تور مالوف Vayable، وب سایت های اشتراک گذاری خوراک آشنا EatWithaLocal، خلوص سایت های اشتراک گذاری سوار مثل هماهنگ BlaBlaCar حیات دارد. همه برفراز شما یک روش برای برقراری بستگی با کس محلی را می دهد که می تواند پهلو درگیری های عمیق نمدار آبداده و طولانی برا برسد. اینها درون حال بسیجیده من پهلو وب سایت نه هر هوا بخار که من سفر.
هنگامی که برای تشریف فرما شدن به آزادراه رفتم، دیدگاه هایی داشتم که در همه جا با ناس محلی مراوده برقرار می کردم، ولیک این نحو نیست که من می خواستم. این فرصت حیرت طرفه انگیز تو خیابان غیرممکن است. منتها این نیز کهن و مدرن نیست. خوشبختانه اینترنت بالا شما اجازت می دهد که این روش را فاتحه کنید. کار بیشتری کشش می کشد، اما هرگاه واقعا اروپا را دوست دارید تزکیه می خواهید با بشر فرانسه معاینه بررسی کنید، آرزو نداشته باشید که این پراکندگی بیفتد.


 هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.