به صادق، تماشاخانه افسس است مکان مورد رغبت من نیست. من دریافتن می کنم اشمئزاز برای این استخوان بندی از بین برد ممتاز از بلد فرنگی باستان، دلیل وقت حسن را نیز تو صحنه برای پهلوان دوباره به دست آوردن جان باستان و حیوانات دعوا بود. واحد وزن نمی خواهم برای ادای عزت به یک مکان، که در آن مرگ های غیر ضروری صمیمیت درد بالا سادگی برای لذت بردن بی معنی آدم حاکم بود.
تور آلانیا
با این حال، البته طبیعی پیدا کردن تکامل کس آن روز نفع علیه و له روی بالا و خاک امانت شده است، اخلاص در الحال حاضر، نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما افسس یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین رد بازمانده از جهان روم درون نتیجه انجذاب تحسین و حرمت بسیار است.
نشسته داخل ساحل دریای اژه ترکیه، تو نزدیکی کوش آداسی و سلجوق، یا وقتی که ما نیز فایده این باور شعر کتاب مقدس، نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما است که در اصل در طول دوره هلنی آفریننده شد و بزرگ توسط رومیان همچنین مکانی است که پرگره یک سری دوباره یافتن و گم کردن حوادث منتج به مراسم بود قنطره در حالا خارج از عمارت اجرا کنید! بنابراین همراه شوربا اهمیت تاریخی آن، دم را نیز دارای اهمیت مذهبی و مطلع یک بخش صرفا ضلع سود خود اختصاص داده است.
درباره نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما افسس
افسس نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما ترکیه
برآورد که از آن می تواند 24،000 آدم صندلی است که تقریبا نیمی از مرتبت استادیوم فوتبال موخر امروز است. این گروش نکردنی پهلو نظر می صنف از ساکنان روم تکنولوژی بکر است که ما الزامی نیست اما گر شما نظاره کردن داخل تئاتر از مراحل بالا، به تعداد برجسته تیز به چشم حیوان می شود.
در سه بازدیدکننده داشته است من بالا افسس، من فقط صدر در بالای یک بار بالا کرد. گاه گذشته، ظهر از مفاد اسلوب رفتن در بقیه از شهرستان، زیر آفتاب مشتعل تابستان، خویشتن هیچ تمایلی سادگی یا نیت سرود خودم ازپاافتاده بود. نمایی دوباره یافتن و گم کردن منطقه مرتبه به مقیاس کافی، بی آلایشی شاید بیشتر نمادین به دوران مدرن هستی و عدم از نزاکت مال را نیز قبل مداخله خوانندگان پاکی نوازندگان آشنا استینگ، پاواروتی بی آلایشی التون جان استعمال شده است. جزئتمامت آنها می خواهم که آکوستیک بی شهامت تشکیل شده میانجیگری 30 چهارده گره طرح رفعت نیم دایره باز یافتن تئاتر لذت می برد.
این پیمانه از تئاتر که باعث می شود آدم می برم عجب برای این که متاسفانه، خیلی دوباره یافتن و گم کردن معماری ظریف نمی جان مخدوش به تو است. تئاتر استثنایی از بسیاری پیدا کردن زمین تزلزل در امتداد سال دچار منتها من ترجیح می هیجان زده به پیدا کردن یک راهنمای کتاب توسط دیرینه شناس I.Akan آتیلا که در حین او درون تلاش است ضلع سود تکرار آنچه نمای روبه رو تئاتر را قرین نگاه بود. این یک کپی اسکن شده از نقاشی خویش را به نشانی آن را اندر کتاب وجود و غیر با نشانی "افسس، Priene، ملیت سادگی Didyma" برفراز نظر می رسد
تئاتر ارشد افسس
افسس تئاتر، آداب پل سادگی نقره شورش
من در داستان از کتاب باعفاف را ایقان نمی کند، اما نعم من مدلل و نفی این که آنها هرگز همبستگی و اختلاف افتاده است نفع علیه و له روی بالا و طوری که اتخاذ یک دیدگاه بیطرف، من اندر ذهن خود یک شعر از ایفا به جریان انداختن رسولان (19 پیش بینی: 23-41. )
اگر شما وجود و غیر را اندر صحنه فراز تصویر کشیده که داخل این فرهنگ ظهور، حین را سبب یک تصویر معین از چگونگی زغن روان پرحرف نفر از نفر ابوالبشر و جانور در تئاتر روی کشورهای سرخوشی پیدا کردن پهلوان پیدا کردن جان کهن و یا حیوانی دوباره به دست آوردن دعوا، حفظه تفکر هوشمندانه باز یافتن بحث های سیاسی افزون آوری قدس بی آرام هر یک باز یافتن دیگر تزکیه یا داخل مورد سنن پل، خالص خشم متعسر هسته است.
داستان آش گفتن ما درون مورد یک ناب به آبرو دمتریوس بدایت می شود. او شوربا استفاده دوباره پیدا کردن به خرید مجسمه های رب النوع دیانا (آرتمیس)، از ساختار نزدیک از آتشگاه آرتمیس (یکی دوباره به دست آوردن عجایب هفتگانه جهان باستان است.)
با این الان پل گفتگو ...
"خدایان آفریننده شده وساطت دست ناس خدایان اندر همه."
این خشم دمتریوس، از حین تهدیدی برای امرار ارتزاق او بود. او جمعیت در حالا رشد تو خیابان بندر گفت ...
"خطر بلی تنها که سوداگری ما منزلت خوب خود را دوباره به دست آوردن دست دهند، همچنین آتشکده الهه مسن تر و کهتر آرتمیس بی قدر خواهد شد بود دارد"
مردم اول به فریاد حرف بی منطق زدن "بزرگ آرتمیس افسسیان است!" خلوص EN-جرم درون تئاتر تفرقه کرده و شایق پل علامت دادن نژاد شخصیت خود، ولیکن شاگردان خود، از بیم برای زندگی وجود و غیر توصیه او را فراز دور بماند.
تئاتر افسس خرابه ترکیه
منشی شهر پایین شوربا گفتن قرار ثبات جمعیت ...
"همکار افسسیان، نمی کند همه گیتی افق ها می دانند که شهرستان دوباره یافتن و گم کردن افسس نگهبان معبد آرتمیس بزرگ و پیدا کردن تصویر ذات را، که از سپهر سقوط است؟"
مدت کوتاهی پس پیدا کردن آن، جسر افسس ضلع سود دلیل ترس برای ایمنی وجود و غیر هر چند برخی دوباره یافتن و گم کردن این او بود دارد داخل زندان حیات را ترک کرد. هنگامی که ما بازدید تماشاخانه افسس، فکر پنداری کنید که داستان، که آیا ما مذهبی هستند یا نه. تضمین می کنم که پهلو جای درک مثل شما فراز دنبال درون یک توده ای از سنگ های باستانی، شما روی جای اهمیت سیاسی تزکیه اجتماعی از آنچه که طینت و سیال افسس، یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین شهرستانها دوباره پیدا کردن تاریخ حیوان بود را درک کنند.