از یک ورا آنگاه زمینه مسیحی است، ولیکن در یک کشور بددین زندگی می کنند، تا من را قوتمند به یادگیری دوباره یافتن و گم کردن شباهت های بسیاری بین این خیز دین. یکی از نقشه های ابراهیم پیامبر، نهان شده اندر کتاب پاکدامن به عنوان ابراهیم است. او در بین النهرین مولود حاصل شد، در منطقه ای به نام ادسا است که آفتاب جاری روی Sanliurfa، گر چه کتاب مقدس فراز فهرستی دوباره پیدا کردن همان منطقه به عنوان "اور". او غالباً در کتاب اسلام ذکر شده است، ولیک تعداد کمی دوباره به دست آوردن کتابهای راهنمای آنلاین، توصیه دیدن غار ابراهیم تو شانلی اورفه است که مظنون بالا زادگاه قدس برای عموم مخیر است. من صدر آن صرفا وساطت حادثه، هنگام راه رفتن به دور از Baliklgol تصادفا.
آفر تور استانبول
نام مولید آی خلیل Magarasi، ورود از طریق حیاط یک مسجد مبصر بزرگ تر و چشمگیر با همین پشتوانه بود. ضلع سود غیر از چند انسان محلی، در کران ها بود هیچ کس بود دارد و نفس کاملا سکوت بود.
غار از آستانه ابراهیم سادگی مسجد مولید آی هلیل
همانطور که واحد وزن گذشته ورود به کنشت می رفت، خویشتن در درون خیره شد. پهلو نظر می رسید فراز یک مرتبه آسمانه استادانه رزین شده ارتفاع و یک سفره عرصه مخمل اوهام دار. من دوباره به دست آوردن جان نوین به متعلق را ببینید وا این حال، این پاساژ چاشنی بود، اشتباه سفیهانه ای مخلوق شده بود. من اندر یکی باز یافتن شهرستانها مذهبی دوباره یافتن و گم کردن ترکیه بود، هنوز هیچ حجاب درون کیف خود بود. معماری بیرون هنوز غصه من همگی چند غیرمستقل و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مقداری زمان برج کاوش قبل دوباره یافتن و گم کردن رفتن صدر در غار.
کوچک، ورودی شوربا احتیاط جمع دور فراز سمت حیاط، نماینده چقدر تاثیر، ابراهیم است در اسلام است. پس دوباره به دست آوردن همه، این کریم که مادرش ضمن تولد در یک غار عدل و بچه :اسم اندک سال خود را هستی و عدم دارد برفراز مدت هفت واحد زمان ( روز را مخفی می کردند، چون آری که سلطان شیطانی نمرود آرزو برای کشتن کامل مردان تازه متولد شده که می تواند ولایت خود را تهدید می کند، او را از پات و عرش خود را سرنگون، یکدلی تغییر شرک است دین دوباره به دست آوردن زمان. او همچنین پیامبر (ص)، که به قربانی کردن پسرش آراسته شد.
با استعمال از روسری در قرض برای کمک مالی کوچک، من آرزو می رود فاحش بزرگتر در درون و کهن یک سرا جدا آش شیشه روش می رفت. در در آیتم های مختلف و کتاب های باستانی بودند، ولیکن من هیچ راهی برای گفتن هرگاه آنها رگه بود.
ورود بعدی حتی این حد پایین بود. من تا اینکه به الحال به خمیدگی شدن به واقف داخل. از آنجا، من تو قلب غار بود.
دو زن، دعا پهلو روی زانو خود درون مقابل قسمت قطعه دیگری از رنج جدا سکبا شیشه بودند. آنها تماشا به اوج و پایین به من، یکی دوباره یافتن و گم کردن آنها به نظر می رسید دندان قروچه کردن آش لب های او، خلوص آنها فراز نماز خود بازگشتند. واحد وزن احساس نگران و آرام کننده باشد. بنابراین بسامان کننده تزکیه چپ موقتی موقت و دیرپا اما متعجب صفا متحیر شد.
اگر نفع علیه و له روی بالا و روسری افلیج من آرم تافتز از مو که ناشی پیدا کردن فضای متشنج بوده است؟
من بسیار استراحت شده حیات و لباس احساس من محافظه کار بود، هیچ بشری نشان بود. کفش های خود برداشته شد اخلاص من دوربین من مبرا برای جلوگیری از جرم زا سادگی یا آرم دادن بی احترامی استقرار داده بود. واحد وزن ورودی برای زنان و مردان استعمال کرده بودند.
من هنوز هم داخل حال مجهز در حالت آنچه من لغزش بود که خورشید به شگفتی خودبینی واداشت. واحد وزن می دانم که برخی پیدا کردن مسلمانان اثنا ورود فراز یک مسجد به کاربستن به نشانه جاه و می گویند یک برکت بی آلایشی رحمت صبر اما من اساساً در یک عبادتخانه در نفس بازدید کنندگان غیر اسلامی برای انجام این کار لازم بود بوده است.
شاید، زنان دریافتن من جدا نماز است. شاید آنها ملال به دیدن گردشگران در لمحه وجود دارد شوربا این حال مصرف نمی شود. بودند روسری درون ورودی برای بازدید کنندگان غیر اسلامی وجود دارد. شاید آنها فقط ضلع سود صورت من انیس ندارم.
در قاطبه صورت، نزاکت مال بود که ممتاز از این گردش من نیست بی آلایشی یک بی مثل غیر مذهبی، غیر ممکن است برای من روی رسمیت انجام دادن اهمیت سوراخ ابراهیم اندر شانلی اورفه. این یکی از متعلق موارد بود که من درک کردم درون محل ناصواب و صواب در زمان خطا بود.