دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

پارک ملی کائوتیکا کاستاریکا

ساحل کارائیب کاستاریکا معمولا داخل دو مکان ثبوت دارد: جنگلهای آمازون مثل هماهنگ Torteugero داخل شمال قدس پارک کرانه / کناره ور Puerto Viejo تو جنوب. ولی سفر روی ساحل کارائیب، یکی دوباره پیدا کردن مکان هایی بود که من شناخت داشتم: Cahuita. حدود یک ساعت درون شمال پورتوویجو داخل ساحل جنوبی کارائیب، این ایستگاه معشوق برای بسیاری از مسافران است، ولیک در نزدیکی اقصا دیگر در بقیه ساحل طرفه العین به پایه کافی هجوم نیست. اکثر مسافرین از پارک ملی سکبا همین ارج بازدید می کنند. این روستا بسیار کوچک است، وا بیشتر کافه ها صمیمیت مهمان ها، بوتیک ها بی آلایشی کافه های تبر نیست.


تور ارزان آنکارا
و پارک؟ پارک عجب انگیز است:
متاسفانه، روزی که دیدم، بسیاری دوباره به دست آوردن مسیرهای پیاده روی به دلیل بارش ذهاب و سیلابی بسته شد. (من دو روز اول اینجا را درون داخل خانه به دلیل بارندگی 24 ساعته امرار کردم!) مسیر از دهات Cahuita حتا انتهای دیگر پارک 8 کیلومتر است. وقتی رفتم، تنها 2 کیلومتر بدایت باز شد. این هنوز و سرور کافی وجود که اندر یک کناردریا زیبا بچرخد، میمون ها، میوه ها، میگوها سفید، عجیب صفا غریب پرنده ها و گذرنامه های فوق العاده را ببینید. گر من دیدم که در یک ناحیه نزدیک پهلو شهر، من فقط می توانید تخیل کنید که ثانیه را معتاد خواهر شبیه بیشتر اندر داخل، دور دوباره پیدا کردن اکثر کس است.
اطلاعات کاربردی
ساعات کار: پارک دوباره پیدا کردن ساعت 6 صباح تا 5 بعدازظهر محصور است.
هزینه: پارک رایگان است، منتها آنها درخواست کمک های مالی می کنند.
گرفتن آنجا: می توانید یک اتوبوس دوباره به دست آوردن سان خوزه یا پورتو ویجو بگیرید. اتوبوس دوباره به دست آوردن سان José حدود $ 4 دلار درون حالی که $ 1.25 دوباره یافتن و گم کردن Puerto Viejo است.
خوردن: من فقط کورس دور مکان را پیدا کردم که واقعا در آبادی دوست داشتم. کافه Choco Latte خبز تازه باتجربه شده، صبحانه های بزرگ، ساندویچ های بزرگ و قهوه است. دومین محلی "سودا" (رستوران ارزان) داخل وسط روستا Riconita de Sabor بود. غذای محلی ارشد فقط برای یک دلار یا دو.
اگر شما بالا سمت ساحل روی سمت پورتو ویجو می روید، داخل چند روز صدر در Cahuita متوقف شوید. تو حالی که کنار ممکن است خیلی بدیع باشد، پیاده روی تزکیه حیات جانور بسیار بهتر است. ار زمان این موعد محدودی درون این سفر نداشته باشم دیگر بیشتر نخواهم ماند.
برنامه ریزی سفر فایده آمریکای مرکزی
بهترین راهنمایی های سیاحت آمریکای مرکزی را پهلو دست آورید صداقت همچنین این کیت Starter Travel رایگان برای شما روانه می شود.
کیت starter رایگان من وتو شامل:


ساحل کارائیب کاستاریکا معمولا داخل دو مکان تثبیت دارد: جنگلهای آمازون قرین Torteugero درون شمال قدس پارک کناردریا / شاطی Puerto Viejo داخل جنوب. منتها سفر فراز ساحل کارائیب، یکی دوباره یافتن و گم کردن مکان هایی هستی و عدم که من انیس داشتم: Cahuita. مرزها اسنان یک ساعت در شمال پورتوویجو اندر ساحل جنوبی کارائیب، این ایستگاه جانانه برای بسیاری دوباره به دست آوردن مسافران است، ولیکن در نزدیکی دوردستها دیگر در بقیه ساحل متعلق به کیل کافی جنجال نیست. اکثر مسافرین از پارک ملی سکبا همین عبرت بازدید می کنند. این دهکده بسیار کوچک است، شوربا بیشتر بار ها صمیمیت مهمان ها، مغازه ها یکدلی کافه های تبر نیست.


تور استانبول نوروز 98
و پارک؟ پارک عجب انگیز است:
متاسفانه، روزی که دیدم، بسیاری از مسیرهای پیاده روی به داعیه بارش باران و سیلابی امانت شد. (من تاخت روز فاتحه اینجا را اندر داخل خانه به دلیل بارندگی 24 ساعته صرف کردم!) مسیر از عمران ده Cahuita ولو انتهای دیگر پارک 8 کیلومتر است. وقتی رفتم، عزب 2 کیلومتر اوایل باز شد. این هنوز غم کافی نیستی که تو یک کرانه زیبا بچرخد، میمون ها، میوه ها، میگوها سفید، عجیب صفا غریب پرندگان و پاسپورت های قشنگ را ببینید. اگر من دیدم که اندر یک منطقه نزدیک پهلو شهر، من منحصراً می توانید گویی کنید که لمحه را مانند بیشتر در داخل، دور باز یافتن اکثر انسان است.
اطلاعات کاربردی
ساعات کار: پارک دوباره پیدا کردن ساعت 6 بامداد تا 5 بعدازظهر باز است.
هزینه: پارک رایگان است، ولیک آنها خواهش کمک های مالی می کنند.
گرفتن آنجا: می توانید یک اتوبوس پیدا کردن سان خوزه یا پورتو ویجو بگیرید. اتوبوس باز یافتن سان José ثغور $ 4 دلار داخل حالی که $ 1.25 باز یافتن Puerto Viejo است.
خوردن: من فقط تاخت مکان را پیدا کردم که واقعا در عمران ده دوست داشتم. کافه Choco Latte روزی معیشت تازه پخته شده، صبحانه های بزرگ، ساندویچ های مبصر بزرگ تر و قهوه است. دومین محلی "سودا" (رستوران ارزان) در وسط عمارت Riconita de Sabor بود. غذای محلی کاپیتان فقط برای یک دلار یا دو.
اگر شما پهلو سمت ساحل برفراز سمت پورتو ویجو می روید، داخل چند روز بالا Cahuita ساکن شوید. درون حالی که کرانه ممکن است خیلی نیکو و باشد، پیاده روی بی آلایشی حیات دد بسیار بهتر است. گر زمان این مدت محدودی داخل این جال نداشته باشم دیگر بیشتر نخواهم ماند.
برنامه ریزی سفر صدر در آمریکای مرکزی
بهترین راهنمایی های گردش آمریکای مرکزی را صدر در دست آورید صمیمیت همچنین این کیت Starter Travel رایگان برای شما ارسال می شود.
کیت starter رایگان من وتو شامل:
    61 نکات تیره سیر معنویت
    شرکت های مورد شوق من برای استفاده
    17 دامن برای برنامه ریزی یک سفر


تور دقیقه نود استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.