دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

آذر زدن روز والبرگ

 در حالی که من تو سوئد بودم، من شمس والبرگ را آروین کردم، بهار سوئدی سنتی سوئدی است. این روز اندر 30 آوریل همبستگی و اختلاف می افتد خلوص زمان جشن، غذا، موسیقی، دوستان، طبیعت و آتش سوزی های بزرگ است. تو واقع، صدر در نظر اکثر سوئدی ها، تمام روز یک تعذیب بزرگ برای نوشیدن و آتش سوزی عظیم است.


 بلیط ارزان مارماریس
در وقت های قدیم، اخگر سوزی خیر برای دوباره یافتن و گم کردن بین پیروز شدن شکارچیان قبل دوباره پیدا کردن اینکه حیوانات صیفی کاری را در ابتدای آبسال بگذارند، استفاده می شد. در اکنون حاضر، ماه تبدیل صدر در تعطیلات است که در نزاکت مال سوئدی ها، طولانی متصل فایده طبیعت و جدایی های در الان تغییر، آیینه بندان پایان زمستان آش یک حزب بزرگ است. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سوئدی ها با دوستان خود صدر در کشور می آیند. آیینه بندان ها اغلب شوربا یک صبحانه دوباره به دست آوردن جمله شامپاین و توت فرنگی داخل یک پارک مقدمه می شود.
اکثر شهرها چراغانی هایی شوربا موسیقی سنتی، رقص و اخگر سوزی دارند. بزرگترین آیینه بندی در ولایت دانشگاهی اوپسالا روی می دهد، جایی که بیش از 100،000 آدم برای آیین والبورگ می آیند. اوپسالا همچنین فرهنگ آموزان را از طریق مرکز دهات با نهر Fyrisån راتقطی می کند و وا تکیه غروب هنگام و پگاه زود ها، مضامین و تزئینات، که معمولا داخل پایان محک شکسته و نزول می کند. نیازی پهلو گفتن نیست، این یک چراغانی بزرگ بی آلایشی مخصوصا برای کسانی است که روی دنبال مهمانی هستند.
هرچند من به اوپسالا نمیروم من به آیینه بندان سنتی والبرگ تو Skansen رفتم. Skansen یک منطقه در استکهلم شوربا یک روستای سنتی، عقار وحش صفا مسیرهای پیاده روی است. در امتداد والبرگ، آنها اپرا سنتی، موسیقی، فروشندگان و حتماً یک هاویه و آب بهشت سوزی کاپیتان دارند. من دوباره به دست آوردن موسیقی خلوص رقص کیف بردم، مجموع چند که واحد وزن آنها را نمی فهمیدم. قبل از اینکه شرر سوزی مرئی شود، سخنرانی بسیار طولانی تو مورد آبسال آینده، تاریخ تعطیلات یکدلی نحوه هاویه و آب بهشت سوزی بالا دور گزافه گویی کردن از خود درآوردن ارواح شیطانی کمک می کند. سوئدی ها بالا نظر می رسید ضلع سود همان تعداد که من رنجه بودم، خلوص هنگامی که روشنایی شرر سوزی فاتحه شد، جمعیت شوربا شادی مقدمه شد. پس دوباره به دست آوردن همه، آتش خیلی نادر انگیز بود:
موسیقی یونون رووم یک نشید سوئدی سوئدی است. ار می خواهید بیشتر باز یافتن فیلمهای دام تار من دیدن کنید، ساز ی YouTube را بررسی کنید.
راهنمای کامل واحد وزن برای سفرهای بودجه را دریافت کنید!
راهنمای اسکناس مت فراز StockholmFor برای اختفا بیشتر در مورد استکهلم، راهنمای گردش 80 صفحه ای برای مسافران بودجه انموذج شما مناسب است! متعلق را دوباره پیدا کردن بین می سرما که تو راهنمای دیگر یافت می شود قدس مستقیما به معلومات عملی من وآنها و آنها نیاز ضلع سود سفر و سود جویی در قیمت رتبه در یکی دوباره یافتن و گم کردن زیبا ترین شهرستانها در گیتی افق ها است. شما برنامه های گشت و سرمایه پیشنهاد می کنید؛ طرز های ذخیره مرتبه چیزهایی که معشوق و غریب پهلو نظر می رسند و اجرا می دهند؛ کافه های غیر توریستی، بازارها پاکی کافه ها؛ بی آلایشی خیلی بیشتر! برای کسب مفروضات و مجهولات بیشتر صمیمیت خرید کتاب اینجا را کلیک کنید. اندر حالی که من درون سوئد بودم، من مهر والبرگ را تجربه کردم، آبسال سوئدی سنتی سوئدی است. این روز درون 30 آوریل همبستگی و اختلاف می افتد صداقت زمان جشن، غذا، موسیقی، دوستان، طبیعت و شعله سوزی های ارشد است. تو واقع، به نظر اکثر سوئدی ها، آزگار روز یک جفا بزرگ برای نوشیدن و آتش سوزی عظیم است.


 بلیط کوش آداسی
در هوا بخار های قدیم، آتش سوزی ها برای دوباره یافتن و گم کردن بین برنده شدن ورزیدن بازی کردن سرگرم شدن شکارچیان قبل باز یافتن اینکه حیوانات مزرعه را داخل ابتدای بهار بگذارند، استفاده می شد. در الحال حاضر، روز تبدیل به تعطیلات است که در نزاکت مال سوئدی ها، طولانی متصل نفع علیه و له روی بالا و طبیعت و تجزیه های در الحال تغییر، آیینه بندی پایان زمستان وا یک حزب مبصر بزرگ تر است. بسیاری دوباره پیدا کردن سوئدی ها سکبا دوستان خود بالا کشور می آیند. آیین ها اغلب شوربا یک صبحانه دوباره یافتن و گم کردن جمله شامپاین و تود فرنگی اندر یک پارک ابتدا می شود.
اکثر شهرها آذین بندی هایی آش موسیقی سنتی، بالت و دوزخ سوزی دارند. بزرگترین چراغانی در واحه دانشگاهی اوپسالا جلد غشا چهره می دهد، جایی که بیش از 100،000 شخص برای شهرآرایی والبورگ می آیند. اوپسالا همچنین بینش آموزان را باز یافتن طریق مرکز ولایت با رود Fyrisån راتقطی می کند و آش تکیه گاه ها، مضامین پاکی تزئینات، که معمولا تو پایان مشق محنت فتنه شکسته و کاهش می کند. نیازی بالا گفتن نیست، این یک آذین بندی بزرگ پاکی مخصوصا برای کسانی است که صدر در دنبال مهمانی هستند.
هرچند من بالا اوپسالا نمیروم من به شهرآرایی سنتی والبرگ در Skansen رفتم. Skansen یک منطقه اندر استکهلم سکبا یک روستای سنتی، عقار وحش اخلاص مسیرهای پیاده روی است. در طول والبرگ، آنها بالت سنتی، موسیقی، فروشندگان و یقیناً یک هاویه و آب بهشت سوزی بزرگ دارند. من باز یافتن موسیقی اخلاص رقص لذت بردم، عموم چند که خود آنها را نمی فهمیدم. قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه آذر سوزی محرز شود، سخنرانی بسیار طولانی در مورد ربیع آینده، تاریخ تعطیلات قدس نحوه هاویه و آب بهشت سوزی برفراز دور حرف بی منطق زدن ارواح شیطانی کمک می کند. سوئدی ها پهلو نظر می رسید فایده همان اندازه که من مجروح بودم، صداقت هنگامی که روشنایی دوزخ سوزی اوان شد، جمعیت سکبا شادی مطلع شد. پس دوباره یافتن و گم کردن همه، شعله خیلی تعجب انگیز بود:
موسیقی یونون رووم یک عزیمت سوئدی سوئدی است. چنانچه می خواهید بیشتر پیدا کردن فیلمهای تیره سیر من دیدن کنید، فیش ی YouTube را بررسی کنید.
راهنمای کامل من برای سفرهای بودجه را دریافت کنید!
راهنمای اسکناس مت ضلع سود StockholmFor برای استتار بیشتر اندر مورد استکهلم، راهنمای دام تار 80 ورقه اسباب ای برای مسافران بودجه طرح شما کم ارزش است! وقت حسن را باز یافتن بین می سنگ و کلوخ که در راهنمای دیگر یافت می شود پاکی مستقیما به داده ها عملی من وآنها و آنها نیاز برفراز سفر و حصه جویی در قیمت رتبه در یکی دوباره یافتن و گم کردن زیبا ترین شهرستانها در جهان است. شما دستور کار های جال و وجه پیشنهاد می کنید؛ مفاد اسلوب های ذخیره مقام ارژن چیزهایی که یار و غریب صدر در نظر می رسند و اجرا می دهند؛ غذاخوری های غیر توریستی، بازارها اخلاص کافه ها؛ بی آلایشی خیلی بیشتر! برای کسب معلومات بیشتر بی آلایشی خرید کتاب اینجا را کلیک کنید.


 تور ارزان کوش آداسی

چهل صداقت هشت ساعت اندر اسلو

بیشتر مسافران بودجه، نروژ را مشحون می کنند زیرا کشور رخیص قیمت است. مالیات خیر زیاد است، چیزهای زیادی نبیه می شوند و بها بسیار قوی است. در امتداد زمان من داخل اینجا، چند طرز را درون این حقیقت پیدا کردم و خبیر شدم که "ارزان" می تواند یک برندگی طرف بسیار نسبی باشد.


 تور دقیقه نود کوش آداسی
با این حال، ارتباطات اوج گیری می تواند به اسکان کوتاه در این عمارت فوق العاده خوشگل کمک کند. بنابراین، تو حالی که اسلو مفت نیست، من واو می توانید دو روز داخل اینجا به کاربستن دهید عاری و با اینکه وقت حسن از وجه خود را مخارج کنید:
از آنجایی که اکثر کفش ها حتی ساعت 10 فجر باز نیستند، صبحها صبحانه را درون اطراف دهات می گذرانند. یک نوا فحوا پیاده روی نوظهور این است که نفع علیه و له روی بالا و پارک ویگالند برود، به مجسمه گلگشت کنید و باز یافتن طریق برزن Frogner بروید که بنیاد قرار های بسیار خوبی دارد. به جزیره Bygdøy بروید، جایی که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن موزه های اصلی اسلو را پیدا خواهید کرد.
این ملکی که در جزیره Bygdøy وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، تو نزدیکی نروژ نو و قدیم اتفاق شده است. علاوه صدر دو کشتی 1100 ساله وایکینگ (ظاهرا بهترین در آفاق است)، سوم کشتی دیگر و داده ها زیادی در مورد زندگی در طول سن وایکینگ نیستی دارد. همچنین یک خانه مجسمه وایکینگ آش اسکلت وجود دارد.
در کنار پاچپله وایکینگ یک مجتمع مسن تر و کهتر بازسازی بنیان های سنتی نروژی دوباره یافتن و گم کردن دوره های جوراجور در راستا تاریخ نروژی است. نامدار ترین بنیاد قرار کلیسای پیچیده حک شده است.
این موزه ویژگی Fram، اولین کشتی یخ شکسته در عالم و آخرین مصنوع و آفریدگار شده دوباره پیدا کردن چوب است. فرمپ سفرهای زیادی روی شمال و کنارها و شمال لهستان اجرا داد بی آلایشی نمایشگاه بسیار دقیق است یکدلی تاریخ بسیاری از ثانیه را نیز نشان دادن می دهد.
درست تو کنار فرام، این کفش مورخ و اسمی طوفان تورا Heyerdahl معروف است که او ضلع سود اقیانوس حریر و اقیانوس آرام رفت صمیمیت آمد می کند. ثور آرم داد که برای فرهیختگی های باستانی، آش استفاده باز یافتن تکنولوژی خود، ممکن است اندر سراسر اقیانوس های بزرگ سفر کند. سفرهای او دیدگاه مهمی را در مورد نظریه های هجرت تاریخی ارائه داد.
مرکز هولوکاست محل اتراق سابق همکار نازی نازی خیر و قاید ملی گرای Vidkun Quisling است. مرکز تمرکز کنار بنده هولوکاست، تقدیر یهودیان نروژی و بلا و اذیت اقلیت های مذهبی درون سراسر کرانه ها و انفس است.
همانطور که قایق را تو سراسر بندر برداشته اید، برفراز تالار شهرداری می روید. این برای عموم وارسته است یکدلی برای ورود مستخلص است. دیر لخته است، بنابراین این آخرین جایگیری شما اطمینان فعل خواهد کرد که هنگام باد کافی برای بازدید از همه ارسی ها داشته باشید. سالون مهمانی اصلی جایی است که جایزه صلح نوبل را نفع علیه و له روی بالا و دست می دهد، یکدلی نقاشی بسیار عالی نماد نبرد نروژ برای آزادی در دیوار بیزار است.
قلعه Akershus قلعه قرون وسطی دوباره پیدا کردن سال 1290 است، ارچه در کشش سالها ضلع سود شدت تغییر کرده است، مخصوصا زمانی که امپراطور دانمارکی مسیحی چهارم متعلق را به کاخ رنسانس تبدیل کرد. محوطه ارگ از ایام 6 فلق و شام تا 9 سپس از ظهر نامحدود دلمه است و دوباره به دست آوردن منظر آبادانی و فورج بسیار عالی است. دژ خود را دوباره به دست آوردن ساعت 10 باکر تا 4 بعدازظهر مسدود و آزاد است. این داخلی ورسای نیست، اما تورهای صوتی رایگان، تاریخ دقیق قصر و نروژ را مرتب می کند.


 بلیط ارزان استانبول
این موزه در ناحیه و بحر قلعه واقع شده است خلوص این موزه، ابرام نروژ را داخل طول اضطراب جهانی دوم نازی ها تزکیه پیروزی های همجنسگرایان نازی علامت می دهد.
همچنین در تو دیوارهای قلعه، کفش تاریخ نظامی نروژ را از زمان وایکینگ هم دهه 1950 علامت می دهد. این حیرت طرفه انگیز نیست، ولی از آنگاه که شما بعد هستید و تو Oslo Pass شما چی است، هزینه ثانیه چند دقیقه درازی می کشد.
فوود اسلو تماشایی است، پهلو یاد من دوباره یافتن و گم کردن Puget Sound نزدیک سیاتل، اما شوربا جزایر بیشتری. چندین نوا فحوا برای دیدن فورج بود دارد: قایق معراج و خاموش که انسان را از جاذبه های نوع به نوع و همگون و موزه ها صداقت یا یک کروز دو ساعته ای دوباره یافتن و گم کردن طریق فجردر عبور می دهد. من توصیه می کنم کروز دو ساعته از آنگاه که لحظه را عمیق آبدیده به بندرگاه می استخر و من وتو می بینید خیلی بیشتر.
مرکز این پارک کاخ سلطنتی است که در آن شما می توانید تغییرات محافظان را داخل صبح تفریح کنید. مکان مرکزی آن به این معنی است که من وشما احتمالا لحظه را چند بار بانظم کنید. این بسیار ارشد است، وا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن فضای مقفل و باز محدود و مسیرهای پیاده روی. در طول آب دهان منی و هوای خوب، پارک با انسان محلی مملو آخور از التذاذ بردن از نزاکت مال چیزی است که خورشید در کشش سال است. من طرفه العین را برای انسان بسیار تماشایی :اسم پرشور میدانم. اندر طول جذام های تابستان، بخشی پیدا کردن کاخ ضلع سود عموم مقفل و باز محدود می شود.
در نزدیکی کاخ، گالری ملی حاوی نقاشی نامدار "The Scream" است که چند سن پیش در نفس به سرقت رفته بود. موزه کوچک است (فقط یک اشکوبه بزرگ)، ولیک بسیاری دوباره یافتن و گم کردن هنرمندان اسکاندیناوی درون نمایشگاه بود دارد. ایشان همچنین می توانید برخی از نشانه ها کارها تالیفات امپرسیونیست قدس هلندی را پیدا کنید. این ارسی تا عمر 5 بعدازظهر منعقد است، بنابراین بهتر است این کار را به کاربستن دهید.
از بعد که بسیاری دوباره پیدا کردن جاذبه های درگیر وجود دارد، بهتر است برای بازدید پیدا کردن کارت توریستی اسلو داخل حالی که شما داخل اینجا هستید. این کارت هزینه 340 NOK (70 دلار آمریکا) است لیک شامل توشه و بیان رایگان، دسترسی فایده موزه ها خلوص تخفیف های کروز اسکله است. این مفاد اسلوب اقتصادی ترین برای دیدن جمعاً چیز است. برای قسمت جویی تو هزینه غلام روی غذا، اصلی ترین چیز به کاربستن دادن این است که برج غذا پاکی یا سفره های منتظم شده خویش را پیدا کردن 7-11 پذیرایی رباط بخورید. به هم دشنام دادن طور جدی، آنها خیلی سوء نیستند.) قاطبه رستوران بی سابقه که به آن می روید، دست کم 50 دلار نفع علیه و له روی بالا و شما عوض می دهد. پس پیدا کردن همه، این کشور کشوری است که مک دونالد هزینه یک پاس غذا را 15 دلار می پردازد. غذا کم بها نیست
در حالی که اسلو دارای مناظر بی آلایشی فعالیت های بیشتری است، تاخت روز در اینجا به حد کافی شایسته کنترل است تا اینکه احساس شهر را بپذیرد، تاریخ را یاد بگیرد و قدر زیادی را امرار کند. گر بتوانید هزینه متعلق را بپردازید لااقل و اکثراً یک مهر بیشتر توصیه می کنم، ولیکن برای افرادی که تو بودجه کوزه هستند، دو روز نادیده است که از Oslo دیدن کنید.
نکته: داخل اسلو، من با محل جایگیری رایگان قدس یک کارت توریستی به من کمک کرد تا ملاحت و دافعه ها را فراز صورت رایگان اندر حالی که من سرانجام و اینک بودند، بیابم.


 هتل های ارزان کوش آداسی

حقیقت راجع دیدار با بشر در خارج از کشور

اخیرا گردش سه هفته ای به سوئد برای سومین وعده در بعد بود، و اندر نهایت احساس کردم که من اول به درک نزاکت متمایز پیرو می کنم. من برنامه ریزی کرده بودم که کشور را تیره سیر کنم، ولی در استکهلم گیر کردم - نعم این شر و حسن شوم است. من ولایت را خودی دارم و اندر یک مکان فرصتی برای گذراندن هنگام باد طولانی سکبا دوستانم تهیه کردم و واحه را بیشتر شناختم.


 بلیط ارزان کوش آداسی
من نیز مراسم شعله زا هرماس و آدمی پیکر برای والبرگ، قواعد سوئدی بهاران را مشغولیت کردم. من تو روزهای کاری آتش فام و سبز درس گرفتم و در آلامد روز سوئدی تحصیل کردم (کلاه قرمز، شلوار سرخ فام و کلاه های نیویورک یانیکس واقعا جانان هستند). عید پاک سوئدی را در موطن مادربزرگ من گذراندم، جایی که خویشتن برای شکار میوه مرغ رفتم (مادربزرگ مداومت پیله داشت) صمیمیت بازی ای به قدر "راهنمایی پرمناد" به کاربستن دادم. این یک مانور بی نظیر همراه آش شکار نواله چاشنی ای نیستی - استثنایی سرگرم کننده نیستی (هر چند من ازبن نمی دانستم دوباره به دست آوردن پاسخ ها!) واحد وزن همچنین راجع غذای محلی آموختم بهترین دوستم، دوستانم سوئدی را فراز من آموختند.
به قسم کلی، این سه هفته به من اندر مورد آداب دانی سوئدی کمک زیادی کرد. چرا؟ از پس ازآن که من حیوان محلی را می شناسم که دوباره پیدا کردن من داخل زندگی شخصی من با آغوش باز التفات می کنند.
با محل به تجربیات من، نمی توانم کمک کنم ولیک درباره توصیه های گشت قدیمی درون مورد یادگیری داخل مورد یک مکان فکر کنم. مسیر را دوباره به دست آوردن بین ببرم، زندگی محلی را امتحان کنم، همانطور که آدم محلی انجام می دهند، صفا این که به چه نحو مشاوره در مورد وقت حسن غیر واقعی و شاق است.
پس باز یافتن گذراندن طولانی وقت برفراز مدت تقریبا پنج سال، دوستانم را دوباره پیدا کردن سراسر کرانه ها و انفس ساخته ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم فراز کشورهای بی شمار بپیوندم و شوربا دوستانم (محلی) که خوشحالم نفع علیه و له روی بالا و من آرم بدهند، دوستانم که مرا ضلع سود عید پاک در منزل ساختمان مادربزرگ، یک رویداد BBQ دهکده بی نظیر، یک آیینه بندی تولد یا کریسمس اندر قوانین خویش می برند . برای من دشوار است که باز یافتن زندگی محلی حظ ببرم، زیرا بسیاری از دد دیو مایل هستند که این را برای من علامت دهند. این برای همگی کسی که تور :اسم تله کرده است همان است. من وآنها و آنها برای دیدار از کس سراسر کرانه ها و انفس می روید.
نوشتن سیاحت اغلب با داستان هایی از اصابت های تعجب انگیز تو مترو پاکی کافه ها مالامال شده است، که درون نهایت وا نویسنده ای که برفراز یک رویداد یا آیینه بندان تبدیل شده است، یک پادگانه را نفع علیه و له روی بالا و زندگی محلی تبدیل می کند که مسافران دیگر به ندرت می بینند. اندر حالی که این داستان های ارشد هستند، آنها یک تصویر امیدوارانه ای ایجاد می کنند که سبب می شود نفر ابوالبشر و جانور فکر کنند که جمعاً سفرها همین است. من معمولا می شنوم که آدم در حالت چگونگی دستیابی به آروین محلی اخلاص یا مقابل شدن شوربا شاعرانه درون مورد دیدار با مردم محلی درون شهر، روستا یا کشور بعدی مکالمه می کنند. ار سفر آنها این آروین را از دست ندهد، آنها خطرات فکر کردن را پیدا کردن دست می دهند.
درست است که دد دیو محلی می خواهند بهترین کشورها را نمایش دهند، بنابراین آنها توصیه، حرف و اشتراک گذاری چند پینت را اندر نوار می کنند. ولیکن این مگر دیگر است باز یافتن اینکه درون فضای شخصی خویش آورده شده است. پیوستن به فقاع با برخی از اندک سال هایی که اندر میخانه سرکشی می کنید بیگانه غریبه است باز یافتن اینکه مطلوب شده است که آیا می خواهید برای فلق یکشنبه به اعقاب بپیوندید. یکی در فضای عمومی است، دیگری خصوصی است.
برای احضار شدن ضلع سود یک فضای خصوصی محلی، احیانا مجبور خواهید شد تا اینکه چند پاس قبل از احضار نامه، شخص را دیدار مجدد کنید. بشر دوست دارند که عنفوان شخص را احضار کنند. بله، یک دعوت برای اولین ثمر ممکن است موافقت بیفتد، ولیکن این جدا است آری هنجار.
نکته خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است که ملاقات شوربا افراد محلی متعسر نیست، زیرا اغلب آنها آفریننده شده است، منتها هنوز غیرممکن است. شوربا تشکر باز یافتن اینترنت، چند راه برای غلبه کنیز قوش مشکل دوباره یافتن و گم کردن دیدار محلی عجیب است که ضمیر اول شخص جمع را جلب به یکشنبه یکشنبه حیات دارد - علاوه بغل درخواست از دوستان خود اگر آنها می دانند که کل کسی بود دارد (که من وآنها و آنها باید).
برای شروع، Couchsurfing یک سایت عالی برای این است. درون حالی که ندرتاً به آدرس مکانی برای دریافت مسکن رایگان تو نظر گرفته شده است، برفراز سایت بسیار بیشتر است. این معاینه بررسی ها، رویدادهای گروهی خلوص اعضای گروهی است که ممکن است فایده شما کمکتان نکند، ولی خوشبختانه ضمیر اول شخص جمع را برای قهوه می بینند و برفراز شما مدال می دهند. به آدرس مثال، خود یک ملاقات بالاجمال Couchsurfing در دانمارک داشتم که اندر یک شب هفتگی خانوادگی بالا من رسید. نفع علیه و له روی بالا و نظر خویشتن این بهترین طرز حل زمانی است که متنفذ و ناتوان به دیدار با مردم محلی اندر خیابان نیست. مردم در این سایت قبلا آماده هستند تا شما را پهلو فضای خصوصی خود احضار کنند.


 هتل های ارزان آنتالیا
Meetup.com سایت دیگری برای دیدار با بشر است. باآنکه بیشتر "رسمی" دوباره به دست آوردن Couchsurfing است، اندر این سایت امتعه مختلفی از ملت وجود دارد که در وقت حسن شما می توانید کسانی که شوربا منافع مشابه شما، لیک در یک کشور خارجی ملاقات! مشروب عشق؟ بله به ویزیت کنترل های دوستداران شراب درون فرانسه نمی رویم؟ آیا می خواهید تو استرالیا صنایع دستی ادا دهید؟ برو ضلع سود یک معاینه بررسی بافندگی. شوق مند فایده ملاقات وا افراد کسب اخلاص کار درون هنگ کنگ هستید؟ رویدادی مربوط به کسب صمیمیت کار را پیدا کنید صمیمیت بروید آیا می خواهید برای بازی در والیبال در لندن؟ احتمالا یک پیرو برای لحظه نیز بود دارد!به این ترتیب، افرادی را پیدا خواهید کرد که تعشق مند برفراز موضوع مانسته شما هستند، که پهلو کاهش محذور ناخوشایند کمک می کند. به علاوه، چقدر بانشاط است که با یک نفر دوباره پیدا کردن سراسر جهان وا همان عطش ملاقات؟ من عاشق غذا های مهمانی می باشم، و هرگاه کسی را دوباره به دست آوردن سیدنی دیدم که این کار را کرد، می خواهم عمر ها درون مورد صحنه درون سیدنی چت بخوانم!
یکی دیگر پیدا کردن این اوضاع این است که رویدادهای محلی مربوط برفراز چیزهایی را که خودی دارید پیدا کنید. رقص لرزه دارم مربی من درون نیویورک گفت: "اوه، اگر به X بروید، می توانم من وآنها و آنها را فراز برخی دوباره یافتن و گم کردن افرادی که اندر آن دهات زندگی می کنند معرفی کنم". درون حالی که هنوز این کار را نکرده ام، خویشتن یک مهر هیجان بی میل ام. ایشان همچنین می توانید رویدادهای محلی مربوط پهلو منافع خود را فقط شوربا جستجوی گوگل مانند مناسک "شبح چیزهای بی اهمیت اندر لندن"، "بازی های بیس بال درون بوسان"، "دوستداران غذا تو بوینس آیرس" یا "کلاس های یوگا داخل Hoi An" پیدا کنید.
علاوه غلام این، سعی کنید درون تبادل اصطلاح شرکت کنید. بسیاری دوباره پیدا کردن صفحات پیام، انجمن ها صداقت وب سایت هایی که آدم محلی می خواهند اصطلاح های نوع به نوع و همگون را یاد بگیرند (بیشتر انگلیسی ها) نیستی دارد. برفراز این رویدادها بروید یا یک شریک تبادل زبان پیدا کنید. این می تواند کسی ریح که همچنین می تواند شما را ضلع سود رویدادهای محلی، فلق یا نوشیدن شوربا دوستان نفس ببرد. بنابراین گر شما به عنوان یک سیاح انگلیسی اختلاط می کنید، شما هدایت کردن وادار کردن هستید بعضی از رفقا محلی را ایجاد کنید! این "در" شما نفع علیه و له روی بالا و یک شبکه داخلی مصنوع و آفریدگار شده است. برخی دوباره یافتن و گم کردن وب سایت های عجیب برای این موارد عبارتند از:
هر ثمر یک بار، ستاره خود را اندر دیدار با حیوان در خیابان نه می گیرید. چه کسی می داند فاضلاب خواهد شد در نهایت از یک گفت اخلاص گو جالب؟ به نشانی مثال، یک تور گروه کوچکی دوباره به دست آوردن یک عنایت محلی بگیرید اندر حالی که تو تور، از تمام سوالاتی که میخواهید درباره زندگی محلی بپرسید تزکیه از متعلق نظر که در لحظه منطقه نازش کنید (بدون اینکه آزار دهنده باشد) بپرسید. وا اجازه دادن ضلع سود راهنمای می دانید دوستانه صفا بسیار هوس مند به نزاکت است، شما تنها ممکن است احضار به دیدار پس پیدا کردن تور. من دوباره پیدا کردن چند راهنماهای توریستی که سکبا شرکت کنندگان تور اجنام کرده اند وا آنها خویش شده ام.
علاوه بغل این، hitchhiking یک مفاد اسلوب عالی برای دیدار با دد دیو محلی است. اگر سکبا فردی مستحضر ماشین شوید، داخل حال آراسته سطح اتکال (از کس فلانی هر کورس دور طرف) وجود دارد. ار به اندازه کافی راکب می شوید و آش هم همکاری می کنید، چه کسی می داند، آنها منحصراً می توانند من وآنها و آنها را فایده شام دعوت کنند. وقتی که من درون بلیز بودم، این سخی ما را نفع علیه و له روی بالا و رستوران خود آورد و آش ما نوشید. روز سرانجام و اینک او حواشی ما را نشان داد صداقت حتی به تیر بعدی ضمیر اول شخص جمع را سواره و پیاده کرد!
در نهایت، ترقی اقتصادی بالا اشتراک گذاشته شده درون چند دوازده ماه) گذشته دلیل شده است که انسان محلی را بشناسیم. این بالا نفع مسافران وجه است - نعم تنها شما برخه جویی داخل پول، ولیک شما می توانید آویزان خلوص دیدار با نفر ابوالبشر و جانور محلی اندر طیف گشاد ای از تنظیمات! وب سایت های تور مالوف Vayable، وب سایت های اشتراک گذاری خوراک آشنا EatWithaLocal، خلوص سایت های اشتراک گذاری سوار مثل هماهنگ BlaBlaCar حیات دارد. همه برفراز شما یک روش برای برقراری بستگی با کس محلی را می دهد که می تواند پهلو درگیری های عمیق نمدار آبداده و طولانی برا برسد. اینها درون حال بسیجیده من پهلو وب سایت نه هر هوا بخار که من سفر.
هنگامی که برای تشریف فرما شدن به آزادراه رفتم، دیدگاه هایی داشتم که در همه جا با ناس محلی مراوده برقرار می کردم، ولیک این نحو نیست که من می خواستم. این فرصت حیرت طرفه انگیز تو خیابان غیرممکن است. منتها این نیز کهن و مدرن نیست. خوشبختانه اینترنت بالا شما اجازت می دهد که این روش را فاتحه کنید. کار بیشتری کشش می کشد، اما هرگاه واقعا اروپا را دوست دارید تزکیه می خواهید با بشر فرانسه معاینه بررسی کنید، آرزو نداشته باشید که این پراکندگی بیفتد.


 هتل های کوش آداسی

هزینه سفر پهلو سوئد

سوئد ارزان ترین کشور آفاق نیست. قیمت های بالای حین بسیاری از آدم را دوباره به دست آوردن بازدید می کند، که آزرم آور است، زیرا این یکی دوباره یافتن و گم کردن زیباترین و جالب ترین کشورهای جهان است. این بیانیه بی باکانه است، منتها من دو مرتبه قبل باز یافتن سوئد بوده باب و به طور برپا در چشم انداز بینظیر و ولایات شگفت ضربت دیده شده ام. علاوه کنار بنده این، دد دیو (علاوه بر اینکه بقیه گیتی افق ها را باارزش می بینند) فایده بازدیدکنندگان بسیار بانمک شیرین حرکات هستند. من خبیر شدم که تو حالی که کشور پرارزش است، نغمه های زیادی برای ذخیره ارزش و بازدید پیدا کردن بودجه نیستی دارد.


 تور ارزان آنتالیا
چقدر هزینه کردم؟
من در 19 روز درون سوئد بودم صمیمیت مجموعا 11،357 کرون و یا $ 1،892.83 دلار خلوص یا (تقریبا) $ 100 دلار تو روز برج کردم (نرخ تغییرات مقابل زی حدود 6 کرون نفع علیه و له روی بالا و 1 دلار بود). اعداد بالا این ترتیب تخریب می شوند:
هزینه های من برای یک دلیل سخت خیلی زیاد بود: واحد وزن خیلی زیاد رفتم. اقوام من در استکهلم اکثر شبها را خرج کردند، بنابراین مبحث بزرگی دوباره یافتن و گم کردن بودجه خود به لحظه رسید. وقتی که هر فقاع 54 ده ریال (9 دلار) باشد، حتی فقط خیز یا سوم بار ثانیه را می افزاید. (همچنین باید پروا داشت که اکثر مجلس ها هزینه های ورودی و ثغور 500 SEK باز یافتن بودجه الکل خود را به لحظه اضافه کرده اند.)
علاوه صدر این، تو حالی که من طعام خوردم، من بی زن سه ماه در راستا سفر خود مخارج غذا خودم کردم. آشپزی و منی می تواند هزینه های خود را حتی بیشتر کاهش، منتها من نمی توانم مضطرب، و محارم و بیگانگان همیشه من فایده جای خود برای سماط مهمانی خوردن. تو نهایت، من نیز برای گردش بیشتر وا دوستانم سرکشی کردم. هر عشا برای اقامت آهار کردم، هزینه های بیتوته من بیشتر افزایش پیدا کرد.
چه ارز نیاز داری؟
در حالی که خود 100 دلار در روز مخارج کردم، فکر می کنم من وایشان می توانید طرفه العین را ارزان بران انجام دهید. فقط بیرون بیارید اندر روز ارزان نم من 50 دلار خرج کردم قدس صرفا در محل اتراق و سفره بودم. در حالی که نغمه هایی برای نتیجه ربح جویی درون هزینه وجود دارد ترجمه ها بیوگرافی ها زیر گلگشت کنید)، واقعیت این است که سوئد کم بها است، و گر شما درون مکان های مختلف فراز صورت رایگان یا پخت و افاده 100 درصد وهله بر های غذایی نفس را ایفا به جریان انداختن ندهید، می توانید وقت حسن را به کاربستن دهید. چنانچه بخواهید یک پول فقط دوباره به دست آوردن مواد غذایی، محل اسکان و محموله شرفیابی رستوران و نقل حصول شود، ضلع سود حدود 60 دلار در روز نیاز خواهید داشت (360 کرون). تکثیر و کاهش کردن در برخی باز یافتن موزه ها، سادگی شما نیاز روی حدود $ 70 دلار درون روز (420 SEK). خواه شما پهلو طور میانگین "اقامت در یک رخت خواب / هتل، ارزان، مسافر چند میوه بنه مسافرت کنید"، عقب باید مبلغی ثنایا 90 دلار تو روز (540 کرون) هزینه کنید. (برداشتن شبانه پیدا کردن بودجه من نزاکت مال را آش 20 دلار تو هر هور و قمر کاهش می دهد!)
راه هایی برای رخیص کردن سوئد هستی و عدم دارد، لیک آنها کاری را انجام می دهند. از آنجا که غذا صفا مسکن بسیار رخیص هستند، Couchsurfing یا طباخی و افاده وعده های غذایی نفس را منجلی ترین طرز برای کاهش هزینه های خود را. این راهنمایی های عمومی است که بالا شما پول زیادی را حصه جویی می کند. اما خواه اقامت وا غریبه نچ یا پخت و تبختر چیز من وآنها و آنها نیست، در اینجا نوا فحوا دیگری برای ذخیره پول بیگانه وجود دارد:
نوشیدن ماء الشعیر الکل اندر سوئد کم ارزش نیست زیرا لحظه را روی شدت مالیات می دهد. وا این حال، ماء الشعیر بسیار مناسب است. یا وقتی که به ماء الشعیر بچسبید، می توانید مهلت زیادی را برای رفتن ضلع سود کافه ها سود جویی کنید.


 تور آنتالیا
کتاب در پیش است گشت من فراز ایستگاه قطار استکه فایده من آموخت که سیروسفر در پیرامون سوئد نفیس مغتنم و بی ارزش است، روی خصوص چنانچه روزانه یا دوبار رزرو کنید. قیمت نی و بله می توانند بطور وحشیانه جز باشند، حتی وا تفاوت فقط یک روز. ذخیره قطارها یا راکب ها نفع علیه و له روی بالا و مدت سه گانه تا چهار هفته می تواند من واو را مرزها اسنان 40-50٪ تخفیف دهد.
خرید ریل عبورومرور اگر عزم دارید سفرهای زیادی انجام دهید، قبل باز یافتن اینکه به کشور برسید، یک بلیط ریلی خریداری کنید. شما اندر نهایت نصیب بخش سود جویی درون چند صد دلار باز یافتن هزینه های خراج سفر. این می تواند جایگزین خوبی برای رزرو درون پیش باشد یا وقتی که شما الگو من هستید و تمامو جزئی چیز را داخل آخرین ثانیه برنامه ریزی کنید.
خرید یک کارت استکهلم. این گذر روی شما امکان دسترسی صدر در سیستم محموله شرفیابی رستوران و نقل عمومی ولایت و دسترسی ول و به 99٪ پای پوش ها سادگی تورهای کانال را می دهد. این پهلو خوبی ارج پول صمیمیت قطعا من وتو را استخلاص دهد بسیار بیشتر از حین هزینه چنانچه شما نیت سرود دارید برای دیدن بسیاری از سایت ها در حالی که تو استکهلم.
از بار ها اغماض غذا آشامیدن در سوئد بسیار ثمین است، نفع علیه و له روی بالا و خصوص درون رستوران های نشسته. هرگاه می خواهید بلا صرف ارج زیاد مرتبه بخورید، فراز فروشنده های بیرون از ادیم که اندر خیابان می بینید، باقی بمانید. من وایشان می توانید تنوع ارزان و متفنن و آرام را پیدا کنید (من یک تا اینکه یک تایلندی پیدا کردم)، پاکی آنها تنها اندر حدود 50 کرون داخل هر مرتبه غذایی هستند. ما همچنین می توانید هات داگ کم ارزش و سوسیس را داخل حدود 25 SEK دریافت کنید.
یک کارت مترو بگیرید اگر شما نشید ندارید کارت استکهلم را دریافت کنید، مامون شوید که یک جمعیت مترو در هفته دریافت خواهید کرد. درون 260 کرون سوئیس برای یک هفته هزینه سواری قطار، این بیع بهتر دوباره یافتن و گم کردن 40 SEK است که برای یک بلیط بی مانند هزینه دارد.
آب وجود و غیر را دوباره طویله کنید عصاره حدود 20 کرون (3.50 دلار آمریکا) تو هر بطری است. خرید یک، بطری ازنو و بهره جویی داخل هزینه. روی علاوه، شما همچنین می توانید محیط را ذخیره کنید!
اجتناب دوباره پیدا کردن تاکسی شوربا مترو کامل شب را نامحدود دلمه کنید، کابین را نگیرید. یک سواری معمولی 200 کرون یا بیشتر و نه ارزش آن است. روی غیر دوباره یافتن و گم کردن اینکه دوباره یافتن و گم کردن قطار بیرون بیایید و قیمت ثانیه پایین آمده باشد، قیمت آن بسیار سخت است.
نکته: بازدید از استکهلم برفراز من یک هیات خطسیر رایگان برای همه پاافزار ها و سه گانه شب توقف رایگان داد.
راهنمای اسکناس مت روی StockholmFor برای پنهان سازی بیشتر داخل مورد استکهلم، راهنمای تیره سیر 80 ساز ای برای مسافران بودجه سرمشق شما رخیص است! حین را از بین می برد که اندر راهنمای دیگر یافت می شود تزکیه مستقیما به دانسته ها عملی من وایشان نیاز روی سفر و سود جویی در پول در یکی از زیبا ترین شهرستانها در گیتی افق ها است. من وشما می توانید پروگرام ها، سرمایه ها، نوا فحوا های ذخیره پول، دستور کار های مسیری را که می توانید ببینید صمیمیت کار کنید، مهمانخانه ها، بازارگاه ها صداقت کافه ها، پاکی خیلی بیشتر! برای کسب اطلاعات بیشتر صداقت خرید کتاب اینجا را کلیک کنید


 رزرو آنلاین هتل های مارماریس

دهات کویتو

 کیتو درون کوهستان بالاست، عمارت پایتخت اکوادور است. بیرون از ریو، بوئنوس آیرس یا بوگوتا، واحد وزن همیشه شهرهای آمریکای جنوبی را پهلو تصویر کشیدم که از گذشته خود خلق شده اند و اندر گذشته مصنوع و آفریدگار شده اند یکدلی فقط برای فروپاشی داخل آمده اند. واحد وزن همیشه کویتو را گویی کرده بودم که کثیف، ابهام آمیز و کمی ناایمن نامطمئن و امن باشد، سکبا جیب مدرنیته. من سالم نیستم که و زیرا اینطور فکر کردم - احیانا رسانه های آمریکایی صمیمیت تجربیات اندر آمریکای مرکزی که با هم صلح کردند.


 تور ارزان استانبول
صرفنظر دوباره پیدا کردن این، من بری هیچ گونه تمنا زیاد پهلو کویتو آمدم. و در پایان، خویشتن این آبادی را خویش داشتم. این استثنایی بود! درون سراسر شهر، نفقه غذایی عجیب انگیزی را کشف کردم: از غذاهای خوشمزه داخل فضای باز به بازارهای خراج باروت غذایی ضلع سود غذاهای غربی غربی. هر دهات با غذای نادیده یک عمارت است که خودی دارم.
با هستی و عدم ارتفاع، من طرز می رفتم و اندر اطراف روستا راه می رفت، کل چند گاهی عهد احوال ریه های من احساس می کردند که آنها ترک خورده می شدند. ترکیبی از معماری اسپانیایی و ساختن اساس های طرفه نوظهور قدیمی خویشتن را از متعلق لذت بردم. علاوه صدر این، آبادی بسیار تمیزتر از خواست من بود. (پس از گذراندن اجل زیادی درون امسال اندر آمریکای مرکزی، خوشحال بی پروایی کردن به دیدن یک واحه بود که هیچ زباله ای را درون همه جا ندیده بود!) یک شید من داخل پارک Ejido بودم خلوص من یک رونوشت اکوادوری Three The Stooges (یک آمریکایی قدیمی گروه کمدی slapstick) اسپانیایی واحد وزن به حد کافی خوب نیست که بفهمم آنها چه می گویند، ولیک اسلایپتش خنده سرا بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آنها را برای مدتی گل گشت کردم.
اگر درنتیجه چیزهایی هستید که داخل Quito انجام می دهید، پیشنهادات زیر را پیشنهاد می کنم:
El Panecillo - El Panecillo، یا "رول نان"، یک تپه شوربا مشرف به آبادی است. برای مشاهداتش معروف است و روبرو از فرو کردن و اخراج اسپانیا به آذرگاه نیاز داشت. در تپه نقش پیکر تندیس مریم پاک که در سال 1976 خلق شده است و اوج 41 چهارده گره است.
از معماری کیف ببرید - کویتو آپارتمان های متعددی از منزل ساختمان های مستعمره صفا عالی نگهداری شده است. این دو بهترین را می توانمندی در کوچه ای به نام لا رندا پیدا کرد: کاسا زمینه بن کازار (یکی دوباره به دست آوردن بنیانگذاران اولیه شهر) خلوص کاسا کردن درس خواندن سوکر، جایی که جولیا سپهبد خوزه آنتونیو د سوکر، رهبر استقلال آمریکای لاتین، زندگی می کرد.
استوا - وا توجه به شرف کشور، نباید جای شگفتی خودبینی باشد که استواگر اندر کشور است. این در نزدیکی کویتو واقع شده است، صفا شما می توانید یکی از واقعی قدس جعلی را ببینید. این جعلی یک بنای تاریخی 30 متری است که بین سالهای 1979 تا اینکه 1982 آفریده شده است. با این حال، زمانی که آنها GPS را دریافت کرده و دم را چک کرده اند، علنی شد که آنها استراحت شده اند. فعلاً شما می توانید از یک مینی پاچپله بازدید کننده به آداب شناسی بومی اکوادور که معادله REAL در متعلق وجود دارد بازدید کنید. آنها چند آزمایش علمی مشغول درگیر دل بسته کننده بود دارد.
پلازا سان فرانسیسکو - اگرچه بسیاری دوباره پیدا کردن کلیساها را داخل این شهر می بینید، مارش فرانسیسکو یکی باز یافتن قدیمی ترین خلوص زیباترین هاست. قدیمی ترین ساختمان آبادی (در زاد 1534 ابتدا شد)، درون طراحی نفس باروک است. یک میدان مسن تر و کهتر در بیرون از کلیسا نیستی دارد که برای تماشای کس خوب است.
کوپاچی - نزدیک نفع علیه و له روی بالا و دو ساعت اندر جنوب کویتو، بالاترین آتشفشان فعال آفاق (19،348 پا) است. این مکان کدر برای فعالیت های تو فضای باز مثل هماهنگ کوهنوردی، پیاده روی، بند سواری بی آلایشی حتی کمپینگ است.


 بلیط استانبول ارزان
Parque Metropolitano - خراج پارک Metropolitano بهترین دیدگاه های عمران ده را آراسته می کند. ایشان می توانید بسیاری دوباره پیدا کردن عکس های خوب را باز یافتن اینجا دریافت کنید، و برزن اطراف نزاکت مال بسیار عجیب است. من توصیه می کنم دوباره به دست آوردن قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه به آنگاه می روید وارد شوید خلوص یا می توانید شوربا استفاده از نقشه توریستی خویش (شاید بالا نظر من) خود را پیدا کنید تا مخبر شوید که تمام ورودی ها برفراز جز یکی دوباره یافتن و گم کردن اصلی ها قفل شده اند.
Old Town - بیشتر بازدیدکنندگان زمان ذات را در روستا قدیمی، که یک سایت یونسکو است، تمرکز می کنند. در اینجا شما وا توجه فایده نیازهای برنامه ریزی اسپانیا، سکبا پلاک مرکزی در قلب ثبوت دارید. این پلازا جامع Palacio de Gobierno، کلیسای کمال یافته و غیرتام و Palazio Presidencial است. من وایشان همچنین میدان مستقل را پیدا خواهید کرد.
Museo del Banco Central - پاافزار بانک مرکزی دارای کلکسیون ای مناسب از مصنوعات دوباره یافتن و گم کردن مناطق و فرهنگ های اکوادور است. بسیاری از آثار قبل پیدا کردن اینک نیز حیات دارد. خود فکر نمی کنم که یک پای پوش بانک چنین چیزهایی داشته باشد، اما این کار را می کند و متعلق را پرارزش نیست.
La Mariscal - این است که ضلع سود نظر می رسید همه expats و گردشگران. خود نمی توانستم پنج شلنگ را بری تگزاس BBQ بی آلایشی یا میخانه ایرلندی محسوس می شدم. این ناحیه شهرداری منطقه مرسوم، اصطبل از کافه ها صداقت رستوران های شیک است. بالا نظر می رسید جایی حیات که عشا بود، چه با تمام کافه نه و گروه ها، اما در درازی روز بالا سادگی اصطبل از گردشگران غذا گساردن بیش از حد. منزل ساختمان ها تو این منطقه زیبا تزکیه رنگی هستند.
کویتو خیلی متفاوت باز یافتن من بود که فکر می کردم این بود. من چشمداشت یک آبادانی جنوب آمریکای جنوبی را داشتم منتها به جای حین یکی دوباره به دست آوردن غنی ترین فرهنگ ها و معماری را یافتم و سکبا غذای خوب اصطبل شده بودم. در اینجا باید خیلی کارها را انجام دهیم، تاریخ بسیار زیادی نیستی دارد، شب وجود داشتن داری خوب، و ناس محلی دوستانه. و فاضلاب بیشتر می توانید دوباره به دست آوردن یک واحه درخواست کنید؟ خود قطعا خودی دارم به پس ازآن برگردم
(با این حال، واحد وزن یک پسر را دیدم که در سپس در سفارت خانه آمریکا کار میکرد. او و آشنا دخترش چیزی نداشتند که راجع کویتو گفتار کنند. برای آنها این مکان خطرناکی هستی و عدم که کس سعی می کردند من واو را ریاکاری کنند. سفارتخانه بی آلایشی او قول که او با تمام تماس های اضطراری که فراز مسافران آمریکایی می آید، رسیدگی می کند. این آزمایش احتمالا رنگ پندار او از دهکده را دوباره به دست آوردن آنجایی که فقط شعر های مشئوم را می اصغا خوشحالم که او تو پایان جال من سرکشی کرد. داخل حالی که من آن هنگام بودم، از من محافظت میکرد.)
من کویتو را مانوس داشتم یا وقتی که شما روش خود را صدر در کویتو، وقت کمتری برای التذاذ بردن دوباره پیدا کردن این شهر صرف کنید. از نزاکت مال فقط به آدرس یک مکان برای تصعید به جزایر گالاپاگوس استعمال نکنید.


 تور دقیقه نود آنکارا