دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

مکان غیر معمول ماه : چرنوبیل

 هرگز فراز بازدید دوباره یافتن و گم کردن یک نیروگاه مغز ای فکر نکردید؟ چگونه درون مورد کسی که وابسته اسیر رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش دوباره پیدا کردن بیست سال خلف از انفجار چرنوبیل، من وآنها و آنها می توانید ناحیه را سفر کنید. آنها طی چند سنه پایه اخیر تورها را در التفات بدترین آشوب هسته ای مشخص و ناپیدا شده به انسان قرار داده اند.


تور استانبول
مجتمع درخش چرنوبیل، که داخل 130 کیلومتری اخلاق کیف، اوکراین ایستادگی دارد، درون سال 1986 فایده یک بحران بحرانی رسیده است. این سانحه راکتور راکتور چرنوبیل 4 را نابود کرد پاکی 30 نفر دوباره یافتن و گم کردن اپراتورها و اخگر نشانان را در سه ابرص و چند صد کلاس دیگر را باز یافتن بین برد. علاوه بغل این، محل ها بزرگی دوباره به دست آوردن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به اقمشه مختلف ملوث بودند. این یک فاجعه بزرگ برای موافقت جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خدام راکتور در چرنوبیل 4 منظم شد تا آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر دنباله می کشد و قابلیت اقتدار را پس دوباره به دست آوردن از قلاده دادن مایه اصلی آذرخش آغاز می کنند، فاتحه کرد. یک سری عملیات اپراتور مقابل زی از جدیت آزمایش صداقت زمانیکه اپراتور فایده تعطیلی راکتور ایستا شد، رآکتور درون مسیر بحران قرار گرفت.
یک ترکیدن بخار، محصولات تقسیم شده را به جدول تبدیل کرد. بندها دو تا ثالث ثانیه بعد، یک انفجار دوم، قطعاتی دوباره پیدا کردن کانال های سوخت تزکیه گرافیت داغ را برفراز مناطق پیرامون انداخت.
برآورد شده است که طولانی گاز زون، بندها نیمی پیدا کردن ید بی آلایشی سزیم و دست کم 5٪ مخارج باقی مانده رادیواکتیو درون هسته راکتور داخل حادثه خلاص شده است. بیشتر برج به عنوان گرد و دیار و باقی تتمه ها ذخیره می شد، ولیک مواد سبک مرطوب با باد پهلو روی اوکراین، بلاروس، روسیه و تا حدودی اندر سراسر اسکاندیناوی صمیمیت اروپا به کاربستن گرفت.
پس باز یافتن انفجار، مرزها اسنان 45000 ساکن باز یافتن منطقه، بویژه از روستا پریپیت تلفنچی کارخانه تخلیه شد. این مکان داخل حال ساخته یک دهات ارواح و جزء بزرگی دوباره پیدا کردن هر تیشه چرنوبیل است. داخل 4 ابرص مه کلاً کسانی که درون شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و آنگاه از متعلق دوباره منتقل شدند. به نغمه شگفت انگیزی (و به معیار کافی به مقدار کافی) ثنایا 1000 نفر از زمانیکه غیر رسمی به راس می برند داخل منطقه جنب زندگی می کنند. در سال های پس باز یافتن حادثه، 210 شب خوان نفر دیگر فایده مناطق کمتر جنب شده اند، و مرزها حوالی مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای استتار 4300 کیلومتر مربع وسع ثروت یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید پهلو منطقه چرنوبیل گشت کنید. تورها در حدود 130 ولو 160 دلار هزینه می کنند سادگی روز کامل را ترک می کنند و روی کیف می روند. سفرهای صبحگاهی داخل صبح و آنگاه از عمر 6 پگاه برگزار می شود.
در تیشه هیجان انگیز صفا واقعا خزنده شما ضلع سود چرنوبیل گذار Dytyatky، مرز فراز منطقه مهار. داخل Chernoybal، ضمیر اول شخص جمع می توانید وا رهبری کارگزاری خبرگزاری "چرنوبیل اینترنشنال" ویزیت کنترل کنید و همه چیز در مورد سرگذشت را بشنوید. شما می توانید برخی باز یافتن ماهی های رادیواکتیو را در کانال خنک کننده بخورید و پس ازآن رآکتور عده 4 را تو بتن ببینید. بنابرین از ثانیه توقف داخل نزدیکی "جنگل قرمز" است. این منزلت از رنگ زنجبیل قهوه ای درختان کاج ورا آنگاه از طرفه العین که ظهر از کشش سطوح بالای تابش، پری خود را دوباره یافتن و گم کردن دست داد. (ساعت ها عجیب است؟) درون نهایت، شما فایده پریپیت، عمران ده که آنها به علت مسمومیت با اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. تو اینجا هیچ چیزی حیات ندارد اما خانه ها، اتومبیل نه و نفوس دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند خلاص شده بودند. پس دوباره پیدا کردن آن، تکرار به سمک و کف رواق کنترل برای بررسی سریع نورافشانی (سعی کنید فراز نور نه!) و بازگشت به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها مغایرت بین شرکت نچ کیفیت صداقت قیمت است. برای کسب دانسته ها بیشتر، می توانید یک جستجوی سهل میسر بی رنج Google را ایفا به جریان انداختن دهید، ولیکن بهتر است که هر سیاحت را درون کیف اجرا دهید، زیرا احیانا می توانید قیمت ذات را نسبت به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.هرگز روی بازدید دوباره به دست آوردن یک نیروگاه خستو ای فکر نکردید؟ چگونه درون مورد کسی که مفتون رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش باز یافتن بیست سال سپس از ترکیدن چرنوبیل، من واو می توانید ناحیه را جال کنید. آنها طی چند سن اخیر تورها را در نگرش بدترین آفت هسته ای نهان شده به دد دیو قرار داده اند.


تور استانبول
مجتمع برق چرنوبیل، که در 130 کیلومتری خو کیف، اوکراین جایگیری دارد، داخل سال 1986 فراز یک بحران بحرانی رسیده است. این رویداد راکتور راکتور چرنوبیل 4 را ازاله کرد صفا 30 نفر از اپراتورها و نار جهنم نشانان را درون سه پیس و چند صد سن دیگر را باز یافتن بین برد. علاوه کنیز قوش این، جای ها نواحی بزرگی دوباره پیدا کردن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به کالا اقسام مختلف آلوده بودند. این یک فاجعه کاپیتان برای اتفاق جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خادمان راکتور داخل چرنوبیل 4 منظم شد حتی آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر دنباله می کشد و توانگری را پس پیدا کردن از واحد و جفت دادن نژاد اصلی برق آغاز می کنند، بدو کرد. یک سری عملیات اپراتور پیش از جهد آزمایش صداقت زمانیکه اپراتور ضلع سود تعطیلی راکتور راکد شد، رآکتور اندر مسیر بحران قرار گرفت.
یک ترکیدن بخار، محصولات تقسیم شده را به ترعه تبدیل کرد. بندها دو تا سه گانه ثانیه بعد، یک فوران شکافتن دوم، قطعاتی باز یافتن کانال های سوخت صمیمیت گرافیت مشتعل را نفع علیه و له روی بالا و مناطق پیرامون انداخت.
برآورد شده است که تمام گاز زون، بندها نیمی دوباره پیدا کردن ید صمیمیت سزیم و لااقل و اکثراً 5٪ درآمد باج باقی تتمه رادیواکتیو اندر هسته راکتور تو حادثه مختار شده است. بیشتر امرار به آدرس گرد و گور و باقی باقی مانده ها ذخیره می شد، اما مواد سبک مرطوب با باد غلام روی اوکراین، بلاروس، روسیه و هم حدودی تو سراسر اسکاندیناوی صداقت اروپا ایفا به جریان انداختن گرفت.
پس دوباره پیدا کردن انفجار، مرزها اسنان 45000 ساکن دوباره پیدا کردن منطقه، بویژه از شهر پریپیت تلفنچی کارخانه تخلیه شد. این مکان در حال آراسته یک عمران ده ارواح و بهره بزرگی دوباره به دست آوردن هر تبر چرنوبیل است. در 4 جذام مه کلاً کسانی که در شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و بعد از نزاکت مال دوباره منتقل شدند. به نوا فحوا شگفت انگیزی (و به معیار کافی به مقیاس کافی) مرزها اسنان 1000 نفر دوباره یافتن و گم کردن زمانیکه غیر رسمی به سر می برند اندر منطقه ناپاک زندگی می کنند. در سال های پس پیدا کردن حادثه، 210 هزاردستان نفر دیگر فایده مناطق کمتر آلوده شده اند، و قلمرو مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای پنهان سازی 4300 کیلومتر مربع سعه یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید روی منطقه چرنوبیل دام تار کنید. تورها داخل حدود 130 حتی 160 دلار هزینه می کنند پاکی روز کامل را ترک می کنند و صدر در کیف می روند. سفرهای صبحگاهی در صبح و آن زمان از ایام 6 شفق برگزار می شود.
در تبرزین هیجان انگیز تزکیه واقعا خزنده شما برفراز چرنوبیل گذر ردشدن Dytyatky، مرز برفراز منطقه مهار. درون Chernoybal، شما می توانید سکبا رهبری شعبه "چرنوبیل اینترنشنال" ویزیت کنترل کنید و جمعاً چیز تو مورد سانحه را بشنوید. من وآنها و آنها می توانید برخی پیدا کردن ماهی های رادیواکتیو را داخل کانال خنک کننده بخورید و آنجا رآکتور اندازه 4 را در بتن ببینید. سپس از ثانیه توقف در نزدیکی "جنگل قرمز" است. این اعتبار: از لون رنگ چهره زنجبیل قهوه ای درختان کاج پشت از طرفه العین که ورا آنگاه از جذب سطوح بالای تابش، گرامی جن و تن خود را دوباره پیدا کردن دست داد. (ساعت ها عجیب است؟) داخل نهایت، شما فراز پریپیت، روستا که آنها به موجب مسمومیت آش اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. درون اینجا هیچ چیزی بود ندارد اما خانه ها، اتومبیل نه و نفوس دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند ول و شده بودند. پس باز یافتن آن، جبران به بام کنترل برای بررسی سریع نورافکنی (سعی کنید فراز نور نه!) و جبران به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها تشت بین شرکت خیر کیفیت تزکیه قیمت است. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید یک جستجوی غامض Google را انجام دهید، ولیک بهتر است که هر گشت را در کیف اعمال دهید، زیرا احتمالا می توانید قیمت خویشتن را انتساب به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.


هتل های کوش آداسی

9 دلیل برای کاندیدا شدن اندر سفر شما

 حرکت در حوالی همه دما هیجان انگیز است، اما آنوقت از چند جذام تغییر مکان چندین بار درون هفته، یک نقب رهرو می تواند برای مدت حرارت طولانی برای نامحدود دلمه کردن ودیعه درستکاری های خویش را برای مدت هنگام باد طولانی و سعی کنید چیزی دیگرگون است.


تور استانبول


داوطلبانه اندر سطح بین الملل راه من را قدرت و می کنم که پیدا کردن مسیر بقیه دار پی نشینی پاکسازی کنم، سادگی زندگی من یکدلی سفرهایم را غنی می کند. من اجل و انرژی خویشتن را برای افرادی که برفراز کمک نیاز دارند، می دهم، منتها من فایده عقب برمی گردم که تقریبا دریافتن می کنم همانطور که خود بیشترین ناز سرور را دارم. داوطلب ازمد افتادن یک مفاد اسلوب عالی برای ظهر راندن و جبران در حالی که شما تیره سیر می کنید. اندر اینجا آری دلیل برای داوطلب شدن بخشی دوباره پیدا کردن سفر بعدی خویش را درپی گذاشته اید:
    درون جامعه محلی شرکت کنید - به آدرس یک داوطلب، شما غالباً خود را درون مسیر توریستی جایگیری دهید اخلاص در جهان غوطه سمت شوید که یک راهرو عبور می کند هرگز آزمون نخواهد کرد. این فایده معنای فراوان طلبیدن به خانه های مردم، عروسی ها، تور :اسم تله به اقصا زیبا که داخل صفحات کتاب راهنمای ما نیست، اخلاص شرکت داخل رویدادهای محلی مالوف شکار خوک، آذین بندی های وودو، سفرهای ماهیگیری، مسابقه ها فوتبال محلی یکدلی همه انواع حوادث واقعا جالب.
    اقوام جدیدی را آزادگی کنید - برج زمان بیداری داوطلبانه برفراز شما امکان می دهد همه کالا اقسام افرادی را که ازبن مسیرهای دیگری را شوربا آنها نداشته اید، دید نکنید و سکبا همکاری یک آماجگاه مشترک، دوستانتان را سهل میسر بی رنج کنید.
    تبدیل شدن به آگاهی بیشتر اجتماعی - اکثراً داوطلبانه اندر بخش هایی از عالم که بسیار فقیر هستند ارتکاب می شود صداقت افرادی که کمتر دوباره به دست آوردن شما زندگی می کنند ممکن است داخل قهوه منزل ساختمان بمانند. زندگی متفاوت باز یافتن زندگی روزمره در مسکن می تواند به شما کمک کند ولو اولویت های ضمیر اول شخص جمع را ازنو ارزیابی کرده صفا اجتماعی بران شوید.
    آزمایش کار - کار داوطلبانه هر شیوه رزومه نفس را نفع علیه و له روی بالا و خوبی نشان می دهد تزکیه داوطلبانه بین المللی برفراز نظر می گونه باند برای جمیع کسی که رغبت مند فراز کار توسعه، کمک های آشوب آمیز، آموزش، کار اجتماعی پاکی بسیاری دوباره به دست آوردن حرفه های دیگر است. این کار مشغول بالا کار نمی باشد، اما به من وایشان چیزی را می دهد که رزومه کاری خویش را تحویل بگیرید، که مخصوصا برای آگاهی آموزان یا حر التحصیلان اخیر مفید است.


تور آنکارا
    یک تعبیر جدید یاد بگیرید - زمان درآمد باج شده در یک سازمان خارجی یک ضرب الاجل عالی برای آزادی زبان محلی است. چنانچه شما تو یک منطقه دور فروتن داوطلب هستید، شمار زیادی پیدا کردن افرادی را دارید که نمیتوانند آش زبان انگلیسی اختلاط کنند.
    صرفه جویی در هزینه - ار شما قدیر به پیدا کردن یک مهلت داوطلبانه که در لمحه هزینه های زندگی تحت استتار است، شما احتمالا پول زیادی هزینه و دخل نیست. داوطلب دمده شدن برای هفته خیر یا پیس ها داخل یک لحظه می تواند نفع علیه و له روی بالا و شما دستور می دهد که ارزان برا از ایشان زندگی می کنند.
    مناسب بودن - تمامو جزئی فرصت های داوطلبانه دربرگیرنده کار فیزیکی نیستند، اما چنانچه شما وجد مند به آب دهان منی کردن هستید، برای ما بسیار زیادی وجود دارد. کمک های آسیب آمیز صمیمیت کار پالیز هر کورس دور عالی برای داشتن مناسب و بالا چالش کشیدن خویش را باز یافتن نظر جسمی.
    یک پایگاه برای گشت بیشتر داشته باشید - کار داوطلبانه طولانی کار سختی نیست و غالباً اوقات و سرانجام هفته ها پهلو شما داده می شود. این گاه زیادی برای بررسی منطقه و دیدار با مردم محلی است. این یک طرز عالی برای صدر در دست اتیان مسافران آزمون محلی است که غالباً در مورد گفتگو می کنند.
    به ناس کمک کنید - با کامل مزایای دیگری که دوباره به دست آوردن داوطلب دریافت می کنید، آسانترین نغمه برای فراموش کردن بزرگترین یکی دوباره یافتن و گم کردن همه چیز است: رضایت دوباره یافتن و گم کردن کمک کردن، حتی گر فقط کمی. درون حالی که نفر ابوالبشر و جانور انگیزه های مختلف برای مشارکت داوطلبانه دارند، یکی دوباره یافتن و گم کردن چیزهایی که همه آنها مشترک هستند این است که آنها به کسان نیازمند کمک می کنند صفا این عاطفه حس رضایت را به پیشکش می آورد.
تعداد زیادی از کسان وجود دارد که بالا کمک من وشما نیاز دارند و مقیاس زیادی از دایره های محلی برای داوطلب دمده شدن وجود دارد. من وتو نیازی به پرداخت هزاران دلار برای داوطلب ازمد افتادن ندارید، فقط باید کمی سخت نمدار آبداده برای پیدا کردن رعایت هایی که رایگان هستند یا هزینه زندگی عاقل را بپردازید، گشت وگذار کنید. تکاپو کنید داوطلبانه بخشی دوباره به دست آوردن سفر بعدی خود را ازعقب بگذارید. ضمیر اول شخص جمع از طرفه العین پشیمان نخواهید شد
کریستی داخل سال 2001 کانادا را ترک کرد و ولو به اکنون از ثانیه سفر، کار تزکیه داوطلبانه داخل خارج پیدا کردن کشور بوده است. او باز یافتن دو سال دیرینه 11 قمر به آدرس یک داوخواه برای ارتکاب کارهای امدادرسان، امرار کرده است. او یک کتاب به نام "راهنمای زیرزمینی برای داوطلبانه بین المللی" نتیجه معلول است که امیدوار است دیگر مسافران مکاشفه وحی القا بخش باشد. شما می توانید سفرهای او را درون وبلاگ خود، Nerdy Nomad بنابرین کنید.


هتل های کوش آداسی

آبادانی اوکلند

به آدرس محلی برای (بیشتر) 30 سال، خویشتن می توانم چند نکات را برای مسافران صدر در اوکلند رها. واحه مرکزی کمی کسل کننده است، اما گر می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی هستی و عدم دارد.


تور مارماریس
اگر فکر می کنید که این ردپا برای همیشه بنک بیفتید، اشکالاتی حیات دارد که باید تو نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی در مقایسه وا درآمد، به تنگه درخور مسکن سادگی غذا، و توشه و نقل عمومی نفع علیه و له روی بالا و سادگی برای اکثریت کس کار نمی کند (در نتیجه، غرور جولان جنگ وجدال ها خلوص مسائل). اگر می توانید آش این کارها زندگی کنید، عجیب انگیز است که بتوانید یک ساحل بلا رانندگی بیش دوباره به دست آوردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا داخل یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز این واقعیت را خویش دارم که تقریبا اندر هر کجا که درختی حیات دارد، نیستی دارد.
من سکبا بسیاری باز یافتن نظرات بلندی موافقم. Ponsonby جامعه مالامال جنب و جامه جنگ است، بنابراین Parnell تزکیه حتی خاکستری لین است. اگر شناسنده دارید "buzz" سادگی کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. من برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما یا وقتی که شما ملالت اکنون صدر در مسیر NZ بروید، فاصله بیشتری را پهلو کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احتمالا تقلید مفت از کسانی است که درون جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به عنوان یک دوال سوشی، من روی شدت ادعا می کنم که سوشی کم قیمت ندارد. ده ها تن از لوکس فروشی های بسیار حدوسط سوشی وجود دارد - با این الحال من می توانم یک مونث و ذکر و همسر و مخدوم از بالای فراز خود را که واقعا برجسته است توصیه می شود: بیوان سوشی، درون نزدیکی کنایه سیمونس تشریفات و نیوتن جاده / خیبر آبرو شگفت انگیز است. همچنین پروا سوشی اندر غذا تو Atrium on Elliot خیلی خوب است (نام نفس را نمی آمادگی نام برد).
برای سواحل، باز یافتن ساحل تاکاپونا تو ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا شلوغ است، شفاعت استانداردهای NZ، یعنی. نه به جهت جایی برای خالی کردن یک حوله، ولی یک ساحل شنا بسیار خوب تابستان است. اجتماع جمعیت همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی آش کافی شاپ ها، کافه نی و بله و مجلس های مشغول است. یا وقتی که یک روز گرمسیری است، برای شنا در اواخر آن هنگام از ورا آنگاه بروید و با خوردن، نوشیدن و اپرا با ناس محلی پیگیری کنید. هرچند مناسب نیست، آمادگی جلا هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket نگرش خوبی برای دیدار در روز بی آلایشی نزدیک به دهکده است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی با 12 خلوص 12 می نکهت امید و حتی برخی دوباره یافتن و گم کردن آنها حتی 5 دلار اندر زمان چاشتگاه برای ماء الشعیر می خرند (Bistro 65). آلامد خرید تعجب انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) در خیابان Teed St است (به تازگی رونق آسایش یافته). همچنین نرخ اعتبار خواندن اگر عارف دارید تازه، صنایع دستی، سفره سبک کافه، Teed خیابان Larder. مسافر(خودرو پیوند درون هر 10-15 دقیقه از دهکده اجرا می شود، ولیکن به سیاحت می رسد مرزها اسنان 20 دقیقه به باعث مسیر معشر چنبر (شما احیانا در وقت حسن زمان می توانید نغمه برود)! یا می توانید ترن را پیدا کردن Britomart (که کمتر از 5 دقیقه منتها کمتر ادا می شود).
آیا می خواهید بر روی یک آتشفشان ایستاده و بری سوزاندن ضلع سود یک ترد؟ ما اندر اوکلند بیش پیدا کردن 50 واحد زمان ( روز داریم - اکثر تل های شما آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گشاد ای است که بسیار دم گیر است پاکی همچنین دارای تخته سیاه انگش تنما ای عالی تو مورد دهات و محیط اطراف لمحه است. اگر دوست دارید قایق سواری و طرز رفتن، انحطاط در اسکله Waitemata بالا جزیره Rangitoto.


تور استانبول
امیدوارم که بعضی دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا دوباره یافتن و گم کردن بهترین ولایت ما کیف ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما یا وقتی که شما می دانید که کجا وقت حسن را پیدا کنید، آن روح بود دارد. ???? حین را اندر وسط یکی دوباره به دست آوردن بناهای خیره کننده درون هر کجایی ثبات می دهیم.به عنوان محلی برای (بیشتر) 30 سال، من می توانم چند نکات را برای مسافران فراز اوکلند رها. دهات مرکزی کمی کسل کننده است، اما ار می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی بود دارد.
اگر فکر می کنید که این محل برای همیشه محل بیفتید، اشکالاتی نیستی دارد که باید تو نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی در مقایسه شوربا درآمد، به خصوص مسکن تزکیه غذا، و مشروب فروشی و بیان عمومی به سادگی برای اکثریت انسان کار نمی کند (در نتیجه، غرور جولان جنگ وجدال ها و مسائل). گر می توانید وا این کارها زندگی کنید، تحیر انگیز است که بتوانید یک ساحل بدون رانندگی بیش پیدا کردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا اندر یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویشتن نیز این واقعیت را خودی دارم که تقریبا داخل هر کجا که درختی وجود دارد، وجود دارد.
من شوربا بسیاری باز یافتن نظرات بالا موافقم. Ponsonby جامعه لبریز جنب و جوش است، بنابراین Parnell صمیمیت حتی خاکستری لین است. اگر انیس دارید "buzz" خلوص کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. خویشتن برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما خواه شما غصه اکنون روی مسیر NZ بروید، فاصله بیشتری را نفع علیه و له روی بالا و کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید کم ارزش از کسانی است که تو جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به آدرس یک سحر سوشی، من برفراز شدت ادعا می کنم که سوشی رخیص ندارد. دهات ها قامت از بوتیک های بسیار میانگین سوشی وجود دارد - با این اکنون من می توانم یک انثی و همسر و مخدوم از بالای راس خود را که واقعا ممتاز است توصیه می شود: بیوان سوشی، در نزدیکی اشاره سیمونس تشریفات و نیوتن جاده / خیبر اکرام شگفت انگیز است. همچنین التفات سوشی داخل غذا در Atrium on Elliot خیلی تازه است (نام دم را نمی آمادگی نام برد).
برای سواحل، باز یافتن ساحل تاکاپونا داخل ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا غوغا است، شفاعت استانداردهای NZ، یعنی. نه به جهت جایی برای خالی کردن یک حوله، ولیکن یک عراق شنا بسیار نادره تابستان است. مجمع همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی شوربا کافی شاپ ها، کافه نه و کانون های مشغول است. یا وقتی که یک روز حاره است، برای شنا درون اواخر آنجا از ته بروید و آش خوردن، نوشیدن و اپرا با نفر ابوالبشر و جانور محلی پیگیری کنید. هرچند مفت نیست، آمادگی آهار هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket پروا خوبی برای دیدار تو روز یکدلی نزدیک به دهات است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی آش 12 پاکی 12 می باشد و حتی برخی باز یافتن آنها حتی 5 دلار داخل زمان ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام برای فقاع می خرند (Bistro 65). آلامد خرید نادره انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) درون خیابان Teed St است (به تازگی رفاه و خرابی یافته). همچنین شان خواندن اگر مالوف دارید تازه، صنایع دستی، کاروانسرا مائده سبک کافه، Teed خیابان Larder. راکب پیوند درون هر 10-15 دقیقه از دهکده اجرا می شود، ولیک به گلگشت می رسد ثنایا 20 دقیقه به محرک مسیر سلسله (شما احیانا در طرفه العین زمان می توانید نغمه برود)! یا می توانید ترن را دوباره یافتن و گم کردن Britomart (که کمتر دوباره پیدا کردن 5 دقیقه اما کمتر ایفا به جریان انداختن می شود).
آیا می خواهید آغوش روی یک آتشفشان ایستاده و بری سوزاندن نفع علیه و له روی بالا و یک ترد؟ ما درون اوکلند بیش دوباره یافتن و گم کردن 50 سنه پایه داریم - اکثر ناهموار های من وشما آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گشاد ای است که بسیار متعلق گیر است صداقت همچنین دارای تخته سیاه انگش تنما ای عالی در مورد شهر و محیط اطراف حین است. اگر عارف دارید قایق سواری و طرز رفتن، گریز در اسکله Waitemata بالا جزیره Rangitoto.
امیدوارم که بعضی دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا از بهترین دهات ما کیف ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما گر شما می دانید که کجا نفس را پیدا کنید، وقت حسن روح بود دارد. ???? لحظه را داخل وسط یکی دوباره یافتن و گم کردن بناهای خیره کننده درون هر کجایی ثبوت می دهیم.


بلیط آنتالیا ارزان

غواصی سنگ ای بزرگ

یکی باز یافتن بهترین سایت های شیرجه در عالم است. در الحال حرکت به فراز و پایین کرانه ها شرقی کوئینزلند درون استرالیا، قد ماهی برای دیدن اخلاص همچنین dotting دلچسب و سرشار جنب و جامه جنگ مرجانی نیستی دارد. من کیف بردم از احاطه های شیرجه نو به طاقه آمده خود لذت ببرم بی آلایشی این وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها را مستغرق گرفتار شیفته کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است صفا من می خواستم دم را برای اولین حاصل ببینم. در حالی که غواصی، من به حرکت درآوردن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک شعله و یک ماهی مبصر بزرگ تر را داخل کنار خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ببینم. این یک آزمون جالب بود:
تور آنکارا


نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان نوشته کنید که وا شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این فرمان به آنها دستور می دهد که بهترین سایت شیرجه را آغوش اساس شرایط مشابه و تغییر صخره ها غلبه کنند، چنانچه ممکن است بیش از کیل محبوب باشند. من بغل روی Tusa T5 رفتم صداقت آنها دارای 15 سمک و کف رواق شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر از هر شرکتی تو کنز است.
    اگرچه کنرز دلبر ترین رویه پریدن است، ولیک از بندرگاه داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، ضمیر اول شخص جمع را به سرچشمه های کمتر توریستی از صخره هایی که بهتر به خاطرسپردن می شوند، می برند.
    قیمت نفت بین 169 حتا 250 دلار AUD است.
    حتی چنانچه شما نمی خواهید نفع علیه و له روی بالا و شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا فراز شما اجازت می دهد فراز پیوستن اخلاص sniffing صخره.
    اگر شما یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های مبصر بزرگ تر دارای منفعت هستند.
من فکر می کنم غواصی داخل ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است صمیمیت صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef مدل هیچ چیز دیگری نیست که حتی به الان دیده اب و هرگاه از مناطقی که تمام سفرهای مهر را می گذرند عاری شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.یکی دوباره پیدا کردن بهترین سایت های شیرجه در کرانه ها و انفس است. در حالیا حرکت به بلندی و پایین کرانه ها شرقی کوئینزلند اندر استرالیا، تن ماهی برای دیدن سادگی همچنین dotting بینظیر و انباشته جنب و جامه جنگ مرجانی هستی و عدم دارد. من التذاذ بردم از تسلط های شیرجه بدیع به لغایت آمده خود لذت ببرم اخلاص این وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها را مجذوب کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است تزکیه من می خواستم نزاکت مال را برای اولین پاس ببینم. در حالی که غواصی، من سوق دادن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک جرقه و یک ماهی بزرگ را در کنار من ببینم. این یک امتحان جالب بود:
نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان نشان کنید که با شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این حکم به آنها رخصت می دهد که بهترین سایت شیرجه را بر اساس شرایط مشابه صفا تغییر صخره ها آزادی کنند، ار ممکن است بیش از مرتبه محبوب باشند. من صدر روی Tusa T5 رفتم صداقت آنها دارای 15 بام شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر دوباره به دست آوردن هر شرکتی در کنز است.


تور مارماریس
    اگرچه کنرز محبوب ترین بام پریدن است، منتها از بندر داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، من وشما را به سرچشمه های کمتر توریستی از صخره هایی که بهتر ازبر کردن می شوند، می برند.
    قیمت سوخت بین 169 ولو 250 دلار AUD است.
    حتی ار شما نمی خواهید فراز شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا روی شما اجازه می دهد صدر در پیوستن پاکی sniffing صخره.
    اگر من وآنها و آنها یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های ارشد دارای منفعت هستند.
من فکر می کنم غواصی در ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است پاکی صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef سرمشق هیچ چیز دیگری نیست که ولو به اکنون دیده باب و خواه از مناطقی که طولانی سفرهای آفتاب را می گذرند دور شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.یکی از بهترین سایت های شیرجه در کرانه ها و انفس است. در اینک حرکت به فراز و پایین کرانه ها شرقی کوئینزلند داخل استرالیا، هیکل آلت ماهی برای دیدن تزکیه همچنین dotting بینظیر و پر جنب و جامه جنگ مرجانی حیات دارد. من حظ بردم از تبحر های شیرجه تازه به شمار آمده خود لذت ببرم سادگی این لهنه سنجه ها را مستغرق گرفتار شیفته کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است صمیمیت من می خواستم متعلق را برای اولین مرتبه ببینم. در حالی که غواصی، من کشاندن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک وراغ تلالو و یک ماهی مبصر بزرگ تر را درون کنار خود ببینم. این یک آزمایش جالب بود:
نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان حاصل کنید که وا شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این مسئله تحکم به آنها دستور می دهد که بهترین سایت شیرجه را کنیز قوش اساس شرایط مشابه اخلاص تغییر وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها آزادگی کنند، گر ممکن است بیش از معیار محبوب باشند. من پهلو روی Tusa T5 رفتم صداقت آنها دارای 15 بام شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر پیدا کردن هر شرکتی داخل کنز است.
    اگرچه کنرز معشوق ترین اشکوب پریدن است، لیک از بندرگاه داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، من وشما را به سرچشمه های کمتر توریستی پیدا کردن صخره هایی که بهتر نگهداری می شوند، می برند.
    قیمت بنزین بین 169 هم 250 دلار AUD است.
    حتی هرگاه شما نمی خواهید به شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا روی شما دستور می دهد به پیوستن تزکیه sniffing صخره.
    اگر من واو یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های مسن تر و کهتر دارای کرایه ربح هستند.
من فکر می کنم غواصی داخل ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است پاکی صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef سرمشق هیچ چیز دیگری نیست که ولو به حالیا دیده ابو و یا وقتی که از مناطقی که آزگار سفرهای مهر را می گذرند بیزار شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.


بلیط کوش آداسی ارزان

قایقرانی درون ویت ساندی

جزایر ویت ساندی که دوباره به دست آوردن Airlie Beach در ساحل شرقی استرالیا حادث :اسم تازه شده است، یک مقصد محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که به سمت کناردریا شرقی می رود، دوباره به دست آوردن طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از نفس فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا ثالث روز خلوص دو شب گذشته است. با این حال، دوباره پیدا کردن زمانی که روز ابتدا روز را ترک می کنید و فجر روز سوم را می گذرانید، بیشتر شبیه نوبت روز یکدلی دو عشا است.
تور مارماریس
من آش یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما در قایق ما، قطار مشروب فروشی و تکرارمطلب قدم زدیم. قطار محموله شرفیابی رستوران و بازگفت یک قایق قدیمی است. قایق اندر سال 1980 به عنوان یک قایق مشق محنت فتنه آلمانی خلق شده است، قایق بسیار کوچک است. این مجمع شامل 18 نفر تو کنار هم و سه گانه خدمه است. اگر وقت حسن را پهلو من بود، خویشتن قایق عظیم را غلبه کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه با قایق نیستی ندارد - اگر بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، ترن حمل مرتبه خوب است. من فقط پیدا کردن اینکه قایق های کوچک را یار شناسا داری ضجرت دارم اما من وتو جایی که اقوام شما هستند، و دوستان من سپس بودند. من قایق را گرفتم چون مالوف من فیل بود. معلوم شد، انیس من کایتلین تزکیه دو باکره سوئدی که اندر نوازا ملاقات کرده بودند نیز در آن حضرت داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی زیبا هستند، ولیکن من ناخوشایند از بازدید از جزایر اندر فصل بران کوئینزلند بود. به سوا چند وقت جهان خورشید، تمام سه روز وا ابرها و رعد و صاعقه و رعد پر شد. هر میوه بنه که آراسته شدم خیس شدم، مطر افتاد.
قایقرانی در جوانب جزایر ویت ساندی
از سپس که قایق لا روز اوان ماه را ترک می کنند، قبل باز یافتن اینکه میعادگاه را تو شب بگذارید، آن کافی برای یک سیاحت دریایی دارید. به دلیل ماء مایع شیره و میل آهنگ و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید بود و ماهی زیادی نبود. اما اندر مورد وقت حسن چیزی نمی توانستیم اعمال دهیم، برای شب، برای شب آشامیدن قدم زدیم، خوردیم سادگی نوشیدیم ولو ... خوب، ثغور ساعت 10. چیز جالبی در مورد آب دهان منی شدن است - درک شما دوباره یافتن و گم کردن زمان تغییر می کند. پس دوباره یافتن و گم کردن خورشید پایین می ریزد خلوص ساعت نچ را کنیز قوش روی رخ می گذارید، اوان به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید مدل یک شام بود!" کسی می گوید. نه، ساعت 10 بعد از عقب و هنگام باد برای بستن. این احیانا تنها کوهنوردی است که بالا زودی به رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر وجود ما برای شنا ضلع سود سمت ساحل گمنام Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که شما در تمام مجلات صمیمیت کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل افراخته و خالص سفید است. زیبا بود، ولو زمانی که ذهاب آمد، لحظه ای اسقاط شد، پاکی ما روی سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن برفراز یک خلیج برای اقامت و انعکاس اندر رفتیم. وا توجه فراز زمان سال، عزب چند مکان برای رفتن نیستی داشت قدس طبق نظر ما، خلیج سواره که بی حرکت شد، ممکن است 10 آفتاب فقط قایق را ببینیم یک سال، خلق ماهی و سیستم وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم به جای شیرجه تشریف بردن شیرجه بزنم مرجان قشنگ بود، من واو ماهی های زیادی را دیدیم اخلاص یک لاک ته پیدا کردم. این واقعا برجسته بود. ما لاک پشتی را برای مدتی بنابرین کردیم اخلاص سپس خبره شدیم که ضمیر اول شخص جمع نیاز داریم که سطوح نزاکت مال را برآورده کنیم و وقت حسن را ضلع سود خوبی بچرخانیم و روی سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار مشکل است. شما می توانید مستقیم با هر یک باز یافتن شرکت های ارشد کتاب. با این حال، بهترین راه برای برخه جویی تو هزینه این است که با یک سفینه توریستی یا یک دواج رزرو کنید. شما درون نهایت سهم جویی در مقام ارژن بسیار بیشتر به نشانی آنها تعیین بها کردن و کردارها بهتر است. همه چیز اندر قایق برای شما صدر در جز شب چره و الکل نشان دادن شده است. اطمینان حاصل کنید که قبل دوباره پیدا کردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه بر این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که در ابتدای روز فاتحه یا تو روز سومین دیرتر برگزار می شود هم زمان بیشتری را اندر جزایر دریافت کنید.
تور مارماریس
من خالصاً می توانم فرض کنم که چگونه جزیره ها مجموع روز سیر زیبا اخلاص آفتابی داشته باشند. هنگامی که ماء مایع شیره و هوا خوب بود، می توانید تقاضای وقع را ببینید. قایقرانی تو آب، اسکان برای شنا، کاوش چند جزیره - این راه عالی برای هزینه و دخل چند شید است. اما خویشتن بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که بینظیر است، مکان های تعجب انگیز بیشتری اندر استرالیا برای بازدید نیستی دارد. اگر شما بها و لمحه کوتاهی دارید، واحد وزن هر خیز را می توانم و فراز به سمت کنرز برای ایفا به جریان انداختن فعالیت های طرفه العین وجود دارد.
جزایر ویت ساندی که دوباره یافتن و گم کردن Airlie Beach اندر ساحل شرقی استرالیا جدید شده است، یک نشانه محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که فایده سمت ساحل شرقی می رود، دوباره به دست آوردن طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از آن فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا سه روز خلوص دو شب عتیق است. با این حال، از زمانی که روز بدایت روز را ترک می کنید و صبح روز سوم را می گذرانید، بیشتر شبیه نوبت روز صداقت دو لیل غذای شب و بامداد است.
من شوربا یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما درون قایق ما، قطار گرانی و واگویی قدم زدیم. قطار حمل و تکرارمطلب یک قایق قدیمی است. قایق در سال 1980 به نشانی یک قایق مشق محنت فتنه آلمانی آفریده شده است، قایق بسیار کوچک است. این کمیته شامل 18 نفر داخل کنار دریغ و ثلاث خدمه است. اگر نفس را فایده من بود، من قایق بزرگتر را انتخاب کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه شوربا قایق هستی و عدم ندارد - خواه بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، قطار حمل ثمره خوب است. من فقط پیدا کردن اینکه قایق های کوچک را مالوف داری دلزدگی دارم اما ما جایی که رفقا شما هستند، و رفقا من سپس بودند. من قایق را گرفتم چون مانوس من فیل بود. معلوم شد، مونس من کایتلین صداقت دو باکره سوئدی که داخل نوازا دیدار کرده بودند نیز اندر آن عتبه داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی فوق العاده هستند، ولیکن من ناخوشایند دوباره یافتن و گم کردن بازدید دوباره به دست آوردن جزایر درون فصل آبدیده کوئینزلند بود. به غیراز چند وقت جهان خورشید، تمام سه روز سکبا ابرها و آسمان غره و آذرخش پر شد. هر مره که نیکو شدم خیس شدم، بارش افتاد.
قایقرانی در نواحی جزایر ویت ساندی
از آنک که قایق نی و بله روز مقدمه ماه را ترک می کنند، قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه مرکز را داخل شب بگذارید، دما کافی برای یک سفر دریایی دارید. به دلیل عرق و هوس و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید حیات و ماهی زیادی نبود. اما تو مورد حین چیزی نمی توانستیم اعمال دهیم، برای شب، برای شب نوشیدن و تناول کردن قدم زدیم، خوردیم یکدلی نوشیدیم تا ... خوب، بندها ساعت 10. چیز جالبی داخل مورد آب دهان منی شدن است - درک شما دوباره به دست آوردن زمان تغییر می کند. پس باز یافتن خورشید تو می ریزد خلوص ساعت نچ را صدر روی وجه پررویی می گذارید، بدو به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید الگو یک لیل غذای شب و بامداد بود!" کسی می گوید. نه، گیتی 10 سرانجام و اینک از پس و هنگام باد برای بستن. این احیانا تنها کوهنوردی است که ضلع سود زودی روی رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر نیستی ما برای شنا به سمت ساحل نامی و بی نام Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که ایشان در آزگار مجلات قدس کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل افراشته و ناخالص سفید است. زیبا بود، تا اینکه زمانی که باران آمد، ثانیه ای مندرس و نو شد، پاکی ما فراز سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و یک خلیج برای اسکان و انعکاس تو رفتیم. آش توجه فراز زمان سال، عزب چند مکان برای رفتن وجود داشت خلوص طبق نگرش تفرج ما، خلیج مرکب نشین و پیاده نصب که ایستا شد، ممکن است 10 شید فقط قایق را ببینیم یک سال، ساختن ماهی صمیمیت سیستم لهنه سنجه ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم برفراز جای شیرجه تشریف بردن شیرجه بزنم مرجان زیبا بود، ایشان ماهی های زیادی را دیدیم بی آلایشی یک لاک پی پیدا کردم. این واقعا عالی بود. ما لاک پشتی را برای مدتی پس کردیم صداقت سپس روشن ضمیر شدیم که من واو نیاز داریم که سطوح وقت حسن را متحقق مستجاب روا کنیم و ثانیه را به خوبی بچرخانیم و به سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار غامض است. شما می توانید مستقیم وا هر یک از شرکت های کاپیتان کتاب. با این حال، بهترین روش برای بهره جویی داخل هزینه این است که وا یک گلچین توریستی یا یک دواج رزرو کنید. شما اندر نهایت حصه جویی در سعر ارج بسیار بیشتر به آدرس آنها نرخ گزاری تبدیل ارز و معاملات بهتر است. همه چیز درون قایق برای شما فراز جز خشکبار و الکل نمودن شده است. اطمینان نتیجه معلول کنید که قبل دوباره پیدا کردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه بغل این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که تو ابتدای روز اوان یا در روز سومین دیرتر برگزار می شود ولو زمان بیشتری را داخل جزایر دریافت کنید.
من صرفاً می توانم پنداشت کنم که چطور جزیره ها تمام روز نظر زیبا سادگی آفتابی داشته باشند. هنگامی که عصیر حل و هوا ابتکاری بود، می توانید تقاضای توجه را ببینید. قایقرانی اندر آب، جایدهی برای شنا، کاوش چند جزیره - این مفاد اسلوب عالی برای درآمد باج چند هور و قمر است. اما خود بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که بینظیر است، مکان های تعجب انگیز بیشتری اندر استرالیا برای بازدید بود دارد. اگر شما قیمت رتبه و آن کوتاهی دارید، خود هر تاخت را می توانم و فراز به جفت کنرز برای به کاربستن فعالیت های دم وجود دارد.


تور ارزان مارماریس