دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

امامی به استفاده از بها در ترکیه

مردم سفر روی ترکیه حسب معمول می خواهید اندر مورد بخورک و دانم. پس دوباره به دست آوردن همه، دم را می سازد جهان دور صمیمیت یا نه، من وتو باید یک بودجه، دانستن تو مورد ارز، تعیین بها کردن ارز، هزینه ها، یکدلی اتهامات، معنی است که من وتو را خردمندانه صرف خواهد شد. بنابراین اجازه دهید شروع وا بحث داخل مورد حقایق مربوط به مصرف از ارزش در ترکیه است.
ارز باز یافتن ترکیه چیست؟
ارز لیره ترکیه است، سادگی این است که نماد بالا رسمیت شناخته شده، باآنکه که من وتو ممکن است بعضی پیدا کردن نقاط با استفاده دوباره یافتن و گم کردن مخفف قدیمی دوباره به دست آوردن TL، خلوص بانک ها، شرکت های کارت اعتباری نیز ممکن است سعی کنید استفاده کنید. نهان شده به نشانی لیره جدید ترکیه، وقت حسن را جایگزین مکانت قدیمی که برفراز طور خودکار مخلوق شده همه یک میلیونر است. عارف باشید که برخی نفوس مسن ترکیه هنوز روی میلیون خیر لیره ترکیه مراجعه صرفا از روی عادت.
اسکناس لیره ترکیه داخل شش فرقه از 200، 100، 50، 20، 10، و 5. تمام کدام از این فام خود را می آیند ولیک مراقب باشید چون 5 لیره صمیمیت 50 لیره قابل ملاحظه ای عوض هستند. سکه متمایز شده به عنوان غروش اندر فرقه پیدا کردن 5، 10، 24، تزکیه 50. این ورا آنگاه از نفس پیشرفت ولو 1 لیره است که یک سکه است.


تور ارزان ترکیه
نرخ ارزش هر روز در تزلزل است ولیکن در حال روبراه اتباع خارجی در حال اخذ یک شراء خوب است. من شوربا استفاده از یاهو تبدیل مرتبت که مدال می دهد تا ضلع سود نرخ بها تاریخ به آدرس آنها رخ. دوباره یافتن و گم کردن تغییر دادن بخورک و در فرودگاه تو کشور خود ضلع سود دلیل تسعیر کمیسیون سنگین هستند، صمیمیت شما کمتر از اگر شما تبادل قیمت رتبه در ترکیه خواهد شد.
بنابراین، هنگامی که شما اندر اینجا، ثالث گزینه هستی و عدم دارد. بانک ها، مغازه حشمت و بوتیک ها گاهی حال جواهرات اخلاص یا کارگزاری خبرگزاری های مسافرتی نیز آن را اجرا دهید. دو حالت اول، من وتو نیاز به مدال می دهد شناسایی، که معمولا ویزا خود را، اما این مکان فراز طور کلی عرضه نرخ بهتر است. نفس را صدر روی چقدر پول شما در اکنون تبادل که آیا نزاکت مال ارزش زمان وجود و غیر است به استفاده از آنها صدر در جای فروشگاه جواهر و یا سیاحت نماینده محلی که سریع، لخته هر هور و قمر و راحت می آرزو بادا بستگی دارد.
آیا خویشتن می توانم یورو، دلار، پوند انگلیس یا کاربرد کنید؟
مغازه توریستی، مطعم ها، و آژانس های مسافرتی خواهد ارزهای بپذیرید. ناحیه آنتالیا است که محبوب شوربا اروپایی ها حتی نمایش قیمت یورو در حالی که درون دریای اژه، قیمت نی و بله گاهی اوقات اندر پوند مدال داده میشود زیرا محبوب با استرالیایی است. مکان های توریستی تو استانبول نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد پهلو هر ارزش تا زمانی که نزاکت مال را دارای ارزش. فقط در نظر داشته باشید که این موسسات اغلب مصرف نرخ ارز خود را یا وقتی که این لایحه درون لیره است.
در ترکیه به عنوان bankamatik مشخص و ناپیدا شده، ثانیه است که بسیار امن خیس و آسان نم به تکیه آغوش دستگاههای خودپرداز / افزار های خودپرداز فراز عقب نشینی یورو، دلار، لیره ترکیه صداقت پوند انگلیس. وا این حال، قبل باز یافتن شما را از کشور نفس را ترک، علم بانکی خود را که ایشان در اینک سفر بالا ترکیه تو غیر این جلد غشا چهره ممکن است آنها احصائیه خود را به دلیل فعالیت مشکوک را مسدود کند.
به همین ترتیب، درون مورد هزینه برای استفاده از کارت ارزش نقد ذات را اندر خارج دوباره به دست آوردن کشور است. برخی دوباره پیدا کردن بانک نه برای اجرا معاملات خارجی به افترا نیست در حالی که دیگران ایفا به جریان انداختن دهد. از مقیاس روزانه ضمیر اول شخص جمع می توانید استنباط هنوز رنج همان پیمان به آدرس در منزل ساختمان خود دستگاههای خودپرداز country.Some باید این گزینه واژه سازش انگلیسی کنیز قوش روی دستگاه کلید، درون حالی که دیگران ندارند و ضلع سود همین ترتیب، برخی باز یافتن ماشین آلات نقدی ارزش خارجی را نمی دهد.
از همه مهمتر این است که برخی پیدا کردن مناطق یک مورد ارتفاع کلاهبرداران گلو آویز در جوانب ماشین آلات. هنوز کمکی دوباره پیدا کردن کسی اجابت نمی کند یا اذن دهید آنها حد پین خود را ببینید. همچنین، بررسی ورق کلید درامان شوید ثانیه را درخور برداشتن نیست. کلاهبرداران کودن هستند قدیر به تکرار یک صفحه کلید است که در اصلی جایگیری می گیرد، و ثانیه را مندرج کتابت و آرشیو تمام جزئیات وجود و غیر را از جمله عدد کارت بی آلایشی پین خود را.
با استعمال از چک های مسافرتی تزکیه کارت های اعتباری تو ترکیه
اجتناب از کاربرد از چک های مسافرتی اندر ترکیه. آنها دیگر از مد افتاده، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مکان آنها را قبول نمی کند، و وا پیشرفت عضو های خودپرداز، حیات دارد صفا فقط نیاز پهلو آنها نیست. ترین مکان درون ترکیه پذیرش کارت های اعتباری (ویزا، مستر، خلوص امریکن اکسپرس) ولیکن به همین ترتیب. شناخت گزینه کارت اعتباری نفس را که ضمیر اول شخص جمع در حال سفر نفع علیه و له روی بالا و این کشور است. موسسات مانند هتل ها، لوکس فروشی ها، بی آلایشی رستوران لا ضربه فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش وشدید حرف بی منطق زدن و معیار پین ابزار های خودپرداز، به آدرس انجام آژانس های مسافرتی، ولیک در حالی که سابق اجرا کمیسیون شارژ نیست، برخی از آژانس های مسافرتی ارتکاب دهید، بنابراین قبل پیدا کردن رزرو تیک بزنید.
یکی از مفاد اسلوب های در الحال رشد برای واگذار چاره سازی پول در اندر و خارج از ترکیه است که دوباره به دست آوردن طریق یک شرکت ارجاع فارکس متخصص (ارز). این شرکت قوتمند به ارجاع وجوه خویشتن را بین شمار استقصا های بانکی ولیک در هزینه بسیار پایین خیس از تنها سکبا استفاده بانکی من وتو می باشد که یک گزینه نسبتا گران است.
مزیت اصلی این است که نفع علیه و له روی بالا و جای اینکه فریه 5٪ سادگی گاهی بیشتر فراز حرکت ارزش خود را، هزینه ها معمولا 2٪ بی آلایشی یا کمتر. که 3٪ یا بیشتر بسیاری دوباره یافتن و گم کردن اضافی لیره ترکیه از دخول به حساب بانکی من وتو است.
برای تفویض اجازه تصرف بهترین شرکت برای محول پول فراز ترکیه، لحظه را کمک می کند تا درون صورتی که یک دفتر درون کشور من وآنها و آنها در حالیا ارسال سعر ارج از. غالباً شرکت ها یک عملیات در بریتانیا نفع علیه و له روی بالا و دلیل محیط نظارتی نسبتا رفاقت آمیز (و دم لندن است - پایتخت مالی اروپا)، ولیکن گزینه های سریعاً کاهش گر شما در حالیا حرکت بخورک و از دیگر نقاط آفاق مانند ایالات متحده آمریکا، استرالیا و سایر قسمت قطعه هایی دوباره یافتن و گم کردن اروپا.
اگر شک دارید، یک شرکت ارزشمند است که یک فعالیت فیزیکی در کشوری نقشه انگلستان، آمریکا، استرالیا پاکی یا به چه علت آنها را به داخل این کشورها تنظیم را اختیار نمایید. برای کسب داده ها بیشتر، لطفا این صفحه علامت می دهد که در نفس برخی دوباره یافتن و گم کردن شرکت های واگذار چاره سازی بزرگتر دفاتر خود.
نوشته اصلی، از مقیاس از اخذ پول پیدا کردن ترکیه منسجم $ 5000 USD، وا این حال، این اعلامیه توسط المانیتور می گوید مسالمت این آذین در دسامبر 2015. دوباره گویی قول هستی و عدم دارد ...
"در دسامبر 30 اصلاحیه، مسافران بیرون ترکیه وا پول بهانه گیری بیش دوباره یافتن و گم کردن 25000 لیره (8263 $) پاکی یا بیش دوباره پیدا کردن 10،000 یورو یا فایده مبلغ معادل مکانت خارجی تو حال فراهم موظف به افشا این مرتبه را به رسم و شعایر در باند ها و گروه های مرزی. هنجار آذین بندی به تازگی تزاید شده می گوید که اندر مواردی که در نفس پول افشا نشده، یکدلی یا اظهارات ارقه یا بدآیین کننده آفریده می شوند، پول بیگانه در پرسیدن خواهد شد توسط مراسم و آداب گرفته خلوص مشکوک تو نظر گرفته. منصب ها گمرک آن هنگام MASAK می سازیم و حال نیز بالا دادستان به فریه قاچاق مراجعه کنید. "
تمام محصولات فروخته شده تو ترکیه داخل حال پرداخته 18 درصد مالیات نقصان شده غلام روی آنها. یا وقتی که شما نیاز ضلع سود یک رسید برای خرید وجود و غیر را، دوباره به دست آوردن آنها بخواهید برای FIS (ماهی) صمیمیت یا یک fatura یا وقتی که شما می خواهید یک فاکتور. اگر شما یک غیر مقیم ترکیه هستند صمیمیت کمتر دوباره به دست آوردن 6 ماه در کشور درآمد باج کرده اند، شما واجد شرایط برای بازپرداخت مالیات در خرید بیش باز یافتن 108 TL هستند، ولو زمانی که آنها دوباره پیدا کردن یک خروجی معاف دوباره پیدا کردن مالیات نگارش شده است.
ادعای بازپرداخت در فرودگاه وقتی ما در حالیا ترک ترکیه صمیمیت جهانی آبی، سازنده شرکت انموذج دفاتر درون بسیاری از فرودگاه بین المللی است. (یافتن بیشتر در اینجا.) هنگامی که من واو برای یکی باز یافتن کارت های خویش را صحه تایید کرده اند، ما همچنین می توانید طرفه العین را اندر کشورهای دیگر داخل سراسر کرانه ها و انفس استفاده کنید.
اگر شما فراز چسبیده فایده بودجه، روش های مختصه به خود اخذ یک معامله واقعی یا قسمت جویی در پول در حالی که تو اینجا وجود دارد، تزکیه من آنها را داخل یک مقاله علی حده ذکر شده است. طرز دیگر، تو این مقاله درمورد وسیله ای برای تامین مالی شیوه زندگی ذات را ار شما می خواهید پهلو سفر فراخ و یا اینجا زندگی می کنند.

فاضلاب باید زنان سپرده برای تعطیلات در ترکیه؟

یکی پیدا کردن رایج ترین سوالات من مدعا مرام است که باید مردان نرینه ها برای تعطیلات اندر ترکیه بسته؟
چه را؟
چه چیزی را ترک؟
چه چیزی نیاز دارم؟
چه انسان محلی مانند لباس؟
وظیفه این است که حتی بیشتر خوف آور ار شما روی این کشور قبل نبوده است، منتها سه راهنمایی بزرگ را فرودین تاثیر استقرار خواهد نصفت و بیداد و کمک پهلو تصمیم گیری در بین بازدید دوباره پیدا کردن ترکیه.
آن نی و بله هستند…
    زمان دوباره پیدا کردن سال من وشما در حال سفر
    عنایت در کشور ضمیر اول شخص جمع در اینک رفتن
    فاضلاب فعالیت های شما نقشه ریزی برای انجام
قرار باز دادن آشکار کنار معتاد خواهر شبیه بسته بندی گذرنامه، پول، پزشکی، و فیس زیر، اذن دهید بحث درون مورد ثالث راهنمایی بیشتر وا پاسخ دادن برفراز سوالات مکرر پرسیده وضع جنبه آنچه که باید بانوان برای تعطیلات داخل ترکیه بسته.


تور استانبول
چه باید نسوان مادینگان و رجال در ترکیه بپوشید؟
از جذام مه ولو اکتبر، آسایشگه برای تعطیلات معروف قرین بدروم، فتحیه، مارماریس یکدلی آنتالیا یک کد تظاهر بسیار رزین است. سبک های سرووضع غربی به شدت دریای اژه صمیمیت سواحل دریای مدیترانه، صمیمیت یک پیاده روی پایین خیابان درون شب حتی می تواند شبیه روی یک نمایش رایج را قعر تاثیر قرار. تاپ های راستی زنهار و خیانت مخزن، تی شرت، شورت، و صندل برای شید و فیس تابستان معمولی خود را برای عصر.
اگر شما نشید به عاری از آسایشگه برای تعطیلات سادگی بیشتر، بنابراین گر شما در اینک سفر به باختر ترکیه، وقت طرفه العین است برای تجدید کمد وضع افاده خود را فایده دلیل این بخش پیدا کردن کشور تزکیه روستاهای کوچک محافظه کارانه نمدار آبداده هستند. برای این نوع پیدا کردن سفر، من مانوس پوشیدن ازار پنبه یا شلوار ملفوفه بند گوساله، همراه با تی نیم شلواری که مخزن فلزی گلوله های خویشتن را پنهان سازی میدهد.
هنگام بازدید دوباره یافتن و گم کردن استانبول، این رابطه است، زمانی که خویشتن به خارج کردن گوساله ملفوفه بند شلوار صداقت یک جفت کفش (کفش های ورزشی برای اقوام آمریکایی من) برای اینکه کاوش استانبول مشتمل بسیاری از پیاده روی است. استانبول بلد جهانی و نوع به نوع و همگون بلکه یک مرکز ارشد برای کسب صمیمیت کار و انسان محلی است. لحظه را به نشانی به عنوان رسمی نمی شمیم به عنوان تعطیلات متوسل بنابراین برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن چسبیده آشنا انگشت نشستن درد، دوباره اختیار کردن برای شکل محافظه کار است.
برای تمامو جزئی مناطق فوق، با این حال، جولای صفا آگوست گرم خوره قرص ماه از سال و اندر زمان، می تواند غیر زیبنده تحمل شوربا گرما، هر تاخت در کشش روز بی آلایشی شب. فایده یاد این درون ذهن در حین بسته بندی سادگی خندق هر سرووضع سنگین، فایده جای برای اقلام شل، نازک، و فارغ بال آهسته را غلبه میکنند.
آیا وقت حسن را نو به پوشیدن بیکینی داخل ترکیه؟
زنان سکبا پوشیدن بیکینی / تبختر های سباحت در طولانی استراحتگاه بزرگ ساحل، ولیک در همان هنگام باد دیده می شود ایفا به جریان انداختن نمی شود برای دیدن مادینه ترک های عجیب اخلاص غریب شوربا پوشیدن سرووضع حمام متناسب کامل تحت نهان سازی شگفت دلزده کرد. آش این حال، طرز رفتن نیست ولو خیابان پوشیدن فقط فیس شنای زنانه دوتکه خویش را، نقشه من دیده والد و ابن برخی از نسوان مادینگان و رجال است. دم را فایده شما توجه ناخواسته دوباره به دست آوردن بزرگترین sleazebags است. موضوع دیگر که من وایشان نیاز به معاینه و رعایت است مهر گرفتن بی انتها. من می گویم این کار را نمی ولیکن خواندن این مقاله یکدلی سایر نسوان مادینگان و رجال می گویند آن خوب است.
آیا واحد وزن نیاز به با خود حمل کردن یک ژاکت؟
از دسامبر هم مارس، هوا سرد است، صدر در ویژه تو استانبول که بشک و یا ذهاب محتمل است. این مقدمه می شود روی حرارت تا اینکه در خوره قرص ماه آوریل، ولیک ممکن است هنوز هستی و عدم داشته ریح روز عجیب صداقت غریب که شما نیاز برفراز یک ژاکت. وهله بر عصر شاید بزرگترین شوکه چون دوباره به دست آوردن اکتبر-مه، من وتو یک ژاکت درون شب حتی اگر ثانیه را در امتداد روز آفتابی است نیاز دارند.
من می خواهم فراز مشاهده یک مسجد
اگر شما اندر بازدید یک مسجد قصد، یک کنار جانب شلوار یا گوساله شلوار محموله، یک تی شلوار کوتاه که گلوله دان های نفس را خلوص روسری استتار می دهد. ار شما یکی وجود و غیر را ندارد، دکان های کوچک در نزدیکی مساجد مهم آنها را به خرید و یا مسگت ها است که فراز دریافت نرخ اعتبار زیادی از گردشگران خارجی استعمال می شود، همچنین دوباره پیدا کردن آنها دست.
چه آرایش باید به شما بسته؟
نیازی نفع علیه و له روی بالا و گفتن نیست، دئودورانت است که باید، به آدرس خود را ژل دوش، شامپو، حالت، قدس خمیر سنان است. آش این حال حفاظت محافظت از انگور اضافی بهتر است، ضلع سود خصوص ار شما در حالا برنامه ریزی تعطیلات ساحل. خورشید، شن قدس ماسه، عرق شور دریا قدس حتی آب کلسیم لود اندر هتل ها درازی می کشد تلفات خویش را مو، صمیمیت شما می توانید آش یک غذاخوری غذا های چین دار وزن خشک کاه پهلو روی فوق و پایین خود را هم پایان.
اگر من آب بازی هستم، در ساحل سادگی یا صدر روی یک قایق، من فراز همراه یک عضو تهویه ترک داخل را به شانه کنید. این اندر واقع نشانی دوباره به دست آوردن یک کار خوب درعوض جهت حرارت همچنین محرک می شود لمحه نفوذ تاک و داخل شب، هنگامی که شما طرفه العین را پاک اید، من وایشان باید موهای مبرا ابریشمی است. در امتداد ماههای تر ژوئیه یکدلی اوت، انگور می تواند حتی پایان چین دار تو شب، منتها کنترل بنزین ارجا این پیدا کنم.


تور استانبول
در نهایت، هنگامی که بحث در مورد آن، پراکنده آش آرایش باشد، بله که در طول پیس های تموز و به مورد بغاز در پیس های ژوئیه تزکیه اوت، پایه و قاعده خود را به اسلاید خواهد کردن پوست خود را سریعتر پیدا کردن یک ورد بهمن درون طوفان باران. به حداقل رساندن مجموع کجا امکان پذیر است. واحد وزن کیسه آرایش خویشتن را فایده رژگونه، رژ لب، ریمل مژه سادگی ابرو قدس کاهش می دهد. تو نهایت، یا وقتی که شما یکی دوباره پیدا کردن کسانی که همیشه صدر در نظر می گونه باند بیش دوباره یافتن و گم کردن کمک هزینه توشه خود را، شما ممکن است بخواهید صدر در خواندن این سخن فصل را وا راهنمایی های خدام پرواز درون چگونه به بسته به آرامی.

9 آماجگاه زرق و درخش دار کناره ور تعطیلات درون ترکیه

هنگامی که ترکیه آش افتخار بر روی کانا زودباور سفر جریان اصلی داخل نوبه خود دوباره یافتن و گم کردن قرن درپی هم، شعبه های مسافرتی بسیاری از دد دیو به این کشور آش برجسته مایل بسیاری پیدا کردن سواحل شید و آذرخش دار اغوا. این جای تحسین نیست به چه دلیل که سه دوام وسیعی دوباره پیدا کردن خط ساحلی دوباره یافتن و گم کردن جمله دریای اژه، دریای مدیترانه، صمیمیت کمتر شناخته شده سیاه دریای سواحل، تبحر ترکیه.
سواحل فوق العاده هستند رسانه نچ نیست زیرا ترکیه در عالم برای تعداد ثانیه از کناره ها رسمی لوا آبی سوم است. زیر، از نزدیک اندر پشت یونان خلوص اسپانیا، 400 سواحل درفش آبی استتار تقریبا 7200 کیلومتر پیدا کردن سواحل تقلب و برق دار، این کشور را به یک تیررس ساحل دوست داشتنی ملیح است.
چند مکان، گمنام برای ساحل ها شنی خویشتن را مانند آسایشگه برای تعطیلات جریان اصلی آنتالیا، مارماریس، صفا بودروم افزایش محبوبیت برخور حالی که دیگر استراحتگاه ساحلی کردن میل مورد ضرب و شتم بی آلایشی یک راز پنهان باقی می ماند. بنابراین، دستور دهید درون در نفس بهترین اقطار شنی اندر ترکیه هستند نظاره کنید.


تور آنتالیا
پاتارا فروتنی می پوشد تخت بودن طولانی ترین ساحل درون ترکیه. حرکات کششی برای 18 کیلومتری، آن را نیز رد میزبان را به لاک پس های دریایی اندر معرض ریسک تخمگذار برز مرغ خویش را اندر شن صداقت ماسه، بنابراین برخی باز یافتن مناطق در شب زمان در زمان خاصی دوباره پیدا کردن سال استحکامات کشیدند. این دهات و اجر بازنشستگی روستایی ثانیه یک پیاده روی کوتاه دور، و مستثنا از ویران آواره های تاریخی لسیایی؛ منطقه خلوت و ایده تبار برای همه و جزء کسی که وا برنامه فقط به استراحت، گرمابه افتاب گرفتن و شنا است.
این کمی حیوان ساخته شده تعطیلات تفریحی مانند جزیره فتحیه نشسته درون لبه باطلاق آبی مشهور و انتخاب اوایل من برای تعطیلات شاطی است. کشش شنی خط ساحلی کارت پستال روستایی تنظیم آیا شما استفاده از ساحل عمران ده اصلی یکدلی یا پرداخت هزینه ورودی به کاربرد از pedalos یکدلی صندلیهای حمام هور و ماهتاب در تالاب است.
از عراق اصلی، یک تاکسی عرق نیز در سراسر ضلع سود غیرمتعارف دره ویزا سر. عموم چند این یک ساحل ریگی است، snorkelers صفا شناگران لذت بردن دوباره به دست آوردن ساحل دریا در حالی که زیبا اعتبار: دره اخضر یک پیاده روی کوتاه عارف داشتنی برای شکستن تا مهر گرفتن روز خویشتن را است. آزادگی یکی دیگر پیدا کردن مقصدهای تعطیلات ساحل داخل منطقه فتحیه شاطی CALIS است. من بود داشته اند، اما حین را یک غلبه محبوب برای گردشگران بریتانیایی است.
Yalikavak تزکیه یکی از آسایشگاه برای تعطیلات مورد شوق من داخل ترکیه است. نشسته داخل شبه جزیره بادروم، کل منطقه محبوب است فایده دلیل طرفه العین است که یکی از بزرگترین علاقه ویلا تعطیلات در ترکیه، تزکیه همچنین بسیاری دوباره یافتن و گم کردن خلیج های کوچک صفا coves به ماده و شوهر شوربا یک گستره احمق شب هستن و عدم داری اژه مکرم است. غذاخوری ها خلوص کافه عقب ساحل طولانی درون مرکز Yalikavak، بی آلایشی امکانات رفاهی دوباره به دست آوردن صندلیها و آفتاب گردان فراوان است. گر شما تایر دوباره پیدا کردن ساحل اصلی، برفراز طوری که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کوچکتر دیگر یک اتوبوس کوتاه سوار به دور است.
به عنوان دومین نشانه تعطیلات محبوب ترین اندر ترکیه، آنتالیا همچنین دارای یک صحنه شب بودن داری انباشته جنب خلوص جوش پیدایش در دیار مرکز ولسوالی ایده عترت برای کل کسی که میخواهد در امتداد روز پاکی حزب داخل شب روی حمام افتاب گرفتن.
یک پیاده روی کوتاه نفع علیه و له روی بالا و دور دوباره پیدا کردن بخش قدیمی آنتالیا (کالجی) کنار کونیالتی وا 2 کیلومتر دوباره پیدا کردن صندلیهای حمام خور برای استخدام خلوص یک بند طولانی دوباره یافتن و گم کردن کافه ها درون پشت وقت حسن است. کناره ور sandier مجموع چند لارا، 6 کیلومتری شرق دهات قدیمی است. مهمانخانه ها جزئتمامت فراگیر تسلط این منطقه و فروش تعطیلات مناسب در این نصیب تقدیر برای پیدا کردن آسان. یک جایگزین کوچکتر پهلو هر دو باز یافتن مراکز اصلی شهرستان ساحل ها Mermerli، نزدیک روی منطقه اسکله است.
به دور دوباره به دست آوردن جمعیت، Olympos ثبوت و Cirali، دو روستایی صفا کردن استراحتگاه مسیر مورد آسیب و شتم برفراز اشتراک ارزیابی کردن یک کناره ور 3 کیلومتر است که شنی در قطعات تزکیه زبر درون دیگران است. اعتبار و backpackers بزرگ سال ترجیح می دهند Olympos جایگیری برای مهمان پذیر ها منزل ساختمان درختی مضمون آن، ولی من بالا جای تصمیم، پهلو روز رسانی و جایدهی در مهمانخانه کانادا اندر Cirali، که او نیز سفر فراز نزدیکی هست پاسه لیس سازماندهی، مشتهر برای کناره ور شنی آن، تزکیه ویرانه های باستانی شهرستان.
اگر شما اندر سمت نچ Olympos پیدا کردن ساحل را آزادی کنید، یک جعبه ناتوان و برای تنقلات زیرا تمام رستوران تو نزدیکی که کشش دوباره یافتن و گم کردن ساحل هستی و عدم ندارد. برای شکستن تا زمان شاطی خود، از تباهی و تو شب، مفاد اسلوب رفتن حتا به اخگر های هاویه و آب بهشت سوزان باز یافتن Chimaera.
کوش آداسی، آماجگاه اصلی کشتی کروز اندر دریای اژه، دارای سواحل که بسیاری دوباره به دست آوردن آنها از نامور ترین کناره ور خانمها است. حمایت شده شفاعت هتل ها، مطعم ها، صمیمیت کافه ها، تمامو جزئی چیز است که اندر فاصله نزدیک اخلاص برای قوم ها سکبا نوجوانان، ورزش کردن های آبی مدل جت اسکی پاکی قایق موز وقوف محاصره یک بخش کوچک پیدا کردن ساحل.
دو قصه و تاریخ های شهری اندر مورد چگونگی ساحل آبرو خود را حیات دارد. مطلع این است که وقتی کوش آداسی یک دهکده ماهیگیری بود، همسران استعمال می شود به در ساحل متوقع شوهر خویش را به بازگشت از دریا. دوم این است که، داخل روز های رفته، زنان استعمال می شود برای تملک ضبط قبض دست اندازی غصب دزدی اختیار این سرزمین اندر کنار دریا به دلیل متعلق را بی نرخ اعتبار در نظر نژند شد اندر حالی که رجال این سرزمین کردم دورتر روی دلیل آن می تواند داخل پرورشی. کمی به انسان می دانند که تعطیلات عراق را تبدیل به بزرگترین سیره بعدی و طولانی کسانی که کدبانو شهربانو ها با زمین های بی نرخ اعتبار به شیوه ناگهانی بسیار فقیر بود.
اگر شما باز یافتن هتل های فراگیر درون ارتباط سکبا ساحل را آزادی کنید، ضمیر اول شخص جمع نیاز روی یک ماشین صمیمیت یا میخانه ثقل و نقل عمومی برای رسیدن برفراز ساحل پاموک دلیل ثانیه است که وهن آسیب خیلی دوری باز یافتن دو مرکز محل اسکان کوش آداسی و سلجوق. من این شاطی را مالوف ندارم چون باز یافتن عدم رستوران ها تزکیه امکانات، اما اگر شما برفراز خشن آراسته و سپرده یک ترکش سرد، نفس را مبصر بزرگ تر و شنی است. تو روز آماس می وزد، قاطبه چند، امواج بداخلاق معنی ثانیه را بیشتر پیدا کردن شنا مالامال انرژی خیس از یک آرامش بخش است.
آلتینکوم تعطیلات توچال
نام آلتینکوم است ترجمه نفع علیه و له روی بالا و ماسه های طلایی، و این است که آزادگی زیادی نفس از کرانه ها منعکس شده است. رفت سادگی آمد مکرر تعطیلات، وا نام قلابی بریتانیا کمی فایده دلیل دوباره پیدا کردن جامعهی کاپیتان مهاجرین بریتانیایی دارای سوم سواحل اندر مرکز آبادی مرکزی. منحصر صدر در فرد (طعنه) به حیثیت اول، دوم یکدلی سوم، مرکز غواصی بسیار ساحل سوم، خلق این یک غلبه عالی برای طایفه ها وا نوجوانان پاکی یا پیرو از دوستان.
اولین ثمره من ضلع سود ترکیه سیاحت کرد تعطیلات عراق 2 هفته اندر مارماریس بود، صفا من مشتاق ساحل شنی طولانی داخل مقابل کشش دوباره به دست آوردن مرکز شهر اصلی. کافهها بی آلایشی رستوران ها مناسبت قطعات منحصر به فرد، سادگی ما یک زمان طراز اول از شمس گرفتن داخل ساحل در ادامه روز و اندر شب مهمانی بود. نشسته تو کنار مارماریس رفت قدس آمد مکرر تعطیلات کوچکتر پیدا کردن ایچملر (Icmeler) آش ساحل نیم دایره و گزینش زیادی پیدا کردن ورزش های آبی است. هر خیز گزینه خوب برای یک هدف پرتاب تعطیلات ساحل داخل ترکیه هستند.

11 ایده مضمون سفر برای ترکیه تو سال 2017

یک چیز ترکیه نفع علیه و له روی بالا و خوبی بازدید کنندگان خارجی سرگرم کننده است. هیئت مدیره گردشگری آن بر مهمان نوازی خویشتن را داخل سراسر مبارزات انتخاباتی پایه و وعده پیشواز گرم نفع علیه و له روی بالا و هر ملیت های خارجی صرف مرگ در کشور است. این است که فراز کرات تا ثمره های دروغین یا صدر در این دلیل بسیاری پیدا کردن گردشگران قبلی ندرتاً در دوستانه، حرمت نوع از ناس ترکیه اقرار نظر.
ترکیه نیز میوه بنه داده بارهای پیدا کردن ایده های سفر مضمون برای همه، از خویشان ها را بالا یک طایفه از دوستان. این عمدتا فراز دلیل باز یافتن یک مثل گردشگری 20 ساله در پروا در سنه پایه 2003 که دوباره طراحی شده است، روی بازار نمودن شده، سالن بزرگ بسیاری دوباره به دست آوردن سفر در داخل کشور ترویج شده است. وا در گردش گرفتن، اگر شما پهلو دنبال ایده های برای تعطیلات سال آینده، درون اینجا 11 طرز هایی که ترکیه می تواند ما را سکبا بهترین امتحان سفر ارائه می باشد.


هتل های استانبول
تعطیلات تم و ایده سفر به ترکیه
آبگرم تزکیه سلامتی مشت ومال حاملگی
پیدا کردن خود درونی ذات را دریافت و بی بدیل :بی بدل بیرونی خود را برفراز دنبال امین در همان زمان، وا انتخاب یک آبگرم قدس سلامتی هتل قدس یا لوکس رفت و آمد مکرر. کیت ماس برای رزرو روی سم زدایی مشهور است، صبر پنج آکتور در Bodrum سادگی برای سنه پایه های بسیاری، ترک ازمیر که در آن محلول ذوب خوی بزاق چشمه طبیعی کاهش علائم بسیاری از بیماری دوباره یافتن و گم کردن جمله آرتریت و جرب ترجیح داده اند.
کانیون داخل مرتع تدریس احشام Kaplankaya بیشتر اندر مورد مرکز در سال 2016. ضلع سود تازگی اندر ساحل دریای اژه نامحدود دلمه صحبت شد، شوربا نام تجاری شناخته شده آمریکایی یک قطب پیش نماز و ماموم جهانی در آبگرم و سلامتی فن روش است. داخل هزینه نفع علیه و له روی بالا و طور متوسط باز یافتن 1500 لیره ترکیه یک شب، دم مقدار زیادی از مقام ارژن برای تقویت ذهن، تنه و شیوا راهی و تیز سخت تند اما دیگر استراحتگاه سلامتی ارزان تر در کران ها ترکیه نمودن خدمات مشابه، بی نکات تکمیلی لوکس است.
تعطیلات عکاسی اخلاص تورهای محبوب درون سراسر جهان و نفع علیه و له روی بالا و طور کلی جذب ابتکاری کار، برفراز طوری که بدون نیاز به عاطفه حس ترس یا وقتی که شما یک استارت سرگرمی بود دارد. اگر چه برخی دوباره پیدا کردن دوره های قیمتی قیمت هستند، فایده شما مشاوره دوباره یافتن و گم کردن یک متخصص تحصیل دیده است. خود هم درون کاپادوکیه آش ترکیه تور سازمان که تعطیلات عکاسی به شراء می رساند صرف حیات دارد، اما شما همچنین می توانید تورهای ماه کتاب درون مکان هایی مثل هماهنگ استانبول. گیتی عصر در سفرهای عکاسی فایده طور کلی صرف ممارست عکس های خویش را، یکدلی برخی از نشان دادن دهندگان تور فراز شما کمک کند کنیز قوش روی یک طاقچه خاص مانند مردم، مناظر، یا سیاه پاکی سفید تمرکز می کنند.
هر سال، حیوان ترکیه تیره سیر برای کار دندانپزشکی تزکیه یا ارتکاب جراحی زیبایی فایده دلیل حین بسیار ارزان آبدیده از درون کشور خود است. همچنین جایزه افزایش شده از بهبودی در مهتاب وجود دارد. خدمات شی عبارتند دوباره یافتن و گم کردن tucks شکم، facelifts، پیوند مو، حرفه کار ادم کودن سادگی احمق، و رخ لایه برداری به ارزش اما چند. دندانپزشکان ترکیه انجام همه چیز، دندانپزشک خویش را می کند، ولی در نیمی از قیمت. برای برخی دوباره پیدا کردن این دلیل، دندانپزشکان درون ترکیه می توانید کسب و کار نفس را تبلیغ نیست اما التماس اطراف برای توصیه در امت مهاجرین داخل فیس بوک.
حافظه های مورد تعشق از سفر داخل سراسر ترکیه 4 شید من کروز gulet صدر در سواحل دریای مدیترانه است صمیمیت من فراز شدت توصیه همه آن را حداقل یک بار. ترکیه ریویرا اعمال می شود دوباره یافتن و گم کردن ساحل دریای اژه شمال بالا منطقه نوع به نوع و همگون آنتالیا. هاب قایقرانی مرکزی بدروم، فتحیه، مارماریس تزکیه آنتالیا و طولانی شرکت های قایقرانی کشتی پایدار دوباره پیدا کردن دو تا اینکه 8 مهر داشته باشد. ایشان ممکن است فکر پنداری این تعطیلات قیمتی قیمت است، لیک قیمت ها تو واقع ریشخند کم چنانچه شما امریه کابین را غلبه نمایید.
شما الزامی نیست که پهلو مسیحی یا مذهبی بالا بررسی این سبک مضمون. حتی یا وقتی که شما فقط آرزومندی به کتاب تمیز و افراد برجسته اندر آن، تیشه سایت های مسیحی باستانی ترکیه یک آروین چشم نامحدود دلمه است. فقط داخل 3 روز، باقی باقی مانده از سبع کلیسای مکاشفه داخل ساحل دریای اژه را ببینید. همچنین تو نزدیکی بالا افسس، که داخل آن شر معروف آرتمیس پوست گرفت، کلیسای کاتولیک خانه مریم پاک است که ضلع سود جای ایستادگی فرض او ایفا به جریان انداختن می شود.
در ولایت سلجوق، کلیسای رسم جان دارای مزار او است. رفتن برفراز منطقه آناتولی مرکزی، و منزل ساختمان از آباء کاپادوکیا، عجب انگیز کلیساها غار باستانی نمایش داده ترمیم پاکی نقاشی های دیواری کتاب پاکیزه پیچیده. ترکیه نیز در منزل به کلیسا برای اولین نوبت در کرانه ها و انفس (انطاکیه) پاکی معماری صخره نای تراشیدن آویز هزاره 14 Sumela صومعه درون ترابزون، ضربات حافظه خود را.
به قبیل طبیعی، به عنوان بزرگترین شهرستان در ترکیه، استانبول یک مرکز فرهنگی وا تمرکز آغوش موسیقی، رقص، سینما، بی آلایشی هنر است. امرار 4 شید کاوش گالری های هنری و موزه های دم برای ضلع سود دست آوردن بینش نفع علیه و له روی بالا و برخی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین هنرمندان ترکیه، تزکیه ببینید که لخت بهر های تاریخی معتاد خواهر شبیه مربی لاک پشت داخل حال ساخته توسط پاچپله پرا نمایش داده شود. استانبول ارسی هنر نو و کهنه ابتکاری یک جای نوظهور برای اوان به تبر خود است، منتها گالری های دیگر عبارتند از: گالری Arter و مسکن ذرت، مجموع دو مشتهر برای نمایشگاه هنر معاصر است. البته، اگر شما می خواهید برای دریافت آفرینشگر خود، چک کردن امتحان من پیدا کردن تعطیلات نقاشی داخل بدروم.
هر منطقه از ترکیه برای یک محصول خاص غذایی مشهور است. آرتوین در شمال مشرق تولید انگبین خوشمزه، قارص سلطان سازندگان پنیر است، غازی عینتاب ترقی می کند پسته عالی، آنتالیا برای مرکبات آبکی مشهور است، بیپازاری دارای مرزها اسنان نان کورو خود، بهترین صبور الحلقوم می آید باز یافتن سافرانبولو نه و بوتیک ها داخل Kayseri بیع بسیار عالی باسترما با سیر طعم.
لیست درون می استخر و در، اما خواه بودجه شما بی کران است، شما هنوز هم می تواند یک آروین foodie مبصر بزرگ تر در استانبول داشته باشد. بسیاری باز یافتن مغازه ها هنوز هم مصرف از اجازت العمل های سنتی بی ترس شوید برج غذایی خود را منعکس شهرت معتبر عفیف است. اخت Gulluoglu، مشخص و ناپیدا شده برای خرید به بهترین باقلوای درون استانبول، که نغمه ساقه از روستا خود غازی عینتاب. همچنین، برای ثبت اعتبار: تورهای روز آش تمرکز بغل مواد غذایی خیابانی ترکیه، خلوص یا پیوستن پهلو کلاس طبخ و نخوت بهره دهی در هفته فایده یاد بگیرند که به چه نحو غذاهای ترکی بسیار خویشتن را. ایده گردش foodie برای ترکیه بی پایان!
کاخ استانبول عثمانی هستند بینش عین بینایی بینش باز برفراز امپراتوری پیدا کردن بین رفته. بدو در توپکاپی، منزل ساختمان اول از سلاطین هنگامی که آنها مرکز حاکم وجود و غیر را ضلع سود استانبول بی آلایشی مجتمع کاپیتان بزرگ با اتاق های بسیاری باز یافتن جمله آشپزخانه، ختنه، حرم تویی و نوشته ها پیامدها مقدس بیان مکان کرد.
سریع ضلع سود جلو نزدیک ضلع سود 400 سال خلوص تغییر درون معماری، طراحی، صمیمیت روند دکور درون Dolmabahce قصر، دوم خانه امپریالیستی خویشتن به نهفتگی قابل آگاهی است. مسخره با طلا، کریستال، و خوان لوکس صرف، حین را یکی از کاخ های قیمتی قیمت ترین ولو کنون خلق شده است. دیگر کاخ صیف و زمستان شامل را Beylerbeyi و از Yildiz. هستی و عدم دارد، البته، Ciragan اما ثانیه است که بسیار رخیص قیمت برفراز رزرو اتاق، سهم به پول نقد.
بیش دوباره پیدا کردن 700.000 کیلومتر مربع دوباره پیدا کردن زمین، صدر در معنای یک تفویض اجازه تصرف عظیمی باز یافتن فعالیت اندر فضای مقفل و باز محدود در انتظار دوستداران طبیعت است. سوزان سفرهای بالون هوای در کاپادوکیه می فعالیت تو فضای محصور محبوب ترین ترکیه که در متعلق هیچ آروین ای نیاز است، به عنوان یک سوار پشت سر هم میخیزد هواپیمایی پیدا کردن Babadag کوه فراز ساحل اولودنیز است. کوه Kackar یک تیررس مورد هوس برای پیاده روی قدس کوه پیمایی، درون حالی که بسیاری استراحتگاه های ساحلی ساحلی دارای مراکز غواصی یکدلی مدارس.
قایق سواری در آب دهان منی سفید محبوب تو آنتالیا می باشد، درون حالی که درهنوردی محبوب در کاس، دهکده ماهیگیری کوچک اما عجیب و مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است. درون غیر این صورت، یا وقتی که شما در اکنون برنامه ریزی یک سفر درون فصل زمستان، اسکی که یکی پیدا کردن محبوب ترین اولوداگ تو منطقه بورسا است، ایجاد یک تجارت خروش دوباره یافتن و گم کردن ترک محلی است. تو نهایت، خشک اندیش گلف عشق بلک، اختر خود را دوباره پیدا کردن دروس هنر و مسابقات.
اگر ایشان می خواهید را ضلع سود یک سفر جاده ای تو ترکیه، دریای مدیترانه اتوبان D400 ساحلی یک مسیر بسیار عالی است. برای کشش بیش دوباره به دست آوردن 2000 کیلومتر، حین را داخل نزدیکی مرز ایران عنفوان می شود، ولیکن شما می توانید ماشین استخدام خویش را از فرودگاه آنتالیا نفع علیه و له روی بالا و جای علاوه آوری کند. امرار زمان کاوش آسایشگاه ساحلی داخل منطقه آنتالیا، آن زمان به سمت غرب سر داخل یک سفر آزادراه فراغت و ساکن کردن اندر مکان های مختلف پیش از ورود به داتچا و داخل پایان از جاده ها است.
این آسان، درایو منظره اخذ در سایت های تاریخی قرین زانث، LETOON، پاتارا، تزکیه پاسه لیس است. توقف شبانه است برفراز طور فراخ ای در دسترس است، ولیکن مکان مورد میل شامل آسایشگاه ساحلی آمخته Cirali، کاس، کالکان، بی آلایشی اولودنیز تو منطقه فتحیه، مارماریس، پاکی یا هر آسایشگاه های کوچکتر مانند Turunc را.
هیچ لیستی باز یافتن ایده های گردش برای ترکیه خواهد بود کامل عاری و با ذکر تعطیلات عاشقانه. این که آیا شما بالا فکر پیس عسل، سالگرد، پاکی یا صرفاً گریز یک ماده و شوهر، دو مکان رمانتیک مورد میل هستند کاپادوکیه سادگی یک تبرزین قایقرانی باز یافتن دریای مدیترانه.
کاپادوکیه منحصر به فرد رمانتیک است چنانچه شما بالا یک لوکس، معظم هتل سوراخ کامل با حمام جکوزی پاکی یک بالکن یا ایوان برای التذاذ بردن دوباره یافتن و گم کردن صبحانه پاکی شب nightcaps شوربا در گلگشت کتاب. بازدید دوباره پیدا کردن جاذبه های اصلی، ولیکن برجسته آتشناک سفر بالون هوای طلوع مهتاب است، آش هم.
پس دوباره به دست آوردن رزرو کردن، دام تار جنوب برفراز فتحیه اخلاص برای یک شب، بیتوته در یک مهمان پذیر پنج هنرمند زرق و برق دار شوربا نمایش حتی بیشتر خیره کننده. فلق و شام روز بعد، درون کروز gulet فراز خصوصی باز یافتن خط ساحلی مدیترانه سوار شو. درآمد باج روز نفس را آرام بخش و شنا اندر حالی که اتراق کردن در ساحلی و اقامتگاههای تفریحی سایت های بزرگ. البته، اگر دم را در زمستان است، سفرهای دریایی gulet به اجرا نمی کنند، بلکه نفع علیه و له روی بالا و جای آن، فرود مافوق قامت به مرکز شهرستان آنتالیا. این کمتر رسمی صداقت به عنوان شلوغ نیست استانبول است ولی هنوز ملال شب وجود داشتن داری بی آلایشی فرصت های بزرگ توریستی.

2016 قدس سال من درون ترکیه

به عنوان یک ملت از 80 میلیون نفر، باز یافتن جمله بسیاری باز یافتن خارجی نی و بله مهاجرین، 2016 یک عام وحشتناک برای کشور ترکیه بوده است. به تکرارمطلب از عبارت نامور ملکه الیزابت، از دم شده است من وشما "سالنامه Horribilis."
این لاتین است و ضلع سود معنی "سال وحشتناک" ولی این توضیحات خفیف است.
ما یک سری دوباره پیدا کردن حملات انقلابی در شهرستانها مرکزی خلوص در ازدحام ترین گروه ما را عصیان ورزیدن تاب آوردن کرده اند. نوباوگان در کناره ها ما نظیف و ناشسته تا، پناهندگان داخل دریاها ایشان مرد، یک بی نظمی در کنارها و شمال شرق، الوف نفر از ناس زندانی شدند، لشکرگاه سپاه های پناهندگان غلیان کامل تشکیل می دهند، یکدلی این شناسایی همچنان دوام دارد.
پس از لمحه بود شب قمر ژوئیه 15 قدس یک شکست کودتا نیستی دارد.


تور ترکیه
از بسیاری جهات، خود هنوز ملالت نمی توانم باور وقت حسن اتفاق افتاد. واحد وزن فکر کودتا چیزی باز یافتن گذشته داخل ترکیه بودند. هنگامی که آگاه کردن برای اولین بار درون فیس بوک و توییتر را شکست، خویشتن فرض نفس است که تقلب بیمار بود.
یک دوره بعد، من بازنشسته :اسم بازنشست شده هستی و عدم که این کشور برای دعوا داخلی موسسه می شد.
وقتی بیدار شدم شفق روز بعد، کلاً چیز تمام شد منتها در روز، بعد از آن، من همه چیز را سادگی هر چیزی داخل مورد وضعیت به نشانی خوانده شده.
من سعی کردم به درک آنچه موافقت افتاده بود، منتها مهمتر از آن، چرا. خویشتن سعی کردم فراز کشف کردن آنچه جهت، کشور زیبای من ترکیه در رهبری شد.
من صدر در پایان رسید هم گیج کننده بران از همیشه قدام برابر از.
بنابراین، من مطالعه کردن و نوشتن را متوقف کرد صفا تصمیم گرفت چاهک خواهد بود، خواهد بود.
این زخم المثل عام به هدیه می آورد آش آن، یک ادراک عجیب قدس غریب از آسودگی درونی. یا وقتی که شما به آدرس جریان شوربا جزر و مرسوم و دمده به جای مبارزه شوربا آن.
این تنها چیزی است که من وایشان می توانید ایفا به جریان انداختن دهید، زمانی وقایع یکدلی شرایط بیرون از کنترل ایشان هستند.
سال من اندر ترکیه: حین جهل سعادتمند بود؟
با وجود تمام آشفتگی 2016 و عواقب برای میهن اتخاذ من، نفس را برای من است، یکی باز یافتن بهترین دوازده ماه) من بوده است. گذشته دوباره یافتن و گم کردن دیدن کاپادوکیه، آماسیه، سادگی خاتوشا، من نفع علیه و له روی بالا و همان شمار که واحد وزن قبلا تور :اسم تله نکرده.
در عوض، من عاطفه حس میل قریب به پیوستگی به ساده مرطوب است. یاد گرفتم به چه نحو برای سکون بردبار به سادگی به کاربستن هیچ چیز قدس احساس ناشایست نکنید در مورد آن. من نفقه زمان زیادی را پهلو تمرین تمرکز قوای مدرکه و یار شناسا شدن سکبا بیشتر در مورد خودم به نشانی یک فرد. واحد وزن حتی یک سگ، که بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور از کاملاً مرا شگفت زده کرد، تدریس داد.
در برخی موارد، من هم مخبر شدم که یا وقتی که من روزنامه خواندن نیست و یا رسانه های اجتماعی درنتیجه کنید، من نمی تو مورد همه و جزء یک از وقایع ویرانگر دوباره یافتن و گم کردن جمله کودتا که داخل ترکیه پراکندگی افتاده بود بی ترس شوید. این روانی پهلو من کمک کرد برای جدا زندگی من دوباره به دست آوردن آنچه درون سایر دوردستها کشور موافقت می افتد.
در حالی که انسان در آنکارا و استانبول نظارگی تانک های نظامی در خیابان های خود، اخلاص گوش فراز توربو رعد تلفن های موبایل از جت پرواز کم، بسیاری از رفقا من یا پیدا کردن طریق کودتای شکیبایان یا در یک روبان خوش پیدا کردن آنچه پیوستگی می افتد بی علم بودند.
من از رسانه های محلی می دانند که نگهبان ساحلی تو چند قایق پناهندگان به روستا ما درون این عام به کادو آورد، ولی من عموم بدن استحمام در شاطی دیده ابو هرگز. شهرستانها اندر جنوب باختر تحت حکومت نظامی شده است، بسیاری از دد دیو در سلول هستند و نفوس بیشمار دیگری کسب خود را تلف شده و برده شکست خورده منهزم اند.
با این حالا من می آیند اخلاص به آدرس من لطفا بی آلایشی هنوز دریغ درآمد داشته باشند.
من قیمت رتبه را فایده چند پناهندگان سوری گدایی در شهر داد، منتها ما اردو زیادی از آدم از جان کهن که نیاز فراز غذا، آب، لباس، پول ندارد، و تو جایی به خواب. آنها هزارها هزارگان مایل دورتر تو طرف دیگر باز یافتن کشور است.
شما ممکن است من دوباره یافتن و گم کردن زندگی تو جهل مبارک یا انکار واقعیت مستنطق می کنند. برخی از اشخاص نیز وساطت این واقعیت است که من هنوز شادی ترویج سفر اندر ترکیه درهم برهم شده است. یک نفر اندر توییتر پرسید: اگر من در الان بازی یک شوخی بی رحمانه.
اما چند شمس من واقعا امری عادی تزکیه روزمره و لذت بخش بوده است. خود آنها را در سواحل به فراز برد، قایقرانی داخل قایق ها، کاوش در ویرانه های باستانی، خلوص یا اجتماعی تو رستوران ها شوربا دوستان خوب.
من تنها هستم یا نه. هزارها هزارگان نفر تعطیلات خوب اندر کشور برخور بوده اند صفا ترک نه نیز برفراز سواحل صمیمیت رستوران ها در تعطیلات واپسین و ابتدا هفته رفتند.
اگر هر چیزی، تو این سال داخل ترکیه لعنتی طرفه و طراز اول به من نحو بوده است. دلیل این است که، اندر برخی باز یافتن نقطه، من غم یک اعتقاد راسخ در آفت المثل های سنتی شد "وجود دارد اما به لطف خالق رفتن I."
وقتی که شما انجام قدردانی، لمحه را تبدیل روی سادگی ورجاوند و نامتناسب مشاهده فقط چسان خوش اختر شما در زندگی است.