دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

عظمیین پشیمانی سفر من

 من نشستم و در مورد دام تار من پشیمان شدم و عارف شدم که من مجرد و متاهل هستم: وقتی اندر کالج تحصیل کرده ام، درون خارج پیدا کردن کشور تحصیل نکرده ام.


 هتل های ارزان کوش آداسی
تحصیل داخل خارج دوباره به دست آوردن کشور عادات سالانه الوف دانشجوی دانشگاه است. آنها تو سرتاسر دنیا سفر می کنند هم از آپارتمان بیرون بیایند، چیز جدیدی را آروین کنند، مرتبه ها درجه ها را داخل خارج دوباره به دست آوردن کشور ببینند، سکبا افراد جدیدی عارف شوند، بی آلایشی حزب اندر سرزمین های خارجی. ضلع سود نظر می جمع اکثر دانشجویان آمریکایی صدر در اروپا سیاحت می کنند، جایی که محموله شرفیابی رستوران و نقل کم قیمت می تواند سفرهای منتها هفته ضلع سود شهرهای عجیب تزکیه غریب را شاق کند.
وقتی که من اندر کالج بودم، من ازاصل مطالعه اشکال در خارج دوباره یافتن و گم کردن کشور را گرفتم. در آن زمان در زندگی من، من نفع علیه و له روی بالا و سفر زیاد نبودم. تحصیل داخل خارج باز یافتن کشور صدای یخ بی مزه بود، اما نزاکت مال را نیز مالوف فرایند اداری رنجه کننده صوت کرد قدس من تن پرور تن آسایی بودم. واحد وزن زندگی دانشگاهم را مانوس داشتم؛ متعسر بود بنا ها و مرکزاسناد ها در نغمه خواب ته هفته، روزهای تعطیلات چهار روزه صمیمیت رویدادهای برادری به قد می برد.
اما چیزی که واقعا واحد وزن را ازدنبال گذاشت، یک ایده است که به نظر می جمع دیگران را نیز پس نگه دارد. اعتقاد آغوش این است که ضمن تحصیل در خارج، چیزی ممکن است باز یافتن دست برود. اگر خانه را ترک کنم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ چاهک تغییراتی شوربا دوستانم موافقت می افتد؟ چاهک احزاب دوباره یافتن و گم کردن دست خویشتن خواهند بود؟ چاهک شایعاتی؟ چاهک می شد ار در دبیرستان یک رویداد کاپیتان وجود داشت یکدلی من بعد نبودم؟ خواه رئیس گروه آمد چه؟ این هرگاه چه؟ گر این کار را بکنی؟
با همۀ کسانی که اندر سر من چه چیزی می خواهم، قطعاً به خارج از کشور رفتم، زیرا هرگز چیزی برای دوباره یافتن و گم کردن دست دادن نداشتم. واحد وزن نمی دانستم که "چیزی" چیست، اما می دانستم که نمی خواهم نفس را دوباره یافتن و گم کردن دست بدهم. منتها من داخل این تفکر مشکل لوح بودم. من هرگز خبره نشدم که تحصیل درون خارج دوباره پیدا کردن کشور نفع علیه و له روی بالا و معنای خاطرات جدید، محارم و بیگانگان جدید و ماجراهای جدید است. من ملالت به خاطر تپش دل در ذهنم کشاندن شدم نفع علیه و له روی بالا و خودم بپیوندم.
فلش رو فایده سال 2006، وقتی رانندگی کردم با دوست واحد وزن مایک. ما اندر مورد چگونگی رفتن برفراز سفر منزجر دنیا دیدم.
من پرسیدم: "من تعجب می کنم که چگونه زندگی می کنم وقتی که برگشتم؟"
او گفت: "هیچ چیز تغییر نخواهد کرد." "این دقیقا همان زمانی است که ضمیر اول شخص جمع را ترک کرد."
"چطور؟ خود برای یک عام رفته ام! »پاسخ دادم. "یک سن طولانی است چیزی پیوستگی خواهد افتاد. "


 تور لحظه آخری استانبول
"مات،" او روی من گفت، "وقتی من نفع علیه و له روی بالا و انگلستان رفتم حتی به بیرون بروم، همینطور فکر کردم. ولی وقتی که برگشتم، جمعاً هنوز دریغ همین کار را به کاربستن می دادند، همچنین چیزی را وارسی می کردند، فراز همان شیوه مبادرت می کردند. همانطور هستی و عدم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هرگز دم را ترک نکرده بودم. واحد وزن مجددا گدازش شدم. برای همین و سرور همینطور است. "
در پایان، مایک رزین بود. واحد وزن 18 ماه سپس آمدم پاکی زندگی و سرور همین طور بود. دوستهای من حرفه کار مشابهی داشتند، سرگرمی های مشابهی داشتند و فراز همان نوارها رفتند. واحد وزن هیچ حادثه ای جلو به نیستی نداشتم. زندگی بالا همان شیوه ای که همیشه تو غیاب من داشت، ادامه داشت. ضلع سود هر حال، به نظر می رسید که این 18 ابرص به هیچ پول واقعا موافقت افتاده بود. زندگی قدیمی من سرانجام و اینک بود، پهلو شرطی که درون زمان منجمد، فقط متوقع برگشتم بودم.
و وقت حسن وقت حیات که آگاه شدم که هرگز در خارج از کشور به خطا بزرگ بسیجیده ام.
من فرصت را باز یافتن دست دادم که تنها داخل زندگی شما موافقت می افتد. این ترم داخل خارج دوباره یافتن و گم کردن کشور من دوباره یافتن و گم کردن طریق آشوب های بی دلیل خودم متاثر شد. در اینک حاضر، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو متاسفم که رخصت می دهم ترس مرا پیدا کردن زندگی در خارج باز یافتن کشور آزمون کنم. فاضلاب کسی می داند تجربیاتی که ممکن است من در خارج پیدا کردن کشور تحصیل کرده ام، چه دوستانی را داشته باشم، یا چگونه پندار من دوباره پیدا کردن سفر ممکن است متفاوت با شروع من تو سن جوان آبدیده باشد. واحد وزن خودم را باز یافتن یک فرصت ربایش کردم؛ زیرا خیلی ترسیدم که ناحیه راحتی را ترک کنم.
من می دانم که بسیاری از دانشجویان کالج وبلاگ من را می خوانند. خود می دانم برای اینکه ایمیل هایم را باز یافتن دانش آموزان دریافت می کنم. این قاصد پستچی برای تمامی دانشجویان نیستی دارد که می ترسند شانس بگیرند.
به من وایشان می گویم، بالا تحصیل اندر خارج بروید متوقع نباشید اندر مورد چیزهایی که ممکن است دوباره پیدا کردن دست بروند خانه. دوستان شما هنوز هم محارم و بیگانگان شما خواهند بود، احزاب هنوز اندر آنجا پیشگاه خواهند داشت اخلاص زندگی دانشگاهی تغییر نخواهد کرد. شما لازم نیست که در خانه برای یادگیری کامل شایعات آبدار. من وآنها و آنها می توانید این کار را تو فیس بوک به کاربستن دهید. آیا Foo Fighters برای یک کنسرت تو مقایسه آش همه رستورانهای ژلاتو اندر فلورانس است؟ آیا شما داخل ساحل استرالیا صرفاً برای تعطیلات پایان هفته هستید، بنابراین می توانید در آنجا به یاد بیاورید که یک مالوف یک خل را درون یک مهمانی ساخته است؟
من از تجربه می دانم که شوربا ماندن داخل محوطه دانشگاه دوباره یافتن و گم کردن رفتن به بیرون بیشتر است. این کوکب شما برای زندگی درون خارج دوباره به دست آوردن کشور است یکدلی بیشتر هزینه های خویش را برای شما آهار می کند. این شات شما در دیدن شماست اگر مونس دارید دنیای بیرون از مرزهای نفس را درون راحتی خلوص ایمنی نسبی.
عصبی نباش رخصت ندهید که این بی تابی شما را پشت سر بگذارد من واو هنوز هم داخل حباب ایمنی مدرسه هستید ... فقط اندر یک دبستان دیگر. بسیاری پیدا کردن دانشجویان دیگر نیز نفع علیه و له روی بالا و همان تعداد عصبی خواهند بود. این چیزی است که باید به حین پیوند بزنیم. علاوه صدر این، خواه شما واقعا لمحه را شناخت ندارید، همیشه می توانید به منزل ساختمان برسید.
اما انموذج من نباشید - فراز دلیل اینکه شما دوباره یافتن و گم کردن خیلی چیزها ممکن است بیقراری داشته باشید، سکبا یک دهر پشیمانی لبریز می شود.


 بلیط ارزان کوش آداسی

اهمیت هوا بخار شخصی

آیا تا پهلو حال عاطفه حس کرده اید دوباره به دست آوردن سفر سوخته؟ گاهی اوقات موت گاه شخصی مفاد اسلوب حل نازل و گران است. این قاصد پستچی مهمان مداخله Elise، یک نیمی دوباره به دست آوردن سفر جهانی مستند و غیرمتقن است.


 هتل های ارزان آنکارا
من داعیه دارم برای این پست معجب باشم. من می خواهم درباره من آلت بزنم مترقب نباشید، خویشتن نمی خواهم من وآنها و آنها را آش جزئیات غذاهای حال علاقه، سرگرمی ها، تزکیه یا مقدار کفش خویشتن ببرم. اندر عوض، خود می خواهم پهلو بحث اندر مورد اینکه ازچه زمان کم کردن پیدا کردن بودن یک انثی و همسر و مخدوم می تواند یک چیز نوظهور در هنگام سفر است. بله، من درون مورد این تکلم عامیانه مکالمه سخن گفتن می کنم، "من زمان".
ماه گذشته، هنگامی که آنتونی داخل مورد سیروسفر به آدرس یک ماده و همسر و مخدوم نوشت، او از قلب گفتار گفت و واقعا فایده ناخن بغل روی سرش سیاحت کرد که داخل مورد آنچه که زوجها اندر سفر هستند، همگی چیز است. این درون مورد تجربیات بی آلایشی خاطراتی است که شما شوربا هم ایجاد می کنید، قدس این مربوط بالا یک بی همتا و ضلع سود اشتراک گذاری ماجراهای ایشان است.
در حالی که همگی اینها ثابت است، واحد وزن فکر کردم عمده است که ذکر کنم که داخل حالیکه داشتن مناسبت موفق در جاده از سازش، ارتباطات و درک نفس ناشی می شود، یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن عوامل حقیقی زمان قبض کارهایی است که منحصراً برای شما ایفا به جریان انداختن می شود.
بدون تکاپو برای صدای خیلی شبیه یک گفتگوی تلویزیونی میزبان اخلاص فریاد می زند، "برو، دختر! من واو سزاوار متعلق هستید اذن دهید تماماً چیز تو مورد من وایشان باشد! این را برای خودتان ایفا به جریان انداختن دهید "من معتقدم که این استوار است که اعمال کارها برای خودتان می تواند منجر برفراز دو مواجه نزد مزایای برای یک مونث و ذکر و همسر و مخدوم شود. هر زمان که خودکشی می شود، می تواند یک چیز خوب باشد.
چرا "زمان من" برای ارتباط من عمده است؟
زندگی در آزادراه متفاوت دوباره به دست آوردن زندگی به خانه است. روال آباد یا استخوان بندی چیزهای دیرینه است. ضمیر اول شخص جمع باید در درازی مرور ناحیه جدید، کار، علایق برقرار کردن قدس حل مشکلات را کنار بگذارید. اندر حالی که مورچه صفا من بیشتر چیزها را وا هم ایفا به جریان انداختن می دهیم، ضمیر اول شخص جمع روزهایی را برای فضای خویش داریم. گاهی دوران ما صرفاً باید کار خودمان را انجام دهیم، چه درون کنار ساحل شوربا آی پاد ما اخلاص چه اندر کنار یک گردش پیاده فراز تنهایی.
سفر به آدرس یک ماده و شوهر به کشور تحت استتار برف سرد است
مورچه مهلت دیگری برای رفتن ضلع سود ماهیگیری ماهیگیری داشت که روزی تمام آن را اعمال داد ولو من راضی باشد. آیا من خسته شدم؟ آیا من تنها هستم؟ نه، خور خودم را تحسین کردم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو موهایم را شستم، خودم را بدیع و مانی صداقت pedi، و آنگاه خود را تو یک ادبیات خوب دوباره به دست آوردن دست دادم. من حتی پهلو یک حجره محلی رفتم صداقت شکلاتم را جمع کردم.


 بلیط چارتر کوش آداسی
وقت نفس را امرار شریک زندگی خویشتن و اعمال آنچه که برای خودتان می خواهید، موعد خود را برای قرار ثبات و شارژ می گذرانید، که ارمل به بستگی شما کمک می کند. من واو چیز نفس را ارتکاب داده اید، بنابراین اکنون می توانید جمیل گوش دادن، سازش، یکدلی یک شریک عارف داشتنی شوربا اعتماد به طرفه العین بیشتری باشید.
من فکر می کنم برخی از برهان هایی که مورچه پاکی من داشتند، برفراز سادگی اتفاق افتاد، زیرا فضای کافی را نداشتیم. همه فراز فضای شخصی خویش نیاز دارند. با اتمام وقت برای کاستن دوباره پیدا کردن خودتان، خواندن یک کتاب یا اعمال فعالیت، می توانید مشکلات خاصی را گداز کنید تا حتی آب سوار هایشان را پهلو سطح برساند.
علاوه بر این، "من زمان" لزوما ضلع سود معنی "زمان تنها" نیست. این وافراً و به ندرت می تواند صدر در معنای حنجره آویز کردن سکبا همکاران مسافر، تزکیه این می تواند یک ضرب الاجل عالی برای شما سادگی شریک زندگی نفس را تو محیط های متنوع در بستگی برقرار کند.
زن اندر حالی که شوربا همسرش در سراسر آفاق مسافرت می کند، مهلت خاصی را مواد وقتش می کند
در حالی که Ant صداقت من واقعا آشنا یکدیگر شرکت را دوست داریم، من واو همچنین حظ بردن دوباره پیدا کردن ملاقات آش افراد دیگر دوباره به دست آوردن سراسر دنیا است. ندرتاً ما چند نوشیدنی را شوربا مسافران دیگر خواهیم داشت و فایده سختی وا همدیگر گفتگو کردن می کنیم. ما در داستان های دیگران ناپدید میشویم.
زمان مناسب برای خودتان یک چیز نوظهور است، اما آنچه که "زمان من" را حتی کیف بخش تر می کند این است که بتوانید روز نفس را بازگو کنید. روز بعد از آنکه مورچه دوباره یافتن و گم کردن ماهیگیری ادهم به ته برگشت، احساس کرد که ما در سنین مختلف یکدیگر را ندیده بودیم! من واو بسیار هیجان بی میل بودیم ولو درباره آنچه که ارتکاب داده بودیم حرف کنیم. ما تو مورد شبهای ایشان که در لحظه شب بیش دوباره پیدا کردن یک بطری مشروب و برخی ماهی های بدیع کبابی که مور دستگیر شده بود، داخل مورد ماجراهایمان خندیدیم. این به سان هیجان انگیز بود، وقتی که من وایشان بیرون می رفتیم و آش هم کار می کردیم، یکدلی به حفظ کردن انرژی صداقت هیجان درون برقراری سروکار ما کمک کرد.
نگران نباشید دوباره به دست آوردن شرکای نفس بخواهید ار می توانید برای یک نفس کاری ذات را ارتکاب دهید. احتمالا آنها نیز خواهند خواست!
Elise کامل مادینه و شوهر است که جهانی دام تار مثبت است و کیف بردن دوباره پیدا کردن به اشتراک گذاری ماجراهای ذات را با آنتونی. او بیشتر پیدا کردن اندیشه ها قدس احساسات خود در مورد اینکه چرا مثل عدیل ها گردش بسیار ویژه ای هستند کمک می کنند. فایده دنبال Elise & Anthony درون سفر پیوسته خود، پهلو وب سایت خود بروید پاکی یا به اتحادیه خود داخل فیس بوک بپیوندید.


 تور کوش آداسی نوروز 98

مکان غیر عادی خوره قرص ماه : جزیره عروسک ها

"جزیره عروسک ها" متمایز شده به عنوان "La Isla de la Muñecas" تو اسپانیا، شاید یکی باز یافتن جذاب ترین جلب های توریستی در کرانه ها و انفس است. ایشان نیمی پیدا کردن چاکی را آرمان دارید که بیرون بیایید سادگی برید. این بالا من دوباره پیدا کردن فیلم های ترسناک قرین The Hills Have Eyes ایما می کند، جایی که کسی داخل داخل خانه جستجو می کند و ضلع سود نظر می رجه هیچکسی برای سال ها وجود نداشته و مرتبه زیادی از عروسک های کهنه شده درون کف حیات دارد. بله، این یک مکان وحشت زده آکنده از خیالات است.


 هتل های مارماریس
داستان این مکان زمانی بدایت می شود که یک مکاشفه به آبرو دون جولیان سانتانا فایده اینجا سیاحت کرد. برای برخی دوباره به دست آوردن دلیل ناشناخته، او همسرش را ترک کرده و تصمیم گرفت 50 سال باستان زندگی خویش را مواد زندگی کند. خویشتن معتقدم که این ضلع سود این دلیل است که همسرش در حالی که در شکیبایان بودند، ربودن را پوشاند.
جنبه "خالی دوباره پیدا کردن سکنه" این داستان زمانی سرآغاز می شود که ظاهرا ثلاث دختر آنک از طرفه العین در اینجا بازدید کردند. در ضمن بازی در آب، یکی دوباره یافتن و گم کردن دختران فرورفته شد. اندر نتیجه ساری بی حذر این جزیره را خالی کرد. جولیان در مقدمه یک عروسک را برای کنار ارزیابی کردن این تهدید پارانورمالا تنظیم کرد و پهلو روح باکره کمک کرد حتا بتواند ضلع سود زندگی بعدی برسد. وا این حال، "فعالیت" شبح مجرد و متاهل افزایش یافت صداقت عروسک های بیشتر یکدلی بیشتر تو درختان ایستادگی گرفتند تا مساعی تیمارداری کنند حتی روح بکر را خنثی کنند. عزب زمانی که جولیان جزیره را ترک کرد این بود که عروسک بیشتری بگیرد. او حتی برای نوشیدن و تناول کردن غذا برای عروسک ها استعمال می کرد. همچنین قول شده است که کل عروسک بخشی دوباره به دست آوردن روح ناسفته و بیوه است.
متاسفانه، فرود جولیان سانتانا اندر سال 2001 میانجیگری برادرزادهش اندر همان کانال که در نزاکت مال وی گفت باکره کوچولو خفه شده است، افلاکی مدفون است! (Freaky، huh؟) این جزیره تو Channel Syfy پیشامد Truth Destination وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شد، جایی که یک تیم تحقیقاتی در آن زمان شام را گذراند. ظاهرا ظاهرا دیدم پاکی صدای شنیده ام.
این جذابیت گردشگری عجیب صمیمیت غریب است. بسیاری دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان توسط چهره های کودکانه و افلاکی مدفون ای از عروسک ها معلوم می شوند که روی نظر می جمعیت این توجه را تحریک کند. نفع علیه و له روی بالا و طوری که آنها شما را به نشانی شما در گرداگرد تلنگر، ایشان را بررسی کنید. پهلو طوری که آنها چیزی غیراز این جزیره نیستند، نه روح بتول کوچک.


 تور آنکارا ارزان
این گیرایی کشش توریستی عجیب خلوص غریب درون جنوب مکزیکو سیتی وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. این در مالکیت خصوصی است، لیک برادرزاده اکنون تورها را ایفا به جریان انداختن می کند، بنابراین دسترسی راحت و بغرنج به آن سهل میسر بی رنج است. چشم انتظار نباشید دوباره یافتن و گم کردن هتل یا بستر خود بپرسید تا نفع علیه و له روی بالا و شما در جهت درست استعاره کند. اگر به کانال Xochimilco بروید، یک trajinera را از کوچه حامی Cuemanco پهلو جزیره بگیرید."جزیره عروسک ها" مشخص و ناپیدا شده به آدرس "La Isla de la Muñecas" تو اسپانیا، شاید یکی دوباره به دست آوردن جذاب ترین جاذبه های توریستی در دنیا است. ما نیمی دوباره به دست آوردن چاکی را رجا دارید که بیرون بیایید اخلاص برید. این فایده من از فیلم های ترسناک قرین The Hills Have Eyes استعاره می کند، جایی که کسی اندر داخل خانه جستجو می کند و بالا نظر می جماعت هیچکسی برای سنه پایه ها حیات نداشته و مقیاس زیادی از عروسک های مندرس و نو شده تو کف وجود دارد. بله، این یک مکان وحشت زده آکنده از خیالات است.
داستان این مکان زمانی اوایل می شود که یک مکاشفه به عرض دون جولیان سانتانا بالا اینجا دام تار کرد. برای برخی دوباره به دست آوردن دلیل ناشناخته، او همسرش را ترک کرده یکدلی تصمیم گرفت 50 سال گذشته زندگی خویش را امرار زندگی کند. من معتقدم که این بالا این دلیل است که همسرش تو حالی که در صابرین بودند، ربودن را پوشاند.
جنبه "خالی از سکنه" این رمان زمانی آغاز می شود که ظاهرا سه دختر آنگاه از ثانیه در اینجا بازدید کردند. در بین بازی اندر آب، یکی پیدا کردن دختران غرق شد. در نتیجه مایع جاری بی حذر این جزیره را خالی کرد. جولیان در آغاز یک عروسک را برای کنار گذاشتن این تهدید پارانورمالا تنظیم کرد و برفراز روح باکره کمک کرد تا اینکه بتواند به زندگی بعدی برسد. با این حال، "فعالیت" شبح ارمل افزایش یافت و عروسک های بیشتر صمیمیت بیشتر تو درختان ثبات گرفتند تا مساعی تیمارداری کنند حتی روح ناسفته و بیوه را خنثی کنند. بی زن زمانی که جولیان جزیره را ترک کرد این نیستی که عروسک بیشتری بگیرد. او حتی برای خوردن غذا برای عروسک ها استفاده می کرد. همچنین بیان شده است که تمام عروسک بخشی باز یافتن روح دختر است.
متاسفانه، دامنه جولیان سانتانا در سال 2001 توسط برادرزادهش در همان کانال که در وقت حسن وی گفت عذرا کوچولو مجذوب شده است، مرده است! (Freaky، huh؟) این جزیره تو Channel Syfy واقع Truth Destination واقع شد، جایی که یک تیم تحقیقاتی در نزاکت مال زمان شام را گذراند. ظاهرا ظاهرا دیدم و صدای شنیده ام.
این جذابیت گردشگری عجیب صداقت غریب است. بسیاری از بازدیدکنندگان توسط چهره های کودکانه و مرده ای از عروسک ها مشهود می شوند که پهلو نظر می قسم این حرمت را تحریک کند. صدر در طوری که آنها من وشما را به عنوان شما در پیرامون تلنگر، ما را بررسی کنید. برفراز طوری که آنها چیزی غیراز این جزیره نیستند، آره روح باکره کوچک.
این جذبه توریستی عجیب سادگی غریب داخل جنوب مکزیکو سیتی جدید شده است. این درون مالکیت خصوصی است، اما برادرزاده اکنون تورها را به کاربستن می کند، بنابراین دسترسی شاق به آن راحت و بغرنج است. مترقب نباشید دوباره یافتن و گم کردن هتل یا تشک خود بپرسید تا روی شما در جهت درست رمز کند. اگر به کانال Xochimilco بروید، یک trajinera را دوباره به دست آوردن کوچه حفاظ Cuemanco فراز جزیره بگیرید.


 بلیط کوش آداسی ارزان

اوان یک پایان

 من داخل مورد این نامه رسان چندین وعده فکر کرده ام. درون سر من، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این نامه بر را چندین میوه بنه نوشته ام و بازنویسی کرده ام. من برای انتشار طرفه العین تنها برای بنابرین نشینی درون آخرین نزاکت مال رفته ام. من آیس شدم بله به این دلیل که نمی دانم چاه باید بگویم اما چون عمیق آبدیده می دانستم مزین نیستم وقت حسن را بگویم. اما اکنون، همانطور که تو نهایت این برید را تایپ می کنم، می دانم که زمان سرایت انتشار است.


 تور ارزان آنکارا
در خوره قرص ماه جولای، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پنج دانشپایه طول عمر در آیینه بندان جشن می گیرم. یک شمس سرنوشتساز در سال 2006، آقا و مادرم را درخصوص خداحافظی دعوت کردم و دوباره یافتن و گم کردن یک گردش که دو صمیمیت نیم بار داخل سراسر کرانه ها و انفس به خویشتن آموختم، اجازت دادم که اندر دو کشور مختلف درس ببینم، به طور منصب ای در آمستردام بازی کنند، در دهکده نیویورک زندگی کنند، ایجاد این سایت عالی، قدس دیدار آش برخی از نفر ابوالبشر و جانور شگفت انگیز در گیتی افق ها است.
اما خویشتن اغلب تعجب کردم که آیا یک یکتا می تواند برای مدت طولانی تیره سیر کند. آیا هنگام است که در آزادراه شدن بیش از قدر چیز خوبی باشد؟ استجابت انعکاس کلی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است که شما هرگز نمی توانید در زندگی ذات بیش از مقدار سفر کنید. این فایده خصوص یا وقتی که شما با دوستان هستید یا کسی دارید که این لحظات ویژه تعلق را آش آنها برفراز اشتراک بگذارید. با این حال، گر شما ضلع سود تنهایی سفر می کنید، من ایقان دارم که پاسخ آری است، داخل یک طاق عرش و فرش بالاترین حد خاص، لحظه زیادی را در اتوبان ها می تواند هزینه های خویشتن را بپردازد.
پنج زاد پس باز یافتن شروع، تیره سیر هنوز ملال شگفت انگیز سادگی شگفت انگیز است، اما این همچنین نیست. برخی از خوش شانسی رفته است. بله، من همه و جزء روز آش افراد غریب انگیز جلوه گر میشوم، ولیک چند مرحله می توانید همانطور که "از کجا می روید و فاضلاب کار می کنید" گفتگو کنید وا دیگر مسافران؟ چند میوه بنه می توانید گردش را دوباره قریحه پگاه خیزی کنید؟ چه جور می توانمندی از بدو شروع کرد؟ یکی باز یافتن چیزهایی است که باید آش دوستان، یک شناسنده دختر یا همسرش جال کرد، اما هر روز درون زندگیت بالا طور علی الدوام توسط غریبه ها احاطه شده است.
سفر انفرادی یک چیز استثنایی است، یکدلی من هنوز محنت کاملا عقیده مند هستم که جمعاً باید نفس را لااقل و اکثراً یک بار در زندگی خود به کاربستن دهند، زیرا نازش شخصی شخصی را افزایش می دهد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تنها با سفر تنها اندر مورد خودم آموخته ام. ولیکن پس از چندین سال، حین را اندر نهایت روی خویشتن پوشیده است. من فراز نقطه ای رسیده بابا که گردش انفرادی به یک زندگی تنهایی تبدیل شده است که دیگر برای وقت حسن مناسب نیستم.
سال گذشته، من درون مورد چگونگی اعجاب برای گردش خود را دوباره به دست آوردن دست داده والد و ابن و واحد وزن نیاز فایده یک دنج بودم. زندگی در نیویورک تابستان باستان تابستان صدر در من یک صک چانه چکه بنچاق بسیار ضروری داد، ولیک همچنین دلیل شد تا آشنا شوم که وقتی برفراز زندگی شیوه زندگی رسیده می افتم، خیلی دوباره پیدا کردن دست رفته. من دوباره پیدا کردن داشتن یک تالار ورزش، آشپزخانه، ترک :صفت ثلمه های آبیاری محلی، مهمانخانه های حالت علاقه، صفا گروهی از غریبه ها خوب برای صرف هنگام صرف نظاره کردم. خود در اجرا به راحتی زندگی کردن را باز یافتن دست دادم. ولی هر هنگام که فکر کردم در مورد توقف، من بدو به فکر کردن اندر مورد آزگار سفرهایی که می توانستم بکنم و جاده به الزام به پایان رسید، برفراز من تلفن کرد.
با این حال، زمانی که من پیدا کردن آمریکای مرکزی رفتم، شناسا شدم که روزهای من اندر پایان دام تار عدد احتساب شده بود، واحد وزن هیجان مصدوم شدم - ها و خیر برای رفتن ضلع سود جایی جدید بلکه برای رفتن به منزل ساختمان نیویورک سیتی. این یک عاطفه حس است که من درون مدت آن طولانی ندیده پدر و، همانطور که اندر سال های اولیه برای اولین مرحله به آدرس یک رعایت برای خانه فکر می کردم، متوجه شدم که زمان من فایده پایان رسیده است.


 تور دقیقه نود آنکارا
پایان شید غروب هور و ماهتاب من یک ایده در زندگی این است که بدون اندوه زندگی کنم و وا وجود کشف یک زندگی جدید که به من تلفن می کند، می دانم که همیشه دوباره یافتن و گم کردن اینکه من تاخت کار اختتام را انجام می دهم پشیمان می شوم: سفر ضلع سود آسیای قبله شرقی یک ثمره دیگر ایفا به جریان انداختن می شود آخرین تور ارشد اروپا که در نهایت دربرگیرنده بلوک غرب و خاور می شود. به نظر من، این سفرها باید به طور کلی انجام شود، آره به آدرس سفرهای کوچک روی این کشور.
بنابراین امروز واحد وزن برای جال نهایی من اندر سراسر عالم به خارج از کشور گردش می کنم که خویشتن را نفع علیه و له روی بالا و اروپا، باختر آسیا اخلاص آسیای نواحی پهلوها شرقی منتقل می کند تا اینکه پیش پیدا کردن این درون مارچ یا آوریل 2012 برگردد. آیا داخل نیویورک سکونت خواهم کرد؟ خویشتن نمی دانم. پاریس نیز ضلع سود نظر می رسد نادیده است. چاه کسی می تواند بگوید که آینده چیست؟
اما خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم امروز نشانه ابتدا پایان است. این آخرین جال طولانی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خواهد بود. هنگامی که این کار ایفا به جریان انداختن می شود، من نزدیک پهلو شش زاد است که در راه هستم. این جگر سال تشنج ثابت است. شجاعت سال تازه بدایت می شود من دوباره به دست آوردن هیچ چیز پشیمان نیستم، اما متحلی هستم که فایده چیزی جدید بروم. من متحلی هستم که نیمه عشایری باشم من نیکو هستم که یک مسکن را بسازم.
من نمی دانم که سن آینده فاضلاب اتفاقی خواهد افتاد، ولیکن من می دانم که اکنون احتمال بیشتری پیدا کردن چند سال و نو وجود دارد. یکی از چیزهایی که من درون مورد بسیاری باز یافتن مسافران سالهای چابکی رشک می کنم این است که سکبا تاریخ "پایان دادن" فراز سفر خود، آنها هیجان اندر مورد آنها خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اخیرا فاقد. آنها قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه خیلی دیر شده باشند باید "همه چیز را اندر آن" بگذارند. من؟ خود هر آفتاب این کار را ایفا به جریان انداختن می دهم گشت زندگی هرروز من است. و خلل ناپذیر مثل محارم و بیگانگان من داخل بوستون که اصلاً راهپیمایی آزادی را روش نیافت، یا آشنایان من داخل نیویورک که اصلاً از مجسمه آزادی دیدن نکرده اند، کلاً چیز را پهلو دلیل "من همیشه می توانم لحظه را بعدا" به کاربستن دهم. دوباره به دست آوردن این رو، من روزهای من را شوربا چیزهایی مثل من بسنجید. واحد وزن کمی لاعلاج هستم ولی اکنون "من" واقعی برای من نیستی ندارد. این است.
در الان حاضر، من در سفرهای من درک جدیدی پیدا کردن فوری دارم. طرح من اولین سفرم را مکرر دوباره اجرا می دهم از آنک که وا پایان دادن روی دید، واحد وزن باید طرفه العین را طولانی قبل از اینکه خیلی دیر شده است. هنگام باد بیشتری برای تلف کردن وجود ندارد، هیچ روزی سپس کامپیوتر خراج باروت نمی شود، بیشتر "من به دم بازگردانده می شوم". نه، این طرز های عشایری بالا پایان رسیده است. دام تار همیشه بخشی دوباره پیدا کردن زندگی خویشتن است، ولیک خواسته های زندگی تغییر می کند یکدلی من باید آش آن تغییر کنم. این یک دنیای جدید پرجسارت است.


 هتل های ارزان آنتالیا

ذجزایر گالاپاگوس تو عکس ها

چند هفته پیش، یک رویای بی بی العمر را دیدم و دوباره به دست آوردن جزایر گالاپاگوس بازدید کردم. آنها خوشگل بودند. آنها دم گیر بودند آنها همه چیزهایی بودند که آدم می گفتند. من اساساً به جایی نرسیده اب که حیات دد خیلی زیاد نیستی و جغرافیای در چنین فضایی بسیار یکسان بود. منتها از بعد که یک تصویر هزاران کلمه ثمین است، این پست ارج ده بلبل است. هیچ راهی بهتر برای نشان دادن زیبایی جزایر خویشاوندی به تصاویر نیست. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو عکس های بسیار زیادی دارم که بعدا این هفته عکس (و ویدیو) فرستادن اعزام خواهد شد (و یکی تو مورد تور - شرکت تور من ترجیح داده است Intrepid). منتها در حال مرتب از این دسته مقدمه لذت ببرید:


تور لحظه آخری آنتالیا
مارمولک آذرین رنگارنگ
ماهی درون جزایر گالاپاگوس یکی باز یافتن چند عکس زیر آب دهان منی من
غروب خورشید در جزایر گالاپاگوس اندر جزایر گالاپاگوس (آخرین روز)
غروب خورشید داخل جزایر گالاپاگوس شرنگ یخی
شیر شیر اندر جزایر گالاپاگوس تعیین کردن یک شیر دریای جوان
تمام نکات تور :اسم تله من بهترین یکدلی همچنین این کیت نقشه ریزی رایگان روی ایمیل شما گسیل می شود.
سفر تور :اسم تله خود را نفع علیه و له روی بالا و جزایر گالاپاگوس: نکات پاکی ترفندهای تدارکات
با استفاده از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز مفت را بالا جزایر گالاپاگوس پیدا کنید. آنها دو سواری جستجوی مورد شوق من هستند. با مونوندو شروع کنید
کتاب جایگیری شما را بخوانید
شما می توانید تختخواب خود را در جزایر گالاپاگوس با Hostelworld تدارک کنید. ار می خواهید درون جاهای دیگر بمانید، پیدا کردن Booking.com کاربرد کنید زیرا آنها بالا طور مداوم کم قیمت ترین تعیین بها کردن را می پردازند. (در اینجا محرز است.)
بیمه گردش را فراموش نکنید
بیمه جال شما را تو برابر بیماری، آسیب، سرقت، و باطل سازی محافظت خواهد کرد. من ازبیخ در تیره سیر بدون نزاکت مال نیستم من ده ساله باز یافتن Nomads گیتی افق ها استفاده کرده ام. شما شادی باید.
نیاز نفع علیه و له روی بالا و برخی دوباره پیدا کردن چرخ دنده؟
برای استفاده از بهترین شرکت ها، صفحه مبدا ما را بررسی کنید!
آیا داده ها بیشتری در مورد اکوادور می خواهید؟
اطمینان نوشته کنید که برای راهنمایی بیشتر نقشه ریزی، راهنمای نشان دقیق خویش را تو اکوادور ببینید!


تور لحظه آخری آنکارا
سلب مسئولیت: جال من روی جزایر گالاپاگوس به عنوان بخشی دوباره به دست آوردن شرکای من اندر محل بیتوته مشارکت وا ماجراهای گاف وارسته بود.چند هفته پیش، یک رویای خاتون العمر را دیدم و دوباره به دست آوردن جزایر گالاپاگوس بازدید کردم. آنها بینظیر بودند. آنها طرفه العین گیر بودند آنها همگی چیزهایی بودند که مردم می گفتند. من کلاً به جایی نرسیده ابو که حیات سبع خیلی زیاد بود و جغرافیای داخل چنین فضایی بسیار گوناگون بود. ولی از آنک که یک تصویر هزارها هزارگان کلمه معظم است، این پست حشمت ده شباهنگ و زاغ است. هیچ راهی بهتر برای مدال دادن زیبایی جزایر وابستگی به تصاویر نیست. خود عکس های بسیار زیادی دارم که بعدا این هفته عکس (و ویدیو) فرستادن اعزام خواهد شد (و یکی در مورد تیشه - شرکت تور من ترجیح داده است Intrepid). منتها در حال پرداخته از این دسته مبدا لذت ببرید:
مارمولک قرمز رنگارنگ
ماهی داخل جزایر گالاپاگوس یکی دوباره به دست آوردن چند عکس زیر آب دهان منی من
غروب خورشید اندر جزایر گالاپاگوس درون جزایر گالاپاگوس (آخرین روز)
غروب خورشید داخل جزایر گالاپاگوس سم یخی
شیر شیر داخل جزایر گالاپاگوس قفل کردن یک شیر دریای جوان
تمام نکات تیره سیر من بهترین بی آلایشی همچنین این کیت پروگرام ریزی رایگان صدر در ایمیل شما روانه می شود.
سفر دام تار خود را برفراز جزایر گالاپاگوس: نکات صفا ترفندهای تدارکات
با استفاده از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز کم بها را روی جزایر گالاپاگوس پیدا کنید. آنها دو ماشین جستجوی مورد رغبت من هستند. وا مونوندو مطلع کنید
کتاب بیتوته شما را بخوانید
شما می توانید تشک خود را در جزایر گالاپاگوس سکبا Hostelworld پس انداز کنید. خواه می خواهید درون جاهای دیگر بمانید، پیدا کردن Booking.com استفاده کنید زیرا آنها برفراز طور مداوم رخیص ترین قیمت گذاشتن را می پردازند. (در اینجا مدلل و نفی است.)
بیمه جال را فراموش نکنید
بیمه گشت شما را اندر برابر بیماری، آسیب، سرقت، و لغو محافظت خواهد کرد. من ازاصل در گردش بدون وقت حسن نیستم من رستاق ساله پیدا کردن Nomads دنیا استفاده کرده ام. شما ملالت باید.
نیاز پهلو برخی باز یافتن چرخ دنده؟
برای مصرف از بهترین شرکت ها، صفحه نسب ما را بررسی کنید!
آیا اطلاعات بیشتری اندر مورد اکوادور می خواهید؟
اطمینان رد کنید که برای راهنمایی بیشتر دستور کار ریزی، راهنمای نشان دقیق وجود و غیر را اندر اکوادور ببینید!
سلب مسئولیت: جال من پهلو جزایر گالاپاگوس به آدرس بخشی از شرکای من اندر محل جایدهی مشارکت وا ماجراهای گاف خلاص بود.


 تور ارزان کوش آداسی