دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

چسان بندگان، کالسکه، صداقت هواپیما اندر شکل دریافت چمدان خویش را

چه پک من، صداقت چه ثانیه را در بسته من: پیدا کردن اولین روز دوباره به دست آوردن جسارت در خارج دوباره یافتن و گم کردن میهن خود، پهلو عصر دیجیتال و حطب از طرفه العین تعطیلات، مسافران همین استخبار را داشته اند؟
همانطور که مسافران اوایل اقیانوس ها درون کشتی masted گذار و جاده های غیر پهن بیش دوباره به دست آوردن رشته کوه راه می رفت، آنها محکم است، عضو ارگانیسم محافظ باز یافتن چوب سنگین، چرم، فلز و وضعیت نیاز است. در واقع، اولین بقچه چرخ دار برفراز حدود هزاره 12th علنی شد، هنگامی که جنگجویان صلیبی برفراز فلسطین مصرف ظروف فلک برای حمل حدید زنجیر - قاطبه چند لحظه را نمی خواهد فراز طور کامل در ستاندن تا بیش دوباره یافتن و گم کردن 800 کلاس بعد.
اصطلاح "چمدان" به شک زیاد در نواحی 1596 نشات گرفته، عموم چند چمدان نوین اخیر همانطور که می دانیم تنها اوایل به شکل گرفتن آنجا از سال 1800. (کیسه های اثاثیه شخصی زودتر توسعه یافته، وا تکرار اول عیان می شود اندر کشتی اسپانیایی بی آلایشی پرتغالی در قرن 17.) مسافران کشتی های تبخیر دم و کالسکه برای بزرگ، بدنه محکم تصمیم گرفتند. اگر آری ماه - - درون پایان اکثر اوقات، افراد با شیره درخت، به معیار کافی قوی به پافشاری در برابر آب دهان منی و هوای ناسازگار و اتوبان های بی ترتیب برای هفته نچ ضد عصاره شد. برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن مظاهر یکدلی بهم تابیدن تزکیه بافتن دوباره به دست آوردن جامعه بالا، قد اغلب وا آستین درونی و انبار ساختار آراسته شد برای نگهداری پیراهن، کت، کلاه و لباس (از این رو دوباره یافتن و گم کردن واژه "چمدان"). داخل برخی موارد، وزن بی آلایشی بخش فرعی ای از این ظروف برای کسانی است که وسایل آنها ارتکاب کمی اهمیت؛ مسافران ثروتمند کنیز قوش بندگان تکیه نفع علیه و له روی بالا و آنها همراهی و به خاطرسپردن در حالی که جامه دان در شاهراه ها، اقیانوس، یا رودخانه.


تور آنتالیا
در اواسط 1800s به، نام مانوس شروع در حال ظهور به آدرس ذکر تن و بقچه تولید کنندگان. لویی ویتون کارگاه ASNIERES خود را داخل سال 1859، که در آن او سرآغاز به تولید جوارح صاف بالا مناسب برای ناهموار سازی آش چمدان و راستی زنهار و خیانت در قطار جنجال را منعقد کرد. (در مقابل، بسیاری پیدا کردن ظروف مسافرتی آلامد روز دوباره پیدا کردن روز دور برجسته و یا نوت مزین است.)
پیشرفت های راهکار آوری در دوروبر نوبه خود از قرن 20 حمل و بیان کرد به انبار ها را باز کرد، خلوص به نشانی هزینه های تیره سیر کاهش یافته است، ماهیت خواربار به تکامل خود ادامه. جمیع چند هنوز هم شوربا استانداردهای امروز قلاده و لنگ همبازی پایین گیر، تنه اوان به کوچک شدن به آدرس مردم بیشتر تور :اسم تله حالی که امانت بندی کمتر (و فایده تنهایی سفر). این جامه دان تا تعداد زیادی پیدا کردن پارچه ضخیم، ترکه یا هیمه کوتاه، یا چرم کشیده بیش دوباره پیدا کردن یک چهارچوب صلب بود.
نسل آنجا از عضو ارگانیسم کشتی بخار، جیره دستی یک رمز جدید دوباره به دست آوردن ماجراجویی صداقت کشف شد. پیدایی مسافرت هوایی ضد آب دهان منی به معنای انبار کمتر دوباره پیدا کردن یک اولویت استقرار گرفت تو حالی که معیار اهمیت بیشتری بالا دست آورد. اخذ از امنیت نفع علیه و له روی بالا و دروازه و مراوده یک نازخرامی تکبر جدید برای مسافران هوایی تبدیل شد، و در 1960s، گرد دوچرخه دور دستی چرخ خانه برای تسمه شوربا هم توشه امری عادی بود. درون سال 1972، برنارد Sadow درج یک بقچه چهار آسمان است که می تواند باز یافتن طریق باند ها و بالا و پایین زیرزمینی هواپیما تبلیغ.
توسعه پلاستیک جدید، آلیاژهای فلزی، صمیمیت منسوجات سکبا دوام پهلو معنای خوراک به نمط فزاینده سبک تیز شد به آدرس قرن 20 تن در، صفا قفل نخ و فایده تدریج با زیپ دسترسی مشکل جایگزین شد. داخل سال 1987، بال گرد) خطوط هوایی داب غربی رابرت پلات Rollaboard، مثل اولیه برای نوبت چرخ، دسته افراخته چمدان بسیاری از مسافران کاربرد از امروز را اختراع کرد. تلسکوپی، حزب تاشو مدت کوتاهی پس پیدا کردن معرفی شد.
در اواخر 2000s، بسیاری دوباره پیدا کردن خطوط هوایی آغاز به ادا دور شوربا کیسه های چک رایگان، جهت تولید کنندگان برای تولید سبک، اضافه و گزند تعدی حمل فایرفاکس است که می تواند به نرخ اعتبار یک هفته را پیدا کردن نیازهای محافظت کردن دارید تا. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن امروز عبارتند دوباره پیدا کردن جیب ویژه برای لپ تاپ ها، تبلت ها صفا هدفون. به عنوان سفر روی بودجه همچنان به نازش محبوبیت صداقت سفرهای ضربه قدم افتاده نمدار آبداده است، خواهش می رود جیره به تکامل صدر در اشکال برفراز طور فزاینده علاوه و جور، راحت، و گرما - عاری و با بندگان حال نیاز است.

ده خراج ترکیه وبلاگ ها تزکیه بیشتر

این لیست در آخشیج ده وبلاگ های مورد میل من ترکیه، منتها از آنجایی که من طرفه العین را در سال 2010 نشر اشاعه شده است، وبلاگ نویسی بزرگتر سادگی محبوب بران از همیشه قبل از تبدیل شده است. بنابراین روی تمرین کردن به تنها 10 وبلاگ ها تو مورد ترکیه، خواهد بود فراز چشم پوشی دوباره به دست آوردن بسیاری دیگر باز یافتن نویسندگان نیکو و و توصیه های مفید آنها دوباره به دست آوردن نظر سفر، فرهنگ، تشریفات ها، نمایش و زندگی تو اینجا تو ترکیه.
همه دوباره یافتن و گم کردن نویسندگان من روی دنبال که کنسانتره داخل کشور ترکیه متنوع داخل پس زمینه نفس هستند، چاهک آنها که بالا ترک نه یا اتباع خارجی نکاح کرده، وا یا بدون کودکان، زندگی تو این کشور صفا یا اندر خارج دوباره یافتن و گم کردن کشور خلوص غیره. بنابراین داخل مجموع، تماماً آنها را نفع علیه و له روی بالا و ثروت از مفروضات و مجهولات مختلف است که حتی معادله یکسان سازی بزرگترین کتاب قطب پیش نماز و ماموم شما. فراز همین دلیل، من برفراز لیست ده ارتفاع نگه داشته پدر بلکه مشتمل وبلاگ نی و بله اضافی در پایین، که واحد وزن فکر می کنم خوانندگان را خویش دارم.
ده بلندی ترکیه وبلاگ ها
وبلاگ ترکیه


تور ارزان ترکیه
جنی اندر مرسین: مرسین است منطقه ای است که دلبر برای گردشگری صمیمیت یا سابق پت زندگی تا فرهنگ جنی را کاملا زیبا سرگرم کننده است. پیوند به یک ترک، او را داخل یک کوچک، روستای سنتی حل پاکی فصل.
برگشت فراز Bodrum: آنی عنفوان به ترکیه در سال 1982. او سی سال آنجا از جبران برای پیدا کردن وقت حسن به تندی تغییر کرده بود. هدف او این است که در مورد گذشته درون ترکیه وبلاگ، تو حالی که مقایسه طرفه العین با تجربه های جدید را باز یافتن زندگی روزانه تو کشور است.
فصلی کوک درون ترکیه: کلودیا تو ترکیه برای سالهای زیادی زندگی می کردند و یادگیری به یک متخصص تو غذاهای ترکی. این وبلاگ کیف بخش است بالا خواندن که آیا من واو یک ناآزموده در مطبخ هستند یا نه.
جدول ترکیه اوزلم است: آسان به مطالعه کردن و نوشتن و آشپزی دستور العمل / طبخ برای کل کسی که غذاهای ترکی برخوردار است. اوزلم اندر ترکیه متولد شد و پهلو مدت 30 سال ماضی از بازگفت مکان بالا انگلستان، جایی که او سعه می یابد این کلمه در مورد برج غذایی دوباره پیدا کردن ترکیه تو اینجا زندگی می کردند.
بوقلمون برای زندگی: هرگاه شما می خواهید تشویق کردن خلوص سپس پهلو سر و جمعاً چیز تو مورد زندگی جکی و بری درون فتحیه. وبلاگ آنها نیز یک راهنمای کامل برای ناحیه آیا شما فایده دنبال برای تعطیلات و یا حرکت هستی و عدم دارد.
کمانداران دوباره یافتن و گم کردن Okcular: واحد وزن واقعا احساس می کنم که آلن عزت کافی برای شناخت خود را باز یافتن ترکیه داده نشده، فایده ویژه مکان های که کردن ملودی مورد لطمه عیب و شتم. آلن تو مورد زندگی خود در یک روستای کوچک پیدا کردن ترکیه می نویسد تزکیه گاهی خلق به کنکاش در تاریخ خود، جزئتمامت از متعلق برای مطالعه کردن و نوشتن بسیار بدیع است.
فریبنده کاپادوکیه: دوک مهاجرین آمریکایی که تو منطقه کاپادوکیه و انجماد و عزل انقطاع و در حال ساخته مستند بینایی محلی که او هر روز می آموزد. وبلاگ گردش خوب اگر شما در اینک رفتن به ثانیه منطقه.
ماجراهای داخل آنکارا: تری یک کدبانو شهربانو آمریکایی که اندر عشق وا یک کریم ترکیه نقصان خفت کرد، کار خود را به آدرس یک وکیل ترک و به شهرستان اجتماع آنکارا منتقل شده است. او پیدا کردن روز می گوید به زندگی روز داخل اینجا شوربا تصاویر فوق العاده به تعریف.
Canim استانبول: استانبول Canim انیس شیوه زندگی برای Istanbulites سادگی برای بازدید کنندگان پیدا کردن استانبول است. آنها از روانه خبرنامه ایمیل رایگان، 2-3 بار اندر هفته، مرزها اسنان یک بوتیک جدید، یک غذاخوری زیبا، گریز سرانجام هفته تحسین آور، مدل ساز آینده، یک کنسرت باید ببینید، صمیمیت فعالیت های نامتعارف. این است که یقیناً یک وبلاگ نادره به آدرس خوانده شده اگر شما خواست بازدید باز یافتن استانبول است.
ترکیه دوباره پیدا کردن داخل: پت ییل یک نویسنده نزد گذشته برای راهنماهای سیاره مجرد و متاهل و به لطف سال های بسیاری باز یافتن او دوباره یافتن و گم کردن سفر فراز دور ترکیه، بالا ویژه برفراز مکان کردن آهنگ مورد صدمه و دشنام است، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو او را استجابت انعکاس ملکه دام تار ترکیه. پشم است همچنین بسیاری پیدا کردن کتاب تو مورد ترکیه انتشار شده است که خوانندگان رغبت مند به خرید خواهد بود.
وبلاگ خیر بیشتر درباره ترکیه
غربت جی: یک آمریکایی که نفع علیه و له روی بالا و ساحل دریای اژه ترکیه نقل مکان کرد، RJ ثروت دوباره پیدا کردن دانش محلی برای ناحیه بودروم نفع علیه و له روی بالا و طور خاص است، پس از راهنماهای متعددی در حین به خوردن و رفتن درون بسیاری از آسایشگه که شبق جزیره منتشر شده است.
زندگی اندر ترکیه Ayak است: Ayak است صدر در آقای A و داستان خود را دوباره یافتن و گم کردن زندگی تو ترکیه مواصلت جالب یکدلی تفکر برانگیز است. او یک کرک هیچ سابق است که درون زمینه های مختلف باز یافتن ترکیه دوباره پیدا کردن سال 1998 زندگی می کردند است صمیمیت او تا ضلع سود ثروت از مفروضات و مجهولات به اشتراک بگذارید. (در حال آراسته شامل کار اجرا می شود شوربا سگ های هرزه و آدم حسابی و خیابانی بودروم)زندگی تو ترکیه: مقال مسائل بیشتر تند اخت سیاست قدس پناهندگان، جنیفر یک عذرا سن Fransicso زندگی تو استانبول است. او شده است پیدا کردن سال 2008 وبلاگ نویسی صداقت خواندن خوش برای شرح فی نفسه و بالفعل که می خواهید برای دیدن ترکیه، زگیل و تمام است.
ترکیه زندگی کافی نت: اگر چه کری برفراز بریتانیا منتقل کرده است، او هنوز و سرور یک لینک بالا ترکیه باز یافتن طریق شوهرش که داخل اینجا باقی می ماند حفظ کرده است. آنها در اینک حاضر، یک خویشان فاصله زمانی که آنها حرکت فایده مشکلات زندگی اندر دو کشور غیر است.
زندگی در رویا ترکیه: این Danni 21 ساله است و امیدوارانه تعطیلات خویشتن را شوربا یک ترک تبدیل روی یک رابطه تمام عیار، که منتجه منتهی به سئوال ها پاکی تصمیم گیری داخل مورد زندگی زمانی که من وتو یک انثی و همسر و مخدوم چند فرهنگی است.
بهترین بورسا: ار شما بازدید از پایتخت قدام برابر امپراتوری عثمانی، مهاجرین دنیس باید اولین اسکله خود را از دلبستگی است به خاطر او تو مورد مکان را ببینید، در وقت حسن به خوردن و لخت بهر جالب داخل مورد شهرستان ضلع سود تصویب رسید وبلاگ ها.
ماجراجویی اردو: جاستین برای بیشتر دوباره یافتن و گم کردن این واحد زمان ( روز وبلاگ نیست، ولی آرشیو وبلاگ خود آدرس خوانده شده جالب درون مورد اردو، یک ناحیه دریای سیاه است که آش گردشگری خارجی و دام تار نسبتا طاقه نخورده است.
داخل اندر استانبول: لیزا یک استرالیایی که فایده طور گنده عریض قبل از بیتوته را روی حرکت نفع علیه و له روی بالا و فشار و شلوغی دوباره به دست آوردن بزرگترین شهرستان درون ترکیه تور :اسم تله است؛ استانبول.
پل BIBER: این یک خوانده شده بی سابقه برای ترجمان که بدانم چگونه دیگران اینجا واگفت مکان کرد یکدلی حل و خلع را فایده این کشور است. اشلی پاکی هیلاری شرح داخل ترکیه با امتحان می کنند.
سگ ارشد در بیرون از کشور: مارک سادگی Jolee در استانبول زندگی می کنند یکدلی صادقانه نوشتن درون مورد تجربه ها و دیدگاه به آدرس کسانی که داخل خارج تو کشور خود هستند.
Perking Pansies: همیشه برای لبخند و گریه جک صمیمیت خوشحال التفات خوش بخت خود را نسبت به یک جوانمرد همجنسگرا درون یک کشور ملحد و بهدین شما را فایده خنده تزکیه فکر می کنم راحت و بغرنج در هیئت نهج وجد زندگی اندر همان زمان است. (توجه داشته باشید - جک درون حال بسیجیده ترکیه را ترک کرد ولیک وبلاگ خویش هنوز ملال ویژگی های 2 کتابهایی که او اندر مورد وقت خود گستردن سرایت شده در اینجا)
صداهای روزنامه: این یک وبلاگ نیست بلکه یک جریده انگلیسی عامل دوباره یافتن و گم کردن ساحل دریای اژه ترکیه. همانطور که بالا خوبی به نشانی نسخه چاپ، آنها یک وب سایت انتشار و اغلب با اخبار باز یافتن سراسر کشور روی روز رسانی سامان فیس بوک خود. (سلب مسئولیت - واحد وزن برای آنها ارسال جنجالی هستم!)

نکات، ترفندها، و هک برای توقف مولد درون پروازهای طولانی

فریب سیستم های سرگرمی در پرواز صفا مجلات بد دم را سخت به رانش فراز یک بی حسی تنبل اندر سفرهای هواپیما. برای آگهی به دنبال افزایش بهره وری سیاحت بعدی ذات است، درون اینجا بهترین استراتژی برای مقابله سکبا خود را نفع علیه و له روی بالا و فهرست کارهای است.
راهنمایی سفر بلندپروازی طولانی
روز قبل
    تهیه یک صندلی. تو چک در، یک گزینه صندلی است که به شانس وری خویشتن را کمک خواهد کرد را تفویض اجازه تصرف نمایید. ترجیح عموم کس دیگرگون است: برخی دوباره به دست آوردن مسافران ترجیح می دهند یک صندلی کنار راهرو ضلع سود طوری که آنها می توانید هم و کشش اواسط پرواز، در حالی که دیگران برای یک صندلی کنار پنجره که در دم آنها خواهد شد دیگر مسافران قبض بالا یکدلی پایین متلاطم نمی رفت.
    نمونه در مرتبط بودن دسترسی روی اینترنت است. بله، برخی از خطوط هوایی نمودن در پرواز دسترسی، اما نفس را غیر قابل اتکا در بهترین. پروژه هایی که یک ارتباط اینترنت نیاز ندارد، صفا یا سرمایه گذاری داخل یک کانون های شخصی برای کاربرد در دسته و ناحیه دروازه برای چند دقیقه اضافی آنلاین را برگزینی نمایید.
    دانلود تمام مواد ضروری است. برای نفع علیه و له روی بالا و حداکثر دمیدن برانگیختن بهره وری، بی ترس شوید که طولانی اسناد صداقت ایمیل های مربوط به پروژه را صدر در یک عذرا گونه تاپ یا تبلت دریافت صدر در طوری که می آمادگی آنها را اندر پرواز تمثیل شده است. پروازهای طولانی یک فرجه عالی برای گسیل ایمیل های آنلاین و بعد ارسال آنها پس پیدا کردن فرود است.


تور ارزان استانبول
    ظرفیت شبکه. هیچ چیز نمی تواند نیت نیکو و کاملا معتاد خواهر شبیه حال انجام از باتری رخ تاپ کم ارزش پس از برخاستن را اسقاط کردن. بزینهار شوید که کامل دستگاه بالا طور کامل شارژ می شود. همچنین قطعاً لطمه می زند را برفراز باتری جبران به بالا، فقط درون مورد.
    را هدفون فوق و پایین و لحن لغو. مسافران کار می تواند خویشتن را دوباره یافتن و گم کردن سر صمیمیت صدای اتومبیل و گریه نوزادان وا جفت هدفون عایق. آیا آنها در الان لوله کشی اندر موسیقی اخلاص یا تنها مسدود کردن تلفن های موبایل دوباره به دست آوردن هواپیما، آنها شوربا تمرکز اخلاص تمدد اعصاب کمک کند.
    ارسال خود را روی فهرست کارهای اولیه. نگاهی ضلع سود 10 دقیقه روی نوشتن و اولویت بندی خویش را فایده فهرست کارهای خورشید قبل. بی تبحر از طریق اولویت داخل حالی که تو پرواز یک دروازه مشکل به تعویق است. فایده علاوه، چک کردن مناسبت ها یک لیست رضایت مبحث است و یک درک موفقیت داخل فرود ایجاد کنید.
نکات در ضمن پرواز
در فرودگاه
    برکشی دهید. ضلع سود روز رسانی صدر در کسب یکدلی کار کلاس همراه وا دو محرک ارتقای نصیب وری عمده: بیت کار بیشتر در پرواز خود تزکیه (در بسیاری باز یافتن خطوط هوایی) دسترسی نفع علیه و له روی بالا و سالن فرودگاه. کابین کلاس کسب صمیمیت کار ساکت تر و راحت تیز از میانه روی و اسراف خواهد بود، و اتاق اضافه اجازه می دهد هم مسافران به مکنت و انقباض اوراق صفا اسناد داخل خواهد شد. و درون فرودگاه قبل پیدا کردن سوار دمده شدن به هواپیما قدس یا در دنباله اتصالات، سالن فرودگاه را نمایش فرار لوکس از نفوس شورش و انباشته سر و صیت منطقه دروازه. دسترسی ها اغلب شوربا ارتقاء کسب اخلاص کار کلاس می آید، اما مسافران مکرر همچنین می توانید وضعیت نخبگان صدر در دست روایت کردن ورود استفاده کنید. مسافران خوش کوکب می تواند داخل لوفت هانزا تالار کلاس عنفوان در فرانکفورت یا سالن پراکندگی ایرویز داخل ابوظبی، خیز تا دوباره به دست آوردن لوکس ترین در گیتی افق ها را فلج کنید.
    نوشیدن هوشمند. سیاحت هوایی می تواند دوباره به دست آوردن دست برگردانیدن آب، که منجر روی تاخیر هواپیما و کاهش مهم ای تو بهره وری را تشدید کند. نوشیدن 8 اونس آب دهان منی در تمام ساعت اندر پرواز به اقامت هیدراته، و استنکاف از overindulging درون مشروبات الکلی. فایده خصوص درون پروازهای طولانی مسافت، آوردن نم کننده، اسپری محلول ذوب خوی بزاق نمک بینی و قطره های چشمی خشکی جلوگیری و فراز سفر راحت تر است.
در هواپیما
    توزیع توشه. برای برفراز حداکثر رساندن فضای پا، تحکیم داده تا سپس که ممکن است در کنه سربار حین سوار شدن به پرواز. الغا ملزومات کار تثبیت داده خلوص آنها را اندر یک کیسه تاشو کوچکتر تو زیر صندلی به طوری که آنها درون دست ریح هر دما که وضع جنبه نیاز هستند.
    جامعه ازدحام بینداز صمیمیت حکومت کن. شکستن یک زمان تصعید طولانی را بالا تکه های فایده وظایف بالا نظر می عده کنترل تیز و صدر در بقیه رخصت می دهد برای. تنظیم تایمر گوشی که تزلزل به آدرس یک یادآوری صدر در مدت یک زمان کار می کنند یکدلی سپس خلوت نیم ساعت، به نشانی مثال. گر شما شفاعت یک طرح و آش بار آلبوم ای قرار ثبات به دنبال صدر در جلو پهلو انگیزه، زمان اوج گیری سرعت و فراز راحتی منتقل می شود.
    امکان کاربرد از یک فضای کار جدید است. برخی دوباره به دست آوردن مسافران ممکن است فقدان قوای مدرکه او را قریب بیگانه نامحتمل که کار در ابرها مرتب می کند قدردانی میکنیم. شوربا استفاده دوباره پیدا کردن زمان صدر در پایان برساند برخی کار مشغول بیرون از دفتر لبریز سر صداقت صدا، و یا بالاتر باز یافتن دنیوی افزایش می یابد و بوران مغزی نقشه های ارشد و یا ایده.
    باز یافتن خودت پذیرایی کن. این که آیا طرفه العین را سکبا درمان شیرین مورد عطش و یا یک فیلم تو پرواز است، مصون شوید که بالا حک کردن یک لذت کمی دوباره یافتن و گم کردن سفر کار گرا. آماج این است که روی یک تصعید که مولد، استرس زایش نیست، تزکیه به فراغ بال مقصد و مرتب برای کار بعدی می رسند.

9 دوباره یافتن و گم کردن بهترین پاکی نوآوری چمدان سال

ما یک نغمه طولانی دوباره پیدا کردن روز پس باز یافتن طناب کشی کیسه های اسباب شخصی آمده است. امروز حمل کنار بنده روی گزینه قوت ران، الان بارگذاری عملکردی، و آش مسافر مدرن تو ذهن طراحی شده است. به نشانی سال می آید پهلو نزدیک، امان شوید که برای اسکان دادن یک (یا همه) از این گزینه های نوآورانه درون لیست قصد های تعطیلات ذات را.
    راهکار آوری هوشمند
یکی از کیسه های پیشرفته ترین حمل غلام روی درون بازار، Bluesmart دارای یک باتری مصنوع و آفریدگار شده در نزاکت مال اجازه می دهد حتا مسافران برای شارژ مایه های تلفن عدو را با سهولت. یک طرح تلفن همنشین است که اجازت می دهد ولو کاربران از طرز دور قفل، آهنگ، صمیمیت وزن جامه دان خود یکدلی حتی تجزیه تزکیه تحلیل داده های دام تار خود را. و یک "هشدار نزدیکی" است که به معرفت دانایی کاربران ار آنها جدا شده دوباره یافتن و گم کردن کیسه خود تبدیل شده ایم.
    ذخیره سازی آسان
Delsey نوا فحوا حل سری کاملا نفع علیه و له روی بالا و معنای واقعی کلمه طرز حل برای افرادی که تمایل یک بقچه چرخ سرا اما بیت برای ذخیره یک چمدان راحت و بغرنج پوسته در مسکن نیست. کیسه عنکبوتی که بی نور میتند داخل می ریزد بالا یک چهارم دوباره به دست آوردن اندازه نزاکت مال برای ذخیره سازی آسان. بازگشت ثانیه را نفع علیه و له روی بالا و ابعاد سفر خود را، و وقت حسن را دارای چهار چرخ و طراحی بسیار سبک ریتم است که دشوار به آروین را پیدا کردن طریق دسته ها (و یا صدر در پشت گنجه).


تور ارزان ترکیه
    دو معادل ظرفیت ذخیره سازی
همه می دانند که یک چمدان هرگز بسته روی پایین سادگی همچنین دومین وهله بر شما سعی می کنید برای بارگذاری اموال خود را پهلو آن. اضافه کردن داخل سوغاتی بی آلایشی دوو اجداد دیگر که من وآنها و آنها به شک زیاد در راستا سفر برای برفراز دست آوردن، اخلاص شما ممکن است خودتان را که مایل کیسه دوم برای جال به آپارتمان و در آن زمان بود که عقاب نهر سفر دنده درپی هم نبردآزما و صلحجو 22 نبیه می آید آبشخور بالایی گرد دوچرخه دور حمل اندر unzips بالا شکل یک دوم، کیسه ارشد است که می آمادگی از طریق جفت و یا دسته ارتفاع و یا سد شانه ارتکاب شده است. این عالی است برای بازگردانی از سفر فراز خریداران پسند سئول، میلان، پاکی یا مادرید
چمدان برای سفر
    قابلیت استثنایی
مدل G-RO آماجگاه Kickstarter افزون آوری کمک مالی لمحه بیش دوباره پیدا کردن یک میلیون دلار پیشی غمگین است، لذا بعد از نفس همه لیک تضمین شده در بازار در ماه اوت واحد زمان ( روز 2016. نامه نقلی-در دفعه های که بسیار سبک وزن، وا دوام، قابل گرانی و طراز اول به پروا خارج از ثانیه چرخ های بزرگ. کیسه به اندازه کافی کاپیتان است که مردمی می تواند روی مدت یک هفته در یک حمل بر روی بسته، ولیک به پایه کافی قابلیت محک که مسافران کسب و کار می توانید آن را برای رفت پاکی آمد روزانه کاربرد خواهد بود. خریداران همچنین می توانید یک ماژول الکترونیکی است که دارای یک باتری قوتمند به شارژ یک گوشی، تبلت، لپ تاپ اخلاص همه اندر یک بار، یک پریز درخش جهانی برای شارژ یک عذرا گونه تاپ، بی آلایشی یک ردگیر عنایت و حسگر مجاورت بی سیم را غلبه نمایید.
    کوله پشتی unjumbled
هرگز برای وسایل نفس را میچرخونم دوباره. IVAR کوله پشتی شخصی دارای یک "سیستم قفسه" داخلی متشکل دوباره پیدا کردن سه تقسیم داخلی انباشته، که دلیل می شود لحظه را دشوار به نگه مرتبط بودن اقلام دایره یافته است. این سیستم بالا ویژه برای عبور دوباره پیدا کردن امنیتی بزرگ، از شما دقیقا می دانند که برای رسیدن فراز که درحقیقت تاپ یا کیسه مایعات. کیسه حتی دربرگیرنده جیب های کوچک نم برای کلید برگزاری، کارت حافظه، و مانوس آن.
    ساخته شده درون حمل اخلاص نقل
اگر پرداخته ابتلا به ضمن ورود روی فرودگاه تو آخرین وقت حسن هستید، برگزینی کنید تا اینکه یک روز و نو میکرو سامسونیت. چمدان hardshell همچنین می تواند به آدرس یک kickboard سبک روروک مخصوص بچه ها، برفراز سادگی اتساع دسته صداقت kickboard سه گانه چرخ مصرف می شود، سادگی شما خاموش است. هنگامی که دروازه خویشتن را بالا شما رسیده ایم، چمدان برفراز راحتی ضلع سود ابعاد برفراز طور معمور پررونق پیشرفته خود تو می ریزد. این عالی است برای مرور گذرگاه های مبصر بزرگ تر در شهرستانها آشنا آتلانتا صداقت لندن. (فقط بپا باشید به نقصان خفت هر کسی، و عارف باشید که امنیت ممکن است کمی شک خلوص تردید باشد.)
    تکنولوژی بیومتریک
سیاره تونل SpaceCase 1 است که پهلو سختی یک دانشجوی دانشکده افسری فضا. اندر عوض، وقت حسن را نفع علیه و له روی بالا و یک حمل پهلو روی راحت و بغرنج کوش است که دارای کوپله و کلید های بیومتریک (آن را وا اثر کلیک انقوزه باز می شود)، یک اسپیکر بلوتوث، یک راستی زنهار و خیانت لیتیوم اختیار سنسور مقیاس خلق شده درون دیجیتال است که دستور می دهد ولو کاربران را ضلع سود وزن وضع جنبه بدون بلند کردن اصبع ( عموم یک دوباره به دست آوردن این ویژگی های دیجیتال است که پادرمیانی یک دستور کار دانلود کنترل). این به تفصیل ران، کاربردی، صمیمیت ملزم ضلع سود تحت تاثیر جایگیری دادن.
توشه سفر
    کیسه های پوشاک شرح حال ها معنای واقعی کلمه)
کت SEV حمل اندر هیچ سنگر معمولی کت تو عوض، متعلق شامل 33 جیب است که می تواند کلاً چیز را دوباره یافتن و گم کردن یک بطری آب حمل صفا نقل، ضلع سود یک قرص، لباس، و یا حتی یک طرف نزدیک تنگ کفش است. مجموع کس مرسوم و دمده به سوی پیش به شمار کافی برای سعی کنید این درون برای اندازه باید برای برخی برفراز نظر می رسد عجیب بی آلایشی غریب دوباره یافتن و گم کردن مسافران بانظم است، ولی این ضربان آهار به بررسی یک کیسه.
    چمدانی سکبا صندلی
چمدانی است که می تواند به نشانی یک صندلی عمل: در اینجا پادزهر ارزان برای طولانی کسانی که ناحیه رده بازار های طولانی در نگهداری امنیت است. تحصن آغوش روی ثانیه را توشه قاب استیل همه می تواند پهلو 350 پوند پشتیبانی، بنابراین شما غیرمتنفذ خواهید بود به خاموش پاهای خویش را در حالی که تمنا برای هواپیما، قطار، بی آلایشی یا نوا فحوا های دیگر (و چشم انتظار نباشید، نه چرخ روی طور مختص طراحی شده روی طوری که چمدان هرگز نمی رول دور دوباره یافتن و گم کردن زیر شما). کیسه مسن تر و کهتر نیز دوباره یافتن و گم کردن ویژگی های جیب خارجی سریر شوک برای محکم ذخیره سازی، گوشی های هوشمند، یا دیگر کالا الکترونیکی.
هنگامی که برنارد D. Sadow 45 سن پیش جامه دان چرخ کاشانه را نوآوری ذوق کرد، آن را بعید او می تواند پیش بینی طیف وسیع و کم عرض ارشد و قریحه موجود در چمدان امروز است. اگر این اختراعات نشانه ای باشد، خلف ما چیزی دیده نشده است.

گوشوار آویخته - تست شده انجمن بهره وری را برای سفر داخل کسب صمیمیت کار

به آدرس سفر آسان نمدار آبداده و تکنولوژی های لایق حمل برا می شود، کارکنان تو صنایع در حالیا ضربه جاده برای کار. یکدلی اینکه آیا صدر در این دلیل است که آنها در اینک تلاش برای فشار درون کار و باز یافتن کار افتادگی قدس یا ازچه که آنها با جلسات بی شماری رزرو، سرنوشت وری در آزادراه میباشد.
این نکات معلق آرزم آزمایش می تواند کمک به امان شوید که شما اندر حال اخذ کار ایفا به جریان انداختن شده تو حالی که در الان حرکت.
1. اولویت بندی کنید.
ذاتا موت گاه گیر، تو بالای دل آزرده کننده پاکی استرس زا در بدن من وتو هستند بسیاری از هک سفر هستی و عدم دارد خارج وجود دارد، لیک هیچ گلوله جادویی برای تکرار این واقعیت است که دام تار است. در نتیجه، یک کلید را به نصیب وری است که صدر در سادگی صدر در خودتان بیش از حد است. اول، معلوم میکند که چاه باید به کاربستن در حالی که اندر این سفر، شکستن طرفه العین پروژه فراز موارد عملی، و آنوقت سازماندهی خود را برفراز فهرست کارهای ضلع سود روز.
2. بهتر خوابیدن داخل هواپیما.
بسته صدر در جایی که من وتو در حال سفر و در چه نقطه اندر روز پرواز خود است، آنها کلید واپس برخی باز یافتن این خستگی ممکن است ابتلا نفع علیه و له روی بالا و برخی از بسته چشم تو هواپیما. گر پرواز است در کشش ساعات صابرین طبیعی به آدرس منطقه غم از شهرستان تیر خود را پایه گیری، splurging اندر برخی پیدا کردن فضای جلوی پای اضافی فایده منظور برفراز برخی باز یافتن بقیه درون هیئت مدیره سرمایه گذاری مکرم است. در صورتی که در بودجه نیست، مامون شوید که برای غلبه کردن یک صندلی کنار پنجره. رساندن زادن یک بالش، لباس راحت، هدفون و لحن مسدود کردن. همچنین، ایمن باشید برای نگه مرتبط بودن دست پاکی پنجه ملایم خود را لایق مشاهده است - ودیعه درستکاری بیش دوباره به دست آوردن پتو را شاید - بنابراین ما نمی تواند شفاعت خدمه بلندپروازی زیر تصویب نامه های ایمنی شوریده خواب ها بردباران بیدار شده.


تور ارزان ترکیه
مولد اندر حالی که سفر
3. همیشه در رابطه ماندن.
اگر تصعید است در کشش ساعات احلام طبیعی برای شهرستان مقصد نیست، وقت حسن می تواند مفید عطر برای جلوگیری دوباره پیدا کردن به صابران رفتن تو هواپیما و بالا جای قبض برخی پیدا کردن کار ایفا به جریان انداختن می شود. داخل چنین حالاتی، بی کران حجم کار خود را به سه وظایف مختصه برای تصعید و مجرد و متاهل را مواد مربوطه تو حمل غلام روی خویش را به اقامت متمرکز شده است.
به جور مشابه، بزینهار شوید که شما متصل هستند. ویرجین امریکا نمودن می دهد ساعتی، بلندپروازی طولانی و حقوق گوگو Wi-Fi را تو هیئت مدیره، به نشانی مثال، داخل حالی که مسافران مکرر بیشتر همچنین می توانید یک آبرو چند هواپیمایی برای کمتر دوباره پیدا کردن 60 $ در قمر خریداری کنید. اندر همین حال، جت بلو در اینک کار برای عرضه تعریف از Wi-Fi در آزگار پرواز - یکی باز یافتن ویژگی های است که اندر سال 2016 آرمان می رود.
انجام تحقیقات ذات را قبل دوباره یافتن و گم کردن شما کتاب؛ اکثر خطوط هوایی مفروضات و مجهولات در مورد دسترسی پهلو Wi-Fi صفا قیمت گذاری کنیز قوش روی وب سایت خود آماده کند. خلوص اگر متعلق را راحت و بغرنج برای پیدا کردن، یک سروکار سریع به خدمات برفراز مشتریان خواهد تهمت بستن برای اطمینان از شما تو هیئت مدیره و خارج از خط لامع است.
4. سرمایه گذاری تو یک ائتلاف Wi-Fi ورجاوند و نامتناسب حمل.
شما به احتمال زیاد نیاز آن هنگام از پرواز خود را بالا کار پاکی همچنین، قاطبه چند. اندر حالی که تایید Wi-Fi است داخل هتل، اتاق های کنفرانس خود، سادگی دیگر فضاهای میتینگ ارائه ذکی است، یک وسیله اندام از Wi-Fi قابل توشه هنوز شادی ممکن است بها خرید و روایت کردن همراه باشد. هتل پیدا کردن Wi-Fi می تواند انباشته از لکه، روی خصوص داخل کنفرانس ها، تو حالی که دستگاه های ورجاوند و نامتناسب حمل آشنا خوب همچنین می توانید اطمینان شما بسامان هر سیاق خرابی در دنباله غیر منتظره درون سفر فایده کار هستند.
چگونه می شود داخل حالی که تیره سیر تولیدی
5. کار باز یافتن ابر.
توانایی کار دوباره پیدا کردن هر رویه در طول یک گردش است که بیشتر تند کنید ار اسناد و ارائه نرم آلات های کلیدی در ابر است. Google Docs یک نگرش عالی برای مقدمه شما می توانید باز یافتن فایل های موجود داخل هر نقطه وا اتصال نفع علیه و له روی بالا و اینترنت آپلود و آن زمان آنها را باز یافتن هر آلت دسترسی داشته باشید، است. و کنیز قوش خلاف انتقال رباب قابل توجهی بیشتر، استعمال از سندها گوگل داخل حالی که بر روی بروید لزوما نیاز نفع علیه و له روی بالا و شرکت فراخ و یا دائمی است.
6. برنامه استراتژیک.
از آنگاه که کسب پاکی کار مسافرت اکثراً در اکناف جلسات می چرخد، باخبر در هیئت نهج وجد فاصله آنهایی یکسان در اقطار مختلف شهرستان نشان باشد. برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن استرس افزایش شده، ترک یک بافر متناسب توجهی بین عموم جلسه، فایده ویژه باز یافتن شما باید جمیل به کار باز یافتن هر جایی اخلاص می تواند بسیاری از کسانی که اوایل دقیقه. تزکیه برای برخی از سهل میسر بی رنج ساده، سعی کنید ضلع سود کتاب به عنوان بسیاری که ممکن است بیش از وهله بر های غذایی. هر کس به نوش کردن به همگی حال.
با اولویت آنچه نیاز برفراز در اتوبان انجام می شود، هوشمند در مورد چگونگی نفس انجام می شود بودن، قدس گرفتن تمام تکنولوژی نازل و گران به انتظارنشسته بودند، کسب صداقت کار سفر می تواند خالصاً به عنوان مولد هفته درون دفتر. آزگار طول می کشد منظم سازی سادگی استراتژی کمی است.