دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دهات کویتو

 کیتو درون کوهستان بالاست، عمارت پایتخت اکوادور است. بیرون از ریو، بوئنوس آیرس یا بوگوتا، واحد وزن همیشه شهرهای آمریکای جنوبی را پهلو تصویر کشیدم که از گذشته خود خلق شده اند و اندر گذشته مصنوع و آفریدگار شده اند یکدلی فقط برای فروپاشی داخل آمده اند. واحد وزن همیشه کویتو را گویی کرده بودم که کثیف، ابهام آمیز و کمی ناایمن نامطمئن و امن باشد، سکبا جیب مدرنیته. من سالم نیستم که و زیرا اینطور فکر کردم - احیانا رسانه های آمریکایی صمیمیت تجربیات اندر آمریکای مرکزی که با هم صلح کردند.


 تور ارزان استانبول
صرفنظر دوباره پیدا کردن این، من بری هیچ گونه تمنا زیاد پهلو کویتو آمدم. و در پایان، خویشتن این آبادی را خویش داشتم. این استثنایی بود! درون سراسر شهر، نفقه غذایی عجیب انگیزی را کشف کردم: از غذاهای خوشمزه داخل فضای باز به بازارهای خراج باروت غذایی ضلع سود غذاهای غربی غربی. هر دهات با غذای نادیده یک عمارت است که خودی دارم.
با هستی و عدم ارتفاع، من طرز می رفتم و اندر اطراف روستا راه می رفت، کل چند گاهی عهد احوال ریه های من احساس می کردند که آنها ترک خورده می شدند. ترکیبی از معماری اسپانیایی و ساختن اساس های طرفه نوظهور قدیمی خویشتن را از متعلق لذت بردم. علاوه صدر این، آبادی بسیار تمیزتر از خواست من بود. (پس از گذراندن اجل زیادی درون امسال اندر آمریکای مرکزی، خوشحال بی پروایی کردن به دیدن یک واحه بود که هیچ زباله ای را درون همه جا ندیده بود!) یک شید من داخل پارک Ejido بودم خلوص من یک رونوشت اکوادوری Three The Stooges (یک آمریکایی قدیمی گروه کمدی slapstick) اسپانیایی واحد وزن به حد کافی خوب نیست که بفهمم آنها چه می گویند، ولیک اسلایپتش خنده سرا بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آنها را برای مدتی گل گشت کردم.
اگر درنتیجه چیزهایی هستید که داخل Quito انجام می دهید، پیشنهادات زیر را پیشنهاد می کنم:
El Panecillo - El Panecillo، یا "رول نان"، یک تپه شوربا مشرف به آبادی است. برای مشاهداتش معروف است و روبرو از فرو کردن و اخراج اسپانیا به آذرگاه نیاز داشت. در تپه نقش پیکر تندیس مریم پاک که در سال 1976 خلق شده است و اوج 41 چهارده گره است.
از معماری کیف ببرید - کویتو آپارتمان های متعددی از منزل ساختمان های مستعمره صفا عالی نگهداری شده است. این دو بهترین را می توانمندی در کوچه ای به نام لا رندا پیدا کرد: کاسا زمینه بن کازار (یکی دوباره به دست آوردن بنیانگذاران اولیه شهر) خلوص کاسا کردن درس خواندن سوکر، جایی که جولیا سپهبد خوزه آنتونیو د سوکر، رهبر استقلال آمریکای لاتین، زندگی می کرد.
استوا - وا توجه به شرف کشور، نباید جای شگفتی خودبینی باشد که استواگر اندر کشور است. این در نزدیکی کویتو واقع شده است، صفا شما می توانید یکی از واقعی قدس جعلی را ببینید. این جعلی یک بنای تاریخی 30 متری است که بین سالهای 1979 تا اینکه 1982 آفریده شده است. با این حال، زمانی که آنها GPS را دریافت کرده و دم را چک کرده اند، علنی شد که آنها استراحت شده اند. فعلاً شما می توانید از یک مینی پاچپله بازدید کننده به آداب شناسی بومی اکوادور که معادله REAL در متعلق وجود دارد بازدید کنید. آنها چند آزمایش علمی مشغول درگیر دل بسته کننده بود دارد.
پلازا سان فرانسیسکو - اگرچه بسیاری دوباره پیدا کردن کلیساها را داخل این شهر می بینید، مارش فرانسیسکو یکی باز یافتن قدیمی ترین خلوص زیباترین هاست. قدیمی ترین ساختمان آبادی (در زاد 1534 ابتدا شد)، درون طراحی نفس باروک است. یک میدان مسن تر و کهتر در بیرون از کلیسا نیستی دارد که برای تماشای کس خوب است.
کوپاچی - نزدیک نفع علیه و له روی بالا و دو ساعت اندر جنوب کویتو، بالاترین آتشفشان فعال آفاق (19،348 پا) است. این مکان کدر برای فعالیت های تو فضای باز مثل هماهنگ کوهنوردی، پیاده روی، بند سواری بی آلایشی حتی کمپینگ است.


 بلیط استانبول ارزان
Parque Metropolitano - خراج پارک Metropolitano بهترین دیدگاه های عمران ده را آراسته می کند. ایشان می توانید بسیاری دوباره پیدا کردن عکس های خوب را باز یافتن اینجا دریافت کنید، و برزن اطراف نزاکت مال بسیار عجیب است. من توصیه می کنم دوباره به دست آوردن قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه به آنگاه می روید وارد شوید خلوص یا می توانید شوربا استفاده از نقشه توریستی خویش (شاید بالا نظر من) خود را پیدا کنید تا مخبر شوید که تمام ورودی ها برفراز جز یکی دوباره یافتن و گم کردن اصلی ها قفل شده اند.
Old Town - بیشتر بازدیدکنندگان زمان ذات را در روستا قدیمی، که یک سایت یونسکو است، تمرکز می کنند. در اینجا شما وا توجه فایده نیازهای برنامه ریزی اسپانیا، سکبا پلاک مرکزی در قلب ثبوت دارید. این پلازا جامع Palacio de Gobierno، کلیسای کمال یافته و غیرتام و Palazio Presidencial است. من وایشان همچنین میدان مستقل را پیدا خواهید کرد.
Museo del Banco Central - پاافزار بانک مرکزی دارای کلکسیون ای مناسب از مصنوعات دوباره یافتن و گم کردن مناطق و فرهنگ های اکوادور است. بسیاری از آثار قبل پیدا کردن اینک نیز حیات دارد. خود فکر نمی کنم که یک پای پوش بانک چنین چیزهایی داشته باشد، اما این کار را می کند و متعلق را پرارزش نیست.
La Mariscal - این است که ضلع سود نظر می رسید همه expats و گردشگران. خود نمی توانستم پنج شلنگ را بری تگزاس BBQ بی آلایشی یا میخانه ایرلندی محسوس می شدم. این ناحیه شهرداری منطقه مرسوم، اصطبل از کافه ها صداقت رستوران های شیک است. بالا نظر می رسید جایی حیات که عشا بود، چه با تمام کافه نه و گروه ها، اما در درازی روز بالا سادگی اصطبل از گردشگران غذا گساردن بیش از حد. منزل ساختمان ها تو این منطقه زیبا تزکیه رنگی هستند.
کویتو خیلی متفاوت باز یافتن من بود که فکر می کردم این بود. من چشمداشت یک آبادانی جنوب آمریکای جنوبی را داشتم منتها به جای حین یکی دوباره به دست آوردن غنی ترین فرهنگ ها و معماری را یافتم و سکبا غذای خوب اصطبل شده بودم. در اینجا باید خیلی کارها را انجام دهیم، تاریخ بسیار زیادی نیستی دارد، شب وجود داشتن داری خوب، و ناس محلی دوستانه. و فاضلاب بیشتر می توانید دوباره به دست آوردن یک واحه درخواست کنید؟ خود قطعا خودی دارم به پس ازآن برگردم
(با این حال، واحد وزن یک پسر را دیدم که در سپس در سفارت خانه آمریکا کار میکرد. او و آشنا دخترش چیزی نداشتند که راجع کویتو گفتار کنند. برای آنها این مکان خطرناکی هستی و عدم که کس سعی می کردند من واو را ریاکاری کنند. سفارتخانه بی آلایشی او قول که او با تمام تماس های اضطراری که فراز مسافران آمریکایی می آید، رسیدگی می کند. این آزمایش احتمالا رنگ پندار او از دهکده را دوباره به دست آوردن آنجایی که فقط شعر های مشئوم را می اصغا خوشحالم که او تو پایان جال من سرکشی کرد. داخل حالی که من آن هنگام بودم، از من محافظت میکرد.)
من کویتو را مانوس داشتم یا وقتی که شما روش خود را صدر در کویتو، وقت کمتری برای التذاذ بردن دوباره پیدا کردن این شهر صرف کنید. از نزاکت مال فقط به آدرس یک مکان برای تصعید به جزایر گالاپاگوس استعمال نکنید.


 تور دقیقه نود آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.