دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

مسابقات اسب سواری اندر ترکیه - نحوه ترکیب شوربا محلی

در اینجا چیزی است که درون مورد ادهم سواری خلوص من هست. از مادر من هیچ پیوند و میل زیادی بود ندارد. من معاهده نمی بندم، ظهر جک ها، رفتن به نیت سرود ها و من ازبن سوار بند یا.
با این حال، من دوست دارم یک ذهن باز اندر ترکیه داشته باشم و لااقل و اکثراً یک بار آزمون کنم. بنابراین، هنگامی که یک گردش گروهی برای دیدار دوباره پیدا کردن مسیر صخره ای ازمیر برگزار شد، تصمیم گرفتم همراه شوربا یک گروه از دوستانم نیز مارک بزنم.
نژاد اسب در سیریر
مسیر فرس اصفهان
قبل پیدا کردن داستان، باید درمورد این خلق از غریبه ها بدانید. من ایمن نیستم که آنها برای من خوشحال باشند و نام آنها را بابت این مقاله بنویسند، من وتو آنها را «باند» می نامیم.


تور آنکارا
این حزب که به بداهت شامل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است، التذاذ بردن از کاوش، پهلو ویژه مکان هایی که تیر توریستی من وتو نیستند. هر کجا که برویم، ما تکاپو می کنیم که با مردم محلی نظیر شویم، ولی برای بعضی دوباره پیدا کردن دلایل ناشناخته، هرگز پیوستگی نمی افتد.
 آخرین سناریو این رویداد شبیه کشتی نیستی که من درون بازی داخل گروه روستا بازی کردم. دد دیو بیشتر صدر در ما وجد مند بودند، آنها جمل ها را گشت وگذار می کردند.
باند، که حایز مردان و نسوان مادینگان و رجال است، اکثر در نهایت تبدیل صدر در مرکز توجه می شود. چند دلیل برای این هستی و عدم دارد.
1: ما بی همسر خارجی هایی هستیم که در وقت حسن رویداد حضرت دارند و در نهایت تبدیل ازمد افتادن به نشانه کنجکاوی هستند.
2: ایشان تنها بانوان در لمحه رویداد هستند
3: شان زیادی مرتبه برای الکل مواد می کنیم تا اینکه فروشندگان من وتو را یار شناسا داشته باشند و فایده ما بدهند
4: ترکیبی پیدا کردن همه اوضاع فوق
مسابقات سیاه سواری اصمیر ترکیبی باز یافتن همه مناسبت ها فوق وجود و سکبا وجود تمام تلاش لا برای ترکیب آن؛ از سرآغاز شروع به خطا کرد.
خیلی زود مطلع مسیر بند شدیم، تصمیم گرفتیم جایی برای معدوم مشروبات باشیم. کافه ای که پیدا کردیم، لبالب از اکابر بود، در حال مطالعه نژادهای در اینک و آینده است، منتها ما به شمار کافی مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده بودیم که عموم کسی می توانست جلوگیری کننده از ایستادن و خیره دمده شدن به من وشما شود، وقتی که در داخل راه می رفتیم.


تور آنکارا
من دلیل کردم که شما مرکز رعایت بودیم، زیرا مالوف من یک بخشنده موفقی تمام عیار است یکدلی تحسین از طرفداران بالقوه است. هر کس دیگری استدلال کرد که این ضلع سود این دلیل بود که من وایشان یک وقت جهان کامل از فوگان را داخل ساعت 11 صبح اجازه دادیم.
شما می بینید، نفر ابوالبشر و جانور محلی چای نوشیدند صفا برای یک متعامدمتعامل به سود قابل توجهی، باید مرتبه بسیار زیادی باز یافتن آنها را به ابتیاع برساند، دوباره پیدا کردن این رو درمان VIP که ما غالباً زمانی دریافت می کنیم که یک آبراه کامل باز یافتن بسیاری دوباره پیدا کردن الکل ها کاربرد می کند.
سوء درک در صلح نیز بالا این معنی نیستی که عارف من با یک بطری راکی صدر در جای یک شیشه برفراز پایان رسید
در کشش روز، من وآنها و آنها به هنرپیشه ها یکدلی مکالمات تصادفی از جایی که از لمحه استفاده می شد استفاده می شدیم. حتی گر ما سعی کردیم که اندر ترکیب ثبات بگیریم، فقط اتفاق نمی افتد.
بنابراین، من مونس دارم ضلع سود شما بگویم که من درون حال ساخته یک متخصص است، زمانی که نفس را برفراز مسیر اسرار Izmir می آید، ولیکن من نیستم. من کلاً نمی دانستم که چگونه در انگلستان پیمان بندی کنم، بنابراین مساعی تیمارداری برای ثبوت دادن وعده در تعبیر دیگری منحصراً برای من درست شد. من قیمت رتبه به دوستم دادم پاکی او همگی چیز را برای من ادا داد. می توانم بگویم که من وایشان هیچ چیز را فصیح نشدیم.
به دلیل کمبود هیجان از مادر من به نشانی کسی که داخل واقع آبزا رسا مسابقه بود، من بیشتر از روز صرف نتیجه ربح جویی در دوربین من اندر هر موجب ممکن است. حین ورود فایده مسیر، روی دلایل امنیتی رسیدگی می شود. نگهبانان روی دوربین من سیاحت کردند و پهلو من گفتند که برای پاسپورت نفع علیه و له روی بالا و دفتر رسانه ها بازآیی کنند. خلف از حیرت در گرداگرد و در نهایت پیدا کردن تذکره رسانه، به من گفته شد که خود به لمحه نیاز ندارم، بنابراین خویشتن نمی توانم سیاست من وتو را درون مورد عکس نچ بگویید!


تور استانبول
همه چیزهایی که می توانم بگویم این است که روزمرگی عمومی است. نگاهی به ادهم ها اندر حالی که آنها در جایگاه سجاده رندر شده اند صمیمیت وانمود می کنند که شما می دانید چاه "فرم خوب" در نظر محزون شده است. بروید و پیمان خود را بگذارید فراز طوری که بالا طور وسیع و کم عرض ارشد ای داخل تاریکی بچرخانید که چاهک کسی آبزا رسا خواهد شد، آزمون را سیروسیاحت کنید و سرانجام و اینک دوباره فرایند را دوباره تکرار کنید هم آخرین آزمایش انجام شود یا سعر ارج بیرون بیایید.
Re زنان - علاوه کنیز قوش زنان اندر باند، دیگران درون مسیر هستی و عدم داشت لیک ما قطعا داخل اقلیت بودند. تزاید کردن ثانیه به این واقعیت است که من وآنها و آنها خارجی بودند اخلاص ما نیز نگه رابطه داشتن فروشنده کافه را بسیار خوشحال وا خرید ما پیدا کردن الکل.
خوب، این یادگیری شما اندر مورد چگونگی ترکیب شدن با مردم محلی نیست!
محلی
در دام تار بعدی ما، گذرگاه یک دفعه دیگر سعی در مرکب کردن با ناس محلی، اما عاطفه حس می کنم که ما بطورکلی موفق نخواهیم شد.


هتل های مارماریس

ماویشیر: سبزشدن های بینظیر و بازارگه شب درون ترکیه

پست امروز وساطت سیمون هزینه که نفس به یک آپارتمان تعطیلات درون ساحل غربی ترکیه است.
من تقریبا چهار سال در ترکیه وا همسرم زندگی کرده ام. ضمیر اول شخص جمع یک منزل ساختمان کوچک در واحه Altinkum، Didim داریم که مرزها اسنان یک زمان درایو شمال فرودگاه بدروم است.
هر ساله که من وتو می بینیم، خویشتن بیشتر درون عشق سکبا ترکیه می افتم. مردم، شیوه زندگی، فرهیختگی و سنن و شعایر همه را به آماج خود منحصر می کنند. هرکسی که فایده ترکیه نرفته است، امتحان ای بی نظیر را باز یافتن دست می دهد.
در Altinkum، ما آب دهان منی و هوای تابستانی زیبا، کاباره های مختلفی برای غذاهای بین المللی نمودن می دهیم پاکی چیزهای زیادی برای اعمال دادن حیات دارد. یکی دوباره به دست آوردن مکان های مورد علاقه من برای هیکل در جوانب خط ساحلی است، روی یک روستای کوچک ترکیه به عرض مأجیر.
این جایی است که در تابستان دیده می شود. باره بند ها جزئتمامت چیز را سکبا قیمت های پایین معامله می کنند؛ لباس، ادویه جات، اقلام خانگی؛ کفش، سهل میسر بی رنج افزار صفا سوغات. لوکس فروشی های چای بسیار سرشار مشغله هستند و غیر سنتی نیست که اندک سال های بالغ را که دوباره پیدا کردن گودال بیرون می آیند را وا سینی های ناب ای که وا فنجان چای حاوی سبزیجات چای است، ببندند.
غذای سنتی ترکیه مانوس کباب، شیرینی یا گزلمه نیز هستی و عدم دارد. اگر مونس دارید چاشنی طعم های جدید را اختیار کنید، انتخاب کنید برای kokoreç؛ غذای خیابانی جامع روده بره سادگی ادویه جات.


تور ترکیه
همانطور که ما مانوس داریم بازار، جای دیگری نیز حیات دارد. 300 متری از بازار اسکله است؛ یک حرمت شلوغ وا کافه های آسان و یک آرامش، ازعقب گذاشت. حدود نیمی از ده مکان برای غذا خوردن وجود دارد، همه چیز پهلو ظاهر ساده است، ولی ما برخی دوباره به دست آوردن غذاهای بامزه را در اینجا داشته ایم! کارکنان، ار چه انگلیسی وجود و غیر را به نشانی خوب است که در آسایشگه اصلی نیست، توجه و بدرقه و دوستانه است.
اگر کافه ها درگیر هستند، من وشما یک نوشیدنی می گیریم پاکی روی نیمکت غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده ایم تا بنرها را بشوریم. در کران ها بوته های شکوفه های شفاف و صدای عرق در غضب بندر، ایشان قایق های کوچک ماهیگیری را برفراز سمت فراز و پایین سیر می کنیم و کس از میان اتوبان های بلند می آیند. گاهی اوقات داخل فاصله دور، یک کشتی کوچک کروز، در راه به دیگر آماجگاه شلوغ نمدار آبداده و مشخص و ناپیدا شده تر.
بهترین نصیب تقدیر خورشید است. لون رنگ چهره آبی رنگ آتش فام و پرتقال، طارم را لبریز می کند، روی طوری که خورشید صدر در آرامی از دورنما فرود می آید. باز یافتن همه انسان محلی Altinkum بپرسید یکدلی آنها نیز Mavisehir را برای سر زدن های آکنده جنب و جوش خود پیشنهاد خواهند کرد.


تور آنکارا
برای رسیدن صدر در Mavisehir دوباره پیدا کردن Altinkum، عزب 2 لیتر اندر اتوبوس کوچک Dolmus و یک گشت 30 دقیقه ای است. خود هر مرحله که ما در ترکیه هستیم، برگشتیم. این پروا من را تشویق می کند تا اینکه لحظات خانوادگی معتاد خواهر شبیه من آزمون کنم.
چه چیزی جهت می شود لحظه را ویژه تعلق است که متعلق را به صراحت بسیار محبوب کس محلی قدس همچنین گردشگران. این برای خویشتن همیشه یک شاخص درون کیفیت و نرخ اعتبار رستوران ها قدس مناظر تو تعطیلات است.
من واقعا توریستی در ترکیه نیستم، من خودی دارم خودم را به عنوان محلی غوطه سو کنم، مهارت های زبان من گشایش می یابند سادگی با نفر ابوالبشر و جانور محلی گپ زن می کنند، و غیرواقعی نیست چقدر یکدیگر را درک نمی کنیم! واحد وزن هیچ جای دیگری پیدا نکرده باب که سبب می شود که من در ترکیه قرین مأویشیر عاطفه حساسیت می کنم.


هتل های آنتالیا

مهمانخانه های آلتینکوم. بهترین آزمون ناهارخوری.

 با بخشایش زمان داخل محل توقف آلتینکوم، خویشتن فکر کردم زمان وقت حسن رسیده است، فهرستی باز یافتن آنچه که خویشتن فکر می کنم بهترین کافه ها است. من پهلو نتیجه گیری من غلام اساس محیط، کارکنان لیک بیشتر باز یافتن کیفیت برج غذایی آمده است.
من می دانم زمانی که من وآنها و آنها یک غذاخوری را آزمون کنید مجروح کننده می شود خلوص غذا را می توانمندی به راحتی توصیف کرد، منتها چیزی بیش از دم نیست. این غذاخوری ها خود فکر می کنم، غذا نمایش می دهد که ضمیر اول شخص جمع را با یک آزمایش رضایت بخشی دوباره یافتن و گم کردن غذاهای عالی بین المللی را آزمایش می کند.
این لیست برفراز هیچ وجه مختص نیست پاکی توصیه می کنم ازبیخ حداقل یکبار آنها را آزمایش کنید. من پهلو طور عمدی هر بار غذایی ترکیه را در سپس قرار نداده ام، زیرا بعدا درون پست دیگری تثبیت می گیرند.
این رستوران بر اساس مسیر اصلی آلتینکوم به قدر بلوار آتاتورک است. این یک رستوران کاپیتان نیست پاکی برای کسانی که به دنبال یک امتحان ناهارخوری دنج و شاد هستند رخیص است.


تور استانبول
میزبان کارن صمیمیت همسرش Erhan دیگ پز است. بسیاری باز یافتن منو آنها ایتالیایی است ولی شما می توانید fajitas گوشت سرد شیرین و و یا گوشت گاو stroganoff نیز پرستاری کرده است.
پودینگ لا باید بمیرند، و خواه شما خودتان را پیدا کنید، بی ترس باشید پیدا کردن Karen برای طعم و مزه مسکن خود مخلوق شده Tiramisu بپرسید. هرگاه شما یک متمنی شراب هستید، این مهمانخانه برای شما نازل و گران است زیرا ورد رز، سفید و آتشین دارد. خلق Circus کافه داخل فیس بوک.
این راسخ است، غذای نازل و گران هند. هنگامی که رستوران هایی را که غذای هند را می خورند، می بینم که واقعا غذای خویشتن را می بیند و بالا نظر می رسته که شما باز یافتن غذای اصلی خود دوباره یافتن و گم کردن غذای اصلی خود مصرف کنید.
هند رستوران دروازه می آید به شرعیات اولیه در آماده سازی برای غذاهای خود. من وآنها و آنها می توانید ادویه های عجیب صفا غریب ذات را در کارهای نفس را مزه رب جوانه های چشایی خویش را برآورده.
سرآشپز شفاعت همان آشپزی که برای اجرای رستوران هند تاج رعایت در مارماریس مورد استفاده قرار گرفت، تعلیمی دیده بود. پهلو شدت توصیه می شود Rogan Josh Curry صمیمیت گوشت گوسفند. گر در آپارتمان خودتان داخل آلتینکوم اسکان دارید، آنها بیرون می مشی و کارها خدمت گزاری ها تحویل می دهند. در هند درون فیس بوک.


تور ترکیه
واقع داخل ساحل اصلی کناردریا دریای آلتینکوم، یک رستوران ارشد در مرزها اسنان 50 میز است. خواه به ظهر یک صفحه بزرگ برای تماشای والیبال هستید، بالا Big Bens بروید زیرا سه ورقه اسباب نمایش مبصر بزرگ تر تلویزیونی تلویزیون تواضع می بخشد.
آنها در راستا روز تیمار صبحانه و ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام را برای همه دوستداران کناردریا بسیار نفوس شورش می کنند. داخل شب، متعلق را فایده یک غذاخوری شلوغ شوربا غذاهای بالا نظر می گونه باند برای جمیع کس.
میوه های ببر سیاه سادگی سفید برای سرآغاز و استیک برای دنباله اطراف اصلی بسیار توصیه می شود. جزئتمامت کارکنان رخیص و بسایط درختان میوه(نارنج هستند صفا بسیار فرهیخته هستند. آنها از اتراق شما یا هتلهای آلتینکوم من وشما را تفویض اجازه تصرف می کنند و ار هرکسی داخل مهمانی شما سفره بخورد، مجددا ضمیر اول شخص جمع را ترک می کند.
سلام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ناتالی سین، یک وبلاگ نویس ول و و نویسنده و متخصص درون کشور ترکیه هستم. من آرزومند تابستان گرم، اماکن باستانی مربوط به تاریخ مهم و قهوه هستم این وبلاگ مثل کارها یکدلی مجله نگاشتن درباره زندگی داخل ترکیه است. رمان من اینجا را بخوان


تور مارماریس ارزان

آوار های یوروموس ترکیه

من متمنی راه رفتن در اطراف نوشته ها پیامدها تاریخی قدس پس دوباره پیدا کردن یک خودی ذکر Euromos خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تصمیم گرفتم در بعد سفر درون یک سفر. روی من نطق و نوشتار شد که ویران آواره های قدیمی نیستی که قطعا نرخ اعتبار نگاه کردن به لمحه بود.
حالا، بیایید نفع علیه و له روی بالا و اینجا برسیم. ار در حالیا عبور پیدا کردن ویرانه های Euromos داخل حالی که در آزادراه Bodrum / Milas است، دنبال از لحظه به اسکان نگاه کنید. چند عکس بگیرید و ازنو دوباره بالا ماشین نفس برسانید.
با این حال، دام تار خاصی را اجرا ندهید. من پاکی جدی ناامید شدم گردوخاک خراب های قدیمی فاش شد که هشت استوانه هستند و در مورد اندازه، حرمت آپارتمان نوبت خوابه من عظما است.
درباره ویران آواره های یوروموس


تور آنتالیا
در حالی که من فرود تاثیر تحکیم نگرفتم، روی نظر می جوخه که دیگران بودند. یک حاصل مربیگری پیدا کردن گردشگران آلمانی شکل گرفت و زباله شد و تغافل من را متعجب ساختن که آیا صدر در مسیر ناصواب و صواب نگاه می کنم.
آنها اندر مورد آنها هیجان مضروب بی رغبت شدند؟
آنها Euromos را آشنا داشتند. خویشتن نمی توانستم گفتگوهای آنها را درک کنم، اما نگاه های متفکرانه بی آلایشی بازوها در هر جهت علامت داد که فکر می کردند حیرت طرفه انگیز است.
یک خویش به من در مورد مسکن های درخت اندر Euromos گفت. خویشتن یک روستای کوچکی داشتم که همه درون درختان خلوص خاورمیانه زندگی می کردند هم من آنها را پیدا کنم.
بعد دوباره پیدا کردن یک ساعت نوا فحوا رفتن در دوروبر حومه و پیاده شدن درون بز بز بیشتر *** پی از طرفه العین در مزرعه حیات دارد، واحد وزن را ترک کرد.


تور استانبول
هیچ خانه درختی دیده نمیشد قدس هیچکدام از بشر نیز در ثانیه نبودند.
خرابه ها همه به Euromos هستی و عدم داشت صمیمیت من هشت لیلا را به پس ازآن می بردم.
شاید این واقعیت است که من در ترکیه بسیاری از ویران آواره ها را دیدم تزکیه هنگامی که افسس را دیدم چیزی کمتر از لحظه غیر ممکن است که از ثانیه لذت ببرم.
شاید یک راهنمای داستان های روزهای قدیمی را بگوید پاکی دقیقا توضیح دهد که این دربدر چپاول ها چیست. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانستم که غارت بی نظمی ها آذرگاه زئوس بودند، اما اطلاعات کمی برای رفتن روی آن، سهل میسر بی رنج بود برای هیجان زدن.
من دد دیو را نمی فهمم که لمحه را یکی دوباره به دست آوردن بهترین آثار تاریخی ترکیه می دانند. داخل حالی که دیگران ممکن است فرود تأثیر قرار بگیرند، بلاشبهه من نبودم.


بلیط کوش آداسی ارزان

کوش آداسی - آره کاملا جواهر ترکیه

من به معنای این است که این پست را در مورد کوش آداسی برای مدت زمان زیادی بنویسم اما ایده های دیگر به ذهنم برسد و بر روی یک سوزن عقب قرار گرفته است. می بینید، کوش آداسی در ترکیه ای است که من عاشق و نفرت ندارم.
این من را تحریک نمی کند، اما من هم ناامید نیستم. من سالهاست که هر دو در روستا زندگی می کنم و همچنین از منزل آلتینکوم خانه اش سفر می کنم. حالا می توانم یک پست بنویسم درست مانند بروشورهای سفر، اما من احساس می کنم که خوانندگان من به شدت گمراه کننده هستند.
در سواحل غرب کشور، در جنوب Izmir، کوش آداسی یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای تعطیلات به ترکیه است. در واقع، آن را به عنوان یکی از جذاب ترین شهرهای اژه شناخته شده است. با یک داستان کلاسیک از یک روستای ماهیگیری تبدیل به یک جاذبه جذاب، کوش آداسی با آفتاب، دریا و آب و هوای فوق العاده بسته بندی شده است.
تنها مردی که تا کنون کوش آداسی را جذاب کرده بود، یک مرد کور بود. رفتن به رفت و آمد مکرر، غیر ممکن است که پنج ساختمان بلند بر روی تپه ها که مانند دهه های گذشته زادگان غرق شده اند را از دست داده است. آنها نیمه ساخته شده اند و اولین بازدید کننده ای که به این مکان رفتند، می تواند آنها را به عنوان محله یهودی نشین محسوب کند.


تور استانبول
واکنش این بخش ها از من تحریک می شود این است که من واقعا دوست دارم که برای مجموعه ای از "بیایید خانه خود را بیرون بکشیم و آن را بازسازی کنیم". در حالی که این اقامتگاه جذاب ترین در ترکیه نیست، که من تا به حال بازدید کرده ام، من آن را تاج و تخت را جذاب تر نمی بینم.
خرید یک تجربه ناراحت کننده است و هر کسی متوجه می شود که یک فرد بعد از اینکه پنجمین بار برای خرید یک کت چرمی در گرمای تابستان یک بار دستش را بالا انداخت. اگر کت چرمی نیست، جواهرات در چهره شما قرار می گیرند. خداوند به شما کمک می کند اگر شما تصمیم به خرید در هنگام کشتی های کروز در حوض به عنوان بدون هیچ زحمتی افزایش ده برابر به عنوان هر کس برای مبارزان غنی تعطیلات برای روز در حال جنگیدن.
چیز بزرگ در مورد زندگی شبانه کوش آداسی این است که دو چهره دارد. شب زنده داری شبانه است که همه چیز در مورد کافه ها، ناهار خوری و مکالمه خوب است، اما سر به خیابان راه می رود و شما خواهید دید که آن را شبیه به یک ردیف از میله های محله محلی خود را به خانه.
شخصیت ترکی این میله ها پیراهن فوتبال را می پوشاند و با یک لهجه گسترده اروپایی صحبت می کند که تأیید می کند که آنها زمستان را به تماشای غواصی غربی می پردازند و تلاش می کنند تا یک طراح تعطیلات عجیب و غریب را بپوشاند.
سال آینده آنها را به عنوان یک قاتل عاشق ترکیه برای شکستن قلب های بسیاری معرفی خواهند کرد. اکتبر ماه مادربزرگ است و این زمانی است که زنان مسنتر از نظر برخی از توجه مردانه در تلاش برای یک مرد جوان و ویروسی به خیابان بار میروند تا آنها احساس کنند که مجددا هجده ساله هستند.
حالا این جایی است که من احترام می گذارم و به زانو های خم شده احترام می گذارم. کوش آداسی چیزهای زیادی را اشتباه انجام داده است اما انتخاب هتل ها بسیار عالی است. هنوز B & B قدیمی وجود دارد که باید توسط شورای محلی محکوم شود، اما آنها به مسافرانی که فقط به دنبال یک مکان برای سر خود را در شب است.
همچنین مجموعه ای از هتل های لوکس با کیفیت بالا وجود دارد که می دانند چگونه خدمات را ارائه دهند و بهترین باشند در ترکیه. من در هتل عروسی کورومار در شب عروسی مان باقی مانده بودم و در حالی که هزینه زیادی برای من داشتم، وقت زیادی داشتم و به خوبی تحت تاثیر قرار گرفتم.
یکی از جنبه های بهتر در مورد تعطیلات در کوش آداسی این است که طیف وسیعی از کارهایی که باید انجام شود، وجود دارد. اگر بدون هیچ زحمتی مغازه ها شما را بترسانند و بعد از اینکه مردان جوان ترکیه جذاب نیستند، آنها را ندیده اید و سپس از محل اقامتگاه های افسس، خانه مادری مریو، پارک ملی Davutlar و Dilek بروید.
اگر می خواهید بچه ها را به طور دائم از دست بدهید، آنها را در هر یک از دو پارک آب قرار دهید و پشت خود را بچرخانید. ترافیک از طریق این مکان های محبوب اطمینان حاصل خواهد کرد که شما هرگز دوباره خود را به عقب برگردانید. برای دور شدن و در مورد، من می توانم یک ماشین را برای روز استخدام کنم، اما آرایش سیستم ترافیکی توسط یک مرد مست انجام شد و حتی اعتماد به نفس ترین رانندگان را اشتباه می گرفت. در عوض اتوبوس یا سفرهای محلی را خریداری کنید.


بلیط ارزان مارماریس