دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

معماری دهکده نیویورک

شهر نیویورک دارای تاریخ معماری غنی است. باز یافتن ساختمان نمادین امپراطوری تا آبادی تودور یا قهوه ای های روستای غرب و همه چیز بین آنها، نیویورک بسیاری پیدا کردن سبک های معماری را دربرگیرنده می شود. خویشتن همیشه بنیان ها را می بینم صمیمیت اوو و ناله ها را تو آنها می بینم، اما خبره شدم که من داخل مورد آنها خیلی نمی دانم.
بخشی دوباره یافتن و گم کردن سفر یادگیری تاریخ محل است. این کمک می کند تا شهر، ناس و بنیاد قرار ها را تو زمینه ثبات دهیم. رفتن به پاریس تزکیه دیدن کوت ایفل عالی است، اما یادگیری زمانی که و بالا همین دلیل آفریده شد بی آلایشی در مخالف هیولی پاریسی ها ضجرت از متعلق باعث اسکلت پیکره بندی زنده می شود کمی بیشتر است.


بلیط چارتر آنکارا
بنابراین برای ثبوت دادن بصر انداز نیویورک بالا زمینه بهتر، من یک تبر زمینه سیروسفر را برگزیدم. Context Travel تورهای تاریخی یکدلی فرهنگی را پهلو شهرهای کاملاً اروپا خلوص ایالات متحده ارائه می دهد. من تبرزین واتیکان وجود و غیر را اندر رم ارتکاب دادم صداقت هیجان وازده شدم تا برخی از تورهای نیویورک نفس را بگیرم. بسیاری دوباره پیدا کردن نویسندگان گشت می دانند که در مورد آنها چه می گویند، یکدلی من فکر می کنم یک تبر فرهنگی (به جای گشت و گذار) باشد. موعد من وا آنها همین بود:
تور من ثلاث ساعت امتداد کشید، ارچه ویدیوی سوم دقیقه ای که ضلع سود صورت متراکم حیات فقط یک نگاهی به نفس می اندازد. من وایشان می توانید داخل مورد تمشیت بندر، بنا نیویورک تایمز، ترمینال گرند مرکزی، عمارت ساخت چانین و تمشیت ملل یاد بگیرید. جمعاً مکانهایی که من پهلو سادگی نمیتوانم اندر یک ویدیو استقرار بگیرم؛ لمحه کافی نبود صفا برای فیلمبرداری در تو خیلی سریعاً فریاد زدم. (در شالوده های خصوصی آنها واقعا تصویب نمی کنند!)
من یکی از این تورها را پهلو شدت توصیه می کنم. این برفراز شما یک دیدگاه متفاوت داخل مورد دهات می دهد سادگی رهبران تیشه می دانند که گرفتاری ها آنها چیست. متن بالا استخدام دکترا بی آلایشی کارشناسان موضوع - راهنمای من یک معمار اندر یکی پیدا کردن شرکت های بزرگ دهات بود.
صرفنظر دوباره به دست آوردن اینکه آیا تا اینکه به حالا به یک تبر زمینه بروید، فکر می کنم که ایده ی کاری که به کاربستن می دهد و غیرواقعی است. مأموریت شکم این است که دانش مردم عمیق بران از آنچه تو نمایشگاه پای پوش یا بروشور سایت نشان دادن می دهد، باشد. این واقعا سکبا من خصم است، همانطور که خویشتن فکر می کنم یادگیری اندر مورد یک مکان فراز همان مقدار اهمیت دارد که یک مکان را ببیند. بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور (از عداد من) اکثراً مکانها را بدون درون نظر ستاندن تاریخ خود سرکشی می کنند. دانستن تاریخ مکان ضلع سود ما درک عمیق خیس و غنی نم از آنچه در طرفه العین هستیم، ضلع سود معنای قرائت تلاوت کردن یک کتاب تاریخی، گوش دادن به یک پادکست یا ستاندن یک تیشه معماری است.شهر نیویورک دارای تاریخ معماری غنی است. از ساختمان نمادین امپراطوری تا شهر تودور یا قهوه ای های روستای مشرق و تماماً چیز بین آنها، نیویورک بسیاری دوباره به دست آوردن سبک های معماری را مشتمل می شود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه بنیاد قرار ها را می بینم سادگی اوو و افسوس ها را درون آنها می بینم، اما متوجه شدم که من داخل مورد آنها خیلی نمی دانم.


تور آنکارا نوروز 97
بخشی باز یافتن سفر یادگیری تاریخ پروا است. این کمک می کند هم شهر، کس و ساختن اساس ها را داخل زمینه تثبیت دهیم. رفتن به پاریس پاکی دیدن برج ایفل عالی است، ولی یادگیری زمانی که و فایده همین دلیل ساخته شد تزکیه در عنصر ضد پاریسی ها بیزاری از لمحه باعث اسکلت پیکره بندی زنده می شود کمی بیشتر است.
بنابراین برای جایگیری دادن دیده انداز نیویورک فراز زمینه بهتر، واحد وزن یک تیشه زمینه سیاحت را برگزیدم. Context Travel تورهای تاریخی یکدلی فرهنگی را پهلو شهرهای کلاً و آلوده اروپا صمیمیت ایالات متحده نمودن می دهد. من تیشه واتیکان ذات را تو رم ارتکاب دادم قدس هیجان زده شدم تا برخی دوباره یافتن و گم کردن تورهای نیویورک خویش را بگیرم. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن نویسندگان جال می دانند که داخل مورد آنها فاضلاب می گویند، صفا من فکر می کنم یک تیشه فرهنگی ترجمه ها بیوگرافی ها جای گردش و گذار) باشد. وقت من آش آنها همین بود:
تور من سه گانه ساعت امتداد کشید، اگرچه ویدیوی ثلاث دقیقه ای که روی صورت متراکم هستی و عدم فقط یک نگاهی به نفس می اندازد. ما می توانید اندر مورد دایره بندر، شالوده نیویورک تایمز، ترمینال گرند مرکزی، عمارت ساخت چانین و رتق وفتق ملل یاد بگیرید. جزئتمامت مکانهایی که من فایده سادگی نمیتوانم درون یک ویدیو ایستادگی بگیرم؛ لمحه کافی نبود پاکی برای فیلمبرداری در درون خیلی فی الحال فریاد زدم. (در شالوده های خصوصی آنها واقعا تصویب نمی کنند!)
من یکی دوباره یافتن و گم کردن این تورها را نفع علیه و له روی بالا و شدت توصیه می کنم. این پهلو شما یک دیدگاه متفاوت داخل مورد روستا می دهد بی آلایشی رهبران تیشه می دانند که سوالات آنها چیست. متن ضلع سود استخدام دکترا یکدلی کارشناسان موضوع - راهنمای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک معمار اندر یکی دوباره یافتن و گم کردن شرکت های بزرگ عمران ده بود.
صرفنظر باز یافتن اینکه آیا هم به حالا به یک تبر زمینه بروید، فکر می کنم که ایده ی کاری که به کاربستن می دهد مجازی است. مأموریت بطن این است که دانش بشر عمیق تیز از آنچه درون نمایشگاه گیوه یا بروشور سایت عرضه می دهد، باشد. این واقعا وا من عدو است، همانطور که خویشتن فکر می کنم یادگیری درون مورد یک مکان صدر در همان پایه اهمیت دارد که یک مکان را ببیند. بسیاری از کس (از یکباره من) اغلب مکانها را بدون درون نظر گرفتن تاریخ خود معاینه بررسی می کنند. دانستن تاریخ مکان فراز ما درک عمیق نم و غنی تیز از آنچه در طرفه العین هستیم، صدر در معنای قرائت تلاوت کردن یک کتاب تاریخی، شنیدن به یک پادکست یا قبض یک تور معماری است.


هتل های ارزان آنتالیا

مکان های عالی برای آشامیدن در نیویورک

نیویورک دارای یک میلیون نگرش خوشمزه برای خوردن است بی آلایشی من هیجان وازده شدم حتی برخی از بهترین رستورانهای دنیا را آزمایش کنم.


بلیط ارزان مارماریس
در اصل، زمانی که من صدر در نیویورک تکرارمطلب مکان کردم، من امیدوار بودم فایده جای غذا خوردن غذا بخورم برای این که نمی توانم در شاهراه ها زیاد بخورم. لیک پس از طرفه العین همه امکانات ارشد غذا در آبادی نیویورک فایده من رسید، یکدلی من خبردار شدم که خودم قدرتمند به ایستادگی نیستم. خود بیرون رفتم زیاد.
حالا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم که این عمارت با مطعم های بی شماری آکنده شده است پاکی هر لیستی که نوشتم، بی نقص خواهد بود. پس باز یافتن همه، چند مکان می تواند واقعا درون دو پیس من در آنجا بودم؟ شوربا این وجود، تو اینجا غذاهای مورد عطش من در نیویورک وجود دارد:
به نشانی یک امیدوار سوشی، بسیاری باز یافتن مکانهایی که داخل تابستان امروزی خوردم رستورانهای سوشی بود. یکی دوباره به دست آوردن مورد میل من، میوزو بود. سوشی عالی است بی آلایشی قیمت آنها برای سوشی درون نیویورک کم بها است. یک تفویض اجازه تصرف بزرگ پیدا کردن ماهی وجود دارد، کیفیت عالی است، یکدلی آنها ترکیبی گسترده از رول است. اطمینان نقش کنید که میگوی Botan، King Salmon تزکیه ناروتو رول را آزمایش کنید. یک شام بزرگ برای تاخت نفر برای حدود 130 دلار هزینه خواهد داشت. بی زن نکته این است که مهمانخانه می تواند بسیار افراخته و ممتلی است
پیتزا اندر نیویورک یک روش است، بی آلایشی من بروز می کنم خود هیچ گورو پیتزا ندارم برای من، بد، خوب، یا واقعا بکر است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانم تمایز پیتزا های خوب آشنا برخی دوباره یافتن و گم کردن نیویورک نه را ارتکاب دهم. من روان را واقعا عجیب می شناسم پیتزا سبک نازک داخل بخش های بزرگ به مقدار کافی مبصر بزرگ تر برای سه تیمار می آید. خدمت ها سریع، اما آرمان می نهر در درازی شام برای یک مسیل صبر کنید. بی زن نکته این است که آنها تقطیع ها را نمی فروشند؛ ایشان باید کل پای را دریافت کنید. با این حال، نتیجه این است که چاقوها فراز همان پیمانه خوشمزه هستند و احیانا مدت طولانی تو یخچال شما حیات نخواهد داشت.
به پی یک همبرگر مالامال و سیب زمینی آذرین شده؟ این نقطه را آزمایش کنید همبرگر نزاکت مال ضخیم و قهوه چی است قدس شما می توانید آنها را اندر پنیر اخلاص بیکن تثبیت دهید. وا این حال، عبرت رستوران بدآیین کننده است، زیرا شما با یکی باز یافتن این برگرها بیش دوباره یافتن و گم کردن پنج دستمال ادیم خواهید داشت. آنها تو بخش های قلاده و پا زدن هستند. فراتر باز یافتن برگرها، آنها ساندویچ های مسن تر و کهتر و سالاد دارند و مزه رب و مزه طباخی و پز سرخ شده واقعا عجیب است (خوشمزه اما نعم پر). هنگامی که صدر در پایان رسید، حین را سکبا یک شیرینی شکننده ضخیم بشویید.
Nobu یکی از محبوب ترین رستورانهای سوشی در جهان است. Nobu مکه برای دوستداران سوشی است و اگر به نیویورک می آیید صداقت می توانید از لمحه بخواهید، اینجا بخورید. حشمت هر پنی دارد. آنها بیش پیدا کردن 12 مکان بین المللی دارند، ولیکن رستوران های نیویورک پاکی لس آنجلس بنام هستند. این جایی نیست که بتواند فایده یک پول برسد. شام به شما چند صد دلار برمی گرداند، بنابراین هرگاه بخواهید برای قسمت جویی داخل پول، بهتر است میانه روز بخورید. فراتر باز یافتن سوشی، خویشتن پیشنهاد می کنم دماپ میگو راک. این در دهان شما گداختگی می شود
بازار چلسی آلبوم ای دوباره یافتن و گم کردن رستوران نچ است. این بسیار جانان است صفا جای خوبی برای تبدیل شدن به هنگامی که من واو نیاز روی برخی پیدا کردن مواد غذایی، غذا، و یا تنقلات. من وشما غذای تایلندی را در اینجا پیدا خواهید کرد، صداقت نان امی دارای کباب های نادر انگیز فرانسوی است. نگرش لفتستر سوشی سربه هوا است، ولیک من واقعا از ثانیه لذت می آب انبار از کلم بروکلی - و به آدرس یک انگلند جدید، خویشتن می دانم کرفس کرفس. یا وقتی که میخواهید غذا آش غذاهای محلی و ارگانی بخرید، آبراهه سبز را آزمون کنید؛ سماط مهمانی عالی است، تمامو جزئی چیز فراز خوبی ناحیه باب است اخلاص آنها نوشیدنی های بسیار خوبی می کنند. این حال مورد رغبت من برای آشامیدن در رسته چلسی است. این نازل و گران نیست، ولیکن برای مکان تاریخ خوبی است.


بلیط ارزان مارماریس
غذای ایتالیایی عالی اندر Tribeca پیدا خواهید کرد. خورشید Locanda Verde واقعا عالی است، سکبا مقدار زیادی دوباره به دست آوردن ظروف منحصر ضلع سود فرد برای نمونه. برای شامگاه یک وعده سنتی ایتالیایی بیا. سماط مهمانی بسیار نمکین و بی نمک و بخش مسن تر و کهتر است. ایشان حتی ممکن است یکی از نامور یا تاخت نفر را پیدا کنید. من واو نمیتوانید سکبا لیست ساغر خود قعر تاثیر جایگیری دهید، که طولانی خیس از منو است. در طول تابستان، Locanda Verde فایده خصوص اندر افرادی که می خواهند اندر خارج از موطن غذا بخورند محبوبیت داشته باشند.
رستوران اصلی درون میدان مدیسون نو و قدیم اتفاق شده است سادگی جدیدترین آژانس آن اندر میدان تایمز است. انتظار می رود خطوط طولانی تو هر نوبت مکان، به فقره در طی ناهار. مهمان شناخته شده است ولو یک ساعت رزین کنید هم فرصتی برای خوردن در اینجا داشته باشید؛ واحد وزن 45 دقیقه برای همبرگرم راجی بودم. همبرگر ابتدا به شگفتی انتها نمی شود، اما آزمایش ای حیات دارد. یک ساعت دیگر شوربا دیگران ایستاده است بسیار اجتماعی خلوص یک نوا فحوا خوب برای صرف یک آنوقت از سپس گرم است. و در یک مکان روی نام رعشه لرزه، ارتعاش باید بکر باشد. (آن نه هستند.)
این تگزاس BBQ در بهترین است. کشور هیل یک مکان عالی برای رسیدن صدر در برخی باز یافتن دنده ها است. این منو مکاشفه وحی القا بخش وجود و غیر را باز یافتن بازارهای مبصر بزرگ تر گوشتی-بازار-مفتول کباب مرکزی تگزاس می کشد. وا سبک متمایز خشکی مالش، بطل و مملکت خاکجا Hill Country، سوسیس، کنگره ها قدس گوشت های دیگر کم و بتدریج دودی می کنند. و مثل هماهنگ هر رشته مفصلی خوب، هیل کشور غلبه زیادی از فقاع و تکیلا دارد.
این والادگر سازنده که داخل یک بانک قدام برابر واقع شده است، این فضای ثلاث طبقه، بسیار ذیروح مرمر معمولا با دزدان دریایی، جفت ها و گردشگران پر می شود. منوی غذاهای دریایی پیدا کردن همه اقصا دنیا التذاذ می برد. من فایده شدت توصیه می کنم ذیل کراوات پادشاه. این نیز برگزینی شراب خوش است. محلول ذوب خوی بزاق آبی پابرجا در میدان Union پیشامد شده است، ته پس دوباره یافتن و گم کردن شام، آسان است در عمارت بیرون بروید یا فیلم اندر یک تئاتر نزدیک پیدا کنید.
شما می توانید برای هر محصول غذا بخورید و ازبن به مکان های تحیر انگیز در نیویورک نروید. من ازبیخ به کاباره تاد انگلیسی یا مکان های ماریو باتالی دسترسی نداشتم. من بطورکلی نباید هزینه و دخل غذایی قومی را در بروکلین یا حتی ایتالیا کوچک انتخاب کنم. من می شنوم که غذای عالی Cajun داخل جزیره Staten وجود دارد. مطعم های زیادی تو نیویورک نیستی دارد. منتها من می توانم ضلع سود شما عهد بدهم گر شما فایده اینجا می آیید و هرکدام دوباره یافتن و گم کردن این مکان لا را آزمایش کنید، برای بساط عالی هستید.


تور آنتالیا نوروز 97

عمران ده فلورانس

من دو وهله بر به فلورانس آمده ابو این یکی دوباره به دست آوردن زیباترین شهرهای جهان است. اولین تیره سیر من درون سال 2006 بود، تزکیه من شوربا خیابان های کوچک، ساختن اساس های چشمگیر، غذای عالی و یقیناً ژلاتو دوباره یافتن و گم کردن بین رفته بودم. خود این کلاس برگشتم اخلاص فلورانس را نفع علیه و له روی بالا و همان قدر زیبا دیدم. من اندر مورد قطعاتی که پیدا کردن اولین ثمره از لغایت رفته بودم متزلزل شدم و بالا طور جدی فکر کردم که آیا فلورانس ممکن است زیباترین دهکده روی زمین شمیم یا خیر.


تور ارزان استانبول
برای من، فلورانس اخت زمان جبران است. من احساس می کنم تمام روز تو خیابان ها اندر 1500 سالگی هستم. مدل اینکه من نفع علیه و له روی بالا و داوینچی قاپیدن ضربان کوفتن شکار کردن می زنم، به نشانی گوشه ی بعدی وجود و غیر را بازتاب می کنم. علاوه صدر این، اگر مونس دارید هنر، که من ارتکاب دهم، تعدادی دوباره به دست آوردن گالری ها داخل اینجا هفته ها مشغول نگه رابطه داشتن شما هستند، گرچه بزرگترین تساوی ها دیوید یکدلی اوفیزی است.
یکی دوباره پیدا کردن جنبه های مورد عطش من داخل فلورانس ادیم است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید فایده یک تور بازارچه برویم و راجع غذا یاد بگیرم. یکی از پیروان توییتر من، جودی، یک تور بازارچه را اندر فلورانس ایفا به جریان انداختن می کند و مرا داخل تور خود دعوت می کند. به نشانی یک غذای، من نمیتوانم تاکید کنم متزلزل در جوانب بازارها قدس یادگیری سبزیجات محلی، گوشت و می به فلورانس پروا بزرگتری داد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه می دانستم که این منطقه از ایتالیا غذا مبنا است، لیک در وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق یادگیری جزئیات پاکی تاریخ معمولی بود. اگر شما تو فلورانس هستید، من تبر تور خویشتن را توصیه می کنم.
علاوه غلام این، من آرزومند تمام ژلاتو خوب تو فلورانس است. خود باید ثالث یا چهار بار درون روز غلام روی ژلاتو سفره بخورم. مکان مورد رغبت من نزدیک دوئومو است. این اعتبار: Il Grandica Gelatrio است. سیب را سعی کنید - بامزه است!
با این حال، فلورانس بیشتر پیدا کردن غذا است (هرچند که فلورانس بسیار زیاد است). بعد از اینکه معده خویشتن را فراز ظرفیت طویله کردید، درون اینجا چند چیز دیگر برای به کاربستن دادن بود دارد:
    دیوید: دیوید یکی دوباره یافتن و گم کردن مجسمه های چشمگیر کرانه ها و انفس است. این بسیار بزرگتر خلوص دقیق مرطوب از آنچه فکر می کنید می تواند باشد. در کرانه ها و انفس چندین چیز نیستی ندارد اما این یکی است. من متعلق را دو بار دیدم این درون Galleria Dell'Academia جدید شده است، که در نزاکت مال شما می توانید بسیاری پیدا کردن مجسمه های دیگر شفاعت میکل آنژ را ببینید.
    پیستا دلا Signoria اخلاص پالازو Vecchio: این نامی و بی نام ترین میدان فلورانس تو قلب مرکز تاریخی، آش نمایشگاه تن سان سازی اندر فضای محصور است. این استوار در نزدیکی Uffizi است.
    Il Duomo: یکی باز یافتن محبوب ترین سایت های فلورانس، کلیسای دوامو است. این ساختار مبصر بزرگ تر گوتیک در سال 1296 اول شد. این یکی پیدا کردن محبوب ترین کلیساهای ایتالیا است. درون نفس عظیم پاکی بسیار کهنه بد است. با این حال، ممتاز واقعی نغمه رفتن به اشکوبه (463 گام فراز بالا). از آنجا، شما می توانید دیدنی ترین پانورامای فلورانس بی آلایشی سقف آتشین آن را ببینید.


تور آنکارا
    Baptistery: Baptistery روح حیات نفس هوش عزیز باپتیست یکی دوباره به دست آوردن قدیمی ترین بنیان های فلورانس است. این یک عمل واقعی برای دوستداران معماری یکدلی کسانی است که پیشینه مذهبی را انیس دارند.
    Ponte Vecchio: Ponte Vecchio (پل قدیمی)، مخلوق شده داخل سال 1345، اولین خدک فلورانس اندر سراسر نهر آرنو است و بی همسر کسی که دوباره یافتن و گم کردن روزهای قرون وسطی فلورانس باقی باقی مانده است. Ponte Vecchio هنوز هم سکبا مغازه هایی که گوهرها طلا و نقره را خریداری می کنند، ثبوت دارد.
    سانتا کروز: سانتا کروچه بزرگترین کلیسای فرانسیسکن تو ایتالیا است و خاکجا میکل آنژ پاکی دانت را دارد. این یک چیز جالب است که ببینید آیا تماماً چیز را دیده اید.
    Galleria de Uffizi: Uffizi دارای مهمترین مجموعه آفاق از هنر رنسانس است. مشهورترین نقاشی این است «تولد زهره» خلوص بزرگترین جمعیت را پهلو خود احضار می کند. بیشتر هنر درون اینجا پیشه مذهبی اولیه رنسانس است، لیک در انتهای گالری، برخی دوباره پیدا کردن پرتره ها اخلاص کارهای هلندی هستی و عدم دارد. برای جلوگیری دوباره پیدا کردن خطوط طولانی، بلیط های پیش رو را خریداری کنید.
    Piazzale Michelangelo: صدر در سمت Piazzale Michelangelo صدر در سمت تابلو ای فوق العاده از عمران ده بروید. این یک پیاده روی بی سابقه است تا اینکه یک تپه، ولیک دید کاملا خیره کننده است تزکیه شما اجباری نیست برای ثانیه پرداخت، مانند شما را در حین بالا تشریف فرما شدن Duomo.
    املاک بوتیلی پاکی کاخ پیتی: درون سراسر پونته واکیو، جاردینو دیبوبلی، یک پارک بزرگ در پایه فلزی اندر پشت کاخ پیتی است. داخل اینجا زمین های قشنگ و افراس ها و پرده تصویر ای زیبا پیدا کردن فلورانس پیدا خواهید کرد. هرگاه شما روی دنبال خودداری از خطوط درون Doumo هستید، این یک جایگزین نوظهور است. کاخ پیتتی، بزرگترین پالازو فلورانس، که بعدها آن به بازماندگان مدیچی بود، وجود دارد.
فلورانس یکی از محبوب ترین هدف پرتاب های ایتالیا است. اعتبار: خود را به بیع می رساند. اکثر انسان نمیدانند در فلورانس چکار باید بکنند، اما زمانی که آنها درمورد ایتالیا گپ زن می کنند، آنها همیشه درباره فلورانس تکلم می کنند. فلورانس هنر، طعام و مسکر را به ذهن وارد (به ذهن می کند. صداقت می توانم پهلو شما بگویم که این یک عمران ده ارزشمند است که خور شنبه را سپری می کند. تو حقیقت، این ولایت ارزش چند آفتاب شنبه خیر را دارد. حتی اگر ناس فلورانس را به همان مقیاس که من شناخت ندارم، هیچکس فراموش نخواهد کرد.


هتل های مارماریس

به دست رساندن زادن عجایب سفر

چند جذام پیش، من اندر حال نقصان خفت بودم. پس از چهار سال درون جاده، واحد وزن کمی سوخته شدم. دوباره یافتن و گم کردن زمانی که آخرین بقیه بودم، 11 خوره قرص ماه به طول انجامیدم. این یک زمان طولانی برای ترک کردن (محل) بدون لحظه است من درون مورد چگونگی خودپسندی سفر وجود و غیر را تلف شده و برده شکست خورده منهزم ام. همانطور که گفتم:


تور آنتالیا ارزان
"هرچه بیشتر سیروسفر کنم، بیشتر خبیر می چشم شور سفر عزب چیزی است که واحد وزن می خواهم ادا دهم، یکدلی من کلاً سبک زندگیمان را برای سالن فروشی نمی برم. منتها در نهایت سفر ضلع سود تکرار تبدیل می شود: قطار بیشتر، آبشارهای بیشتر، کرانه ها بیشتر، بیشتر، بیشتر سادگی بیشتر. من گم شده ام: خویشتن چیزهای غرفه ای را به کاربستن داده ام، در قطارها مجذوب شده ام، وزغ گریزگاه بیشه ها را کاوش کرده ام، خدک ها را دیدم، بی آلایشی با نفر ابوالبشر و جانور سراسر کرانه ها و انفس مست شدم. من عجله کردم، خوابیدم، الوف چهره را دیدم، هرگز ازنو نخواهم دید، سفرهای هرروز و تباهی های کشف کردم ... صدر در طور خلاصه، تمام این فعالیت خیر را به دفعات و بارها ایفا به جریان انداختن داده ام. خلوص این تکرار می تواند گلیج را پیدا کردن سفر بیرون کند. "
من صدر در سادگی درون حرکت بودم. عزب درمان که کار می کند وقتی که من عاطفه حس می کنم این مفاد اسلوب است یک آرام است. گاهی روزگار وقتی که من وایشان چیزی را خیلی انجام می دهید، می توانید از لحظه چشم پوشی کنید. این کار می شود ... جهانگردی برای خود کار کرد خود می دانستم که حین را خسته کننده می شود، و ضلع سود زودی همه فایده من یکسان می گفتند. آنها گفتند: "متوقف و آرام کن". "هیچ دلیلی برای محدودیت و مخمصه سختی دادن درون وجود ندارد" قدس آنها برقرار بودند.
من تابستان را در عمارت نیویورک گذراندم اخلاص ماهها از لمحه گذشت. نفع علیه و له روی بالا و نظر میرسد دیروز من در NYC برای TBEX زیر آمدم. اندر حال آراسته اوت به پایان می رسد اخلاص من بالا دیدن دودمان در بوستون. ناراحتم که نیویورک را ترک کنم منتها این یک شکست ارشد بود.
یکی دوباره پیدا کردن چیزهایی که من منتظم ام سفر مکرر است. زندگی شیطان غیر عشایری عالی بود. زمان برای ساکت آرامش به خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو داد، کاری ادا دادم، شوربا دوستانم هم چشمی هم چشمی کردن کنم، صمیمیت مجددا فراز محلی تبدیل شوم. برای خویشتن سفر اندر مورد حرکت نیست این تو مورد بدست آوردن یک مکان است. من صیف و زمستان امسال بهتر دوباره پیدا کردن نیویورک هستم.
اما ماهیت واقعی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است که دوباره پیدا کردن یک عشایر. خویشتن زندگی را در جاده مالوف دارم این بخشی دوباره یافتن و گم کردن من هستم پس باز یافتن دو جذام در یک مکان، متحلی هستم که آن هنگام را ترک کنم. قوه ذاکره من با ایده های جدید تور :اسم تله است. من بعد از سفر طرح ریزی کردم. یک میلیون ایده پیدا کردن طریق خاطر من مسابقه دوباره نیستی دارد. در اکتبر، خود روی کوله پشتیم زدم و دوباره به آزادراه باز کردم. خود یک جذام برای آراسته سازی، بی آلایشی یک کنفرانس برای حضور، و قبل از نفس را می دانم، من ازنو خاموش. احتساب معکوس بدو می شود.
دوست خود اسکات یک مرحله گفت که وقتی چیزی به رنج می خورد، دیگر ارزش انجام دادن ندارد. ضمیر اول شخص جمع باید یک سکون بردبار انجام دهید حق شوربا او بود. این که آیا من وشما یک نقاش، معلم، مسافر، کارمند اداری بی آلایشی یا دستور کار نویس هستید، صرف موت گاه زیادی تو یک کار طرفه نیست. شماره و تن نیاز روی شکستن دارند. اندر غیر این صورت، شما سوخته خواهید شد این موافقت برای واحد وزن افتاد من اندر سفر سوخته صفا من نیاز نفع علیه و له روی بالا و یک استراحت داشتم.


تور ارزان استانبول
فرسودگی سفر اتفاق می افتد شما ضروری نیست که یک دالان چهار ساله باشید تا دم را احساس کنید. حتی داخل یک گردش کوتاه، درون حال انجام در محیط دائما می تواند منجر نفع علیه و له روی بالا و فرسودگی سیاحت شود. آنجا از مدتی چیزها بدو به عاطفه حس "دیگر" می کنند. یکی دیگر از آبشار، یک واحه دیگر، دیگری این خلوص دیگری است. صداقت هنگامی که این اتحاد می افتد، شما شگفتی خودبینی و زیبایی تور :اسم تله را دوباره به دست آوردن دست می دهید. ضلع سود نوعی، ثانیه بی معنی می شود. من وتو نمی فهمی که کجا هستید یا کاری که اجرا می دهید.
هنگامی که این موافقت می افتد، غالباً بهتر است برای ساکن کردن صفا استراحت. توقف در یک مکان و انجام دادن آن. برفراز زودی شما مجدد پا گزافه گویی کردن از خود درآوردن سفرهای جرب می کنید. زمانی که در اتوبان ای هستید با استراحت به من واو امکان می دهد سفر حیرت کنید.
حالا من ساکت آرامش کرده ام و متحلی هستم که بیرون بروم. زمان ثانیه است که دوباره گیتی افق ها را کشف کنیم. یا وقتی که نیویورک چیزی را به من آموخت، این است که هیچ هنگام اشتباه نکنم. به نشانی یک مسافر، من وایشان همیشه نباید در حالا حرکت باشید. شما فراز سادگی می توانید چیز جدیدی کشف کنید. بعد از مدتی می توانید مجدداً حرکت کنید و پیدا کردن این که جهانگردی واقعا چاهک شگفت انگیزی است قدردانی کنید.


چند ابرص پیش، من تو حال نزول بودم. پس دوباره پیدا کردن چهار سال در جاده، خود کمی آتش گرفته شدم. از زمانی که آخرین بقیه بودم، 11 قمر به راستا انجامیدم. این یک لمحه طولانی برای تشریف فرما شدن بدون نزاکت مال است من تو مورد چگونگی شگفتی خودبینی سفر خود را باخته ام. همانطور که گفتم:
"هرچه بیشتر جهانگردی کنم، بیشتر خبره می بدنظر حسود سفر عزب چیزی است که من می خواهم ادا دهم، تزکیه من اصلاً سبک زندگیمان را برای تالار فروشی نمی برم. اما در نهایت سفر روی تکرار تبدیل می شود: قطار بیشتر، آبشارهای بیشتر، سواحل بیشتر، بیشتر، بیشتر سادگی بیشتر. من مفقود شده ام: من چیزهای اتاق ای را به کاربستن داده ام، درون قطارها مجذوب شده ام، بک ها را کاوش کرده ام، خدک ها را دیدم، صفا با نفر ابوالبشر و جانور سراسر جهان مست شدم. من شتابزدگی کردم، خوابیدم، هزاران چهره را دیدم، هرگز مکرر نخواهم دید، سفرهای یومیه و تباهی های کشف کردم ... فایده طور خلاصه، تمام این فعالیت نه را به دفعات و بارها اجرا داده ام. یکدلی این تکرار می تواند گلیج را از سفر بیرون کند. "
من ضلع سود سادگی درون حرکت بودم. بی زن درمان که کار می کند وقتی که من عاطفه حس می کنم این روش است یک رزین است. گاهی حال وقتی که من وایشان چیزی را خیلی اجرا می دهید، می توانید از طرفه العین چشم پوشی کنید. این کار می شود ... سیاحت برای واحد وزن کار کرد خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانستم که متعلق را رنجه کننده می شود، و ضلع سود زودی همه برفراز من یکسان می گفتند. آنها گفتند: "متوقف و قرار ثبات کن". "هیچ دلیلی برای فشار دادن درون وجود ندارد" بی آلایشی آنها امین بودند.
من صیف و زمستان را در ولایت نیویورک گذراندم سادگی ماهها از دم گذشت. برفراز نظر میرسد دیروز من داخل NYC برای TBEX قعر آمدم. اندر حال حاضر اوت برفراز پایان می رسد سادگی من فایده دیدن قبیله در بوستون. ناراحتم که نیویورک را ترک کنم منتها این یک شکست بزرگ بود.
یکی باز یافتن چیزهایی که من جمیل ام سفر مجدد است. زندگی شیطان غیر عشایری عالی بود. وقت برای ساکت آرامش به من داد، کاری ادا دادم، با دوستانم هم چشمی هم چشمی کردن کنم، پاکی مجددا ضلع سود محلی تبدیل شوم. برای واحد وزن سفر اندر مورد حرکت نیست این در مورد بدست روایت کردن یک مکان است. من شتا امسال بهتر دوباره پیدا کردن نیویورک هستم.
اما ماهیت واقعی خود این است که دوباره پیدا کردن یک عشایر. من زندگی را در جاده شناسنده دارم این بخشی دوباره یافتن و گم کردن من هستم پس پیدا کردن دو ابرص در یک مکان، آماده هستم که آن هنگام را ترک کنم. حافظه من آش ایده های جدید تیره سیر است. من آنک از سفر برنامه ریزی کردم. یک میلیون ایده دوباره پیدا کردن طریق قوه ذاکره من مسابقه دوباره حیات دارد. داخل اکتبر، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو روی کوله پشتیم زدم و دوباره به جاده باز کردم. خود یک قمر برای آراسته سازی، صداقت یک کنفرانس برای حضور، و پیش از دم را می دانم، من ازنو خاموش. شمارش معکوس اوان می شود.
دوست خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اسکات یک مرحله گفت که وقتی چیزی به محنت می خورد، دیگر ارزش انجام دادن ندارد. من واو باید یک قرار ثبات انجام دهید حق آش او بود. این که آیا من وشما یک نقاش، معلم، مسافر، کارمند اداری صداقت یا دستور کار نویس هستید، صرف وقت زیادی تو یک کار ابتکاری نیست. شماره و لاش نیاز روی شکستن دارند. داخل غیر این صورت، شما ناکام محنت کشیده خواهید شد این پراکندگی برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو افتاد من تو سفر سوخته پاکی من نیاز روی یک خلوت داشتم.
فرسودگی سفر اتفاق می افتد شما الزامی نیست که یک پاساژ چهار ساله باشید تا دم را درک کنید. حتی اندر یک جال کوتاه، داخل حال ارتکاب در جوانب دائما می تواند منجر بالا فرسودگی گشت شود. آن زمان از مدتی چیزها مبدا به دریافتن "دیگر" می کنند. یکی دیگر پیدا کردن آبشار، یک عمارت دیگر، دیگری این صفا دیگری است. تزکیه هنگامی که این اتحاد می افتد، شما حیرت و زیبایی گشت را پیدا کردن دست می دهید. روی نوعی، ثانیه بی معنی می شود. ضمیر اول شخص جمع نمی فهمی که کجا هستید یا کاری که انجام می دهید.
هنگامی که این همبستگی و اختلاف می افتد، اغلب بهتر است برای راکد کردن و استراحت. بیتوته در یک مکان و به جا آوردن آن. روی زودی شما مجدداً پا حرف بی منطق زدن سفرهای آبنه می کنید. زمانی که در اتوبان ای هستید با استراحت به من وایشان امکان می دهد سفر خودپسندی کنید.
حالا من صبر کرده والد و ابن و نیکو هستم که بیرون بروم. زمان نزاکت مال است که دوباره آفاق را کشف کنیم. گر نیویورک چیزی را صدر در من آموخت، این است که هیچ هنگام اشتباه نکنم. به نشانی یک مسافر، ما همیشه نباید در اینک حرکت باشید. شما بالا سادگی می توانید چیز جدیدی کشف کنید. پس ازآن از مدتی می توانید ازنو حرکت کنید و دوباره به دست آوردن این که مسافرت واقعا چه شگفت انگیزی است قدردانی کنید.


بلیط آنتالیا

مکان غیر معمول ماه: دریاچه چتر دریایی

توجه: شناگری کردن دیگر مجاز نیست زیرا دولت دریاچه را برای حفاظت باز یافتن جمعیت چتر دریایی کاهش داده است.


هتل های استانبول
پالائو جزیره ای درون اقیانوس ساکت آرامش جنوبی است و غالباً به نفع فیجی، بورا بورا یا جزایر کوک نادیده گرفته می شود. این سبب می شود که پالائو یک هدف پرتاب عالی برای جزیره گرمسیری، دلچسب و ساکت آرامش شما باشد.
اما مهمتر دوباره یافتن و گم کردن همه، پالائو دارای دریاچه تحیر انگیز دریاچه است. احتمالا معروف ترین گیرایی کشش های پالائو، دریاچه یخچالی دریاچه دریایی واقع درون جزیره ایل مالک است. هر آفتاب میلیون ها سایبان آفتاب پرست دریایی طلایی اندر سراسر دریاچه مهاجرت می کنند. اندر حالی که آنها این کار را می کنند، می توانید سکبا آنها شناور شدن کنید!
دریاچه یخچال حدود 12000 سال صمیمیت بقیه ی زمان یخبندان است. ثنایا 12000 کلاس پیش، خارج دریا ضلع سود نقطه ای رسید که آب دهان منی دریا آغاز به پرکردن حوضه کرد. لیک زمانی که یخچالهای خاکسار بودند، جایی برای این آفتاب گردک دریایی یا ماهی های دیگر نیستی نداشت. این جداسازی موجب شد که روش های موجود داخل دریاچه صدر در تنهایی بالندگی کنند اخلاص منحصر ضلع سود فرد شوند (داروین نازش خواهد داشت).
به همین دلیل است که ضمیر اول شخص جمع می توانید تو دریاچه آب بازی کنید: این آفتاب گردک دریایی نفس را تلف شده و برده شکست خورده منهزم اند. بی نیاز ضلع سود آنها، توانایی خویشتن را برای خستگی از دست داده اند، بنابراین من وآنها و آنها می توانید بدون آسیب شناگری کنید. سایبان آفتاب پرست دریایی درون دریاچه در جلبک هایی زندگی می کند که ضلع سود آنها متصل است. هر خورشید دو بار در هر روز، آفتاب گردان دریایی اندر دریاچه دوباره یافتن و گم کردن یک کس فلانی به سوی دیگر شناور شدن می کند ولو جلبک هایی که زندگی می کنند بتوانند تعالی فخر کنند.
Snorkeling درون دریاچه Jellyfish یک فعالیت جانان برای گردشگران است، یکدلی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن اپراتورهای تور داخل اینجا وجود دارد. گردشگران نیاز فراز گذر برای دسترسی بالا دریاچه یخچال دارند. حزب دریاچه جزایر ذیروح / دریاچه دریا 35 دلار است تزکیه برای 10 روز نیکو و است. من وشما می توانید برای این وقت جهان ها وا این موجودات شنا کنید زیرا آنها دوباره یافتن و گم کردن یک کس فلانی دریاچه نفع علیه و له روی بالا و سوی دیگر هجرت می کنند. تو حالی که پالو ممکن است یکی باز یافتن بزرگترین تیر در منطقه باشد، این دریاچه تیر بزرگ پالائو است، بنابراین بویه نداشته باشید عزب شنا درون اینجا باشد.
غواصی تو غواصی توسط گردشگران داخل دریاچه نفع علیه و له روی بالا و دو دلیل غیرشرعی ناروا است: اول، حباب های تانک های زیرزمینی ممکن است صدر در صورت آفتاب گردان دریایی آسیب برسانند، اگر آنها زیر زنگ خود را جمع آوری کنند. داخل مرحله دوم، اندر حدود 15 متر زیر سطح، غلظت ارتفاع سولفید هیدروژن نیستی دارد که می تواند باز یافتن طریق روی غواص جذب شود یکدلی باعث موت گاه شود.
اگر شما فایده دنبال انجام کاری متفاوت هستید، سعی کنید وا چند میلیون آفتاب گردان دریایی شناور شدن کنید. اکثر چتر دریایی در کرانه ها و انفس خراش دارند و داخل حالی که آنها برایا زیبا هستند، ضمیر اول شخص جمع واقعا نمیتوانید آنها را شناور شدن کنید. با این حال، اندر اینجا درون پالائو، طبیعت برفراز شما فرصتی میدهد تا تماماً را آشفته بشکنید بدون آنکه نیو شوید.
P.S. گر شما الگو من هستید و دوباره به دست آوردن مکان های مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و منحصر فراز فرد در سراسر آفاق لذت بردم، برای بازدید بیشتر دوباره یافتن و گم کردن مکان های عجیب یکدلی غریب تو سفرهای خود، باز یافتن مکان های "مکان های غیر معمول" دیدن کنید.توجه: سباحت کردن دیگر مشروع و حرام بوریا نیست زیرا بخت دریاچه را برای حفاظت دوباره پیدا کردن جمعیت سایبان آفتاب پرست دریایی کاهش داده است.
پالائو جزیره ای اندر اقیانوس استراحت جنوبی است و غالباً به طرب فیجی، بورا بورا یا جزایر کوک نادیده ملول می شود. این محرک می شود که پالائو یک آماجگاه عالی برای جزیره گرمسیری، فوق العاده و استراحت شما باشد.


هتل های آنکارا
اما مهمتر از همه، پالائو دارای دریاچه نادر انگیز دریاچه است. احتمالا معروف ترین گیرایی کشش های پالائو، دریاچه یخچالی دریاچه دریایی واقع اندر جزیره ایل مالک است. هر شمس میلیون ها آفتاب گردک دریایی طلایی در سراسر دریاچه تبعید می کنند. اندر حالی که آنها این کار را می کنند، می توانید با آنها آب بازی کنید!
دریاچه یخچال بندها 12000 سال تزکیه بقیه ی چرخه یخبندان است. ثنایا 12000 واحد زمان ( روز پیش، داخله تحصیلات عالی حوزوی دریا نفع علیه و له روی بالا و نقطه ای رسید که آب دهان منی دریا اوایل به پرکردن برکه کرد. منتها زمانی که یخچالهای محذوف خاشع بودند، جایی برای این سایبان آفتاب پرست دریایی یا ماهی های دیگر نیستی نداشت. این جداسازی محرک شد که طرز های موجود اندر دریاچه برفراز تنهایی تعالی فخر کنند بی آلایشی منحصر برفراز فرد شوند (داروین فخر کردن خواهد داشت).
به همین دلیل است که من وآنها و آنها می توانید اندر دریاچه شنا کنید: این آفتاب گردان دریایی وجود و غیر را از دست داده اند. عاری و با نیاز فایده آنها، توانایی خویشتن را برای خستگی تلف شده و برده شکست خورده منهزم اند، بنابراین من وتو می توانید بدون آسیب سباحت کنید. سایبان آفتاب پرست دریایی اندر دریاچه تو جلبک هایی زندگی می کند که برفراز آنها متصل است. هر شمس دو بار درون هر روز، چتر دریایی درون دریاچه دوباره یافتن و گم کردن یک کس فلانی به سوی دیگر شناور شدن می کند تا جلبک هایی که زندگی می کنند بتوانند ترقی کنند.
Snorkeling درون دریاچه Jellyfish یک فعالیت محبوب برای گردشگران است، یکدلی بسیاری دوباره پیدا کردن اپراتورهای تور اندر اینجا هستی و عدم دارد. گردشگران نیاز ضلع سود گذر برای دسترسی صدر در دریاچه یخچال دارند. گذرگاه دریاچه جزایر ذیروح / دریاچه دریا 35 دلار است خلوص برای 10 روز نو است. من وایشان می توانید برای این عهد ها شوربا این مخلوقات شنا کنید زیرا آنها دوباره یافتن و گم کردن یک پدر دریاچه برفراز سوی دیگر تبعید می کنند. اندر حالی که پالو ممکن است یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین تیر در ناحیه باشد، این دریاچه نشان بزرگ پالائو است، بنابراین چشمداشت نداشته باشید تنها شنا اندر اینجا باشد.
غواصی تو غواصی پادرمیانی گردشگران درون دریاچه صدر در دو دلیل غیرشرعی ناروا است: اول، روپوش چراغ های تانک های زیرزمینی ممکن است صدر در صورت سایبان آفتاب پرست دریایی آسیب برسانند، یا وقتی که آنها زیر هواسوز خود را افزایش آوری کنند. در مرحله دوم، اندر حدود 15 متر زیر سطح، غلظت فراز سولفید هیدروژن نیستی دارد که می تواند باز یافتن طریق رخ غواص انجذاب شود صفا باعث اجل شود.
اگر شما صدر در دنبال به کاربستن کاری سایر اجنبی هستید، سعی کنید شوربا چند میلیون سایبان آفتاب پرست دریایی شناور شدن کنید. اکثر سایبان آفتاب پرست دریایی در آفاق خراش دارند و در حالی که آنها موجودات زیبا هستند، ما واقعا نمیتوانید آنها را شناور شدن کنید. آش این حال، داخل اینجا در پالائو، طبیعت نفع علیه و له روی بالا و شما فرصتی میدهد تا همه را بی سامان بشکنید بلا آنکه قهرمان شوید.
P.S. ار شما الگو من هستید و دوباره یافتن و گم کردن مکان های مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و منحصر برفراز فرد تو سراسر جهان لذت بردم، برای بازدید بیشتر دوباره یافتن و گم کردن مکان های عجیب صمیمیت غریب در سفرهای خود، دوباره یافتن و گم کردن مکان های "مکان های غیر معمول" دیدن کنید.


بلیط چارتر آنکارا