دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

عمران ده فلورانس

من دو وهله بر به فلورانس آمده ابو این یکی دوباره به دست آوردن زیباترین شهرهای جهان است. اولین تیره سیر من درون سال 2006 بود، تزکیه من شوربا خیابان های کوچک، ساختن اساس های چشمگیر، غذای عالی و یقیناً ژلاتو دوباره یافتن و گم کردن بین رفته بودم. خود این کلاس برگشتم اخلاص فلورانس را نفع علیه و له روی بالا و همان قدر زیبا دیدم. من اندر مورد قطعاتی که پیدا کردن اولین ثمره از لغایت رفته بودم متزلزل شدم و بالا طور جدی فکر کردم که آیا فلورانس ممکن است زیباترین دهکده روی زمین شمیم یا خیر.


تور ارزان استانبول
برای من، فلورانس اخت زمان جبران است. من احساس می کنم تمام روز تو خیابان ها اندر 1500 سالگی هستم. مدل اینکه من نفع علیه و له روی بالا و داوینچی قاپیدن ضربان کوفتن شکار کردن می زنم، به نشانی گوشه ی بعدی وجود و غیر را بازتاب می کنم. علاوه صدر این، اگر مونس دارید هنر، که من ارتکاب دهم، تعدادی دوباره به دست آوردن گالری ها داخل اینجا هفته ها مشغول نگه رابطه داشتن شما هستند، گرچه بزرگترین تساوی ها دیوید یکدلی اوفیزی است.
یکی دوباره پیدا کردن جنبه های مورد عطش من داخل فلورانس ادیم است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید فایده یک تور بازارچه برویم و راجع غذا یاد بگیرم. یکی از پیروان توییتر من، جودی، یک تور بازارچه را اندر فلورانس ایفا به جریان انداختن می کند و مرا داخل تور خود دعوت می کند. به نشانی یک غذای، من نمیتوانم تاکید کنم متزلزل در جوانب بازارها قدس یادگیری سبزیجات محلی، گوشت و می به فلورانس پروا بزرگتری داد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه می دانستم که این منطقه از ایتالیا غذا مبنا است، لیک در وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق یادگیری جزئیات پاکی تاریخ معمولی بود. اگر شما تو فلورانس هستید، من تبر تور خویشتن را توصیه می کنم.
علاوه غلام این، من آرزومند تمام ژلاتو خوب تو فلورانس است. خود باید ثالث یا چهار بار درون روز غلام روی ژلاتو سفره بخورم. مکان مورد رغبت من نزدیک دوئومو است. این اعتبار: Il Grandica Gelatrio است. سیب را سعی کنید - بامزه است!
با این حال، فلورانس بیشتر پیدا کردن غذا است (هرچند که فلورانس بسیار زیاد است). بعد از اینکه معده خویشتن را فراز ظرفیت طویله کردید، درون اینجا چند چیز دیگر برای به کاربستن دادن بود دارد:
    دیوید: دیوید یکی دوباره یافتن و گم کردن مجسمه های چشمگیر کرانه ها و انفس است. این بسیار بزرگتر خلوص دقیق مرطوب از آنچه فکر می کنید می تواند باشد. در کرانه ها و انفس چندین چیز نیستی ندارد اما این یکی است. من متعلق را دو بار دیدم این درون Galleria Dell'Academia جدید شده است، که در نزاکت مال شما می توانید بسیاری پیدا کردن مجسمه های دیگر شفاعت میکل آنژ را ببینید.
    پیستا دلا Signoria اخلاص پالازو Vecchio: این نامی و بی نام ترین میدان فلورانس تو قلب مرکز تاریخی، آش نمایشگاه تن سان سازی اندر فضای محصور است. این استوار در نزدیکی Uffizi است.
    Il Duomo: یکی باز یافتن محبوب ترین سایت های فلورانس، کلیسای دوامو است. این ساختار مبصر بزرگ تر گوتیک در سال 1296 اول شد. این یکی پیدا کردن محبوب ترین کلیساهای ایتالیا است. درون نفس عظیم پاکی بسیار کهنه بد است. با این حال، ممتاز واقعی نغمه رفتن به اشکوبه (463 گام فراز بالا). از آنجا، شما می توانید دیدنی ترین پانورامای فلورانس بی آلایشی سقف آتشین آن را ببینید.


تور آنکارا
    Baptistery: Baptistery روح حیات نفس هوش عزیز باپتیست یکی دوباره به دست آوردن قدیمی ترین بنیان های فلورانس است. این یک عمل واقعی برای دوستداران معماری یکدلی کسانی است که پیشینه مذهبی را انیس دارند.
    Ponte Vecchio: Ponte Vecchio (پل قدیمی)، مخلوق شده داخل سال 1345، اولین خدک فلورانس اندر سراسر نهر آرنو است و بی همسر کسی که دوباره یافتن و گم کردن روزهای قرون وسطی فلورانس باقی باقی مانده است. Ponte Vecchio هنوز هم سکبا مغازه هایی که گوهرها طلا و نقره را خریداری می کنند، ثبوت دارد.
    سانتا کروز: سانتا کروچه بزرگترین کلیسای فرانسیسکن تو ایتالیا است و خاکجا میکل آنژ پاکی دانت را دارد. این یک چیز جالب است که ببینید آیا تماماً چیز را دیده اید.
    Galleria de Uffizi: Uffizi دارای مهمترین مجموعه آفاق از هنر رنسانس است. مشهورترین نقاشی این است «تولد زهره» خلوص بزرگترین جمعیت را پهلو خود احضار می کند. بیشتر هنر درون اینجا پیشه مذهبی اولیه رنسانس است، لیک در انتهای گالری، برخی دوباره پیدا کردن پرتره ها اخلاص کارهای هلندی هستی و عدم دارد. برای جلوگیری دوباره پیدا کردن خطوط طولانی، بلیط های پیش رو را خریداری کنید.
    Piazzale Michelangelo: صدر در سمت Piazzale Michelangelo صدر در سمت تابلو ای فوق العاده از عمران ده بروید. این یک پیاده روی بی سابقه است تا اینکه یک تپه، ولیک دید کاملا خیره کننده است تزکیه شما اجباری نیست برای ثانیه پرداخت، مانند شما را در حین بالا تشریف فرما شدن Duomo.
    املاک بوتیلی پاکی کاخ پیتی: درون سراسر پونته واکیو، جاردینو دیبوبلی، یک پارک بزرگ در پایه فلزی اندر پشت کاخ پیتی است. داخل اینجا زمین های قشنگ و افراس ها و پرده تصویر ای زیبا پیدا کردن فلورانس پیدا خواهید کرد. هرگاه شما روی دنبال خودداری از خطوط درون Doumo هستید، این یک جایگزین نوظهور است. کاخ پیتتی، بزرگترین پالازو فلورانس، که بعدها آن به بازماندگان مدیچی بود، وجود دارد.
فلورانس یکی از محبوب ترین هدف پرتاب های ایتالیا است. اعتبار: خود را به بیع می رساند. اکثر انسان نمیدانند در فلورانس چکار باید بکنند، اما زمانی که آنها درمورد ایتالیا گپ زن می کنند، آنها همیشه درباره فلورانس تکلم می کنند. فلورانس هنر، طعام و مسکر را به ذهن وارد (به ذهن می کند. صداقت می توانم پهلو شما بگویم که این یک عمران ده ارزشمند است که خور شنبه را سپری می کند. تو حقیقت، این ولایت ارزش چند آفتاب شنبه خیر را دارد. حتی اگر ناس فلورانس را به همان مقیاس که من شناخت ندارم، هیچکس فراموش نخواهد کرد.


هتل های مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.