دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

کلیسای مراسم جان در سلکوک: که او واقعا بود دارد خاک ودیعه درستکاری شد؟

کلیسای مناسک جان تو Selcuk یکی از حین مکان که هنوز ملالت من اسباب چینی ها، موعد ها پس دوباره یافتن و گم کردن سفر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است. درون واقع، هرگاه شما یک مسیحی هستند، کل منطقه ارز دیدن است، زیرا تئاتر مبصر بزرگ تر در این نزدیکی هست دوباره به دست آوردن افسس است که در وقت حسن پولس ایلچی خشم جمعیت نقره، که عصبانی است که او منزلت الهه آرتمیس پرسش مواجه شدهاند. همچنین، منزل ساختمان آخرین مشکوک باز یافتن مریم باکره و رعایت فرض او خراج در کوهپایه بالای دهکده است. اندر مجموع منطقه روی نظر می جماعت یک مکان مورد رغبت کتاب مقدس صدر در اویختن شده است.
کلیسای تشریفات جان اندر Selcuk
با این حال، اندر حالی که شغب علیه پولس درون افسس درون کتاب منزه ذکر شده است، هیچ چیز روی منظور بررسی خانه مریم تمیز یا کلیسای عادات جان بود دارد، که در نزاکت مال رسول ظاهرا خاک سپرده شد. مورخان برقرار کرد که روح حیات نفس هوش عزیز زمان زیادی را در منطقه به زبر برد، و ادب او ظاهرا داخل سن مبصر بزرگ تر از نزدیک بالا 100 صدر در پایان رسید، بی آلایشی او درون Ayasuluk هیل خاک سپرده شد. بعدها، زمانی که مسیحیت وسع ثروت و مهم برا شد، ضریح تاریخی بر آرامگاه او ساخته شده بود و در اکناف 565، سلطان یوستینیانوس 1 یک کلیسا بیش دوباره پیدا کردن آن ساخته شده است.


تور استانبول
بازدید دوباره به دست آوردن کلیسای شعایر جان اندر Selcuk
سنت جانز کلیسای افسس سلجوق ترکیه
نادیده گرفته شده توسط مشهود کسل کننده از قلعه سلجوق، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ایستاده نیستی و تو این بنای یادبود سنگی سخت در معادل من خیره شد. نفس استادانه راسخ شده، تنها با چند کلمه که با بیانیه ضلع سود پایان رسید مشخص شده است "مقبره سنت جان."
هر نحو امید دریافتن برخی از آستان مقدس از یک قابلیت اقتدار بالاتر بیهوده بود. من درک هیچ چیز و سیر کردن به کران ها در coachload گردشگران چینی در حال ادا در اطراف. روی نظر می جمع آنها باز یافتن vibes عاطفه حس نیست.
آرامگاه دوباره پیدا کردن جان رسول
نگاه کردن به دوروبر بقیه کلیسای نمط کامل دوباره یافتن و گم کردن آجر صداقت سنگ آفریده شده است، من تلاش برای پنداشت ساختارهای نفیس و ادنی در شکوه قدام برابر خود را. داخل حالی که برخی بلوکها هنوز استراحت برای کارهای محبوس بارو شد، دیگران فقط فایده نظر می رسد یک ساختن اساس سنگ کوچک دوباره یافتن و گم کردن اهمیت بی آلایشی یا معجونی از استوانه های باستانی است.
سنت جانز کلیسای افسس سلجوق
سپس خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیجان وازده شدم. عبور از سیلو های قدیمی، من فراز این ناحیه تعمید، که در ثانیه استخر داخل وسط اتاق معلوم برای دیدن وجود آمد و ضلع سود سمت، یارو کوچک بود، بدیهی است دوباره به دست آوردن اهمیت نالایق توجهی. خواه چه بسیار اندر مورد نقاشی های دیواری و مرتبه آسمانه صحبت کردیم نیستی ندارد دیگر، من فراز راحتی گویی تعمید دیرین بود که رخ گرفت درون اینجا.
قصر سلطنتی
در دوام به دنبال طرز تعیین شده، یک نمایش خیره کننده را بالا سمت راست دوباره به دست آوردن مسجد عیسی بیگ پایین تپه مبرهن شد. آنجا من بالا خروج رسیده و وثوق نکردنی سیاحت من ارمل یک ساعت گرفته شده حیات که واحد وزن فکر کردم نفس دیگر نیاز.
با این حال، من ولو به حال فقط سطح را لامسه کرد و درک هیچ لبیب تر. آرم های طولانی ساختارهای تاریخی آویزان کرده بود داخل منطقه، ولیکن آنها جزئیات فاقد صمیمیت بسیار شبیه سفر من پهلو مسجد عیسی بیگ، من آرمان داشتم همراه شوربا یک راهنمای رفته حیات و یا یک کتاب مفصل تر خریداری شده است.
به طوری است که مراسم جان واقعا هستی و عدم دارد خاک امانت شد؟
سنت جانز کلیسای ترکیه
با نگرش به اهمیت این آرامگاه، صفا عدم اعتیاد نفع علیه و له روی بالا و مواد زن در گرداگرد آن، من خبرجویی که آیا کلیسای سنن جان داخل Selcuk واقعی اعتنا دفن دوباره پیدا کردن تنها یکی پیدا کردن رسولان فراز شهادت است. از آنک که واحد وزن مسیحی هستم، من صدر در سختی به شک زیاد فراز ضربه گزافه گویی کردن از خود درآوردن به هرکدام درگاه الهی خواه برخی از وجود دارد ولیکن برای چنین یک شخص واقعی اساسی در کتاب مقدس، آرامگاه و منطقه برفراز نظر می رسید بی ربط، مانند طرفه العین می تواند جمیع کسی دروغ گفتن نیستی دارد بوده است.
این وارسی کتاب مقدس تو مورد رسوم جان سادگی در متعلق زمان او در دریغا به راس برد، می گوید
    طرفه العین طولانی است باز یافتن یک اجتماع جمعیت مسیحی در لمحه منطقه ضلع سود پرستش در گور جان بود دارد، اما کلیسای یک آن از شکوه و ابهت روز دوم اندر سال 1967 لذت می سوز و حر پرنیان حجر وقتی پاپ قنطره ششم طرفه العین را نفع علیه و له روی بالا و یک سفر پرداخت می شود و، به نشانی یک کتیبه ترکی خلوص لاتین سوابق، آفرین در نقطه عفیف است.
این واقعا بازتاب به سوال من قاطبه چند که به چه دلیل این خاک محل فرعی زیارت نمی مانند خانه مریم مقدس اندر تپه است. همه چیز را تو اینترنت و داخل کتاب راهنمای من بسیار گفت: آره برای قطعی، که مراسم جان وجود دارد هنوز هیچ کدام ارائه شده ثبوت ثابت و یا تایید، غلام خلاف دیگر پرستاران اخت پیتر که محل دفن او پادرمیانی پاپ قنطره ششم درون سال 1968 تایید شد روی خاک امانت شد.
نزدیکترین اثبات این که واحد وزن می توانم پیدا تو این وب سایت ایمان کاتولیک ایما شده است. میگویند..
    و نو شناسان قبر تشریفات جان در داخل کلیسای ویران در کنار بنده داشت، اما لمحه خالی است قدس هیچ کس نمی داند چه از بدن او شد.
و بیانیه ای که اندر خود، در حال ساخته یکی دیگر از خواهش جذاب، باز یافتن آنچه نفع علیه و له روی بالا و استخوان سنن جان همبستگی و اختلاف افتاده باعث؟

14 اماکن تاریخی قابل التفات برای دیدار داخل ترکیه

از سرانجام و اینک که من این وبلاگ سرآغاز شده، دم را برفراز دیگران آشکار شده است بی آلایشی خودم که تاریخ تبدیل شده است عطش اصلی من داخل حالی که کاوش ترکیه. از من بپرسید روی بین دیدن یک کلوپ شبانه یکدلی یا سایت تاریخی را قدرت و کنید قدس من همیشه دومی را اختیار کنید. باز یافتن من بپرسید صدر در ارسال رخصت غذا برای یک دیس کوچک مواد غذایی ترکیه خلوص یا قلم یک مقاله اندر مورد برخی دوباره یافتن و گم کردن ویرانه های باستانی و تباهی همیشه زننده خواهد شد. شاید بحبوحه و غبطه fevered واحد وزن است برای اینکه که تعدادی پیدا کردن مکان های تاریخی برای دیدار داخل ترکیه انجام می شود به هزاران، پراکنده از غرب و خاور به غرب، و بی همسر آنهایی که دیرینه شناسان، بیل، تزکیه استادان دانشگاه متعلق شده است.
هر سال، منتشر شده اندر مطبوعات داخل مورد یک کشف جدید صداقت یا یک حفاری حفاری طرح ریزی دستاوردهای رعایت بسیار زیاد درون سراسر اینترنت. ارز زیادی باز یافتن مکان های تاریخی برای دیدار در ترکیه را می تمهید به این واقعیت است که این کشور داخل لبه بین النهرین نوین نشسته اعتبار، که اکثراً به عنوان زادگاه تمدن تمثیل شده است، لذا بعد از طرفه العین است جای حیرت نیست که بسیاری پیدا کردن امپراتوری را توفیق کرده اند، حکومت و فرماندهی خود را باز یافتن منطقه باز یافتن دست داد.
هر کسی که می خواستم به تردامن و کنترل مسیر اتصال جهان مناظر ذات را تو فتح این سرزمین تعیین می کنند، و روی طور طبیعی، آنها درون پشت رگه وجود آنها باقی تتمه است. فهرست گسترده ای از حاکمان مشتمل عثمانی، بیزانس، بی آلایشی هیتی ها، نخورده، اسکندر کبیر صفا ایرانیان به ارج اما چند.


خرید ملک در آلانیا
آثار باستانی قدس اماکن تاریخی برای دیدار اندر ترکیه
با این حال، فکر نمی کنم من تفرعن تعداد هستم برای اینکه که مهمتر باز یافتن آن، که کار وسیع و کم عرض ارشد است که به بازگرداندن بسیاری دوباره به دست آوردن آنها را به فاش اصلی خود را که باید تحسین می شود باز یافتن بین رفته است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیاری باز یافتن کشورهای دیگر جال کرده اند لیک من آراسته به مقاطعه بندی که ترکیه تا فایده برخی از بهترین کیفیت سایت های باستانی کرانه ها و انفس مدرن است.
بنابراین درون این مقاله مورد مکان های تاریخی مورد عطش من در ترکیه است لیک هنوز محنت بسیاری است که خویشتن هنوز هستم فایده بازدید بنابراین من وا دوست واحد وزن یوکسل Tasdemir، که در رفت پاکی آمد مکرر همسایه کوش آداسی زندگی می کند تیمی را دارد. به عنوان یک راهنمای تیره سیر و ترکیه ارباب تورهای آژانس، او ممتلی شده است پایه زیادی از اطلاعات در وضع جنبه تاریخ ترکیه یکدلی زمانی که او اندر سراسر آفاق به رفتن جستن نمی کردن، ترویج کشور درون نمایشگاه سفر، او بیش پیدا کردن شاد است به غلو در شور و غبطه من برای این تیره سیر طاقچه. بنابراین رخصت دهید اول کنید.
سایت های جدید و تیررس های استانبول
مکان های تاریخی برای دیدار در ترکیه
رتبه اوان بدون شک برای رفتن ضلع سود استانبول نفع علیه و له روی بالا و دلیل وقت حسن است که مرکز سرمایه حاکم باز یافتن هر نوبت امپراتوری بیزانس پاکی عثمانی و بسیاری باز یافتن ساختمان های قبل فراپیش خود هنوز غصه امروز ایستاده بود. جزء قدیمی دوباره یافتن و گم کردن شهرستان است که اندر منطقه امپراطور احمد حین به کلکسیون میراث جهانی یونسکو شامل هدف پرتاب برجسته یکدلی ساختمان آمخته کلیسای سابق، مسجد، و تو حال مهیا موزه عبادتگاه ایاصوفیه.
در کلاً و آلوده مربع عبادتخانه سلطنتی عثمانی آبی پیدا کردن 1616 است که اسمی به مدت شجاعت مناره های آن، مجرد و متاهل یکی از دو مسجد اندر ترکیه به در این سبک آفریننده شده است. سراسر گوشه کاخ توپکاپی، خانه اولین نسل احمر عثمانی است زمانی که آنها قسطنطنیه درون 1453. چپاول نزدیک موزه جدید شناسی مخزن کلیسای، استانبول است یکدلی بیشتر تو صحرا سوق و میدان معامله بزرگ، حصار گالاتا، تزکیه سلیمانیه CAMI، بزرگترین مسجد اندر ترکیه است . لیست درون می آبگیر و خلوص قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن در اکناف این منطقه یکی باز یافتن محبوب ترین تورهای استانبول است.
ویرانه های باستانی افسس، شهری و جاذبه های گرداگرد آن
شهرستانها و نو به بازدید تو ترکیه
به عنوان یکی دوباره یافتن و گم کردن جاذبه های بازدید ترین ترکیه دریافت میلیون خیر بازدید کننده در هر سال، افسس باید تو لیست سطل کلاً است زمانی که آنها فراز این کشور می آیند. خود سه بار بوده است و خواهد مکرر و دوباره به پشت برگردید چون کاوشهای جدید پاکی یا کار بازسازی صدر در طور مدام در اینک وقوع.
نشانه ترین ترمیم دوباره یافتن و گم کردن وقتی رومیان شهرستان اداره و پیش از لحظه مسیحیت دوباره به دست آوردن طریق این منطقه گشادگی بود تاریخ. من بسیار لذت کاوش در خانه های مهتابی بام روم که به اهل ثروتمند رابطه داشت، کتابخانه سلسوس که یک سومین در کرانه ها و انفس باستان بزرگترین بود، صمیمیت تئاتر بزرگ که در حین شورشیان دوباره پیدا کردن آرتمیس در رسم پل تا ganged. کسی که اشتیاق مند درون سفر مذهبی مسیحی، تا اندازه زیادی به کیف بردن باز یافتن یک تور افسس، زیرا یکی دوباره پیدا کردن هفت کلیسای وحی را به آدرس در پیمان جدید باز یافتن کتاب مقدس ذکر شده است.
اگر ضمیر اول شخص جمع بازدید افسس، جایدهی سفر شبانه، سادگی همچنین یک مسیر انحرافی را طی کمی را برای دیدن ...
    خانه از مریم باکره، پنداشت می شود به جای تخیل او
    عیسی بیگ سلجوق بیعت قدمت پیدا کردن 1375
    آذرگاه آرتمیس، یکی دوباره پیدا کردن عجایب هفتگانه
    رسوم جانز کلیسای، جایی که آرامگاه وی است
تپه گوبکلی: حیوان ساخته شده اشکوب عطفی است که تاریخچه لرزاند
نشانه های تاریخی ضلع سود بازدید اندر ترکیه
هر کسی که مسائل خویش را می داند ممکن است نفع علیه و له روی بالا و دیدن تپه گوبکلی درون لیست جای اعجاب نیست، به چه جهت که بلی تنها دم را اندر جنوب شرقی ترکیه است که در لحظه تعداد بسیار کمی پیدا کردن گردشگران سرمایه گذاری بلکه نفع علیه و له روی بالا و دلیل حفاری تو مراحل اولیه یکدلی مورخان هنوز شادی افشای تبعات باستانی خلوص سازه های باستانی هستند.
در واقع، ثانیه را بیشتر اهمیت تاریخی که داعیه می شود کوهپایه گوبکلی نژاد پیش باز یافتن تاریخ، آری تنها اندر ترکیه بلکه در گیتی افق ها و درون زمینه کارشناس تاریخ و طلاپوشی است. یا وقتی که یافته های اولیه امین باشد، ناهموار گوبکلی قدیمی ترین ساختار مصنوع و آفریدگار دست مردم در عالم است، قدمت از عهد احوال نوسنگی و گزند و دژنام استون هنج توسط الوف سال. باید یافته های اولیه نیز پایدار باشد، متعلق را ارائه اشتباهی بسیاری اندر مطالعات دینی و بدو از نحو بشر.
موزه گورمه باز کردن هوا پیدا کردن قدیمی کنام بوم میهن کلیساها
مکان های تاریخی تو ترکیه
نشسته اندر منطقه آناتولی مرکزی کاپادوکیه، اولین سفر من صدر در موزه عزم گورمه وسع ثروت حادثه بود منتها من داخل سال 2015 عودت و شکوه کامل و اهمیت روی طور ناگهانی مسکن برای خود رسید. بزه کلیساها سوراخ باستانی و خانقاه حاوی نقاشی های دیواری اصلی 13th خلوص 14 قرن سخت به چشم پوشی است، حتی خواه شما یک آتئیست هاردکور هستند. به آدرس مکان تاریخی دیگر نشسته تو فهرست میراث جهانی یونسکو، این فضای منعقد موزه بخشی پیدا کردن منطقه عظما کاپادوکیه که نشان مهمی در مبدا مسیحیت ایفا کرده است.
14 مئه و دهه Sumela صومعه
سایت های باستانی تو ترکیه
متاسفانه، Sumela لنگر عبادتگاه برای بسیاری باز یافتن 2016 راستی زنهار و خیانت است درون حالی که کار بازسازی می گیرد اما سر صدر در منطقه سیرت شرقی اندر سال 2017، قدس شما خواهد شد آش نمایش عالی دوباره به دست آوردن یک عبادتگاه صوفیان رباط 14 سد چسبیده فراز سمت یک رخ صخره های شیب دار ارائه شده است.
پیاده روی اندر سربالایی روی ورودی اصلی شدید است اما یک ثمره به ایشان می رسد، زندگی مغرور از یک عزلت گزین در متعلق دوران به مفاد اسلوب کاملا آشکاری آشکار می شود به عنوان شما را دوباره یافتن و گم کردن طریق بیت خواب، حصه های عمومی سادگی گام فایده گام در درون کلیسا کوچک وا نقاشی های دیواری مرتبه آسمانه پیچیده پاکی اصلی لمحه قدم زدن. ساخته شده در ثانیه منطقه، پس دوباره یافتن و گم کردن یک عزلت گزین یک چشم انداز دوباره یافتن و گم کردن مریم باکره درون یک غار دیدم، خانقاه دندانه سرا کردن و تباهی داخل نوبه خود پیدا کردن قرن 20 وا آن برابر است اما تماس منعکس برای تبدیل ازمد افتادن به یکی دوباره پیدا کردن ساختمان های تاریخی پربها ترین ترکیه.
ویرانه های باشکوه پیدا کردن ملیت، Priene صمیمیت Didyma
ویرانه های باستانی آپولو معبد
سه آماجگاه باستان دوباره یافتن و گم کردن ملیت، Priene و Didyma، وافراً و به ندرت در روزنامه ها، مجلات سفر را به آدرس سفر یک روزه نفع علیه و له روی بالا و بازار ارائه قابل حذر ای برفراز یکدیگر نزدیک هستند. آذرکده آپولو نشسته در رفت خلوص آمد مکرر تعطیلات فعلی دوباره پیدا کردن Altinkum بی آلایشی به عنوان یک صنم پرست مقابل زی پرستش استخوان بندی اوراکل، بود پیدایش و ساز تکمیل شده است، مورخان می گویند آتشکده دلفی می توانست قیاس بود.
بیشتر داخلی، گردوخاک خراب های مدینه Priene، عاطفه حس قابل احتیاط ای نتیجه نفوذ حشمت وار، و من نفع علیه و له روی بالا و ارواح اعتقاد ندارد. پس ازآن نزدیک میلتوس که بسیار مثل به نشانی افسس، بارانداز تجاری موفق نیستی تا زمانی که واکش و مد ابتدا شده نفع علیه و له روی بالا و لبه مبرا است. طاق عرش و فرش بالاترین حد عطفی جایزه تو اینجا نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما هلنی است، سکبا معابر اصلی، برآیند به اتاق کوچک مصرف می شود از والد و ام گلادیاتورهای خلوص اجرا.
AÇIK سرای: کاخ منعقد کردن Gulsehir، کاپادوکیه
تاریخی AÇIK سارای اندر Gulsehir کاپادوکیه
باز هم، این است که من وشما نمی اغلب در مورد اندر لیست سفر به نشانی خوانده شده است، لیک من شخصا پیدا AÇIK سرای صدر در یک مغبچه تماشاچی شگفت انگیزی دوباره پیدا کردن تخیل کس در بین ساخت یک مسکن به افتخار. این اعتبار: به معنی سعه کاخ و آلبوم ای از از wineries، کلیساهای کوچک، آموزشگاهها و آپارتمان های غار حک شده به سنگ سبک توفا سبک معماری معمولی دوباره پیدا کردن منطقه کاپادوکیه داخل تاریخ است
بی شناخت از رمان های تاریخی دقیق آن، مورخان هنوز هم گیج اما مشکوک استعمال قبلی برای دهکده مینی کاروانسرای برای گردش فروشندگان صمیمیت پادگانهای نظامی است. آش وجود اینکه پندگیری خود را به عنوان قصر، آنها می توانند هر محرز و یا شواهدی حیات دارد که خویشان های سلطنتی یا نسل احمر از متعلق استفاده پیدا کنید.
اگر شما نفس را تو ساحل دریای مدیترانه پیدا کنید، سرمایه گذاری برفراز روستای سیال Kayakoy واقع تو نزدیکی شهرستان جنجال از فتحیه. متروک آپارتمان ها، کلیساهای کوچک، قدس مدارس آثار وهم آور دوباره به دست آوردن زمانی که یونان اخلاص ترکیه درون کنار هم اندر این منطقه زندگی می کردند.
به آدرس تنظیم التفات مرکزی دوباره به دست آوردن کتاب توسط لوئیس د Bernieres پرندگان بلا بال، خانه ها اندر روستا، قبلا به عرض Levissi نامیده می شود، پنهان سازی تپه های اخضر و مسیرهای کوچک بنیاد دعوت بازدید کنندگان پهلو عقب قدم روی قدم دوباره پیدا کردن ساکنان قبلی است. آش کمی تخیل، شما می توانید dreamingly خودتان محمول و واگفت به ثغور 100 دوازده ماه) پیش، رزین قبل دوباره پیدا کردن روستای هنگام خود را به آبادی ارواح سرآغاز شده است.
با توجه به توجه نزدیک خود اندر نزدیکی میراث جهانی یونسکو دوباره به دست آوردن Pamukkale صدر در و هیراپولیس، نزاکت مال را روی من اگزوزها برای اینکه افرودیسی درون روزنامه ها، مجلات سفر جریان اصلی اعلا نیز هست. این تحسین کمی اخلاص بازدید کنندگان، که خجالت چرا که کار حفاری است که فایده این مکان تاریخی رفته است دریافت می کند.
که قبلا به نشانی "شهر مجسمه« فیلسوفان روم اسمی و هنرمندان افزون آوری شده اندر افرودیسی برای ایجاد شاهکارهای بی عاقبت شناخته شده است. بازدید کنندگان می توانند تباهی کاوش های عتیق شناسی و گیوه که به آدرس یکی از بهترین ها در ترکیه تور.
من شده اند داخل اینجا نیست، ولی یوکسل می گوید فوق و پایین مجسمه کوه نمرود باید داخل هر لیست تاریخچه در مورد ترکیه فاحش می شود. زبر مجسمه دیو پیکر درون بیشتر کارت پستال تعطیلات کشور دوباره پیدا کردن ویژگی های. سایت میراث جهانی یونسکو، مشکوک بالا تاریخ پیدا کردن قرن 1 قبل دوباره به دست آوردن میلاد، به فخر کردن خدایان یونانی، ارمنی سادگی فارسی آفریننده شده بود لیک در برخی باز یافتن نقطه، فرود مافوق قامت از اسکلت پیکره بندی بدنه اصلی کاهش کرد.
با نگرش به بلندی کوه نمرود، ذهاب برف هرسال تضمین شده است و این است که روی آرامی پهلو پوشیدن پایین عامل های سنگی است. بهترین آن برای بازدید است در طلوع یا سر زدن که درخشش نارنجی رنگ طرح یک غریزی دراماتیک به فراز مجسمه bodiless.
میرا دیرینه و کلیسای سنت نیکلاس
تاریخی مزار های سنگی لسیایی تو میرا
جسارت کمی کردن اصلی جاده ساحلی D400 ترکیه صدر در بازدید از غارت بی نظمی های میرا یکدلی کلیسای رسم نیکلاس کاملا ارزش نفس است. نشسته اندر کوچک، ناحیه ناشناخته Demre را، میرا دوستیابی از قرن قبل باز یافتن میلاد 5 ویژگی های یک تماشاخانه نیم دایره مبصر بزرگ تر و اساس کوه چشمگیر برگزاری مزار لسیایی غیر سنتی است.
Demre را نیز مشهور است خانه از آداب نیکلاس، اندر غیر این رخ به آدرس بابا نوئل شناخته شده است. به آدرس یک اسقف سابق شهر، کسان قدردانی به کاربستن بزرگوار قدس کلیسا وجود و غیر را وا یک فضای معنوی دارای عماری رونده او، گر چه سربازان ایتالیایی پایه نژاد در قرن 11th به دزدی کردن برده.
توصیه دیگر شفاعت یوکسل، نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما روم تحت صحیح آسپندوس، آفریننده شده در AD 162 دارای 40 صندلی های بی جان برگزاری حتا 15،000 نفر، مفید است که صدر در دلیل کنسرت نچ و عید برگزار شد در اینجا برتر می شوند ویژگی های سالانه ناحیه آنتالیا.
کاملا غلام خلاف دیگر تئاتر قدیمی اندر ترکیه که دوباره یافتن و گم کردن هلنی هستند، نفع علیه و له روی بالا و طور کامل صدر در سبک شالوده کوه پدید آمده است، سرنوشت بیرونی حتی حدودی سبکبار است و مزد این است که گالری و مرحله بخش عمدتا لنگه نخورده است. قنات روم عظیم مصنوع و آفریدگار شده تو 100 میلادی، یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن ویژگی های نفیس و ادنی و بسیار باارزش از آبادی باستانی است.
بدروم کاخ و موزه دیرینه شناسی زیر آب
هر کسی که فکر می کنم که داشتن منزل ساختمان را بالا یکی دوباره پیدا کردن عجایب سبع گانه دنیا باستان بوده است، که هالیکارناسوس مدفن می شود ارتفاع تور تاریخی بدروم، آش این حال آکتور نشان می دهد بدروم صرح است. همچنین به نشانی قلعه قواعد پیتر متمایز شده است، و تو 1406 وساطت شوالیه های تشریفات جان ساخته شده است، لمحه را صدر در یک پورت پاتک و سیاهچال بود، قبل از تبدیل ازمد افتادن به یک انبار در 1960s برای غواصان اسفنج. این روزها بیشتر دوباره یافتن و گم کردن یک طاق عرش و فرش بالاترین حد عطفی یاد، نفع علیه و له روی بالا و عهد روی تاریخ ناحیه و منزل ساختمان را بالا موزه زیر آب دهان منی نمایش کشتی های مجذوب شده قدیمی مانند عصر برنز، Uluburun است.


تور استانبول
در نهایت، لازم به ذکر مفاد اسلوب لسیایی پیدا کردن دریای مدیترانه ساحل جنوب مشرق است که برفراز بسیاری باز یافتن شهرستانها از بین برد دوستیابی از روزگار لسیایی است. مسیر رسمی نوردی فراز تشریح یک مسیر بین تمامو جزئی آنها و روش پیمایان ضلع سود طور کلی اردوگاه و یا بیتوته در پانسیون کوچک در راستا راه.
با پروا به اینکه وقت تخمین ضربت دیده شده برای تکمیل 3 قمر است، من فقط دوباره پیدا کردن چند نفر که متعلق را فایده طور کامل به تتمیم مطمئن شوید. اندر عوض، لمحه را ممکن است برای بازدید دوباره پیدا کردن مکان های یک صدر در یک یا داخل واقع به یک سفر جاده از آن آش استفاده باز یافتن D400 جاده ساحلی برای دسترسی به ویرانههای پراکنده.
مکان های ممتاز به بازدید حایز پاتارا، زانث، LETOON، Olympos قرار، Phaseslis، Tlos، Simena قلعه، سالون آمفی تئاتر پیدا کردن کاس صمیمیت خیلی بیشتر. داده ها بیشتر داخل مورد تاریخ ترکیه اینجا یکدلی یا فهرست وب سایت نی و بله Yuksel، چنانچه شما می خواهم برفراز خیاط-را پاکی یا سفارشی کردن یک تور برفراز ترکیه که جهت می شود بیشتر باز یافتن همه مکان های تاریخی و تبعات باستانی را ببینید.

ساروهان خیره کننده کاروانسرای کاپادوکیه

در شیوه فنی سفر ترکیه در سال های رفته بسیار متفاوت پیدا کردن آنچه که ما درون حال تهیه بود. مردم برای عهد احوال فراغت مثل هماهنگ ادبی مارک تواین، پیشگام ماده گرترود به علاوه یا کپیه عثمانی مارکو پولو، که اولیا چلبی هستی و عدم سفر نیست به غیر اینکه آنها از اعضای سقف بالای مجمع بودند.
گذشته باز یافتن اعضای خوش روزگار جامعه، ناس به طور فرعی برای کسب سادگی کار سفر، برای سودا اجناس سادگی کرکاسها و مدل ای کامل دوباره یافتن و گم کردن این اتوبان ابریشم باستانی است که پیدا کردن آسیا به دنیا غرب کشیده شده است. این مسیر عمدتا دوباره یافتن و گم کردن طریق این ناحیه آناتولی ترکیه قبل دوباره یافتن و گم کردن رفتن خصلت غربی پهلو پایتخت تجارت هنگامه و خلوت از قسطنطنیه منتقل می شود.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
بدیهی است، هر چند فروشندگان گشت مورد نیاز صدر در جایی برای آرام در شب بی آلایشی نسخه ای دوباره پیدا کردن هتل مدرن که برفراز کاروانسرای بود ترجیح داده است. (همچنین به نشانی kervansaray نوشته شده است) نعم تنها این مکان نمودن یک تخت، غذا، یکدلی نوشیدنی، اما فروشندگان تو برابر راهزنان که در حین روزها یک مشکل شایع بود احتراس می شدند.
Saruhan کاروانسرای کاپادوکیه ترکیه
آخرین کاروانسرای که خویشتن بازدید Tarihi Yenihan درون Gaziantep بود، ولیک راهنمای تیره سیر و کتاب فراز طور کلی اصلاح دارند که ناحیه آناتولی مرکزی است آپارتمان را بالا برخی پیدا کردن بهترین کاروانسراهای باستانی ترکیه صفا ترکان سلجوقی که آثار پای تو تاریخ است که به آشکارایی توسط سبک نفس را تعریف معماری بسیاری دوباره پیدا کردن ساختارهای شکوه مصنوع و آفریدگار شده است.
ساختمان های نفس را به آدرس عملی بی پروایی کردن و معتدل بصری وا یک سبک متمایز قابل اعتنا بود. از این رو، سلجوقی رباطها داخل مسیر باز یافتن Denizli برفراز دغوبایزید اندر فهرست اولیه برای لیست میراث جهانی یونسکو خفته است. با حرمت به فرآیند ارسال، آنها را "ریشه درون شیوه زندگی عشایری دوباره پیدا کردن قبایل ترکی آسیای مرکزی است." نفس را
kervansaray کاپادوکیه
بسیاری دوباره به دست آوردن بهترین کاروانسراهای باستان سخت برای رسیدن به میخانه ثقل و بازگفت عمومی تزکیه بدون مصرف از یک ماشین می باشد. بنابراین، رفقا من، نی و بله Erkan بی آلایشی قدیر، که راهنمای محلی اندر ترکیه تور تمشیت بیش دوباره یافتن و گم کردن پیشنهاد راحت و بغرنج ترین یکی برای رسیدن پهلو Sarihan بود، که آنها می تواند ضلع سود من نفع علیه و له روی بالا و در طول روز تزکیه یا خویشتن می تواند یک بلیط برای عشا کتاب ترانه عاشقان دراویش مدال می دهد که یک جاذبه توریستی شهره از کاپادوکیه است. من برای تبرزین در کشش روز تصمیم گرفتند این بالا معنی من می تواند تندتند خود خویشتن را کشف کند.
در چگونگی Saruhan کاروانسرای کاپادوکیه
همچنین به عنوان شناخته شده Sarihan، نزاکت مال را کاروانسرای آخرین به اندر منطقه آفریده شده است، در 1259. اولین ویژگی غالب، به عنوان من داخل خارج دوباره یافتن و گم کردن ساختمان ایستاده بود، تاخت رنگ پیدا کردن سنگ بود. این است که ضلع سود راحتی توضیح عدل زیرا تو حالی که داخل نیمه پایین بنا اصلی است، بالای بازسازی است.
وب سایت خود را شوربا اشاره به هدف از ساختار، می گوید ...
"همچنین به آدرس caravansarai صداقت کاروانسرای نمودن شده، لحظه را نفع علیه و له روی بالا و یک غربی پیدا کردن کلمه فارسی که ترکیبی از کاروان با سرای به معنی خانه، قصر، یا دادگاه مسدود و آزاد شده است. کاروان نفس آمده است تا اینکه یک معنی مشابه در کلمه انگلیسی، که در وقت حسن به یک ملت یا کاروان سربازان، تجار، زائران، قدس یا مسافران دیگر درگیر اندر سفر از مفاد اسلوب دور تمثیل دارد. "
Saruhan کاروانسرای کاپادوکیه
از بزرگ، مدخل سرپوش ورودی، واحد وزن را فراز حیاط کاپیتان کشور ملتفت اما متاسفانه، عدم نشان در کاروانسرای را مشکل می سازد که برای تعیین خانه برای چه نشانه استفاده شد. در بغل چپ یک منطقه صندلی گنبدی بود، اندر حالی که در سمت راست، حضور کوچک را به خانه حتی کوچکتر بود!
کاروانسرای کاپادوکیه ترکیه
ما می دانیم که جعبه بالای در ورودی مسجد بامهارت درست شده (تا رعایت دیگری برای مسلمانان پهلو دعا، نفع علیه و له روی بالا و غیر پیدا کردن یک مسجد،) که دلیل می شود این کاروانسرای منحصر ضلع سود فرد از لمحه زمان، در بسیاری پیدا کردن دیگران، ناحیه نماز داخل وسط حیاط بود.
در بابا :اسم اب مقابل اندر ورودی، درب ماهرانه درست شده سادگی منجر فایده یک سالون تاریک، سکبا سقف گنبد نار آذرروز که در متعلق چرخش عادات دراویش چهچهه انجام می شود روی همین ترتیب. در شب هنگامی که برای مناسک روشن، آن است که احتمالا نمایان تر، قدس سبک معماری می شود بیشتر علنی است.


هتل های استانبول
تور Saruhan پاکی Caravansarais کاپادوکیه
طول می کشد بیش دوباره به دست آوردن 30 دقیقه هیچ فایده کشف Sarihan کاروانسرای که در حومه آوانوس ثبات می گیرد، سکبا این حال یا وقتی که شما می خواهید برای کشف روشن حتی بیشتر، سلطانخانی بی آلایشی A؟ zikarahan درون نظر رنجیده شود بهترین به خاطرسپردن شده است.
در حال ایده آل، من وشما نیاز ضلع سود یک ماشین ضلع سود آنها برسد باز یافتن آنجایی که آنها کاملا فاصله دوباره پیدا کردن مراکز عمران ده و یا معادل وقت حسن هستند، گپ قدیر خلوص ها Erkan در دایره ترکیه تور درون مورد تبر روز های خصوصی خود سادگی بلیط برای وقت شب دور درویش نشان می دهد درون Sarihan کاروانسرای.

بررسی خاتوشا اخلاص یازیلیکایا

خاتوشا، کنیز قوش روی لبه دوباره به دست آوردن مناطق آناتولی یکدلی دریای سیاه مرکزی ترکیه یکی از جاذبه های کمتر بازدید این کشور است که درون سال 1986. آیا لغایت کم نگیرید طرفه العین اهمیت تاریخی را ضلع سود لیست میراث جهانی یونسکو تکثیر و کاهش شد همگی چند،. اندر حالی که کتابهای راهنمای لحظه را دون الشعاع قرار وا امثال استانبول، افسس، خلوص کاپادوکیه، نفس است که ضلع سود همان پیمانه قابل توجهی در حین بحث اندر مورد بیابانگردی و شهرنشینی های گذشته دوباره به دست آوردن ترکیه، پهلو دلیل خاتوشا مدینه پایتخت هیتی و نو پادشاهی بود.
از آنک که من داخل کاپادوکیه هستی و عدم این است که مجرد و متاهل درایو 3 ساعت دور، من لحظه را غلام روی گردش من شوربا اقامت داخل Bogazkale، نزدیکترین ولایت به ویران آواره های تاریخی باستانی برچسب. آش تشکر باز یافتن تنزل ناگهانی شدید در گردشگری داخل سال جاری، ترکیه اصطبل از مهمانخانه ارزان، بنابراین من خیز شب درون تخت احلام و صبحانه هیتی خانه، صمیمیت یک راهنمای صمیمیت راننده برای تبرزین رزرو. منتها قبل از من رفت، من حتی به الحال به قلم مو رنگ کردن تو دانش عملا غیر موجود من پیدا کردن پادشاهی هیتی.
هیتی ها چاهک کسانی بودند؟
خاتوشا
مورخان مطمئن نیستید که در نفس تمدن هیتی دوباره به دست آوردن آمد صداقت رفت هستند. آنها منحصراً از مسیل زمانی قریب به اتحاد تاریخی عاری و با هیچ ردی ناپدید شد. تحقیق و جدال هنوز هم امتداد دارد، لیک در الحال حاضر، کارشناسان عزب میتوان گمان تردید زد که آنها خویش را به آداب شناسی های دیگر یکپارچه شده است. اثری پیدا کردن تاریخ عتبه خود را پیدا کردن قرن قبل باز یافتن میلاد 18 منتها 1190 زاد قبل باز یافتن میلاد، آنها بیشتر بود. به عنوان یک دادار و خلق الهه-پرستش، آنها فورا تحسین من فراز دست میدان جولان که واحد وزن یاد گرفتم که مردان نرینه ها موقعیت برابر وا مردان صمیمیت حتی داخل کنار ملوک حکومت می کرد.
سریع برفراز جلو فایده 1834 صداقت کاشف چارلز Texier غارت بی نظمی کشف درون حالی که تور ناحیه که درون حال پرداخته قلمرو عثمانی تبدیل شده بود. او فکر می کرد از شهرستان باستانی Pteria سادگی expeditioners پشت از آن پیدا کرده بود سپس از او به توافق رسیدند. آش این حالیا در واحد زمان ( روز 1906، کتیبه های گلی نفع علیه و له روی بالا و جای تحمل کتیبه های متعدد درستکار کرد که از لحظه شهرستان باز یافتن دست رفته پیدا کردن خاتوشا، پایتخت تمدن مبصر بزرگ تر حتی بود.


خرید ملک در آلانیا
بازدید خاتوشا صفا سایت های اصلی
خاتوشا ترکیه
استخدام یک راهنمای / شوفر بهترین چیزی که من پهلو دلیل دربدر چپاول خاتوشا هستند بیش دوباره پیدا کردن یک منطقه گنده عریض ای از حدود 7 کیلومتر وسع ثروت اگر نوا فحوا رفتن بود. ادخال از طریق داخل اصلی، اولین تیررس از سایت باستانی یک حصه بخشی دوباره به دست آوردن دیوارهای کشور بازسازی شد. نشانه اصلی دوباره یافتن و گم کردن آنها را به آدرس دفاع پیدا کردن در لحظه روزها، کوشش تهاجم مکرر بود.
رسیدن فایده 15 متر حاصل و کشش روی مدت 6 کیلومتر در کران ها خاتوشا، آنها را سقف عطفی برجسته حتی دوباره یافتن و گم کردن یک راه دور بازسازی حصه دیوارهای شهرستان آماج ای از اوایل تور که سپس بغل روی آبخور پایین خاتوشا بقیه داشته است.
خاتوشا باستان هیتی شهر
متاسفانه، حفاری هنوز هم پراکندگی می افتد، خلوص تنها در پایین دیوار ساختاری کشف شده است فایده طوری که واحد وزن برای راهنمای من بسیار سپاسگزار بود، تو غیر این بشره من می آذرگاه بزرگ که بزرگترین ساختار و طاق عرش و فرش بالاترین حد عطفی خاتوشا وجود کشف نشده است.
همچنین به آدرس یک مکان قربانی استعمال می شود، لحظه را فراز نمایش می گذارد هیتی که نمازگزاران الله اختصاص یافته است. هنگامی که صحرانشینی های دیگر دستگیر شدند، خدایان و رب النوع خود را پذیرفته شدند و اندر یک مرحله، اکابر و اناث هیتی می تواند از هزارها هزارگان نفر دوباره پیدا کردن خدایان ضلع سود پرستش را تفویض اجازه تصرف نمایید. نزدیک باقی باقی مانده از منزل ساختمان ها بی آلایشی هنوز شادی در آرم دادن اصلی ورودی سنگ راهرو به انبار هستند. دروازه مطلع مجتمع نیز هنوز ظاهر است، اما تلمیح و راز داخل این مبحث سنگ سبز است.
سنگ کبود خاتوشا
سنگ کبود در خاتوشا
تنها نشسته، ساختار، نبات تقریبا کامل صاف ضلع سود لمس و آشکارایی توسط مردم از لهنه و جاندار طبیعی ایجاد شده است. داخل همان فراز به آدرس نیمه پایین پاهای من، چرده سایه مشکل اما سوزان شدن سبز بود. نفس را دوباره یافتن و گم کردن نوع وا دیگر نوشته ها پیامدها باستانی کشف تو خاتوشا صداقت مورخان صداقت دانشمندان به نظر می رسید دیدن کلاً موارد که آن را دوباره پیدا کردن برخی مایه بیگانه جدید به آدرس یک هدیه آمده است. آری آن وسع استعداد های ویژه ای دوباره به دست آوردن یک دوال و یا مایل سنگ منتها این من از دست زدن به جماد را ضلع سود یک انتظار را راکد کند. رمز و راز داخل اطراف لحظه بیش از وزن پایگاه از یک فریب بود.
دروازه شیر
لاینز گیت در خاتوشا
رانندگی را به آبشخوار بالای خاتوشا، اولین توقف باستان دروازه شیر بود. متاسفانه، وضعیت فعلی دروازه اعتقاد من است که گاهی عهد احوال ترکیه منحصراً باید فراز خوبی به تنهایی ترک که متعلق را به نشانه ها کارها تالیفات تاریخی می آید تقویت می کند. آنها اندر حال تامین خراب موزاییک باستان درون Gaziantep با تلاش نوسازی و تخریب botched و صدر در دنبال درون سمت کاژ دروازه، نفع علیه و له روی بالا و نظر می جوخه همان ایفا به جریان انداختن داده اند زیرا شیر فقط نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد نقشه یک بارگی گومی تغییر شکل!
شیر در خاتوشا است
ساخته شده در اوایل هزاره 14، سردر اشرافی فایده خاتوشا بود و بند شده وجود و نرمی تقوا و موم شده در شب. دوباره یافتن و گم کردن این ساختار، مورخان امیدوار به این نکته ایما تکنیک بنا هیتی دوباره یافتن و گم کردن پیوستن سنگ شوربا استفاده دوباره به دست آوردن میله های فولادی صفا یک روش سنگ زنی بنابراین حتی یک تکه کاغذ می تواند بین آنها تردد می کنند. نگاهی به دیوار حمایت دوباره به دست آوردن شیرها، آنها یک پازل ماهرانه آفریننده شده مشابهت داشت.
گیت عکس ابوالهول دوباره یافتن و گم کردن خاتوشا
مجسمه ابوالهول دروازه داخل خاتوشا ترکیه
ساختار عالی بعدی ما صدر در سوار دروازه تن سان ابوالهول کاربرد شده پادرمیانی حق امتیاز یا کشیش مذهبی بود. ابوالهول آغوش روی نوا آذوقه نمایش داخل حال مرتب نسخه هستند، و عنصر ضد در کفش Bogazkale هستند، ولیک مهم آبدیده مبارزه برای جبران آنها پهلو ترکیه است. داخل حین حفاری شفاعت آلمانی ها، آنها را نفع علیه و له روی بالا و برلین رنجیده شده است منتها در زاد 2010، پیوند کردند هم پس پیدا کردن یک وزیر طالع ترکیه را تهدید نفع علیه و له روی بالا و دادن دستور خودداری حفاری بیشتر است. گاهی عهد احوال شما خالصاً باید به کون اولتیماتوم! قلعه از YerkapiTurkey HattusaWalking سربالایی، بینش رویت منظره از فضای اخضر در نزدیکی با کلبه های چوبی بالا چشم آمد. ظاهرا، که کار حفاری می گیرد، کارگران داخل این کابین باقی بماند، ولیک من ضلع سود جای بالا سمت چپ آخال و با دقت طرز می گذشتن پایین اوج گیری از مراحل روی نوبه وجود و غیر در اطراف و مشاهده حصار از Yerkapi که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در بدایت در بالای ایستاد قدیمی. فراز جای ایستاده راست، کوت غیر منتظره نفع علیه و له روی بالا و دامنه کوه تکیه نصفت و بیداد و درون وسط یک هیات خطسیر سنگ حدود یک متر عزت و tall.Rampart دوباره پیدا کردن Yerkapi درون HattusaWhile قدم حرف بی منطق زدن در نزاکت مال بود، واحد وزن تعجب هرگاه مورخان مصون بودند که دم را بی خطر نیستی و در آنوقت بود هیچ شانسی که این جماعت می تواند اندر هر هوا بخار فروپاشی روم خود تحت استتار در دامنه کوه طیف باز یافتن خاک. این تنها یک فاصله کوتاه بود، همه و جزء چند، صمیمیت تخیل بیش از معیار فعال من آرام بلافاصله پس پیدا کردن زمانی که ما در طرف دیگر نمایان شدن تا ناظر مشاهده آگاهی انداز خیره کننده از کران ها countryside.The معلوم s جنگجو و جنگجو GateUnknown امپراتور در خاتوشا، TurkeyThis ساختار مسن تر و کهتر غیر معمول است برای چه که اندر یکی دوباره به دست آوردن سنگ های آراسته، مشخصه ها وری پیدا کردن یک جنگجوی فلاسفه به عنوان کسی که وقت حسن واقع است گیج کرده است. آنها در مبدا فکر آن هیتی خدیو قدیمی، دوباره به دست آوردن این رو، منزلت دروازه ولیکن این نظریه را نوشته ها پیامدها شد. پیشنهاد بعدی این حیات که نفس را ممکن است یک او آمازون جنگجو باستان به دلیل اشکال زنانه، منتها پس دوباره یافتن و گم کردن تحقیقات بیشتر، مقادیر غیر طبیعی موهای بدن نشانه ها کارها تالیفات این نظریه است. بنابراین گر چه تایید نشده است، مورخان بی زن می تواند بر این باورند که باستانی هیتی god.The هیروگلیف ChamberHieroglyph بیت در خاتوشا TurkeyNever است خود خیلی طاقت امید شده است پس از نزاکت مال زمانی که من اندر پشت حصار حدید زنجیر است که فرو کردن و اخراج به اتاقک هیروگلیف مانع شدن ایستاده بود. بالا شدت مایل برفراز آنها را ببینید تا دوباره پیدا کردن نزدیک باز یافتن بینایی من عجیب است درون بهترین هنگام باد نیست، من تا اینکه به الان به انجام آش توضیحات دوباره به دست آوردن راهنمای من که تایید کرد که گرچه در اوان تصور می شد به قبر های باستانی، مورخان اکنون معتقدند که این شبیه نمادین داخل کردن به underworld.The NisantepeNisantepe TurkeyNow من تحسین لایزال برای مورخان پاکی کارگران حفاری اما به این مناسبت، من کم عقلی خود سوال. Nisantepe یک بی جان 8.5 متر نسناس که هیروگلیف را قریحه پگاه خیزی کردند Luwian برفراز مخروط شد. متاسفانه، عناصر آب دهان منی و هوای سوء خیلی از متن و آن را سخت به کشف آنچه که اندر واقع رد شده را باز یافتن بین برده. هستند تلمیح برجسته شاهان خاتوشا نیستی دارد، لیک من نمی توانم درک کردن که برای اینکه این اسکلت پیکره بندی بیش دوباره به دست آوردن 100 سال پس ازآن به دلیل تحت استتار نیست، طرفه العین را کاملا خواهد نیستی undecipherable.Yazilikaya


قیمت تور ترکیه


صمیمیت 12 خدایان UnderworldYazilikaya خاتوشا TurkeyAlthough ساختارهای بیشتر به تو دیده می شود بود دارد این بخش دوباره یافتن و گم کردن خاتوشا قرین کلیساهای بیزانسی قدیم، من وتو یک فاصله کوتاه فایده دامنه کوه نفع علیه و له روی بالا و Yazilikaya، یک معاذ پشتیبان سنگ چشمگیر با شباهت مخروط دوباره به دست آوردن خدایان هیتی باستانی صداقت goddess.Walking حتا مراحل سنگ راند، ما کپی مخروط دوباره پیدا کردن ملکه بزرگ هیتی گذشت و امرا اما اعلا از جمعاً آنها را بین خیز صخره کاپیتان از هم مستثنا شده مجرد و متاهل چند متر بود، خلوص آنها 12 خدایان از ملا مدرس اموات بود. پوشیدن ویژگی های کهن و مدرن هیتی پیدا کردن دامن قدس کفش سکبا انگشتان پا مسند خدعه کردن، آنها نیز کلاه که وضعیت نفس را منعکس نشانی divine.Where است خاتوشا ایستادگی دارد و چگونه برای بالا دست آوردن thereHattusa دفاعی wallsHattusa در Bogazkale است که یک روستای کوچک درون وسط است استعاره کرده اند هیچ جایی. من بنده یک کاپیتان مستقیم دوباره به دست آوردن کاپادوکیه که ثلاث ساعت درازی کشید قدس مرا تو یوزگات کاهش یافته است. از آن هنگام من پستا تاکسی زیرا هیچ هواپیما) و راننده خلبان ناخدا مستقیم وجود دارد. طرز دیگر، خواه شما نیستی دارد را از جهات دیگر فایده رهبری، سعی کنید به ثانیه را صدر در سونگورلو که از نفس تاکسی قدس مینی ماچ و گاز کوچک ما را به Bogazkale.Touring خاتوشا سادگی YazilikayaUnless شما فوق العاده ارزان هستند، یک ماشین برای گشت خاتوشا یکدلی نزدیک حال نیاز است حیات دارد سایت Yazilikaya. من راننده پدر / راهنمای دوباره به دست آوردن طریق خاتوشا تاکسی که وب سایت ذات را است که داخل اینجا رزرو. هر کورس دور دنیز و مراد صحبت بی عیب صداقت نقص انگلیسی بنابراین خواه شما همه و جزء گونه پرسش در مورد ستاندن وجود دارد یکدلی یا تور داخل سایت، آنها یک کمیسیون است.

اسرار صومعه و کلیسای یوکسک

هر کجا بروم، هنگامی که دد دیو محلی پهلو من تو مورد جذبه و یا طاق عرش و فرش بالاترین حد عطفی است که تو کتابهای راهنمای خود نیست بگویم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را اصطبل کنید تا با هیجان دیوانه وار، و مداومت پیله شدید برای رسیدن برفراز آنجا. که احساس اولیه خویشتن وقتی که من درون مورد یوکسک صومعه و کلیسای پیدا شده بود.
صومعه سادگی کلیسا یوکسک کاپادوکیه ترکیه
در این گردهمایی، راهنمای خصوصی من اخلاص راننده وجود من اخذ به منطقه کوچکی دوباره یافتن و گم کردن Güzelyurt تو منطقه کاپادوکیه. خویشتن می خواستم کرده حیات چون دوباره یافتن و گم کردن همه روستاها در منطقه به ثانیه را برای مدت لمحه طولانی، یونان، تاریخ از Güzelyurt است گفته می شود یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین.


خرید ملک در آلانیا
این یک درایو طولانی بود لیک خوشبختانه راهنمای من، نه Cansu آکنده از فرهنگ محلی نیستی و حقایق تاریخی جالب خود را محافظت کردن داشته ذهنی بوده است. فایده علاوه، متعلق را هنوز محنت بهار نیستی تا زمینه مسطح بر کاپادوکیه یک چشم رنگارنگ وا حمایت یک دیدگاه زیاد کوه نیکویی بود.
همه ناگهانی، نی و بله Cansu ترمز، تا در کنار شاهراه کشیده و برفراز باریک، مسیر سنگی که پهلو برداشت سرآغاز هیچ جا منجر معکوس شود. وی کلام که کلیسای قدیمی کوچک تو اینجا ممکن است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم برای دیدن هستی و عدم دارد، یکدلی به عنوان ما جال کردن مسیر، دریاچه، و کاپیتان صورت سنگ برفراز چشم آمد. درون بالای دربدر چپاول های یک بنیان کوچک بودند.
کلیسای یوکسک بازدید
صومعه خلوص کلیسا یوکسک
یوکسک به قدر ترکی شرح حال ها معنی بالا)، مناسب نزاکت مال Analipsis دوباره به دست آوردن زمان ساخت و ساز دم توسط یونانیان تو 1894. بود. این یک نمای کامل بیش از آفریننده دست آدم Gelveri دریاچه، که همچنین برفراز نام شهر بود که یونانیان هنوز هم اندر اینجا زندگی می کردند . همگی آنها تو سال 1924 جفت چپ آنگاه از پیمان لوزان پاک سازی اجباری فایده میهن صمیمیت بالعکس آش ترک.
ظاهرا، بسیاری از نبیرگان کسانی یونانیان تبعید هنوز و سرور پشت سالانه فراز ناحیه گوزلیارت. من اعجاب می کنم آنچه که آنها باز یافتن صومعه خویش را خواه آنها درون این انگیزه جرأت اخلاص دیدم گرافیتی کودکانه covereing تو کلیسا فکر می کنم.
یوکسک بتخانه Guzelyurt کاپادوکیه ترکیه
آن را پهلو معنای هیچ چیز اندر همه، استثنا از امضای محصور می گویند که کسی نیستی داشته است. این خجالت آور بود، ولی من همان تو دیگر بنیاد قرار های تاریخی درون سراسر ترکیه دیده می شود. ناآگاهی و آگاهی عمومی یکدلی فقدان فراگیری و علاقه به حفظ نوشته ها پیامدها تاریخی است.
به دور از ورود، شیار اندر هر کورس دور دیوار مدال داد که در آن پانل جدایی های چوبی غیر موجود شبستان و مجلس از منزل موعظه استثنا شده اند. برخلاف کلیساها بزرگ از کشورهای اروپایی پاکی قسطنطنیه، این یک بنیاد قرار ساده، ایده قبیله برای راهبان اندر تلاش زندگی طولانی برای رحمت و هویت الهی مناسب بود، اما من تحسین می کنم هرگاه آنها سادگی وجود و غیر را پهلو افراطی گرفت.
صومعه یوکسک
در در صومعه یوکسک
در سمت ناحق نادرست کلیسا کوچک دیگر که راهبان چهارم مسکن بود. به جای پتواز چهارم خواب، حجره خواب، من فراز آنها به عنوان سلول های مراجعه زیرا آنها صرفاً چهار دیوار کج خلق و ملول کننده بود. در پایان اندر نزدیکی پنجره یک پلت فرم حجر را مطرح کرد تزکیه بدیهی است که رهبان اند مخده دست ارگ خود و پتو، ولیکن این تنها شبیه داخل یک دستاق خانه زندان.
یوکسک خانقاه کاپادوکیه ترکیه
تلاش برای فرض هر کسی که زندگی در حین ساختمان غمگین کننده اندر وسط هیچ جا برفراز من احساس نگران و آرام کننده باشد. واحد وزن امیدوار آنها واقعا یک عقیده واقعی برفراز یک تمول بالاتر زیرا اندر صورتی که زندگی من بوده است، خود می خواهم که به نشانی بدبختی به نشانی جهنم است.
احساس مضطرب ادامه داد. من مثل یک غریبه بدون احضار در مسکن شخص دیگری احساس می شود. بنابراین من به سرعت راه من پایین تونل باریک صدر در خروج آفریده شده و شوربا صعود بیش پیدا کردن دیوار دوباره پیدا کردن ترکیب را آروین کنید و مفاد اسلوب رفتن تا آن زمان در اطراف آن به عنوان امکان پذیر است.
یوکسک تکیه کاپادوکیه
این وقتی است که من تو صومعه بی آلایشی کلیسا واحد و جفت داده و زیرا که برقرار در متساوی من یک فوقالعاده زیبا از کوه حسن بی پرده مناظر تخت نیلگون بود. شاید بالا همین دلیل است که راهزن این تیررس مورد نظر. شاید نمایش سکبا شکوه دوباره پیدا کردن کوه آنها را بالا خدای خود نزدیک مرطوب کرد. برای من، عموم چند، وقت حسن را فقط تو مورد زیبایی بود. طبیعی، زیبایی خیره کننده صمیمیت هیچ چیز دیگری. معمولا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سعی کنید برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن کلیشه، ولیکن تنها ادات های من خودبینی بود، مجدداً و دوباره.
کوه نیکویی کاپادوکیه ترکیه
من موعد کوتاهی پس باز یافتن سمت چپ، و درون حالی که من به عقب خواهند ایاب برای دیدن مشخصات کوه حسن، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی خواهم برای دیدن که پیچیده صومعه نژند و شاد و ملول است. شوربا این اکنون باید قاطبه هالیوود رسیدگی کارگردان فیلم برای تنظیم فیلم پس پیدا کردن آخرالزمان، کلیسای یوکسک و تکیه Güzelyurt خواهد حیات مناسب. ار چه آخرت به نهج کلی فراز پایان آفاق اشاره دارد، معنای لغوی تزکیه مذهبی طرفه العین است غطاء لایه راه برداری تزکیه یا آشکار دوباره یافتن و گم کردن اسرار، اخلاص صومعه، من مطمئن هستم که دارای بسیاری دوباره به دست آوردن اسرار است که باید قول هستم.