دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

سوبسوس: کوچک اما قابل مال اندیشی و انباشته از بالقوه است

همانطور که داخل سفرنامه تبر من دیدم که خویشتن برای دم ثبت حیثیت کردم، من عبرت "سوبسوس Site Excavation" را دیدم صفا فورا دوست داشتنی ملیح شدم. پس پیدا کردن بازدید بسیاری از مکان های مورد لطمه عیب و شتم تو کاپادوکیا، این واقعیت که من بطورکلی از این مکان شنیده اب به معنای یکی دوباره پیدا کردن سه چیز بود.
A: اخیرا کشف شد
ب: این چیزی نیست که اندر مورد طرفه العین صحبت کنیم
ج: خویشتن فکر نمی کردم که گشت کنم
برای کمک بالا من، اگر چه 13 عام پیش کشف شد، کار حفاری کند بوده سادگی کمبود مفروضات و مجهولات در مورد دم را توضیح داد. بنابراین ما در سوبسوس مسبوق شدیم، جایی که کار حفاری به داعیه کمبود بودجه ارتکاب شد. بالا همین دلیل است که من وآنها و آنها می توانیم بازدید کنیم.
این فایده این معنی است که من کلاً از سایت های حفاری که فایده گردشگران رخصت می دادند ولو زمانی که سعی می کنند نشانه ها کارها تالیفات باستانی را کشف کنند دستور نمی دهند دوباره پیدا کردن این موضوع دانا باشند، حتی هزینه ی ورودی کوچک نیز وجود ندارد. مطمئنا که فایده کمک مالی کمک می کند.


تور بدروم ارزان
سوبسوس ترکیه
به نطق و نوشتار ترکیه دوباره یافتن و گم کردن درون، پشتوانه قدیمی لحظه Sovese است و تو سال 2002 اندر نزدیکی روستای Sahinefendi کشف شد. بعضی دوباره یافتن و گم کردن شکارچیان گنج می گویند، دیگران می گویند کشاورزانی که زمین را دارند.
در تمام صورت، زمانی که نوشته ها پیامدها هنری درون زمین صریح می شد، کشاورز دم را پهلو مقامات محلی گزارش کرد ولیک ظاهرا عام ها کشش کشید، آنها نمی خواستند بدانند. تو نهایت، کسی جلسه و متوجه شد صداقت دانشجویان دانشگاه کار یواش و تند کشف بنیان های باستانی صمیمیت مصنوعات اندر زمین را عنفوان کردند
در سوبسوس فاضلاب چیزی هستی و عدم دارد؟
سایت حفاری کاپادوکیا ترکیه
از جنبه اندازه ثانیه بزرگ نیست ولی دارای دو ساختار فوق العاده قابل حرمت برای سربلندی است؛ حمام روم سکبا ساختار حرارتی قابل ملاحظه و آش دست نخورده سادگی سرپوشیده رو برفراز بازدید کنندگان در حواشی موزاییک پیچیده است.
به گشت وگذار من، وضعیت عالی این موزاییک ها ضلع سود راحتی با آنچه در خانه های رومی ترفیس افسس دیده می شود، همگون سازی دارد.
موزاییک تو سایت حفاری سوبسوس
سازه های Agora، Bouleuterion سادگی Basilica نیز کشف شده اند ولی تا صدر در امروز این جور است. من صرفاً می توانم فرض بر این داشته باشم که اولویت اولی نیست زیرا از باختر به بابل ترکیه هزارها هزارگان ساختمان قدس سازه باستانی نیستی دارد.
سایت حفاری سوبسوس کاپادوکیا
این کشور تنها یک مجموعه بزرگ عظیم از نوشته ها پیامدها هنری است که در امتداد تاریخ، بداوت های گوناگون را آرم می دهد. این یک کتاب داستان، گلدان طلا صداقت سکه گنجایش اندازه ظرفیت تاریخ است.
سوبسوس شوربا وجود کیل کوچک آن بخشی باز یافتن این کلکسیون بزرگ است و باز یافتن آنجایی که دیوارهای آبادانی هنوز کشف نشده است، راغب ماندگاری تو مورد تحولات هستم. این یکی باز یافتن سایت های باستانی است که برفراز چشم یک گردش نگاه می کند.

در باره پریشان حال مصطفی پاشا : سیناوس یونانی

مصطفی پاشا، مانوس بسیاری دوباره یافتن و گم کردن روستاهای کوچک ترکیه، داخل منطقه مرکزی کاپادوکیا ترکیه درون تاریخ ارتدوکس یونان، مخصوصا کلاس های عثمانی قبل دوباره یافتن و گم کردن جنگ نجات اختیار حریت فراغت و ترکیه درون اوایل سد بیست تزکیه یکم، زمانی که ترک ها صمیمیت یونانی ها وا هم درون کنار دریغ زندگی می کردند، رو به رو شدند.
مصطفی پاشا کاپادوکیا
داستان های خلق های قومی که وا هم اندر سراسر ترکیه زندگی می کنند، پهلو طور گشاد توسط نویسنده گیلس میلتون، که باز یافتن جوامع ترک، یونان، ارمنی پاکی یهودیان ازمیر، اخلاص یا به نشانی Smyrna مشخص و ناپیدا شده بود، در کتاب تاریخ رمان تاریخ نفس را "بهشت را فراموش کرده" زبان شده است.
روستای نش پناه کایاکوی در ساحل دریای مدیترانه درون ترکیه نیز برای داستان «لوئیس دی برنیر» «پرندگان بلا بال» تنظیم شده است که در آن بارغبت تقسیم قومی بین یک عذرا یونانی و پسر ترک است.
مصطفی پاشا
قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن در حوالی مصطفی پاشا، که قبلا سیناوس تراجم معنای آبادی خورشید) نامیده می شود، غیراز چند تن از دد دیو محلی که در مغازه های چای و داخل میدان واحه جمع شده بودند، هرکسی که دیگر تماشا کردم توریست هستی و عدم یا بخشی از طایفه من سادگی یا پیدا کردن یکی از اتوبوس های تور ارشد که بازدیدهای کوتاه مدت را از طریق منطقه ادا می دهند. وا این حال، تأثیر یونان، یعنی در خانه ها صمیمیت کلیسای مناسک نیکلاس، بسیار شاق نبود.


هتل های آنکارا
کلیسای سنن نیکلاس مصطفی پاشا
کلیسای مراسم نیکلاس مصطفیی پاشا کاپادوکیا
من درون تور گروهی بودم بی آلایشی وقت ول و خود را برای کشف اختصاص داده بودیم، بنابراین برفراز سمت کلیسای کوچکی که اندر مقابل میدان دهات بود، ضلع سود سمت صواب ابطال رفتم. ورودی درب آهن توسط سه خاک در زیر سه پادگانه متقارن پوشیده شده وا میله های فولادی خفته است.
کلیسای آداب نیکلاس کاپادوکیا مصطفی پاشا
مستقیما بالای درب یک کتیبه نیستی و باز یافتن آنجایی که داخل ترکیه نبود، فرض صدر این وجود که یونانی است که من آن را درک نمی کنم، بنابراین کنجکاوی من مجبور شد که صندلی لذا بعد را فایده عقب برگردانم، درون حالی که من دوباره یافتن و گم کردن طریق درها به یک سالون بزرگ با ماهواره روش می رفتم سقف، معمولا دوباره به دست آوردن کلیساها در طول تاریخ است. قدر کوچک متعلق نیازمند بیش دوباره یافتن و گم کردن 10 دقیقه برای کشف پاکی تحسین نیست، بنابراین من فایده خیابان لا می رفتم حتی ببینم چه چیزی می توانم پیدا کنم.
کلیسای مراسم نیکلاس مصطفیی پاشا کاپادوکیا ترکیه
خانه های یونان مصطفی پاشا
عبور دوباره پیدا کردن یک آقا مغازه، که پایداری داشت که سوغاتی هایش التفات من را روی خود فراخوانی کند، معماری منزل ساختمان ها، نشسته در خیابان های بی قرار، تا اینکه جذاب تیز از کلیسا بود.
مصطفی پاشاس روستای یونان قدیمی داخل کاپادوکیه ترکیه
بدون محل به معماری ترکیه، ولیکن آنها بیشتر تبختر پوشیدنی بودند، بی نشاط به سیر می رسید و فی الفور زودگذر یادآور یک شیوه زندگی مدیترانه ای بود. ظاهرا برخی دوباره پیدا کردن قرن نوزدهم و بیست ویکم، همه و جزء چند من معتقد هستم که آنها بالا طور گنده عریض ای بازسازی شده اند تا مبرهن اصلی وجود و غیر را حفظ کنند. اوه، آنچه را که خویشتن برای کوکب درون آنها گردش می کردم، داده ام.
ظاهرا مصطفی پاشا دارای یک هتل بازسازی شده است که سطوح محبوبیت پیدا کرد، زیرا اپرا صابون ترکی بود. شاید یک روز، خویشتن برگشتم صمیمیت 3 یا 4 شب جایگیری خواهم داشت زیرا به منظور هنوز غم خیلی بیشتر است صفا من می توانم به آدم محلی نوجوان خوب و شعر های آنها رجعت کنم. خویشتن یک روحیه قریب الوقوع داشتم که زندگی آنها یک الگو جالب برای یک کتاب بود.

یک مسافرخانه بوتیک درون کاپادوکیا به منزلت مسافرخانه قلعه

گاهی حال اتفاقات غیر منتظره و حظ بخش رخ می دهد خواه ما مایل نفع علیه و له روی بالا و گام درون خارج باز یافتن منطقه راحتی ما. حی کامل این است که چاه اتفاقی افتاد پهلو من داخل آخرین بازدید من دوباره پیدا کردن کاپادوکیا، زمانی که واحد وزن کشف کردم که هتل بوتیک مورد تعشق من درون کاپادوکیا بود.
در همه و جزء سفر بالا منطقه، خود همیشه هتل ها را اندر Goreme، Urgup یا Uchisar ذخر می کنم. سکبا این حال، سوات، یک آشنایی آنلاین دو ساله گفتار که وقتی من مجدد در منطقه بودم، باید دوباره به دست آوردن او درون اورتاشیار دیدن کنم. در این مورد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو او را تو پیشنهاد نفس را خلوص او را برای جایگیری در 3 شب تو هتل خود، به ارزش The مسافرخانه قلعه رزرو کرد.
وقتی دیدار من آزگار شد، کیسه های خویشتن را تحسین می کردم تا روی Urgup بروم. مهمان پذیر قبلا تدارک شده نیستی و من نمی توانستم عقب بیفتم. من روی شدت می خواستم بمانم که برای خویشتن غیرعادی است، زیرا معمولا سرانجام و اینک از 2 روز، من مشتاق هستم تزکیه مایل صدر در حرکت هستم.
هتل طینت هتل بپا داخل کاپادوکیا
لوکس بوتیک مهمانخانه کاپادوکیا
سوات، کارفرما و مدیر رویا برای ایجاد یک طور متفاوت باز یافتن هتل تو کاپادوکیا حیات تا یک خانه غار قدیمی خریداری کند تزکیه کارشناسان می گویند که می تواند آنرا درون یک هتل بوتیک برای ثغور 50 شب خوان لیره ترکیه بازسازی کند. درون پایان نوبت سال، او 250،000 لیره ترکیه را که سواد ای دوباره پیدا کردن هتل کامل را ساخته بود، صرف کرده بود.


رزرو آنلاین هتل های آنکارا
چرا او به مرتبه او هزینه کرد؟
خوب، اکثر هتل ها داخل کاپادوکیا انتخاب تم های غار معمولی، ولی سوات تصمیم گرفت بالا جای خود حصن خود را برش
لوکس بوتیک هتل داخل کاپادوکیا
طرح کسب سادگی کار او نیز بسیار قابل التفات بود. تو حالی که اکثر هتل ها برای یک موضوع خاص مالوف لوکس، پول و یا همگی منظوره را برگزینی می کنند، نشانه اصلی سات ارمل مهمان نوازی است. درنتیجه چگونه او را باز یافتن بین ببرد؟ شوربا ساختن ضمیر اول شخص جمع در خانه احساس می کنید.
هتل کاپادوکیا بوتیک
به آدرس یک مهمانخانه بوتیک، ارمل 5 سرا وجود دارد، تماماً آنها بلا شماره در درب هستند. مدعو ها از کلیدهای چوبی، آشنا درب های بیرونی هتل استفاده می کنند حتا آنها بتوانند پهلو راحتی فایده آنها بپیوندند و آن زمان یک عبورومرور کوتاه دوباره یافتن و گم کردن پله های سنگی قدیمی، ناحیه صبحانه تزکیه پذیرش.
چقدر سرزنده شدم که یاد بگیرم محدودیت زمانی برای صبحانه نیستی نداشته بو و دیگ پز یک کار طراز اول شگفت انگیز از گساردن املت پنیر خوشمزه ارتکاب می دهد.
هتل بوتیک کاپادوکیا
اساسا قوانین هتل حیات ندارد سادگی هر اتاق دارای یک مایه شخصی است، و طرفه العین را دوباره یافتن و گم کردن نظر بی نظیری که بیشترین حد اتاقهای مسافرخانه را داخل اختیار دارد نادیده می گیرد.
مینی باری خود رایگان حیات (یک نوا فحوا بسیار مؤثر برای خوشحالی من)، تلویزیون مصنوعی ای کانال های انگلیسی تعبیر داشت قدس آنها را گشت وگذار می کرد، داخل حالی که تو یک سریر کینگ بزرگ سکبا تشک های لوکس اسکان می گرفت، نوعی از درک ملکه کاخ بود. داخل شب اول، خویشتن برای 12 ساعت بالا طور مستقیم دوباره پیدا کردن طریق خواب!
هتل اورتایزار
در خارج از منزل من، یک منطقه تراس بود، با منهل روزی قدیمی Ortahisar با آبادی جدیدی از راه دور فراز مشرف نگرش تفرج می کند. به عنوان یک مکنده برای نمایش سر برآوردن برآمدن آفتاب، خود تصمیم گرفتم هر خور عکس های ذات را بررسی کنم. داخل حال آماده هتل، نوار در سایت ندارد، ولیکن همه من سوق دادن به به کاربستن بود بالا Ahmet رسول، کمی بها و او مبرهن شد 5 دقیقه بعد، با ماء الشعیر از مغازه محلی!
به قبیل کلی، مهمانخانه به پیوستگی دکور، فراغت آشتی و خدماتی خلع کردن شد، ولیک کدام عامل به قسم کامل خود را برنده کرد؟
بهترین بوتیک هتل در کاپادوکیا
به یاد نامفهوم و بی ابهام من که در فراز ذکر شد
مهمان نوازی در Best Boutique Hotel در کاپادوکیا
سوات یک فرد دشوار و سزاوار درک سکبا زبان انگلیسی است. (او آروین فوق العاده ای داخل نمایش مارتا استوارت داشته است!) تنعم او دید او را قدیر می سازد که مکالمات آسان، قرار ثبات و استراحت با آدم در طولانی زمینه های زندگی داشته باشد.
یک زوج حر که مسافرین مشتاق بودند، فرهنگ محلی ذات را نفع علیه و له روی بالا و آزمایش منتقل کردند. پس ازآن از آن، من شوربا نوعی نگرش من "وجود داشت، انجامش دادم" بود داشت.
من گفتم "چه چیز دیگری می توانی پیشنهاد دهی؟"
او چندین مکان را برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دید که من در هر کتاب راهنمای دیگر لحظه را مطالعه نکرده بودم.
سوات دیگر آشنایی آنلاین نیست. او اکنون مونس من است. البته هتل او نشان مهمی در شادی خود این 3 صوم امساک ایفا کرد، اما فاحش شد که من وایشان بسیاری از منافع مشترک را داریم، دوباره یافتن و گم کردن جمله تاریخ ترکیه که سرگرمی پرشور من است.
نقد صفا بررسی مسافرخانه کلات - Orthahisar کاپادوکیا
در حال مرتب لطفا تخیل کنید دوستی جدید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیدا شده خود را منجر روی نوشتن یک بررسی غلط. سیمون بی آلایشی ارین پیدا کردن سفر پایان ناپذیر هم درک غمگینی کردند.
نقل مقاوله "هنگامی که سوات من وتو را تو هتل بعدی ما داخل Göreme مختار کرد، درک می کردیم که ما از خانه بیرون می رفتیم یکدلی غریزه ی اوان ما این وجود که صدر در عقب برگردیم. اکسیر است که یک هتل فایده ما این دریافتن را پس از چند روز نفع علیه و له روی بالا و ما می دهد، اما مسافرخانه کاخ ویژه است. "
مسافرخانه قلعه همچنین دوباره یافتن و گم کردن سفر Advisor Traveler's Award 2015 دریافت کرده و شماره 1 هتلهای Ortahisar است. دستاورد چشمگیر برای سوات، که تنها این کار را به عنوان یک سرگرمی به کاربستن می دهد!
وب سایت مسافرخانه کلات را اندر اینجا ببینید قدس یا آنها را تو فیس بوک ورا آنگاه کنید تا دانسته ها مربوط بالا آنها و ناحیه کاپادوکیا را دریافت کنید.
یادآوری: The مسافرخانه کلات Boutique Hotel تو کاپادوکیا درون دسترس است وا تخفیف 15٪ بالا خوانندگان مسافرتی ترکیه تو دسترس است. فقط کافیست TTB2017 را تخفیف 15٪ اندر زمان ذخر یا به Suat بگوئید که اندر مورد مهمان پذیر خود داخل اینجا پیدا کرده اید.
PS ار شما واقعا میخواهید در یک منزل غار باقی بمانید، یکی دوباره یافتن و گم کردن آنها نیز هست!

5 واحد زمان ( روز بعد: ملکی فضای مسدود و آزاد گوروم

برای اولین بار داخل سال 2010، گیوه کاپادوکیا هواوی گوروم را دیدم و نوشتن من هم نوعی وجود و ها و خیر ستایش. واحد وزن کتاب راهنمای اطلاعات نابکار را مستنطق کرده ابو و کلمات دقیق خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای توصیف تاریخی میراث جهانی یونسکو ...
"موزه گورئیدو گورمه 13 کابوس سوراخ است که تمامو جزئی آنها یکسان هستند. راهنمای سیاحت کاپادوکیا را که ضلع سود شما میپردازد، هزینه ورودی ازدیاد شده، قهوه نابغه، قطار طولانی آفتابه مایل، سبع مربی گردشگران خودخواهانه، و حتماً مطمئنا روزی است که برای بقیه زندگی خود نفع علیه و له روی بالا و یاد خواهید آورد. "
سایت یونسکو گوروم درون کاپادوکیا ترکیه
در ضمن نوشتن این مقاله، من استعلام از اینکه آیا من منحصراً یک روز شر و حسن شوم برای دیدار آزادی کردم، زیرا فایده نظر می رسید یکی پس دوباره به دست آوردن دیگری نادرست رفت. به همین دلیل، پهلو طور مداوم اندر ذهن من نیستی که شاید واحد وزن باید وقت حسن را فرصتی دیگر اخلاص در ابرص ژوئن سنه پایه جاری، من به کاربستن داد.
ورودی موزه سبکبار هوائی گوروم
گوروم پای پوش هوای سبکبار کاپادوکیا ترکیه
من نمی توانستم نفس را گروش کنم، چون نفع علیه و له روی بالا و زودی پیدا کردن طریق در ها راه افتادیم، بدبختی یک حاصل دیگر کنار بنده من تحتانی آمد. این ذهاب شدید بارانی شد، ولیکن من چتر نداشتم. بعد کارت ذهن دوربین من پیدا کردن فضا خارج شد زیرا من چهار روز اندر زمینه های دیگر اندر کاپادوکیا صرف کرده بودم ولیکن نمی خواهم هیچ کدام دوباره یافتن و گم کردن این عکس ها را حذف کنم. در این نقطه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بطور مثبت ایمن بودم که باید شیطان مجددا پرورش داد.


تور ارزان آنتالیا
به یاد داشته باشید، پاافزار گریور گورید شامل برخی دوباره یافتن و گم کردن اولین کلیساهای تاریخی است. این ناحیه یکی پیدا کردن اولین مسیحیان بود و آباء کاپادوکیا می توانستند حیثیت زیادی برای اتساع این کلمه اندر سرتاسر دنیا داشته باشند. سکبا این حالیا به نظر می رسید که همه و جزء زمان، من کوشش کردم دوباره پیدا کردن این مکان مهذب بازدید کنم، چیزهای بد عنفوان به اتحاد می افتد فایده من. ببخشید که احساس بلا و اذیت شدید!
پارک ملی گورمه
این زمانی است که راهنمای تور من نفع علیه و له روی بالا و نجات رسید. او چتر خود را نفع علیه و له روی بالا و من پلیدی داد و فراز فروشگاه تحفه برگشت تزکیه برای خرید یک کارت SD جدید خریدم. برخی می گویند او یک راهنمای مسئلت به راحتی لطفا، تو حالی که دیگران می گویند نگاهی پهلو چهره من صداقت فریب مضروب بی رغبت است که دوباره یافتن و گم کردن دهان من پیشنهاد من تو مورد رابطه داشتن یک هیستریک کم بها در عمومی است.
کلیسای باستانی موزه نامحدود دلمه گورده گورده اندر کاپادوکیه ترکیه
به کل حال، عنایت ناخوشایند این راهنما، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کردم که شاید خود کمی دراماتیک بودم و پهلو این ترتیب گرمابه می کشیدم، ما از کلیسا پهلو کلیسا رفتیم.
در این مناسبت، من اجازه ندادم که معیار زیادی پیدا کردن گردشگران غریبه و بلا هدف، سرزمین خویشتن را نیست کنند. اندر عوض خود منتظر سکون بردبار و حوصله اب برای دیدن نقاشی های داخلی کل کلیسا بودم که بعضی از طرفه العین ها پیدا کردن قرن سوم و چهارم قبل پیدا کردن میلاد مسیح است.
موزه هوای مستخلص گوروم ترکیه
من بسیار ناامید شدم که هنوز حلال :اسم جایز به گرفتن فیلم یا عکس دوباره یافتن و گم کردن نقاشی های داخلی نیستید، حتی چنانچه دوربین های بدیع مدرن بتوانند دوباره یافتن و گم کردن فلاش هایی که در درازی زمان استفاده می کنند جلوگیری کنند، پهلو نقاشی های نقاشی آسیب می رسانند. در حال پرداخته هزینه ثبت عرض از 15 لیتر فراز 25 لیرا افزایش یافته است خلوص من 10 لیار دیگر برای دیدن کلیسای دیگری در داخل زمین جلا کردم. هی، این ورم و سایت هایی مثل این است که باید نگهداری شود، بنابراین ارزش لحظه را دارد.
هنوز شادی تنها یک خانم توالت وجود دارد، شوربا وجود صدها نفر از لحظه ها هر روز از وقت حسن بازدید می کنند سادگی قهوه وساطت رستوران داخل این ملاحظه هزینه شده است، ولیکن طعم وقت حسن به طور گنده عریض ای اثر یافته است. کدام خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را به شگفتی خودبینی می اندازد که شاید در اولین نوشتار من از سایت چقدر دشوار بود؟
گوروم موزه رها در کاپادوکیا، ترکیه
موزه گلف وارسته گوروم است و همیشه یک تور گردشگری عظیم است که در معرض خطاهای منطقه های عظیم، بیش دوباره پیدا کردن حد، گردشگران ابله است که پهلو جایی نمی روند صداقت راهنمایی های تیشه را سکبا یک ego بیش از مقیاس تحریک می کنند ترجمه ها بیوگرافی ها غیر پیدا کردن راهنمایی من، او ناخوشایند بی ذوق بود .) وا این حال، اهمیت تاریخی کلیساهای غارها تزکیه کارهای بازسازی نقاشی های داخلی، تماماً این طاقه ها را دوباره به دست آوردن بین برد.
من شرم می کشم که داخل اولین دیدار من، از این واقعیت قدردانی نمی کنم. خویشتن خودم را اردنگ می زنم که از راهنمایی تور کاربرد نکنم، زیرا ممکن است کاملا درک کنم که این منطقه یک مجمع کاملا کارآمد دوباره به دست آوردن راهبان سادگی مؤمنان مسیحی است که برای اعتقاداتشان مورد تعذیب و اذیت قرار گرفته اند.
موزه باز داخل گوروم کاپادوکیا ترکیه
بنابراین خوانندگان، لطفا کلاً چیزهایی را که قبلا درمورد موزه محصور گورهم نوشتم نادیده بگیرم. این فایده درستی باید باشد، باید اولین وظیفه ای بو که تو کاپادوکیا بازدید می کنید. یا وقتی که به بینایی تاریخی یکدلی حقایق تعشق مند هستید، دوباره به دست آوردن یک راهنمای تور مصرف کنید. همچنین رجعت کنید به زودی سپیده دم یا آخرین چیزی که در شب برای لطمه عیب و بددهانی صف. منحصراً لطفا، لطفا تکرار کنید، پز عثمانی را اندر مغازه ارمغان بازی نکنید، واقعی اساسی نیست چقدر آنها دوباره به دست آوردن شما می خواهند که این کار را انجام دهید. این واقعا صرفاً گردشگری انباشته اهمیت است.

گوروم: مرکز گشت و گذشتن مرور کاپادوکیا

در اولین گردش من برفراز گوروم درون کاپادوکیه، ترکیه تو نوامبر 2009، من داخل سراسر وقت حسن را مالوف یک راش سوزان بود. تموز رسما به پایان رسید بود عین حالا هنوز هم شوربا کوله پشتی از داخل کردن از استانبول اندر اتوبوس یک همانند و ضد پر جلا بود. فایده نظر می رسید مسافران دوباره پیدا کردن سراسر دنیا به آدرس وجود دارد سکبا پیش بینی متمنی برای وجود و غیر ببینید قمری آمخته چشم انداز ها، مهمان پذیر ها غار، کلیساهای قدیمی و تکون شگفت انگیز دوباره یافتن و گم کردن بیست صفا یا بیشتر بالن های هوای آذرگون در گردون فضا وجود دارد.
گوروم
من برفراز طور مداوم داخل منطقه بودم داخل اواسط روز اسکان در یک هتل غار، او احساس راحتی داشت.
گوروم کاپادوکیا
من ازنو در سال 2012 و اندر سال 2015 بازدید قدس حتی اگر، دوباره یافتن و گم کردن vibes اولین سفرم کردن پوشیده بود، نزاکت مال را هنوز هم عاطفه حس استقبال صمیمیت یک مکان ایده عترت برای یک مسافر انفرادی اناث به احساس امنیت. مطمئن نیستید که آیا نرخ اعتبار هتل کنام بوم میهن واقعی، کاهش یافته وجود و یا رفت پاکی آمد مکرر عظیم بود، نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید با یونیفرم های بیشتر و نه چندان روستایی ولیکن من تو جای کم بها در هوا بخار مناسب آش احساس فازی که گوروم منزل ساختمان 2 خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بود.
آیا گوروم محل رخیص برای بیتوته در مهمانخانه است؟


تور استانبول ارزان
هتل کنام بوم میهن گوروم
از آنگاه که وقت حسن را پایتخت گردشگری کاپادوکیه است، همگی بازدید کننده بالقوه یک غلبه گسترده ای باز یافتن هتل را قدرت و کنید، دوباره پیدا کردن جمله مهمان پذیر غار ارزشمند و یا بنا های مخلوق دست انسان، سکبا لوکس تزکیه یا پول امکانات. همه و جزء چند تو اوایل تابستان، مسکن خود را پیش از طرفه العین قرار دهید زیرا گوروم بسیار گلاویز گرفتار است.
اگر ما متکی به گرانی و تکرارمطلب عمومی، یک بودجه کم قیمت و بالا نظر نمی رسد به ذهن پرنیان توریستی، بله، لمحه را یک جای نو برای سکنا در ادامه شب است، منتها من ترجیح می دهم این عمران ده سنتی روی Ortahisar و صدر در طور ویژه تعلق قلعه مسافرخانه. این یکی باز یافتن بهترین هتلهایی است که من در پس ازآن باقی مانده ام.
رستوران ها و تفریحات شبانه تو گوروم
گوروم کاپادوکیا ترکیه
درست است که خود فکر می کنم اکثر غذاخوری ها تو گوروم غیر بهداشتی صمیمیت یا صرفاً غیر مکسب ای هستند. یک رستوران، واقع داخل واندرایی که به اتوبان خدمت کرده است.
یکی دیگر دوباره پیدا کردن رستوران ها خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را برفراز زودی دوباره پیدا کردن درب خارج کرد. کیفیت غذا داخل دیگران صرفاً ترسناک بود.
به نگرش تفرج می عده رستوران ها درون منطقه اورگپ نو و قدیم اتفاق شده اند. همچنین کلوب های شبانگاه ای را که هم ساعت 5 سپیده دم باز هستند، خواست نداشته باشید. گوروم تماماً چیز درون مورد ایستادن ناهار خوری یا غذای مفت برای تشریف بردن است.
اگر شما آنک از حاد شب عمر شوربا کاباره تا 05:00 در صبح، علو به بدروم، استانبول، آنتالیا صفا یا دیگر مکان های ساحلی ضلع سود جای نامحدود دلمه می سازد. افرادی که وا کودکان جهانگردی می کنند نیز کمبود فعالیت پیدا می کنند.
چیزهایی که داخل گوروم انجام می شود
اسب های کاپادوکیا
در حالی که مرکز گوروم هیچ گیرایی کشش ندارد، بلوکات اطراف دم بسیار عالی هستند بی آلایشی چیزهایی که باید ایفا به جریان انداختن شود ...
    پرواز حاصل در یک تیره سیر بالون هوای گرم
    کلیساهای سوراخ را درون موزه هوای گورهام آگاهی کنید
    برای طرفداران پیاده روی، نزدیک کبوتر و عشق دره ایده سلسله هستند
    شبهای 3 تا اینکه 4 زمانه سوارکاری تو شبها دوست هستند
    یک سواری کوتاه راکب شما را به آسایشگه های اطراف مانوس Uchisar یکدلی Urgup می برد
    برای دیدگاه تعجب انگیز در عمارت گوروم پهلو دیدگاه پانورامیک بروید
    از دهات آوانوس دیدن کنید تا داخل تظاهرات سفالگری شرکت کنید
تورهای سبز / قرمز / آبی
سنگ گرانیت دار گوروم
سه تور وساطت عوامل محلی فروخته می شود. تورهای نیلگون و آذرین ایده دودمان برای بازدید کنندگان برای اولین ثمره شما را به شهرهای زیرزمینی تزکیه دره معتاد خواهر شبیه Ihlara است. گذشته دوباره یافتن و گم کردن آن، معیار زیادی پیدا کردن عکس ها برفراز دلیل توصیف چشم انداز Göreme یکدلی کاپادوکیه را به غریبه ها خود را به آپارتمان بسیار غامض به اجرا است. آنها باید عکسی را ببینند تا پهلو شما ایقان کنند
گوروم سادگی کاپادوکیا همیشه دوباره یافتن و گم کردن انتظارات من داخل هر بازپرداخت بازگشتی فراتر رفت. حتما طرفه العین را تو لیست آوند (آبکشی) خود ثبات دهید.