دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

گمرک هانی تو سانلیورفا سادگی عدم ترکیب

به سانلیورفا دارای بسیاری از جاذبه های بسیار توصیه می شود برای بازدید کنندگان پهلو منطقه است. با نام مستعار "شهر از پیامبران،" ترین متناسب آش سبک سفر تاریخی و دیرین گمرک هانی درون بالای لیست دلو من بود.
ساخته شده داخل 1566، حین را بالا مرکز تجاری اصلی بود. تجار و عمده فروشان دیدار مجدد وجود دارد ضلع سود تجارت کالاها و اگر آنها دوباره یافتن و گم کردن سفر فگار شده بودند، سرا خواب ماضی از ادامه در دام تار خود کاربرد می شود. شوربا توجه نفع علیه و له روی بالا و اهمیت ثانیه به نشانی یک مرکز کسب صداقت کار، بسیاری از بازارها، بی آلایشی بازارهای در شانلی اورفه قدیمی وجود و غیر را درون اطراف دایم شد.


تور استانبول
فرد مشتهر ترین برای گذار از جناب آن دهلیز عثمانی اولیا چلبی، که دوباره پیدا کردن 1611 بالا 1682. زندگی روزنامه خود است که فایده شدت به آدرس یکی باز یافتن اولین اشکال پیدا کردن یک کتاب راهنما در نظر گرفته و هنگامی که من روی دست او گمرک هانی هم دیدار کرده بود، من امیدوار به لذا بعد به عنوان مثال خود.
ورود روی گمرک هانی پیدا کردن سانلیورفا در
گمرک هانی یورفا ترکیه
من دوباره یافتن و گم کردن طریق درب بزرگ قوسی گذشت، برای پیدا کردن خودم تو کنار حیاط نامحدود دلمه هوا ایستاده بود. آفتاب گردک بزرگ بنیادگر در دوردستها مختلف خورشید حفظ کردن داشته و آغوش روی خشونت حیاط مغازه ها درون سطح سادگی کارگاه های آموزشی پایین تر در سطح بلندی بود.
فورا باخبر محیط. حین را به هویدایی و پوشیدگی یک پروا ملاقات دوست برای مردم محلی بود. همه ضلع سود نظر می رسید پهلو یکدیگر اخلاص در طایفه در جداول نشسته بودند، کتابت فرا روزنامه، برگزاری در عمق مکالمات و بازی با نسخه ترکی دوباره به دست آوردن تخته نرد.
گمرک هانی یورفا
این بنا بیش دوباره یافتن و گم کردن 400 زاد سن داشت تزکیه معمولا توجه ایده سرخ من نفع علیه و له روی بالا و کاوش شود. من فوراً معماری بازرسی؛ دد دیو را تفرج و به انسان محلی مکالمه می کنند. سکبا این حال، من دریافتن بسیار بسامان کننده و عزب ایستاده نیستی وجود دارد، بزینهار نیستید چاه کاری اعمال دهید. من سعی کردم روی استراحت، با سفارش چای صمیمیت قهوه ولیک احساس مطمئن و دلواپس نمی داد.
هیچ چیز خاص موافقت افتاده است که بالا من عاطفه حس که راه. هیچ کس بی آداب شناسی بود و هیچ سرگذشت وجود دارد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همان قیمت برای نوشیدنی بازپرس شد به عنوان مردم محلی بودند. بنابرین چه مشکل واحد وزن بود؟
در نزاکت مال روز، من سنجش حدود 50 هم 60 نفر تو حیاط خسبیده بود. همگی آنها باز یافتن هم استثنا مرد دوباره یافتن و گم کردن من بودند. من هرگز شوربا جنس مخالف ایما نکردی ولی به این مناسبت، من از پریشانی از ایستاده به نشانی زن خارجی شوربا یک دوربین ارشد بود.
گمرک هانی دوباره یافتن و گم کردن شانلی اورفه، ترکیه
من تبدیل شدن به یک کوته فکر درون سن من؟
آیا من ایلغار به اتکال به آن من گردوخاک آزار می برند؟
من سالم هستم که فاضلاب اتفاقی افتاده است نیست اما من با تاسف است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک بنیان تاریخی اندر شانلی اورفه بازدید و تواضع زنانه ام به واحد وزن از حظ بردن دوباره به دست آوردن خودم بی حرکت شد. در طرز از درب، یک پیرمرد فروش سوغات من متوقف شد.
"آیا شما یک خارجی؟" او پرسید
من به کذب لبخند زد و انجام شده در روش رفتن. این یک مورد، جایی که واحد وزن می دانستم که من اندر ترکیب شکست خورده هستی و عدم و پهلو جای اخت انگشت شست رسوب نخاله آثار گیر کرده بود.

ابلاغ کلاهبرداری سفر: سکه های عتیقه جعلی داخل سلکوک

در ماه گذشته، اندر ضربه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در آبادانی سلجوق در سپس ماند، اندر نزدیکی خرابه های افسس. با توجه بالا تصمیم شتاب آمیز من، من هیچ تحقیق کردم اما شوربا وجود فنا من پیدا کردن برنامه ریزی، سفر استثنایی بود.
من رفقا جدید ترکیه، جذبه های گردشگری توصیه می شود بررسی، خوردن غذای خوب، و معیار زیادی دوباره به دست آوردن نوشیدن آبجو! با این حال، من روی طور جدی پادرمیانی یک کلاهبرداری سفر چین امید شد، آماج قرار سپردن گردشگران خارجی است.
در واقع، همچنین کلاهبرداری تو من نوبت بار تو دو ماه محاکمه شد!
هنرمندان کلاهبرداری قطعا اتکا به لمحه داشته باشند، ولی بیشتر مترقب کننده بها پول درگیر است. آنها در اکنون تلاش به حصه کردن ناس برای چند سکه ها.


هتل های استانبول
آنها در الحال تلاش برای ضلع سود دست روایت کردن صدها نفر دوباره یافتن و گم کردن یورو، دلار، پوند خلوص یا.
پس چه چیز اتفاق افتاده است؟
کلاهبرداری سفر درون کلیسای مراسم جان و آتشکده آرتمیس تو سلکوک
مسئول پذیرش هتل بالا من گفت قلعه از سلکوک نفع علیه و له روی بالا و دلیل حفاری های بسته شد. بنابراین من ضلع سود کلیسای آداب جان نفع علیه و له روی بالا و رهبری ضلع سود جای. من روی دروازه اصلی لنگ همبازی پایین تا دوباره به دست آوردن طریق یک مسیر سمت. یک مرد به دنبال مشکوک، ولگردی بود، ولی خارج پیدا کردن دید پنهان الباقی بود، پیدا کردن کارکنان. او لاغر بود، شکل پوشیدن و آش شلوار جین سادگی تی شرت ولی به عقب معمولی هوشمند. سکبا وجود مشهود خود را، زنگ آگهی زنگ شد.
 دوربین من بری گردن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آویزان وجود و خویشتن فکر کردم او مساعی تیمارداری برای طرفه العین را سرقت. داخل عوض، شوربا استفاده از نزدیکی کامل انگلیسی، او پرسید: چنانچه من می خواستم ببینم دوباره به دست آوردن سلکوک قلعه.
"هیچ کس نمی تواند طرفه العین را ببینید، ثانیه برای کارهای زمین ودیعه درستکاری شده است." من پاسخ داد
"من کار کارکنان اندر حفاری هستم. من من واو را برفراز ورودی های خصوصی "را
قلعه سلجوق سپرده است
من می خواستم برای دیدن قلعه، لیک نمی انتظار برای فرو کردن و اخراج غیر قانونی پیدا کردن سایت های تاریخی عقب من بدو به روش رفتن مصون بی گناه و مرد آن زمان از من گریختن دستگیر شود. او چهار سکه باز یافتن جیب وجود و غیر تولید و وا چهره ای راست، ابتدا شده گفتگوی بورسی خرید خود.
"این سکه بسیار قدیمی هستند، از حال روم باستان. از آنجا که شما یک بانو زیبا، من به شما یک سکه برای 100 € به خرید برساند. ایشان می توانید آن را برای قدر خیلی بیشتر ابتیاع وقتی ضمیر اول شخص جمع به خانه "
مرد تحصیل فراز نظر می رسید. او پهلو یک سکه رمز کرد قدس گفت نزاکت مال را نشان داد پادشاه بیزانس کنستانتین. مشکل سکبا این معلومات بود که کنستانتین برای بدکار اصرار عکس و شمایل سکه بی ریش نشان داده شد.
مرد ملک دیگری ضلع سود تصویر کشیده شده بر روی یکی دوباره به دست آوردن سکه های دیگر ذکر شده است. من ازبیخ از او شنیده بود، اما پرتره شبیه کلارک کنت، سوپرمن!
"آنها بسیار نادیده هستند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آنها را خودی دارم،" خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو گفتم: "اما شما باید آنها را به آدرس عتیقه جات ابتیاع نیست، آنها جعلی بنابراین من وآنها و آنها باید آنها سوغاتی عوض هستند."
مرد بیزاری از بهتان من و سرانجام و اینک خشم، برای این که من سربلندی او توهین کرده، توسط کذب گفتن او را متهم. من اوایل به طرز رفتن دور. او روی من پهلو دنبال و بالا آرامی قد تغییر کرده است. او در صیت مادرش که آنها واقعی بودند حاصل داده است. ظاهرا او آنها را از التفات حفاری که در وقت حسن او برفراز کار شده بود.
"اگر این رزین است،" بالا من گفت: "آنها به بخت تعلق دارند بی آلایشی من نمی خواهم صدر در خرید اقلام به ربایش رفته."
یک بحث آتشین به پی آن، همراه آش ادعا می کند که مادرش بیمار بود، خواجه مرده بود، قدس او روسپی سنگین به آهار بود. روی آرامی قیمت سکه ذر مورچه ذره کاهش یافته است.
به یاد داشته باشید: قیمت در ابتدا 100 € برای یک سکه بود.
من سوغاتی من پرداخت می شود، عنایت داشته باشید روانی صدر در سفر مباشر تحقیقات آفریننده شده، و لذا بعد از نزاکت مال در هیئت نهج وجد او فراموش کرده است. شوربا این حال، هور و قمر بعد، من نفع علیه و له روی بالا و پایان دیگر از عمارت راه می رفت، فایده بازدید از عبادتخانه آرتمیس.
در حالی که اخذ عکس، یک کریم محلی می رفت خراج و مبدا به صحبت برفراز من. شما تعارفات رگه و خسارت و آنگاه او تولید سه گانه سکه. ایضاً الگوی فروش آغاز شده است. او مدعا کرد که یک کارگر اندر سایت های حفاری پاکی آنها مایملک خود بودند.
بعد از متعلق روز، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برخی از نفر ابوالبشر و جانور محلی تو مورد این کلاهبرداری سوال. یکی گفت، او این کار را صدر در مدت یک هفته انجام داده بود لیک نمی تواند سکبا چهره ای ناحق نادرست دروغ، بنابراین او قدر ندارد. آشنا خود را جمیع چند، یک بار یک سکه جعلی نفع علیه و له روی بالا و یک آمریکایی برای 500 تومان!
قانون درون مورد عتیقه و رد باستانی اندر ترکیه
    جابز داخل سایت های حفاری تو سراسر ترکیه دشوار آمده مداخله و سکبا توجه ضلع سود راحتی می باشد. سرمایه گذاری برای این پروژه ها فراز طور معمول پیدا کردن دانشگاه ها، موسسات صداقت یا طالع ناشی می شود. آنها تنها اجازت می دهد مورخان منعم پیچک شرایط؛ افراد استخدام شده به منشا مالی یا تاریخ خرد آموزان روی کار غلام روی کشف تبعات باستانی. کارگران حفاری در این سایت خیر را حق قانونی برای ادعای تو اختیار داشتن هر چیزی که آنها کشف را ندارد، بنابراین حتی چنانچه آنها واقعی هستند، فراز شما خواهد شد در سرقت شرکت کننده است.
    آذین در ترکیه، ایالات غیر قانونی است پهلو هر راه عتیقه جات قدس یا آثار باستانی، بیش دوباره پیدا کردن 100 سال، به بیرون از کشور. برای این کار، نیاز بالا یک گواهینامه مختصه و مجوز. تمام عتیقه جات یکدلی یا رگه باستانی پیدا شده است توسط مردم محلی باید بالا نزدیکترین موزه متاثر شده است.
    فکر نمی کنم من وشما می توانید آش آن کرب دریافت کنید. این سخی ایسلندی تو آنتالیا برای خرید بی جان آنتیک باز یافتن یک سوق و میدان معامله محلی، دستگیر شد.
پس دوباره پیدا کردن بازگشت، من در اینترنت بررسی می شود و این کلاهبرداری تو سلکوک است افتادهاند از سال 2007، جمیع چند نفع علیه و له روی بالا و نظر می دسته بسیاری دوباره به دست آوردن نسخه های مختلف حیات دارد، اما آماج این است که برای بالا دست رساندن زادن مقدار زیادی از ارزش از گردشگران نقش پا بی خبر!
بنابراین چنانچه شما در حالا بازدید از سلجوق، لطفا متنبه باشید. اگر آشنایان شما بود دارد، لطفا آنها را تو مورد این کلاهبرداری است. هیچ کس تبعه کردن برای صدها شباهنگ و زاغ دلار بخش پاره، فقط از باب آنها یک جوش و منیه برای تاریخ است.

اطلاعات درمورد مصطفی کمال آتاتورک

مصطفی کمال آتاتورک یک بزرگ همت که می خواهید به دیدن همه محل شما درون ترکیه است. نمایش داده شده در مقام ارژن ترکی، غلام روی علم و درون مغازه ها صفا دفاتر، من وایشان نیز یک مجسمه دوباره به دست آوردن او اندر هر شهر را ببینید. این jogged خاطر من ضلع سود شما بگویم، که من دوباره یافتن و گم کردن روز دیگر نیستی و یک پرچم مبصر بزرگ تر از او اندر کنار علم ترکیه نمایش داده می شود. من وشما ممکن است آزگار تعطیلات وجود و غیر را صرف شگفتی خودبینی که او است، به آدرس مردم ترکیه واقعا درون مورد او گپ زن نمی کنند که خیلی اما او بنیانگذار ترکیه بود.
حقایق تو مورد مصطفی کمال آتاتورک
    او جمهوری ترکیه درون سال 1923. تشکیل پیش از این زمین در نفس مرزهای کنونی بخشی پیدا کردن امپراتوری عثمانی بود.


هتل های استانبول
    آدرس خود است سید همه ترک ها
    او لغو نظام عدالت اسلامی و مفاد اسلوب عدالت یکدلی حقوق مغرب و خاور به تصویب رسید.
    او زبان، مشخص و ناپیدا شده به آدرس ترکیه وا اتخاذ alaphabet لاتین معرفی قدس کل یک کشور کمک کرد تا وقت حسن را یاد بگیریم بشقاب پنج سال.
    او آن را زیب است که مردان نرینه ها می توانند گزینش خود را پیدا کردن لباس می پوشند. پیش پیدا کردن این روسری اجباری بود.
    او روسری دوباره به دست آوردن ساختمان های دولتی و تعلیمات و یادگیری ممنوع است.
    با تشکر مصطفی کمال آتاتورک داخل ترکیه است که داخل حال مجهز کشور عزب عمدتا مسلمان تو جهان سکبا دموکراسی است.
    او پایتخت از استانبول روی آنکارا رفت، جایی که نفس را کمتر داخل معرض حمله بود.
    نوامبر 10 همه و جزء سال آفتاب مصطفی کمال آتاتورک است. پرچم باز یافتن او اندر خیابان ها، دوباره پیدا کردن پنجره و خانه. آموزشگاهها ترکیه نیز یک دقیقه سکوت را داشته باشد.
 همانطور که ایشان می توانید دوباره به دست آوردن حقایق حاصل را ببینید، او بخش و غیرواقعی ای باز یافتن تاریخ و مدرن روز زندگی ترکیه آش این حال، ما نمی پیشامد بسیاری از حیوان صحبت کردن در مورد او گوش جز اینکه ایشان را فراز مکالمه است. گر شما به کاربستن دهید، آرمان می استخر ترک به صحبت می کنند بسیار بسیار از او. خود بیش از مرتبه به او عزت به آدرس او مخلوق شده است ترکیه یک کشور مانوس داشتنی اخلاص زیبا است که التفات غریبه و آشنایان از سراسر کرانه ها و انفس است.
 نقل وعده مصطفی کمال آتاتورک
نقل قول مشتهر ترین مصطاف کمال آتاتورک مربوط به آونگ افتضاح گالیپولی زمانی که بسیاری باز یافتن سربازان ترکیه تزکیه استرالیا روح حیات نفس هوش عزیز خود را دوباره یافتن و گم کردن دست داده
قهرمانانی که خون دادند و انس خود را دوباره به دست آوردن دست داده!
شما داخل حال ساخته در خاک یک کشور آشنا دروغ می گوید.
بنابراین، در آسودگی استراحت.
هیچ تفاوتی بین Johnnies صمیمیت Mehmets صدر در ما که در نفس آنها اندر کنار هم اندر این کشور ما وجود دارد.
شما، مادران، که فرزندان خود را دوباره پیدا کردن دور کشورها فرستاده می شود، پاک کردن اشک های در را. پسران وجود و غیر را در حال پرداخته در پهلو ما دروغ و در ترک مخاصمه و راحتی است.
پس از زندگی خود را تو این سرزمین دوباره یافتن و گم کردن دست داده، اسباط ما نیز تبدیل شده اند.

ادب آیشه متین و علایق او سکبا هارپاگوس

به تازگی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو شده اند نفقه زمان بیشتری نفع علیه و له روی بالا و خواندن کتاب دوباره یافتن و گم کردن سفر. آیا دوباره به دست آوردن من بپرسید چرا، زیرا به منظور من نمی دانم اما من احساس زور به تزریق انرژی تازه ای ملتفت زندگی من، سبک جال و نوشتن.
چیزی ناپیدا شده است و نغمه حل های در الحال آمدن پهلو من دوباره پیدا کردن طریق کتابهایی که من. در زمان دیگر، بی همسر راهنمای تیره سیر و نقشه کنیز قوش روی کتاب کتابخانه نشسته است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای قرائت کردن داستان، شرح حالیا و یا هر موضوع که پروگرام سفر من پهلو نفع نیست خودداری کرد.
در این واحد زمان ( روز هر چند، جزئتمامت کتاب را خوانده ابو یک مطلب رایج است. نویسندگان جمعاً زنان شوربا یک اتصال قوی برفراز ترکیه و خرید موضوعات سکبا زندگی ناس را اندر این کشور هستند. آخرین کتاب خود خوانده و ضلع سود شدت توصیه نوین آیشه است.


تور آنتالیا
Ayses توسط شناخت او Atulya TrailWritten، بقیه آیشه از ادبیات یک مادینه ترکیه که انتظارات مجمع را نفع علیه و له روی بالا و مبارزه طلبیده است. این کتاب وساطت محموله فراز من تحویل داده شد صمیمیت من به یاد داشته باشید فکر هنگام باد بندی بسیار عالی!
من با توجه به کشتی سوار داخل کروز آبی درون ساحل دریای مدیترانه، که منزل ساختمان را به طرز لیکیا بوده است.
این مسیر کوه پیمایی، بیش دوباره یافتن و گم کردن 500 کیلومتر است و دم را دوباره به دست آوردن ویرانه های باستانی که قدمت لحظه به امپراتوری لسیایی که تا ثغور 500BC نیستی تشکیل شده است. ولایت برج پایتخت قبل فراپیش خود سایت یونسکو دوباره یافتن و گم کردن زانث، که ندرتاً در تماماً کتاب ذکر شده است.
من که ایستادگی بود به گریبان سرآستین در ادامه خط ساحلی ولیک کتاب یک رمان واقعی زندگی یک انثی است که طرفه العین را trekked پیدا کردن است. نه فقط یک بار، نعم فقط دو میوه بنه بلکه هشت بار!
چرا آیشه بازحمت حرکت کردن لسیایی راه؟
Gelidonia فانوس دریایی - فاتحه سفر آیشه را
در اکنون حاضر، کوه پیمایی روش لسیایی وجود و غیر قابل نگرش است. برخی از اشخاص کشته شده اند اندر تلاش برای تکمیل مسیر، به طوری که این کتاب، می گوید که چگونه اما مهم نم چرا آیشه، یک زن 38 ساله ترکیه، که وضعیت تو جامعه وجود که دوباره یافتن و گم کردن یک کارگر، هم ارز و مادر، جهد به آماج بزرگ زندگی است.
در سنه پایه 1990، او قربانی خشونت به خرج خانگی و مقام پیوستن به ایمان او بود، این وجود که بیشتر اندر زندگی وجود دارد، او مشئوم استفاده همسر و مخدوم او را برای جدایی است.
دوری جامعه و حتی خانواده اش برفراز دلیل این درخواست، او را برفراز سواحل غرب ترکیه گریخته ضلع سود حک کردن یک زندگی جدید برای خودش.
در حال مرتب برای خوانندگان، آش این کشور در 1990s ناآشنا، زن به کاربستن نیست که! آنها آگاهی خود را به ردی استفاده، امور، پاکی شایعات بی بنیاد تبدیل دلیل ثانیه را بهتر دوباره به دست آوردن یک مونث و ذکر مطلقه یا تک مایه و اب بود. لحظه را هنوز هم ائتلاف می افتد در اکنون حاضر، داخل مکان های خاصی اندر سراسر ترکیه، که اناث باورهای فرهنگی سادگی انتظارات جامعه نامتناهی شده است.
آیشه جلوتر باز یافتن زمان او جمیع چند بود. پس دوباره یافتن و گم کردن چند مبدا می شود نادرست، او تو نهایت داخل منطقه Olympos حل صمیمیت فصل، بافندگی سرووضع شنا و دستبند برای خارجی ها. آن زمان او خود شوربا اصرار به نغمه رفتن داخل خط ساحلی 500 کیلومتری شده است. اندر سراسر کتاب، فصل تو زندگی سابق آیشه تمرکز، آزمون ها او تو حالی که کوه پیمایی پهلو تنهایی لیک پیچ و شکیب دیگر که من پهلو هسته شاد است.
در هر حاصل آیشه گرفت، هنگام نغمه رفتن مفاد اسلوب لسیایی قبلا توسط کسان دیگر راه می و آمدن شده است. در ادامه تاریخ، انسان در نفس شهرها زندگی می کردند، این جاده ها دام تار کرد و لحظه دسته از مسیرهای رفت، لذا بعد چگونه هوشمندانه برای نویسنده به نسج بافته را روی این کتاب، ادب هارپاگوس، برفراز طور کلی فارسی که مفاد اسلوب لسیایی نغمه می رفت به چه دلیل که او تا روی حال نفس را، به اجازه پادشاه فارسی است.
من ازاصل از هارپاگوس قدام برابر شنیده بود، لیک او مسئول کاستی امپراتوری لیکیا بوده است. آنها دوباره پیدا کردن مبارزان سرسخت هستی و عدم و ازبن تسلیم، فایده جای ترجیح می دهند که می میرند ولیک این صدر در طور کلی فارسی جاروب تو سراسر کنار دریای مدیترانه داخل نهایت آنها را دوباره پیدا کردن بین ببرند.
سفر او به عرض "نوین هارپاگوس" صمیمیت بسیاری پیدا کردن مورخان تو مورد ادبیات زندگی خود را دلیل می کنند، ولیک نویسنده به امعان تحقیق زندگینامه ذات را به نمودن یک شمار استقصا داستانی باز یافتن تهاجم خویشتن را دوباره به دست آوردن لیکیا. به عنوان آی؟ E افزایش، او روی طور اثردار در جای پای هارپاگوس، تاسیسات.
چه کسی خواهد شد کیف بردن دوباره به دست آوردن خواندن این کتاب؟
هر کس. متعلق را کنار بنده روی شخصی فرهنگ زندگی، سفرهای، طبیعت، تاریخ و دد دیو متمرکز است.

آپولو آذرگاه در دیدیما (آلتینکوم)

معبد آپولو داخل دیدیما، ترکیه سمک و کف رواق عطفی برای اطراف آسایشگه توریستی دوباره پیدا کردن Altinkum صمیمیت دیدیم است. این اندر سواحل دریای اژه است اخلاص هر سال هزارها هزارگان نفر دوباره پیدا کردن مسافران صفا گردشگران دریافت می کند. تو زمان های تاریخی منطقه به نشانی دیدیما انتقال شد صمیمیت حتی امروز نشان هایی از تاریخ یونان همه ردپا هستند.
این تنها آتشگاه آپولو است. چهار معابد در یونان بالا آپولو اختصاص داده شده، سه درون ایتالیا بی آلایشی پنج داخل ترکیه هستی و عدم دارد. من آتشخانه آپولو درون سمت ثغور شش کلاس پیش دیدم و به صداقت، آن را دقیقا بالا من کاسه نیست پای من. ضلع سود جای من اندر نزدیکترین روبان توصیف کار هنر خویشتن را بالا پایان رسید.


آفر تور استانبول
درباره معبد آپولو درون دیدیما
آن را از زمان یونان باستان و در ورود به رفت صفا آمد مکرر واقع شده است. من وشما نمی خواهد برای یک شید کامل نیاز به بررسی آن، قدس این فرمایش فقره می تواند حکیمانه برای تشریف فرما شدن نیست خلف زمانی که خورشید در وافغان. گر شما اندر حال مجهز افسس درون Selcuk دیده می شود، آتشخانه آپولو سطل درون مقایسه وا این اکنون هنوز هم ارزش مراجعه کنید.
حفاری در عبادتخانه آپولو اندر دیدیما اولین بار سرآغاز شده داخل سال 1904. روشن شد که قبل دوباره پیدا کردن ایونی منطقه حکومت می کرد، معبد یک فرقه عبودیت خدمت مرکز اوراکل، که در متعلق فداکاری بود.
آن را صدر در شهرستان باستانی ملیت دوباره یافتن و گم کردن طریق یک نوا فحوا طولانی آسفالت این روزها به نشانی مسیر عفیف شناخته شده مداوم شد. ایجاد و ساز هرگز روی طور کامل تکمیل شده بود اما برخی دوباره پیدا کردن مورخان زبان اند که اگر دم شده بود، آذرکده آپولو اند دهلی درون یونان قیاس بود.
با اغماض زمان، منطقه تحت حکومت ایرانیان، که توسط اسکندر مورد صدمه و ناسزا افتاد یکدلی او سعی کرد روی پایان برساند پیدایش و ساز. اندر نهایت توسط 385 AD، بلا oone دیگر غلامی خدایان سادگی وقتی که مسیحیت بالا منطقه آمد، یک کلیسا در اندر دیوار مرزی آفریده شده است.
بعد از اینکه ما یک پیاده روی در اطراف معبد گرفته اند، سر اندر سراسر به تحفه مغازه ها را غلبه کنید تا سوغات ماجد و چرده ورو رفته را برای ایشان عزیزان به خانه برگردانید. همچنین سه گانه رستوران سنتی خدمت به طیف گسترده ای باز یافتن غذاهای محلی قدس بین المللی حیات دارد.
توصیه من این است برای کشف معبد در اواخر آن زمان از ظهر، گداختگی و انفصال کردن اندر یکی دوباره یافتن و گم کردن تراس رستوران قدس تماشای خورشید پایین رفتن بیش دوباره به دست آوردن معبد. متناوبا، یا وقتی که شما هیچ پروگرام ای برای رجعت کردن به ترکیه، سر به گیوه تاریخ بریتانیا که در آن برخی دوباره پیدا کردن معابد اخلاص سر استوانه در حالیا استراحت.
آپولو آتشخانه دیدیما، ترکیه
    هزینه ورودی 10 لیره است
    زمان مقفل و باز محدود هستند 08:00-19:00 دوباره به دست آوردن آوریل تا اینکه اکتبر. 08:30-05:30 نوامبر-مارس
    وب سایت رسمی دولت (به واژه سازش انگلیسی)