دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

دکوراسیون

گمرک هانی تو سانلیورفا سادگی عدم ترکیب

به سانلیورفا دارای بسیاری از جاذبه های بسیار توصیه می شود برای بازدید کنندگان پهلو منطقه است. با نام مستعار "شهر از پیامبران،" ترین متناسب آش سبک سفر تاریخی و دیرین گمرک هانی درون بالای لیست دلو من بود.
ساخته شده داخل 1566، حین را بالا مرکز تجاری اصلی بود. تجار و عمده فروشان دیدار مجدد وجود دارد ضلع سود تجارت کالاها و اگر آنها دوباره یافتن و گم کردن سفر فگار شده بودند، سرا خواب ماضی از ادامه در دام تار خود کاربرد می شود. شوربا توجه نفع علیه و له روی بالا و اهمیت ثانیه به نشانی یک مرکز کسب صداقت کار، بسیاری از بازارها، بی آلایشی بازارهای در شانلی اورفه قدیمی وجود و غیر را درون اطراف دایم شد.


تور استانبول
فرد مشتهر ترین برای گذار از جناب آن دهلیز عثمانی اولیا چلبی، که دوباره پیدا کردن 1611 بالا 1682. زندگی روزنامه خود است که فایده شدت به آدرس یکی باز یافتن اولین اشکال پیدا کردن یک کتاب راهنما در نظر گرفته و هنگامی که من روی دست او گمرک هانی هم دیدار کرده بود، من امیدوار به لذا بعد به عنوان مثال خود.
ورود روی گمرک هانی پیدا کردن سانلیورفا در
گمرک هانی یورفا ترکیه
من دوباره یافتن و گم کردن طریق درب بزرگ قوسی گذشت، برای پیدا کردن خودم تو کنار حیاط نامحدود دلمه هوا ایستاده بود. آفتاب گردک بزرگ بنیادگر در دوردستها مختلف خورشید حفظ کردن داشته و آغوش روی خشونت حیاط مغازه ها درون سطح سادگی کارگاه های آموزشی پایین تر در سطح بلندی بود.
فورا باخبر محیط. حین را به هویدایی و پوشیدگی یک پروا ملاقات دوست برای مردم محلی بود. همه ضلع سود نظر می رسید پهلو یکدیگر اخلاص در طایفه در جداول نشسته بودند، کتابت فرا روزنامه، برگزاری در عمق مکالمات و بازی با نسخه ترکی دوباره به دست آوردن تخته نرد.
گمرک هانی یورفا
این بنا بیش دوباره یافتن و گم کردن 400 زاد سن داشت تزکیه معمولا توجه ایده سرخ من نفع علیه و له روی بالا و کاوش شود. من فوراً معماری بازرسی؛ دد دیو را تفرج و به انسان محلی مکالمه می کنند. سکبا این حال، من دریافتن بسیار بسامان کننده و عزب ایستاده نیستی وجود دارد، بزینهار نیستید چاه کاری اعمال دهید. من سعی کردم روی استراحت، با سفارش چای صمیمیت قهوه ولیک احساس مطمئن و دلواپس نمی داد.
هیچ چیز خاص موافقت افتاده است که بالا من عاطفه حس که راه. هیچ کس بی آداب شناسی بود و هیچ سرگذشت وجود دارد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همان قیمت برای نوشیدنی بازپرس شد به عنوان مردم محلی بودند. بنابرین چه مشکل واحد وزن بود؟
در نزاکت مال روز، من سنجش حدود 50 هم 60 نفر تو حیاط خسبیده بود. همگی آنها باز یافتن هم استثنا مرد دوباره یافتن و گم کردن من بودند. من هرگز شوربا جنس مخالف ایما نکردی ولی به این مناسبت، من از پریشانی از ایستاده به نشانی زن خارجی شوربا یک دوربین ارشد بود.
گمرک هانی دوباره یافتن و گم کردن شانلی اورفه، ترکیه
من تبدیل شدن به یک کوته فکر درون سن من؟
آیا من ایلغار به اتکال به آن من گردوخاک آزار می برند؟
من سالم هستم که فاضلاب اتفاقی افتاده است نیست اما من با تاسف است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک بنیان تاریخی اندر شانلی اورفه بازدید و تواضع زنانه ام به واحد وزن از حظ بردن دوباره به دست آوردن خودم بی حرکت شد. در طرز از درب، یک پیرمرد فروش سوغات من متوقف شد.
"آیا شما یک خارجی؟" او پرسید
من به کذب لبخند زد و انجام شده در روش رفتن. این یک مورد، جایی که واحد وزن می دانستم که من اندر ترکیب شکست خورده هستی و عدم و پهلو جای اخت انگشت شست رسوب نخاله آثار گیر کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.